Jawellllquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
NEE NEE NEE NEE NEE NEE NEEEEEEEEEEEEEE
ja maar ook zonlichtquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee. Aardbeien hebben vooral veel water nodig. In de zomer willen ze nog wel eens verdorren...
Bij mij hoeft dat niet hoor... ik doe al het werk welquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
NEE NEE NEE NEE NEE NEE NEEEEEEEEEEEEEE
En lekker dat ze zijnquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
We hebben aardbeitjes, sinosappels en frambozen. Fruitig topic.
douchze en besliszequote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:58 schreef Faxie het volgende:
Ik ga weer. Even douchen en dan nog even beslissen of ik nog wegga vanavond. M'n vaste kliek is verhinderd...
dacht ik zoquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
We hebben aardbeitjes, sinosappels en frambozen. Fruitig topic.
...... neequote:
vrouwtjes fax, vrouwtjesquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bij mij hoeft dat niet hoor... ik doe al het werk wel
dat weet ik niet, ik ken sinos en straw nietquote:
Als je je oogjes dicht doe merk je echt het verschil niet hoor. Ik zal me scheren okquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
vrouwtjes fax, vrouwtjes
[..]
dat weet ik niet, ik ken sinos en straw niet
Ze weet heus wel dat ik maar een grapje maak. Toch rokje?quote:
dat.. en 4chan waarschijnlijkquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:01 schreef heloef het volgende:
Alleen op FOK! wordt je daadwerkelijk gefeliciteerd met zo iets achterlijks als neger dag.
FOK!kers, kutautisten dat jullie er zijn.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je je oogjes dicht doe merk je echt het verschil niet hoor. Ik zal me scheren ok
Sinos is lekker, en straw heb ik heel vluchtig op de cam gezien ooit, dat zag er ook wel leuk uit dacht ik
oh god, niet nog eensquote:
ja heloefjeboefjequote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze weet heus wel dat ik maar een grapje maak. Toch rokje?
Jij hebt geen vagijn jij mag dat niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:04 schreef kingtoppie het volgende:
Heloefboefjeeeeee
Hoe lang ben je eigenlijk?
Heloef, ma nigga! Gefeliciteerd met deze mooie dag.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:01 schreef heloef het volgende:
Alleen op FOK! wordt je daadwerkelijk gefeliciteerd met zo iets achterlijks als neger dag.
ik wil gewoon een rokje-KFC-dag en nee dat bedoel ik niet negerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef, ma nigga! Gefeliciteerd met deze mooie dag.
Maar jullie hebben ook al Black History Month. En MLK day. Niet eerlijk!
Goede lengte wel.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij hebt geen vagijn jij mag dat niet.
1,83.
Is KFC zo lekker dan? Nog nooit geweest.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik wil gewoon een rokje-KFC-dag en nee dat bedoel ik niet neger
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is KFC zo lekker dan? Nog nooit geweest.
nja, ik vind het serieus heerlijk (behalve die in arnhemquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hele emmersquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nja, ik vind het serieus heerlijk (behalve die in arnhem)
en ja ik hou ook heel erg van meloen, true story
Ik heb liever echte kip, niet die rotzooi.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
uiteraard is dat nog 1000000000000 x beterquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb liever echte kip, niet die rotzooi.
Ik voel me nu een beetje beledigd.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:01 schreef heloef het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |