Je wil me.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik spoon vrij weinig laatste tijd.. =( (en nee dit is geen verzoek)
dan is t toch een uitgaansgelegenheid... hoor echt nooit iemand vragen of ik vanavond nog naar een gebouw ga (al klinkt dat vrij duister moet ik zeggen)quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja allemaal uitgaansgebouwen zijn dat.
een uitgaansgebouw is nog niet zo specifiek als meteen het een disco of kroeg of theater noemen.
ohja dat was die stamkroeg van ook_gek.quote:
doe ik subtiel he =pquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je wil me.
Ik merkte het al door je kusjes de hele tijd enzo.
Kom je naar mijn gebouw bekt ook niet zo lekkerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan is t toch een uitgaansgelegenheid... hoor echt nooit iemand vragen of ik vanavond nog naar een gebouw ga (al klinkt dat vrij duister moet ik zeggen)
Gezelligquote:
Een cafe restaurant bij mij om de hoekquote:
een uitgaansgebouw is specifieker dan een uitgaansgelegenheid.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan is t toch een uitgaansgelegenheid... hoor echt nooit iemand vragen of ik vanavond nog naar een gebouw ga (al klinkt dat vrij duister moet ik zeggen)
Meer dan 1 pan, man? Ik heb er net met 4 gejongleerd, als een baas.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gezellig
Ik heb net al gegeten. Voor het eerst sinds tijden een fatsoenlijke maal getracht te bereiden. Godver, wat een rotzooi in je keuken krijg je daarvan zeg
Oh maar jij hebt ook niet het Nederlandse recht aan je kant. Dus jij behoort nu ook tot de onderwereld wegens het pakje openmaken incident.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
de douane heeft het nederlandse recht aan zijn kant.
de onderwereld heeft dat minder
Als ik ergens niet dood gevonden wilt worden, is het wel de crazy piano's. Dus nee sorry daar sta ik zo goed als nooit.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ohja dat was die stamkroeg van ook_gek.
ja echt, en dan kan hij daar bij gaan staan, en ook_gek kan ook een beetje keyboard spelen ofzoiets.
Ik zou wel raar staan te kijken als mijn zusje net zulke dingen doet als ik.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet zo goed als haar hete broer natuurlijk.
Ik ben al best wat gewicht kwijt. Mijn streefgewicht is 69 kilo, dat duurt nog wel even.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ook, ik ben er minder blij mee tho
maar tof voor je
Ik heb stokbroodjes met satégrillworst uit de oven. Chilisaus erover heen en sla er naast. Rucola.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gezellig
Ik heb net al gegeten. Voor het eerst sinds tijden een fatsoenlijke maal getracht te bereiden. Godver, wat een rotzooi in je keuken krijg je daarvan zeg
hahaha, zou ook van te voren politie inlichten enzo als ik met iemand naar "een gebouw" ging, stel dak nooit meer wordt terug gevonden enzoquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kom je naar mijn gebouw bekt ook niet zo lekker
lekkah, eetze alvastquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Een cafe restaurant bij mij om de hoekwilde niet maar kreeg daarstraks toch een smsje dat ik niet hoefde te koken omdat we toch gingen
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Of zoals mlig zou zeggen
Een eetgebouw
het is een gewoon nederlands woord:quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kom je naar mijn gebouw bekt ook niet zo lekker
Jij hebt altijd je broek op je enkels.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:01 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik had net ook mijn broek op de enkels
nou, als je broek afzakt ga je de goeie kant opquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou wel raar staan te kijken als mijn zusje net zulke dingen doet als ik.
[..]
Ik ben al best wat gewicht kwijt. Mijn streefgewicht is 69 kilo, dat duurt nog wel even.
69, giggity.
[..]
Ik heb stokbroodjes met satégrillworst uit de oven. Chilisaus erover heen en sla er naast. Rucola.
was je weer aan het sjorrenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:01 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik had net ook mijn broek op de enkels
lowlands is zoiezo een festival =pquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
een uitgaansgebouw is specifieker dan een uitgaansgelegenheid.
want een uitgaansgebouw specifeert al dat het een gebouw is.
dus niet lowlands ofzo. lowlands kan wel een uitgaansgelegenheid zijn(denk ik), maar is geen uitgaansgebouw.
Held. Wat heb je gemaakt?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gezellig
Kan t niet vinden in NL woordenboek meneerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het is een gewoon nederlands woord:
http://www.google.nl/sear(...)l0l233l553l6.0.1l7l0
ik snap geen woord van deze zin, maar goedenavondquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:02 schreef Panzermaus het volgende:
Ik ga nog een lijntje NoxiPro leggen en dan ijzer malen. Faggots come at me.
Maar het word in die context bijna nooit gebruikt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
is lowlands dan ook geen uitgaansgelegenheid?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
lowlands is zoiezo een festival =p
ik snap dat t beetje ingewikkeld is, dat "hokjes-denken"
Hij snuift voedingssupplementen, gaat dan gewichtjes sjorren en denkt dat homo's dat niet waarderen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik snap geen woord van deze zin, maar goedenavond
misschien moet je naar t boeken-gebouw, voor een ander woordenboek..?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan t niet vinden in NL woordenboek meneer
Ehm...het was een beetje misluktquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Held. Wat heb je gemaakt?
Ik kook maar mijn vriend ruimt altijd alles op
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?quote:Ongeveer 157 resultaten (0,12 seconden)
Misschien wel jaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
misschien moet je naar t boeken-gebouw, voor een ander woordenboek..?
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee even trainingsbroeken uit doen en normale broek aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ik ga volgende week deze broek weggeven aan mensen die het harder nodig hebben dan ik.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou, als je broek afzakt ga je de goeie kant op
nice going, giggity
1,75 lieverd.quote:
dank je, je bent mijn held van de dagquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:04 schreef twi het volgende:
[..]
Hij snuift voedingssupplementen, gaat dan gewichtjes sjorren en denkt dat homo's dat niet waarderen.
snarf, humor!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
misschien moet je naar t boeken-gebouw, voor een ander woordenboek..?
dat is liefquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga volgende week deze broek weggeven aan mensen die het harder nodig hebben dan ik.![]()
Als ik naar mijn kledingkast kijk, voel ik me echt zo gay.
[..]
1,75 lieverd.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]Wat een bazenbeest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O Rokje, een kennis van me vroeg of ik zijn gekko's wilde hebben.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |