Je wil me.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik spoon vrij weinig laatste tijd.. =( (en nee dit is geen verzoek)
dan is t toch een uitgaansgelegenheid... hoor echt nooit iemand vragen of ik vanavond nog naar een gebouw ga (al klinkt dat vrij duister moet ik zeggen)quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja allemaal uitgaansgebouwen zijn dat.
een uitgaansgebouw is nog niet zo specifiek als meteen het een disco of kroeg of theater noemen.
ohja dat was die stamkroeg van ook_gek.quote:
doe ik subtiel he =pquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je wil me.
Ik merkte het al door je kusjes de hele tijd enzo.
Kom je naar mijn gebouw bekt ook niet zo lekkerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan is t toch een uitgaansgelegenheid... hoor echt nooit iemand vragen of ik vanavond nog naar een gebouw ga (al klinkt dat vrij duister moet ik zeggen)
Gezelligquote:
Een cafe restaurant bij mij om de hoekquote:
een uitgaansgebouw is specifieker dan een uitgaansgelegenheid.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan is t toch een uitgaansgelegenheid... hoor echt nooit iemand vragen of ik vanavond nog naar een gebouw ga (al klinkt dat vrij duister moet ik zeggen)
Meer dan 1 pan, man? Ik heb er net met 4 gejongleerd, als een baas.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gezellig
Ik heb net al gegeten. Voor het eerst sinds tijden een fatsoenlijke maal getracht te bereiden. Godver, wat een rotzooi in je keuken krijg je daarvan zeg
Oh maar jij hebt ook niet het Nederlandse recht aan je kant. Dus jij behoort nu ook tot de onderwereld wegens het pakje openmaken incident.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
de douane heeft het nederlandse recht aan zijn kant.
de onderwereld heeft dat minder
Als ik ergens niet dood gevonden wilt worden, is het wel de crazy piano's. Dus nee sorry daar sta ik zo goed als nooit.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ohja dat was die stamkroeg van ook_gek.
ja echt, en dan kan hij daar bij gaan staan, en ook_gek kan ook een beetje keyboard spelen ofzoiets.
Ik zou wel raar staan te kijken als mijn zusje net zulke dingen doet als ik.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet zo goed als haar hete broer natuurlijk.
Ik ben al best wat gewicht kwijt. Mijn streefgewicht is 69 kilo, dat duurt nog wel even.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ook, ik ben er minder blij mee tho
maar tof voor je
Ik heb stokbroodjes met satégrillworst uit de oven. Chilisaus erover heen en sla er naast. Rucola.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gezellig
Ik heb net al gegeten. Voor het eerst sinds tijden een fatsoenlijke maal getracht te bereiden. Godver, wat een rotzooi in je keuken krijg je daarvan zeg
hahaha, zou ook van te voren politie inlichten enzo als ik met iemand naar "een gebouw" ging, stel dak nooit meer wordt terug gevonden enzoquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kom je naar mijn gebouw bekt ook niet zo lekker
lekkah, eetze alvastquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Een cafe restaurant bij mij om de hoekwilde niet maar kreeg daarstraks toch een smsje dat ik niet hoefde te koken omdat we toch gingen
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Of zoals mlig zou zeggen
Een eetgebouw
het is een gewoon nederlands woord:quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kom je naar mijn gebouw bekt ook niet zo lekker
Jij hebt altijd je broek op je enkels.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:01 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik had net ook mijn broek op de enkels
nou, als je broek afzakt ga je de goeie kant opquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou wel raar staan te kijken als mijn zusje net zulke dingen doet als ik.
[..]
Ik ben al best wat gewicht kwijt. Mijn streefgewicht is 69 kilo, dat duurt nog wel even.
69, giggity.
[..]
Ik heb stokbroodjes met satégrillworst uit de oven. Chilisaus erover heen en sla er naast. Rucola.
was je weer aan het sjorrenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:01 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik had net ook mijn broek op de enkels
lowlands is zoiezo een festival =pquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
een uitgaansgebouw is specifieker dan een uitgaansgelegenheid.
want een uitgaansgebouw specifeert al dat het een gebouw is.
dus niet lowlands ofzo. lowlands kan wel een uitgaansgelegenheid zijn(denk ik), maar is geen uitgaansgebouw.
Held. Wat heb je gemaakt?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gezellig
Kan t niet vinden in NL woordenboek meneerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het is een gewoon nederlands woord:
http://www.google.nl/sear(...)l0l233l553l6.0.1l7l0
ik snap geen woord van deze zin, maar goedenavondquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:02 schreef Panzermaus het volgende:
Ik ga nog een lijntje NoxiPro leggen en dan ijzer malen. Faggots come at me.
Maar het word in die context bijna nooit gebruikt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
is lowlands dan ook geen uitgaansgelegenheid?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
lowlands is zoiezo een festival =p
ik snap dat t beetje ingewikkeld is, dat "hokjes-denken"
Hij snuift voedingssupplementen, gaat dan gewichtjes sjorren en denkt dat homo's dat niet waarderen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik snap geen woord van deze zin, maar goedenavond
misschien moet je naar t boeken-gebouw, voor een ander woordenboek..?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan t niet vinden in NL woordenboek meneer
Ehm...het was een beetje misluktquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Held. Wat heb je gemaakt?
Ik kook maar mijn vriend ruimt altijd alles op
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?quote:Ongeveer 157 resultaten (0,12 seconden)
Misschien wel jaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
misschien moet je naar t boeken-gebouw, voor een ander woordenboek..?
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee even trainingsbroeken uit doen en normale broek aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ik ga volgende week deze broek weggeven aan mensen die het harder nodig hebben dan ik.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou, als je broek afzakt ga je de goeie kant op
nice going, giggity
1,75 lieverd.quote:
dank je, je bent mijn held van de dagquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:04 schreef twi het volgende:
[..]
Hij snuift voedingssupplementen, gaat dan gewichtjes sjorren en denkt dat homo's dat niet waarderen.
snarf, humor!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
misschien moet je naar t boeken-gebouw, voor een ander woordenboek..?
dat is liefquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga volgende week deze broek weggeven aan mensen die het harder nodig hebben dan ik.![]()
Als ik naar mijn kledingkast kijk, voel ik me echt zo gay.
[..]
1,75 lieverd.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]Wat een bazenbeest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O Rokje, een kennis van me vroeg of ik zijn gekko's wilde hebben.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Laat Faxie het niet horen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dank je, je bent mijn held van de dag![]()
Ga voor een iets hogere streef danquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga volgende week deze broek weggeven aan mensen die het harder nodig hebben dan ik.![]()
Als ik naar mijn kledingkast kijk, voel ik me echt zo gay.
[..]
1,75 lieverd.
dan zijn wij het oneens.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan t niet vinden in NL woordenboek meneer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een bazenbeest.![]()
O Rokje, een kennis van me vroeg of ik zijn gekko's wilde hebben.
ohhh shi-quote:
Wanneer ze Duane heten.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wanneer is iemand het uberhaupt met jou eens?
ghehehe... al die info, omdat je wilde zeggen dat je piano's te klein vindt =pquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:06 schreef firefly3 het volgende:
Ben ook een paar keer bij crazy pianos geweest. Was er een meid die al getrouwt was maar alles toe liet. Ze woont daar bij die haven. Te klein vind ik het, een paar keer is leuk.
Doe ik al sinds ik klein was. Doen deed mijn moeder het. Gingen alle kleertjes naar Poolse weeskinderen. Vond het altijd wel goed, vooral omdat we het zelf nooit breed hebben gehad.quote:
Als het spier is, vind ik het niet erg. Maar dit is vet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ga voor een iets hogere streef dan
Ik weet niet, ik ga even kijken hoe veel het kost per maand en of ze lief zijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]ja toch
BOHHHH ga je ja zeggen?
[..]
ohhh shi-
duane is een flapdrolquote:
De crazy is 1 van de grote tenten op de boulevardquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:06 schreef firefly3 het volgende:
Ben ook een paar keer bij crazy pianos geweest. Was er een meid die al getrouwt was maar alles toe liet. Ze woont daar bij die haven. Te klein vind ik het, een paar keer is leuk.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe... al die info, omdat je wilde zeggen dat je piano's te klein vindt =p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.netjes, ik deed mijn kleertjes vroegah ook altijd in zulks een kledingzakquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe ik al sinds ik klein was. Doen deed mijn moeder het. Gingen alle kleertjes naar Poolse weeskinderen. Vond het altijd wel goed, vooral omdat we het zelf nooit breed hebben gehad.
Ik heb ongeveer 40 overhemden/blousjes, op kleur gesorteerd. 10 truien, 34 t-shirts. 32 broeken (heb er een paar weggedaan).
[..]
Als het spier is, vind ik het niet erg. Maar dit is vet.
en nu voel ik me nog slordiger, want mijn kleding ligt heul nie netjes
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
keep me updatedquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik ga even kijken hoe veel het kost per maand en of ze lief zijn.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
duane is een flapdrol
en google is het met mij eens:
flapdrol -
Ongeveer 24.200 resultaten (0,11 seconden)
al mn honden --- 2 =pquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:07 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, dat is ook veel te kortdag om al je honden weg te brengen naar 't asiel.
Duane Mayer is anders wel een baasquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
duane is een flapdrol
en google is het met mij eens:
flapdrol -
Ongeveer 24.200 resultaten (0,11 seconden)
Als je er een beetje krachttraining bij doet verbrand je vet ook snellerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe ik al sinds ik klein was. Doen deed mijn moeder het. Gingen alle kleertjes naar Poolse weeskinderen. Vond het altijd wel goed, vooral omdat we het zelf nooit breed hebben gehad.
Ik heb ongeveer 40 overhemden/blousjes, op kleur gesorteerd. 10 truien, 34 t-shirts. 32 broeken (heb er een paar weggedaan).
[..]
Als het spier is, vind ik het niet erg. Maar dit is vet.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:10 schreef firefly3 het volgende:
Beetje om ook gek te pesten, want die woonde dacht ik ook in scheveningen en het kan een bekende zijn:p
Dan wil ik er wel weer een filmpje bij van hoe je 'm in elkaar zet, net als bij de schutting.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
al mn honden --- 2 =p
en als je er problemen mee hebt, mag je van mij best in de tuin slapen hoor, bouw zelfs een hok voor je =) lief he!
Wat, ben je een vrouw?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]Ja want er woont natuurlijk maar 1 vrouw in Scheveningen
De rest is allemaal 1 familie.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]Ja want er woont natuurlijk maar 1 vrouw in Scheveningen
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
netjes, ik deed mijn kleertjes vroegah ook altijd in zulks een kledingzak
en nu voel ik me nog slordiger, want mijn kleding ligt heul nie netjes
Zal ik doen. Zou wel leuk zijn om weer leven hier in huis te hebben.quote:
Wil je reacties op je vleesconsumptie? Koetsjiekoetsjiekoe.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Wie heeft meer vlees in de aanbieding, AH of Jumbo?
snarfquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Snarf is in vorm vandaag.
[..]
[..]
Zal ik doen. Zou wel leuk zijn om weer leven hier in huis te hebben.
meer als in hoeveelheid... of meer als in "veel verschillende soorten"quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:13 schreef Drommeldaris het volgende:
In de zomervakantie ga ik daar aan werken, nu zijn andere dingen even belangrijker.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als je er een beetje krachttraining bij doet verbrand je vet ook sneller
Voor meer info vraag naar Panzermuis
quote:
snarfje is altijd in vorm!quote:
Mijn jumbo.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Soortenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
meer als in hoeveelheid... of meer als in "veel verschillende soorten"
Kijk maar uit dat c_a het niet hoort. Sneaky hoor, twee vrouwen tegen elkaar uitspelen om jouw onweerstaanbare charmes.quote:
Ik wil motherfucking keiharde korting omdat vlees duur isquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:13 schreef twi het volgende:
[..]
Wil je reacties op je vleesconsumptie? Koetsjiekoetsjiekoe.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:15 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat c_a het niet hoort. Sneaky hoor, twee vrouwen tegen elkaar uitspelen om jouw onweerstaanbare charmes.
lukt toch niet, ben arrogant =pquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Snarf pas op! Iedereen probeert je te hosselen!
De appie had van alles in de aanbieding.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wil motherfucking keiharde korting omdat vlees duur is
bas van der heijden heeft gehakt-gordonbleus (???) in de aanbieding..!!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
quote:
Ik heb zo een vermoeden dat ze dat geheel niet warenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:16 schreef twi het volgende:
[..]
Dan wil je niet weten hoe nieuwsgierig die twee over je waren op de meet.
ssssst....!je zou t niet verder vertellen... =(quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:16 schreef twi het volgende:
[..]
Dan wil je niet weten hoe nieuwsgierig die twee over je waren op de meet.
wij hebben hier helemaal geen basquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
bas van der heijden heeft gehakt-gordonbleus (???) in de aanbieding..!!
Heb je haar wel eens gezien?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
slechts repsect voor die snarf jwz
Je moederquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:13 schreef Drommeldaris het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Ik heb dan ook nooit van die supermarktketen gehoordquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:17 schreef Drommeldaris het volgende:
Op de naar de AH, een bas vd heijden kennen ze in het Noorden niet
ik heb op haar site geklikt :$quote:
Las laatst dat sommige filialen van de AH vlees dat op het punt staat over de houdbaarheidsdatum te gaan invriest en voor de helft van de prijs of nog minder verkoopt. Nooit gevraagd, nooit geprobeerd, maar wie weet kan jij zo'n chickie van de AH hosselen en informeren.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
ik hoorde mijn naam?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:15 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat c_a het niet hoort. Sneaky hoor, twee vrouwen tegen elkaar uitspelen om jouw onweerstaanbare charmes.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je moederMag ik jou niet opeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/weg
sjeuzusquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat een entree.
Dikke poezen!![]()
[ afbeelding ]
Haha, die lijkt als twee druppels water op mijn kat.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat een entree.
Dikke poezen!![]()
[ afbeelding ]
sow....die is dik!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat een entree.
Dikke poezen!![]()
[ afbeelding ]
Zou je haar geven?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik heb op haar site geklikt :$
Twi, die was het! Het was TWI PAK HEM PAK HEMquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Twi, die was het! Het was TWI PAK HEM PAK HEM
Hihiquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat een entree.
Dikke poezen!![]()
[ afbeelding ]
twi pakkenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Twi, die was het! Het was TWI PAK HEM PAK HEM
arme drommel =(quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:17 schreef Drommeldaris het volgende:
Op de naar de AH, een bas vd heijden kennen ze in het Noorden niet
Ikke niet, want niemand spelt mijn naam goedquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Damn, krijgt iedereen tegenwoordig een melding als zijn naam gepost word ofzo.
Ashlynn Brooke.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:19 schreef kingtoppie het volgende:
Kaneel, hoe heette die ene porno actrice ook alweer die je herkende van kont?
Ja, best wel.quote:
Alleen eckte bazen van het forum jeweetzzzquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Trouwens, "Je moeder" een entree noemenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat een entree.
Dikke poezen!![]()
[ afbeelding ]
ik geef niet, ik bedrijf slechts teder de liefdequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
jij hebt een pratende computer...!!??quote:
Bon was ook te zwaar, nu niet meerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ashlynn Brooke.
En stiekem ook Jenna Haze.
[..]
Ja, best wel.
Ja, krijg je bij je abo.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ahhhh.quote:
Sinos mag dat.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:20 schreef twi het volgende:
[..]
Trouwens, "Je moeder" een entree noemenDat is gewoon haar KLB-repetoire, Sinosje is even in de war. Verkeerde subforum en alles.
Het was best een mooi antwoord op Drommels vraagquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:20 schreef twi het volgende:
[..]
Trouwens, "Je moeder" een entree noemenDat is gewoon haar KLB-repetoire, Sinosje is even in de war. Verkeerde subforum en alles.
Nu voel ik me buitengeslotenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alleen eckte bazen van het forum jeweetzzz
ja apple hequote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jij hebt een pratende computer...!!??
Ik wel, ik wel, ik wel denk ik hoor! Niet geschoten altijd misquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
twi pakken
Nee joh dat kan hij niet aan
hier in de buurt zit een halal slager, maar die heeft echt lekker vleesquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
arme drommel =(
ben trouwens ook fan van lidl-vlees, gaat door extra keuringen (leve de duitse slager!)
Kreeg hij toen minder eten?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Bon was ook te zwaar, nu niet meer
gelukkig was het niet ZO erg
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Het was best een mooi antwoord op Drommels vraag
Kom niet haten
Tevens Kaneel, check mijn fobo
nee jij ook nietquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik wel, ik wel, ik wel denk ik hoor! Niet geschoten altijd mis
[..]
hier in de buurt zit een halal slager, maar die heeft echt lekker vlees
Ohquote:
zij jaquote:
Ik ben gewoon jaloers op het Sinoskoekje.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:22 schreef Sinosappel het volgende:
Het was best een mooi antwoord op Drommels vraag
Kom niet haten
wijn... zei iemand wijn...??!!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee jij ook niet![]()
hihi... Snarfje
Echt vaag ik heb de neiging om je nu steeds snarf te noemen, ook buiten het forum!
Zie ons volgende week al staan....HEY SNARF! WIJNTJE???
Snap ik. Delen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben gewoon jaloers op het Sinoskoekje.
jij onderschat mij gewoonquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wijn... zei iemand wijn...??!!
ik oet ook iets opbiechten, wilde je vandeweek (dagelijks) op FB iets sturen en zocht je tussen mn vriendjes en toen typte ik beginletter C... oeps..
Ik heb hem stiekem al beschouwd en geclaimed als een flink ingezoomde versie van het twi-koekje.quote:
Is de enige die je wel eens bij zijn of haar bijnaam noemt?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee jij ook niet![]()
hihi... Snarfje
Echt vaag ik heb de neiging om je nu steeds snarf te noemen, ook buiten het forum!
Zie ons volgende week al staan....HEY SNARF! WIJNTJE???
Wat voor poezel is het?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zij ja![]()
nu is ze 3,6 en ze was 4,3 (ze mocht sowieso niet boven de 4)..haar huidige gewicht is ideaal, gezien haar grootte
Haha, en gedumpt! Geef motorbloempje een schop onder 'r hol.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
(nou ja eigenlijk me echt nickname Faithy, maar die was al ingepikt op dit forum)
een "simpele" calico europeson korthaarquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is de enige die je wel eens bij zijn of haar bijnaam noemt?
Ik noem ook wel eens mensen Mol, of Cor op Opoe. Niks mis mee.
[..]
Wat voor poezel is het?
Mag!quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:27 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb hem stiekem al beschouwd en geclaimed als een flink ingezoomde versie van het twi-koekje.
ja ik weet het, maar moblo is wel liefquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:27 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, en gedumpt! Geef motorbloempje een schop onder 'r hol.
dan moet je marba-faithy heten =pquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt heDit is zo grappig.... haha wilde ook al topjes laten drukken...
Snarf en charmed_angel
(nou ja eigenlijk me echt nickname Faithy, maar die was al ingepikt op dit forum)
Die zien er dik ook best raar uit. Beetje misvormd.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
een "simpele" calico europeson korthaar
ze lijkt sowieso dik vind ik, waarschijnlijk door haar vachtquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die zien er dik ook best raar uit. Beetje misvormd.
heb keer tijdens t stappen... gast had me hele avond drank gegeven (was een vriend van vriendinnetje van me, ) en vond me leuk, was duidelijk heel erg zn best aan t doen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is de enige die je wel eens bij zijn of haar bijnaam noemt?
Ik noem ook wel eens mensen Mol, of Cor op Opoe. Niks mis mee.
lolwutquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb keer tijdens t stappen... gast had me hele avond drank gegeven (was een vriend van vriendinnetje van me, ) en vond me leuk, was duidelijk heel erg zn best aan t doen.
Maar was met hele andere dingen bezig.. en eind van de avond riep ik hem heel zelfverzekerd "diederik-jan, wat wil je eten" maar zo heet hij helemaal niet =P
was beetje ziellug
eetze/kijkzequote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:32 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek is eten maken en de finale van wie is de mol kijken
Dat is wel erg ja.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb keer tijdens t stappen... gast had me hele avond drank gegeven (was een vriend van vriendinnetje van me, ) en vond me leuk, was duidelijk heel erg zn best aan t doen.
Maar was met hele andere dingen bezig.. en eind van de avond riep ik hem heel zelfverzekerd "diederik-jan, wat wil je eten" maar zo heet hij helemaal niet =P
was beetje ziellug
Het is die ene blonde met die rooie lippenstift altijdquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:32 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek is eten maken en de finale van wie is de mol kijken
dank uquote:
ik weet al wie de mol isquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Het is die ene blonde met die rooie lippenstift altijd
Mensen, houd u honden, katten kinderen en alle wat je lief is binnen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
Snarf!
Zullen we gek doen volgende week?
Denken dat mijn penis in mijn broek blijft als team M&M langskomt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mensen, houd u honden, katten kinderen en alle wat je lief is binnen.
Dit kan nooit wat goed voorspellen
ligt aan mn bui, misschien heb ik behoefte aan filosofische gesprekken...?! =pquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
Snarf!
Zullen we gek doen volgende week?
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mensen, houd u honden, katten kinderen en alle wat je lief is binnen.
Dit kan nooit wat goed voorspellen
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ligt aan mn bui, misschien heb ik behoefte aan filosofische gesprekken...?! =p
en moet nog een fiets regelen..!!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We gaan sowieso radio maken
Vandaar dat ik de pc kamer nu aan het opruimen ben
Plaats maken voor Snarf en C_A en WIJN
houdt die 2 mensen?( en een fles wijn?)quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
misschien kunnen we de uitgaansfiets van me broer lenen?
2 mensen, 1 fles fijn en bierquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
houdt die 2 mensen?( en een fles wijn?)
gheheheheh serieus...!! t was ene grapje muts hahaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en ik ga een topje laten bedrukken.
Met op de achterkant: Marba-Faithy!
IDK Faithy?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gheheheheh serieus...!! t was ene grapje muts haha
waaarom niet gewoon faithy, zoals je gamenaam..?
gewoon faithy..? niemand die bij bedrukken van topje toch gaat klagen dat die naam al bezet is=pquote:
oh god noquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iedere FOK!ker zou een shirt met zijn Foknaam moeten hebben.
mja... mooie erfenis laat ik na.. en hoe ironisch... ik ben degene die nog nooit heeft gespeeld =(quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ja maar is leuk als we hetzelfde zijn
Dat een LINK is? Tussen ons? Snap je?
Marba-Snarf
Marba-Faithy
of
IDK Snarf
IDK Faithy
(wel grappig dat JIJ diegene bent die IDK heeft verzonnen)
Ik heb een polo met 'Faxie' op de achterkant....quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iedere FOK!ker zou een shirt met zijn Foknaam moeten hebben.
ja....quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja... mooie erfenis laat ik na.. en hoe ironisch... ik ben degene die nog nooit heeft gespeeld =(
welkequote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:47 schreef Joysa het volgende:
Ik heb 2 polo's met mijn andere bijnaam erop..
mja weet niet hoor =p voel me dan beetje wannabe-tweeling =pquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja....
Maar goed plan?
Kopen we alle twee een zwart topje/shirtje. En dan even op de achterkant bedrukken
Waarom niet?quote:
Tof.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb een polo met 'Faxie' op de achterkant....
Ik ga deze niet inkoppen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:47 schreef Joysa het volgende:
Ik heb 2 polo's met mijn andere bijnaam erop..
Versier mij eens danquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik gebruik mijn username gewoon altijd als standaard versierzin
nee joh dat is grappigquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja weet niet hoor =p voel me dan beetje wannabe-tweeling =p
*loopt naar faxie in een drukke discotheek en schreeuwt* "HEY JIJ HEBT GEEN ROKJE"quote:
baal dr wel beetje van.... heb zo mn best gedaan om betrokken te worden =(quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja....
Maar goed plan?
Kopen we alle twee een zwart topje/shirtje. En dan even op de achterkant bedrukken
ja ik weet hetquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
baal dr wel beetje van.... heb zo mn best gedaan om betrokken te worden =(
Hmm daar haal ik nooit vlees vandaan, eigenlijk alleen maar chipsquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
arme drommel =(
ben trouwens ook fan van lidl-vlees, gaat door extra keuringen (leve de duitse slager!)
had zon goed enaam bedacht en zelfs gesmeekt.... of ik mee mocht doen...quote:
wat voor naamquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
had zon goed enaam bedacht en zelfs gesmeekt.... of ik mee mocht doen...
kip is zeenloos, hoef je alleen nog te snijden =Dquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hmm daar haal ik nooit vlees vandaan, eigenlijk alleen maar chips
* Faxie pakt Rokje op, neemt d'r mee naar huis en geeft haar de avond van d'r leven. 'Ik heb geen rokje nee, maar wel iets veel leukers'quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
*loopt naar faxie in een drukke discotheek en schreeuwt* "HEY JIJ HEBT GEEN ROKJE"
Wat is zeenloos?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kip is zeenloos, hoef je alleen nog te snijden =D
mja.. dat idk... deed echt mn best... =( was trouwens 1e keer dak heel die gangbang bij elkaar zagquote:
ja vond het echt goed verzonnenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja.. dat idk... deed echt mn best... =( was trouwens 1e keer dak heel die gangbang bij elkaar zag
beter zit je huis vol mooie vrouwenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
* Faxie pakt Rokje op, neemt d'r mee naar huis en geeft haar de avond van d'r leven. 'Ik heb geen rokje nee, maar wel iets veel leukers'
van die ondefinieerbare stukjes troep die je niet door kan kauwenquote:
En dat leuke zit in mijn broek verstopt, haal het er maar uit.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
* Faxie pakt Rokje op, neemt d'r mee naar huis en geeft haar de avond van d'r leven. 'Ik heb geen rokje nee, maar wel iets veel leukers'
Wel als jij hier bentquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
beter zit je huis vol mooie vrouwen
er brak een stukje van mijn zielquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:52 schreef heloef het volgende:
[..]
En dan leuke zit in mijn broek verstopt, haal het er maar uit.
quote:
jaar terug alweer... =( getver voel me rot... ga wel NU douchen en geen boodschappen halen, kauw vanavond wel op een stukje karton =pquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja vond het echt goed verzonnen
kijkzeeeeequote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
Maar liefjes, ik ga series kijken
Terra Nova
CIAO![]()
Key of Awesomequote:
Nee hij is niet gebroken, zuig er maar op...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
er brak een stukje van mijn ziel
dlskahgbgkfng;lsdmg hdfsnh sdfquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hij is niet gebroken, zuig er maar op...
Oh wacht je had het over jouw ziel ik dacht over mijn lul.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Gefeliciteerd heloef, het is vandaag negerdag.
9 Maart Nationale Negerdag: "Zet negers in het zonnetje"
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
tijd voor KFCquote:Op Negerdag is het de bedoeling dat iedereen zich als een neger gedraagt of doet zoals hij of zij denkt dat een neger zich gedraagt
Jij een hater xDquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Ohh nice, ik eet niet zo vaak kip eigenlijk alleen op zondagen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
van die ondefinieerbare stukjes troep die je niet door kan kauwen
Mondje open...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dlskahgbgkfng;lsdmg hdfsnh sdf
Nee. Aardbeien hebben vooral veel water nodig. In de zomer willen ze nog wel eens verdorren...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
strawberries gedijen OOK het beste in de zon
NEE NEE NEE NEE NEE NEE NEEEEEEEEEEEEEEquote:
Dank je wel.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Jawellllquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
NEE NEE NEE NEE NEE NEE NEEEEEEEEEEEEEE
ja maar ook zonlichtquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee. Aardbeien hebben vooral veel water nodig. In de zomer willen ze nog wel eens verdorren...
Bij mij hoeft dat niet hoor... ik doe al het werk welquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
NEE NEE NEE NEE NEE NEE NEEEEEEEEEEEEEE
En lekker dat ze zijnquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
We hebben aardbeitjes, sinosappels en frambozen. Fruitig topic.
douchze en besliszequote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:58 schreef Faxie het volgende:
Ik ga weer. Even douchen en dan nog even beslissen of ik nog wegga vanavond. M'n vaste kliek is verhinderd...
dacht ik zoquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
We hebben aardbeitjes, sinosappels en frambozen. Fruitig topic.
...... neequote:
vrouwtjes fax, vrouwtjesquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bij mij hoeft dat niet hoor... ik doe al het werk wel
dat weet ik niet, ik ken sinos en straw nietquote:
Als je je oogjes dicht doe merk je echt het verschil niet hoor. Ik zal me scheren okquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
vrouwtjes fax, vrouwtjes
[..]
dat weet ik niet, ik ken sinos en straw niet
Ze weet heus wel dat ik maar een grapje maak. Toch rokje?quote:
dat.. en 4chan waarschijnlijkquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:01 schreef heloef het volgende:
Alleen op FOK! wordt je daadwerkelijk gefeliciteerd met zo iets achterlijks als neger dag.
FOK!kers, kutautisten dat jullie er zijn.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je je oogjes dicht doe merk je echt het verschil niet hoor. Ik zal me scheren ok
Sinos is lekker, en straw heb ik heel vluchtig op de cam gezien ooit, dat zag er ook wel leuk uit dacht ik
oh god, niet nog eensquote:
ja heloefjeboefjequote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze weet heus wel dat ik maar een grapje maak. Toch rokje?
Jij hebt geen vagijn jij mag dat niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:04 schreef kingtoppie het volgende:
Heloefboefjeeeeee
Hoe lang ben je eigenlijk?
Heloef, ma nigga! Gefeliciteerd met deze mooie dag.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:01 schreef heloef het volgende:
Alleen op FOK! wordt je daadwerkelijk gefeliciteerd met zo iets achterlijks als neger dag.
ik wil gewoon een rokje-KFC-dag en nee dat bedoel ik niet negerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef, ma nigga! Gefeliciteerd met deze mooie dag.
Maar jullie hebben ook al Black History Month. En MLK day. Niet eerlijk!
Goede lengte wel.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij hebt geen vagijn jij mag dat niet.
1,83.
Is KFC zo lekker dan? Nog nooit geweest.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik wil gewoon een rokje-KFC-dag en nee dat bedoel ik niet neger
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is KFC zo lekker dan? Nog nooit geweest.
nja, ik vind het serieus heerlijk (behalve die in arnhemquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hele emmersquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nja, ik vind het serieus heerlijk (behalve die in arnhem)
en ja ik hou ook heel erg van meloen, true story
Ik heb liever echte kip, niet die rotzooi.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
uiteraard is dat nog 1000000000000 x beterquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb liever echte kip, niet die rotzooi.
Ik voel me nu een beetje beledigd.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:01 schreef heloef het volgende:
Negerkipdag.quote:
Wel watermeloen ja?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nja, ik vind het serieus heerlijk (behalve die in arnhem)
en ja ik hou ook heel erg van meloen, true story
Neppert.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb liever echte kip, niet die rotzooi.
Awww nergens voor nodig, kusje op je voorhoofd.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik voel me nu een beetje beledigd.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Awww nergens voor nodig, kusje op je voorhoofd.
De neppe eten alleen bij de KFC, een echte neger eet gewoon goede kip.quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Awww nergens voor nodig, kusje op je voorhoofd.
Wel een hele kip, ja?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:10 schreef heloef het volgende:
[..]
De neppe eten alleen bij de KFC, een echte neger eet gewoon goede kip.
Voor jou is het heloef, loef of loefje.quote:
Ik voel me gediscrimineerdquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor jou is het heloef, loef of loefje.
Alleen meisje mogen loefjeboefje zeggen ja.
Ja man, trouwens hoe heet een nigger die een hele kip op eet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
water en galiaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Negerkipdag.
[..]
Wel watermeloen ja?
[..]
Neppert.
EY!!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:10 schreef heloef het volgende:
[..]
De neppe eten alleen bij de KFC, een echte neger eet gewoon goede kip.
Blankenquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja man, trouwens hoe heet een nigger die een hele kip op eet?DAT ZIJN GEEN VLINDERS, DAT IS SPERMA!!11!1!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent blank, jij mag dat.quote:
Galia is wel mijn favoriet.quote:
zonder dat velletje dan graag.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
heerlijke zelfgemarineerde en/of gekruide drumsticks
Hoezo?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Galia is wel mijn favoriet.![]()
Maar ik eet niet zo veel kip, ik moet veel rundvlees eten van de dokter.
ik weet nooit welke ik lekkerder vind.. als ik galia eet wil ik water en andersomquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Galia is wel mijn favoriet.![]()
Maar ik eet niet zo veel kip, ik moet veel rundvlees eten van de dokter.
die zal ik er voor je afplukkenquote:
moet je andijvie/spinazie enzo etenquote:
Drommel begrijpt.quote:
Kip is veelzijdiger.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik weet nooit welke ik lekkerder vind.. als ik galia eet wil ik water en andersom
rundvlees is ook lekker
[..]
die zal ik er voor je afplukken
Ja, ook. En eieren eten.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moet je andijvie/spinazie enzo eten
amenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kip is veelzijdiger.
[..]
Ja, ook. En eieren eten.
En ook schelp en schaaldieren, maar die lust ik niet.
klotedingen zijn dat, hoop het ook voor jequote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:22 schreef marbasnarf het volgende:
zo, mailtje naar mn vriendinnetje, al vanaf de basisschool (= zusje ex) gestuurd. Dak t jammer dak niet op dr verjaardag mag/kan komen(is vandaag jarig) en dat ze tot op heden geen enkele keer heeft willen afspreken. dak snap dat er hoop verandert sinds t uit is tussen mij en haar broer, maar dak gehoopt had dat dat onze vriendschap niet zou beinvloeden...
hoop dak (heel volwassen) antwoord terug krijg
Nee hoor.,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |