bas van der heijden heeft gehakt-gordonbleus (???) in de aanbieding..!!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wil motherfucking keiharde korting omdat vlees duur is
quote:
Ik heb zo een vermoeden dat ze dat geheel niet warenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:16 schreef twi het volgende:
[..]
Dan wil je niet weten hoe nieuwsgierig die twee over je waren op de meet.
ssssst....!je zou t niet verder vertellen... =(quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:16 schreef twi het volgende:
[..]
Dan wil je niet weten hoe nieuwsgierig die twee over je waren op de meet.
wij hebben hier helemaal geen basquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
bas van der heijden heeft gehakt-gordonbleus (???) in de aanbieding..!!
Heb je haar wel eens gezien?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
slechts repsect voor die snarf jwz
Je moederquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Wie heeft meer vlees in de aanbieding, AH of Jumbo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Ik heb dan ook nooit van die supermarktketen gehoordquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:17 schreef Drommeldaris het volgende:
Op de naar de AH, een bas vd heijden kennen ze in het Noorden niet
ik heb op haar site geklikt :$quote:
Las laatst dat sommige filialen van de AH vlees dat op het punt staat over de houdbaarheidsdatum te gaan invriest en voor de helft van de prijs of nog minder verkoopt. Nooit gevraagd, nooit geprobeerd, maar wie weet kan jij zo'n chickie van de AH hosselen en informeren.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wil motherfucking keiharde korting omdat vlees duur is
ik hoorde mijn naam?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:15 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat c_a het niet hoort. Sneaky hoor, twee vrouwen tegen elkaar uitspelen om jouw onweerstaanbare charmes.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je moederMag ik jou niet opeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/weg
sjeuzusquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat een entree.
Dikke poezen!![]()
[ afbeelding ]
Haha, die lijkt als twee druppels water op mijn kat.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat een entree.
Dikke poezen!![]()
[ afbeelding ]
sow....die is dik!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat een entree.
Dikke poezen!![]()
[ afbeelding ]
Zou je haar geven?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik heb op haar site geklikt :$
Twi, die was het! Het was TWI PAK HEM PAK HEMquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Twi, die was het! Het was TWI PAK HEM PAK HEM
Hihiquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat een entree.
Dikke poezen!![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|