Jawel, als iemand erin wilt investeren. Schijnt niet het geval te zijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:23 schreef nosmo_king het volgende:
he...wat zonde eigenlijk...kunnen ze hem niet gewoon als hotel in een haven leggen?
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:34 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Hihi ik dacht Princess.........DIANA.
Is dat nodig dan?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik kon hem ook moeilijk plaatsen, zal ik de tt wat verduidelijken?
ben bang van welquote:
nouja niks moet, maar denk wel beter begrijpbaarquote:
Is goed.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:15 schreef rubbereend het volgende:
idee: "Love Boat naar de sloop.... Vaarwel Princess....."
Minder vaak dan MASH.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:17 schreef rubbereend het volgende:
Hoe vaak zou de serie herhaald zijn?
quote:
quote:[spoiler]Ik heb stiekem de TT zelf aangepast.[/spoiler]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
TT Love Boat naar de sloop... Farewell Pacific Princessquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik kon hem ook moeilijk plaatsen, zal ik de tt wat verduidelijken?
Ik was jaloers op Vickyquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:24 schreef Cobra4 het volgende:
Gopher en Isaac waren wel mijn favorieten. En Vicky natuurlijk.![]()
Die wilde ik zijnquote:
Ze komt me wel bekend voor, maar niet uit Love Boat. Beetje eng mens trouwens.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:58 schreef lady-wrb het volgende:
ik herken er een paar, maar wie is bijvoorbeeld die truus in het midden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |