Nee hij is niet gebroken, zuig er maar op...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
er brak een stukje van mijn ziel
dlskahgbgkfng;lsdmg hdfsnh sdfquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hij is niet gebroken, zuig er maar op...
Oh wacht je had het over jouw ziel ik dacht over mijn lul.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Gefeliciteerd heloef, het is vandaag negerdag.
9 Maart Nationale Negerdag: "Zet negers in het zonnetje"
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
tijd voor KFCquote:Op Negerdag is het de bedoeling dat iedereen zich als een neger gedraagt of doet zoals hij of zij denkt dat een neger zich gedraagt
Jij een hater xDquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Ohh nice, ik eet niet zo vaak kip eigenlijk alleen op zondagen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
van die ondefinieerbare stukjes troep die je niet door kan kauwen
Mondje open...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dlskahgbgkfng;lsdmg hdfsnh sdf
Nee. Aardbeien hebben vooral veel water nodig. In de zomer willen ze nog wel eens verdorren...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
strawberries gedijen OOK het beste in de zon
NEE NEE NEE NEE NEE NEE NEEEEEEEEEEEEEEquote:
Dank je wel.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Jawellllquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
NEE NEE NEE NEE NEE NEE NEEEEEEEEEEEEEE
ja maar ook zonlichtquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee. Aardbeien hebben vooral veel water nodig. In de zomer willen ze nog wel eens verdorren...
Bij mij hoeft dat niet hoor... ik doe al het werk welquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
NEE NEE NEE NEE NEE NEE NEEEEEEEEEEEEEE
En lekker dat ze zijnquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
We hebben aardbeitjes, sinosappels en frambozen. Fruitig topic.
douchze en besliszequote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:58 schreef Faxie het volgende:
Ik ga weer. Even douchen en dan nog even beslissen of ik nog wegga vanavond. M'n vaste kliek is verhinderd...
dacht ik zoquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
We hebben aardbeitjes, sinosappels en frambozen. Fruitig topic.
...... neequote:
vrouwtjes fax, vrouwtjesquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bij mij hoeft dat niet hoor... ik doe al het werk wel
dat weet ik niet, ik ken sinos en straw nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |