SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.SPOILER: Nieuwe reeks-stats.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja eerste fokmeet en dan met de twee stomste mensen nog welquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Komt goed, je eerste meet-ontmaagding.![]()
Hmm, zie je ze vaak?
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:12 schreef Beach het volgende:
[..]
ja eerste fokmeet en dan met de twee stomste mensen nog wel
Mwah hooguit 10 keer per jaaris genoeg vind ik. Maarja gratis eten en drinken in een restaurant altijd goed
Doe mij maar 1 a 2 keer per jaar dat is meer dan zatquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:12 schreef Beach het volgende:
[..]
ja eerste fokmeet en dan met de twee stomste mensen nog wel
Mwah hooguit 10 keer per jaaris genoeg vind ik. Maarja gratis eten en drinken in een restaurant altijd goed
Is je familie ook al saaiquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Doe mij maar 1 a 2 keer per jaar dat is meer dan zat
Ja heb er niks meequote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De dresscode morgen is: PIRAATTTT HARHARRR.
Mag mijn Adidasvest ook ? want Adidas is de sponsor van de Orlando Piratesquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De dresscode morgen is: PIRAATTTT HARHARRR.
haha een ankershirtquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb een donkerblauw shirt met een mooi anker en bloemetjes erop.![]()
Toch een beetje piraat dan; net zoals Jack Sparrow.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:30 schreef Beach het volgende:
Ik ga morgen mascara op doen voor extra verleidelijke wimpers en een mysterieuze blik.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Toch een beetje piraat dan; net zoals Jack Sparrow.
hoezo alsofquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wilde eyeliner op doen vandaag, mn rechteroog zag er echt![]()
![]()
uit, die linker alsof ik een of andere spastische ziekte had.
Ik wel.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je mag daar niet mee spotten eigenlijk.
Kash is een vuige puntist.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:46 schreef Angel-Joy het volgende:
TT klopt echt zo goed
En meer oefenen klinker, uiteindelijk zien alle 2 jouw ogen![]()
![]()
Weekend
Mja geen zin inquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:46 schreef Angel-Joy het volgende:
TT klopt echt zo goed
En meer oefenen klinker, uiteindelijk zien alle 2 jouw ogen![]()
![]()
Weekend
Ja woensdag en donderdag.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:16 schreef Furdinand het volgende:
KB was je al meegelopen met de ergotherapie??
ಥ_ಥquote:
Danku danku ಥ_ಥquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja woensdag en donderdag.was tofff.
[..]
ಥ_ಥ
Mooi!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja woensdag en donderdag.was tofff.
[..]
ಥ_ಥ
Ja van alles eigenlijk, heeeel veel gezien en verschillende cliënten/patiënten gezien.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:23 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Mooi!
Wat heb je allemaal gedaan?
En heb je al een besluit gemaakt of nog niet?
╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱quote:
Vuig nog welquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kash is een vuige puntist.
Weekend indeedMorgen weer naar Kash?
Of Kash naar jou toe?
Wel lekker vuig hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vuig nog wel
Hij komt naar mij
Alleen krijg ik nu weer gezeik met mijn stiefvader, blijkbaar is Cash te oud voor mij
En hij heeft het aan zijn ouders verteld
Hihi jaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wel lekker vuig hoor![]()
Het is maar 3 jaarNou nou
Reacties?
Eensquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ouders.Tradities.
Culturen.
Geloof.
![]()
Leuk manquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja van alles eigenlijk, heeeel veel gezien en verschillende cliënten/patiënten gezien.En de tweede dag ging ik mee met een vrouw en toen hebben we allemaal bejaarden op hun scootmobiel begeleid enzo en gekeken hoe ze het deden.
Het is echt zoveel meer dan ik gedacht had.
Ik ben er over 50 minuten ongeveerquote:
Wat heb jij nou weer met je nicht te maken?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hihi ja
Ja, en dat mijn nicht geen vriend had toen zij 15 was
Maar die is dan ook heel apart, en zo zeker weet hij het niet eens
Nou, mijn stiefvader's ouders deden heel neerbuigend en noemden me nep, omdat ze dachten dat ik heel lief was?
Wtf, ik ben nog steeds ik, alleen nu verliefd op Cash, echt ik ontplof zo![]()
![]()
Ooit komt het goed heb ik me laten vertellen.quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:42 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Leuk man
Wij doen nu met ergonomie mensen in bed verplaatsen enzo en in rolstoelen zetten :p
Ik ben er over 15 minuten alweer wegquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:42 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Leuk man
Wij doen nu met ergonomie mensen in bed verplaatsen enzo en in rolstoelen zetten :p
[..]
Ik ben er over 50 minuten ongeveer
Weet ik veel..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer met je nicht te maken?...
Bah oudersHeb je helemaal niets aan
Neem Kash mee naar je moeder / stiefvader, kunnen ze zien wat een geweldige kerel het is
Klopt, alleen ben ik heel ongeduldig met sommige dingenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ooit komt het goed heb ik me laten vertellen.
Maar kash blijft slapen toch?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weet ik veel..
Nee, want hij wilt hem niet ontmoeten, dus het slaat echt helemaal, maar dan ook helemaal NERGENS op![]()
Ben boos
Mja, tis niet anders.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Klopt, alleen ben ik heel ongeduldig met sommige dingen
Nee, mag dus niet, heb ik wel gevraagdquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar kash blijft slapen toch?
[..]
Mja, tis niet anders.
Dwing je zequote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weet ik veel..
Nee, want hij wilt hem niet ontmoeten, dus het slaat echt helemaal, maar dan ook helemaal NERGENS op![]()
Ben boos
ja bij ons is het maar een beetje er bij hè gewoon als ondersteuning. En ik heb het nog steeds heel erg naar mijn zin jaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ohh oke. Ergotherapeuten doen dat dan weer niet, ze helpen wel en geven tips hoe het beter kan enzo.
Dus je vindt het nog helemaal leuk allemaal?
Ja, neem dan een trein laterquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben er over 15 minuten alweer weg
Ja, tuurlijk, goed ideequote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dwing je ze![]()
Maar denk wel wanneer jij een lange tijd met hem hebt dat ze dan inzien dat jullie elkaar echt leuk vindenAlleen kut dat het zo lang moet duren
Komt wel goedquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, goed idee
Ja, maar mijn stiefvader is koppig, hij zal het niet opgeven dus
Dan maar nog 3,5 jaar wachten hea
Heuj KB.quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
iBenny
Klinkerbotsing
Kally
Mag ik aan je hondje denken ?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Komt wel goedDenk aan leukere dingen, zoals Kash en mij
Komt wel goed? Niet als je mijn stiefvader kentquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Komt wel goedDenk aan leukere dingen, zoals Kash en mij
Te laatquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:50 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ja bij ons is het maar een beetje er bij hè gewoon als ondersteuning. En ik heb het nog steeds heel erg naar mijn zin ja
[..]
Ja, neem dan een trein later
Op een dag ga je het huis uitquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Komt wel goed? Niet als je mijn stiefvader kent
Ik denk toch 24/7 aan Cash
En ik denk 1/7 aan jou
╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Te laatEn er wordt nu voor mij gekookt, dus kan natuurlijk niet te laat komen
Ja, ooitquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Op een dag ga je het huis uit![]()
Toch nog wat dus ;+![]()
Komt goedquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, ooit
Tuurlijk
Denk je ook aan mij?
Omg zit jij ook op relatieplanet.nl?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
????????????????
????????????????
????????????????
????????????????
????????????????
????????????????
????????????????
[..]Zie je zo.
Doe ik ook, maar wou niet te klef klinkenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh ik dacht 3/7
Blehh, ben zo boos en chagrijnig nu hea![]()
Oh hihiquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar wou niet te klef klinken
Knuffel?
wobbi lobbi dobbi doquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh hihi
Nee, dan knijp ik je dood omdat ik boos ben
Okéquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wobbi lobbi dobbi do![]()
Ik kan de pijn aan
* PtR geeft knuffel terugquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké
* Angel-Joy geeft PtR een knuffel
quote:
Ik ken het alquote:
quote:
Wat moet jij in Zevenbergen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ben straks in Zevenbergendaar woonde jij toch ?
ff de kroeg in. en jij?quote:
Niks, tv kijken, morgen vroeg opstaan en dan naar Amsterdam en dan zie ik Cash weerquote:
morgen lekker uitslapenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niks, tv kijken, morgen vroeg opstaan en dan naar Amsterdam en dan zie ik Cash weer
Maar gezellig
nja, dan moet ik ook wel opstaan, maar aangezien ik normaal om 6:15 opsta vind ik dat best al uitslapenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik slaap nooit zo lang, dus 10 uur is voor mij al uitslapen
Oh, hahaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, dan moet ik ook wel opstaan, maar aangezien ik normaal om 6:15 opsta vind ik dat best al uitslapen
uhm, morgen moet ik wachten op een pakketje en komt iemand voor onderhoud aan de hr ketel. in de tussentijd probeer ik het huis te poetsen en als ik dan op tijd klaar ben ga ik nog winkelenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh, haha
En wat ga je in 't weekend doen?
Haha poetsenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uhm, morgen moet ik wachten op een pakketje en komt iemand voor onderhoud aan de hr ketel. in de tussentijd probeer ik het huis te poetsen en als ik dan op tijd klaar ben ga ik nog winkelen
savonds weet ik nog
zondag eerst wedstrijd en daarna naar een verjaardag
nja, ik wil op zich wel. als ik dr tijd voor heb. en ja, iemand zal toch moeten poetsen, mijn moeder komt echt niet mijn huis ook nog poetsenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha poetsen
Ik dacht dat je niet wilde gaan winkelen?
Wat voor wedstrijd?
Met wie ga je winkelen nu dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, ik wil op zich wel. als ik dr tijd voor heb. en ja, iemand zal toch moeten poetsen, mijn moeder komt echt niet mijn huis ook nog poetsen
handbal wedstrijd
en AJ?
met mezelfquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Met wie ga je winkelen nu dan?
Huur een schoonmaakster?
Oeh nice.
Ik zie Cash morgen dus, en zondag heel veel huiswerk maken, dus
Hahahaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
'Come together
Right now
Over me'
Wtf is dit, waarom valt dit me nu pas op..?
Oh ja?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hahahaze hebben wel meer vieze teksten ja
![]()
Wat is gooby?quote:
Kan je lachen om jouw eigen grapjesquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met mezelf
mwa, poetsen valt best mee. en poetsvrouw is duur
Hey ik zoek nog een poetsvrouwquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kan je lachen om jouw eigen grapjes
Das waar
dat kan ik best jaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kan je lachen om jouw eigen grapjes
Das waar
Dat is die ene smiley waarbij hij z'n hand voor z'n mond doet en omhoog kijkt en tranen in z'n ogen krijgt van het lachenquote:
In natura.quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat is die ene smiley waarbij hij z'n hand voor z'n mond doet en omhoog kijkt en tranen in z'n ogen krijgt van het lachendie ene op msn
quote:
quote:
GMTA.quote:
Hallo ik ben geen peuk en we zijn niet viesquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bah viespeuken handel dit op msn of iets anders af ja.
hoezo? als ze goed kan poetsen mag ze dat bij mij ook komen doen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Huur een tinychat-kanaal af ja.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoezo? als ze goed kan poetsen mag ze dat bij mij ook komen doen.
dan betaal ik wel wat aan Cash en mag hij het met haar afhandelen
Sssssssssssssssssstquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:18 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Nee want dan weet ik dat jij komt kijken
Ja en Ja.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Sssssssssssssssssst
En als je 't niet tegen mij zegt kan ik het toch ook niet raden?En alsof je mij niet bij je trio wilt
![]()
Denk eerder dat het andersom is hea?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat ik het voor jou doen?
Ik ben jouw vriendin, niet schoonmaakster of kok
De liefde van de man gaat door de maag.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan doe je het toch omdat je van hem houdtquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Voor mij toch wel?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hihi AJ zit onder Kash's plak.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:21 schreef Angel-Joy het volgende:
Oké, klinker en Jan dissen me weer![]()
Tuurlijk doe ik het wel voor Cash
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:22 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hihi AJ zit onder Kash's plak. [ afbeelding ]
Ligt eraan wat ik terug krijg.quote:
je hebt wel grote bek a zemmel ik moet jou temmenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
kash zwarte pest struik zemmer boeler a tuinhark
Ik ben een wild beest, kun je het wel aan?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:24 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
je hebt wel grote bek a zemmel ik moet jou temmen
Slaapplek tijdens Pasen, kan ook een kwarktaart makenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ik terug krijg.
ja dissen, want ik weet niks terug te zeggen
In bed of er buiten?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben een wild beest, kun je het wel aan?
Oké, is goed danquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Slaapplek tijdens Pasen, kan ook een kwarktaart maken
Jan heeft een hengstquote:
Zeggen dat je bij een vriendin gaat slapen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, is goed dan
Moet alleen ff kijken hoe ik het ga doen met mijn ouders.
Buig maar even voorover bitchquote:
Maar ik heb dan ook al 2 afspraakjes met Cash, dus het gaat nietquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zeggen dat je bij een vriendin gaat slapen?![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Buig maar even voorover bitchdie komkommer die je vorige week erin schoof zal als een tandenstokertje voelen als ik met je klaar ben
Met Pasen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik heb dan ook al 2 afspraakjes met Cash, dus het gaat niet
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Buig maar even voorover bitchdie komkommer die je vorige week erin schoof zal als een tandenstokertje voelen als ik met je klaar ben
Altijd.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar Cash is ook welkom in jouw huis toch?
Jij altijd Janquote:
Mag ik ook bij jou komen wonen dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij altijd JanJe mag wel onder mijn hoogslaper liggen
Ik weet niet wat ik tegen mijn ouders moet zeggen als er een 21-jarige(?) bij mij komt wonen
Ik denk dat een 15-jarige meid minder problemen oplevert.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mag ik ook bij jou komen wonen dan?
Dat het een dakloze is..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik tegen mijn ouders moet zeggen als er een 21-jarige(?) bij mij komt wonen
22 jaar alweerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
en dat jaquote:
Gastquote:
Dan ben ik jouw geadopteerd zusjequote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik denk dat een 15-jarige meid minder problemen oplevert.
Dat is wel een goede redenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
22 jaar alweeren dan zeg je toch dat ik je levensmentor ben en ten allen tijde bij je moet zijn
Ik vind dat een top planquote:
Hihi jeej, heb ik eindelijk een grote broerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik vind dat een top planIk vul de papieren alvast in
Jij bent 1.60 toch? Dan ben ik inderdaad grootquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hihi jeej, heb ik eindelijk een grote broer
Ze bedoelt qua leeftijd, gemenerd.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij bent 1.60 toch? Dan ben ik inderdaad groot
Dan zou de correcte term 'oudere' broer moeten zijn.quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij bent 1.60 toch? Dan ben ik inderdaad groot
> Jouw PIquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan zou de correcte term 'oudere' broer moeten zijn.
Ik zeg het alleen maar omdat ik dan ook een keer groot ben hoor.quote:
>Jouw mayonaise UIquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zeg het alleen maar omdat ik dan ook een keer groot ben hoor.
Daarnaast ben jij een meisjeKleine meisjes zijn schattiggggggg
Ik vraag 't Kash welquote:
Ik heb 't al gevraagdquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Neehee, hij gaat ja zeggen
En soms ben je lief
Hij's vlug manquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb 't al gevraagd![]()
Sorry
Wanneer niet dan? [ afbeelding ]
Het was niet mijn bedoelingquote:
Ik heb Cash al omgekochtquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het was niet mijn bedoeling
Naja, eigenlijk wel maar niet om je boos te maken.
Vandaar dat hij niets zegtquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb Cash al omgekocht
Ik ben niet boos, alleen teleurgesteld..
Nee, hij is aan het gamenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vandaar dat hij niets zegt
Ja nou dat is erger zeg maar![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, hij is aan het gamen
Grapje, loveyou, kusje.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:25 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Neen. Eindbaas van die speletjen. Was vroeger m'n beste mattie.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:25 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Neen. Eindbaas van die speletjen. Was vroeger m'n beste mattie.
complicatedquote:
Ik maak geen grapjes.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je een grapje maakt.
(ja toch?!!!!)
Haha, ik merk dat je meeleeftquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Zo jammer
[..]
Ha, jij leeft ook nog.
uhuhquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Zo jammer
[..]
Ha, jij leeft ook nog.
Ikke niet, winterslaap en alles.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ben ook heel erg actief de laatste tijd.
Wanneer is Kashman er dan?quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:05 schreef Beach het volgende:
sukkels die denken dat ik vandaag daadwerkelijk kom opdagen
hommo faka jijquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:05 schreef Beach het volgende:
sukkels die denken dat ik vandaag daadwerkelijk kom opdagen
je doet maar, je laat kb niet zitten anders stap ik op je nekquote:
quote:
KBquote:
Ik laat me niet ombouwen, hoogstens draag ik meisjeskleren.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:30 schreef Cosmo2.0 het volgende:
PtR, als je je laat ombouwen en dik gaat worden en nog wat veranderd word jij zo:
je bent erquote:
Nog wat leuks gedaan vandaag?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Altijd.Vrij snel deed die bus erover, boh.
Klinkt niet zo leuk eigenlijkquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Naar open dagen geweest en een weirdo die opeens met ons mee ging en alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |