true, is n mooi beest en daarom denk ik met dat gratis dat er vast n addertje is (of denk ik dan heel slecht over de menschheid?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:04 schreef oh-oh het volgende:
Echt, dat je je hond zo op zo een vage site pleurt ook...
Mss haal ik dr wel op hoor, die heb ik zo geplaatst ook.
Deze is wel ergquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:07 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze roept me ook, Bassets![]()
Oh ik moet Walles nog ff opsnorren
Nou ja of het is echt zo een hork die dr niet eens asielkosten voor wil betalen...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
true, is n mooi beest en daarom denk ik met dat gratis dat er vast n addertje is (of denk ik dan heel slecht over de menschheid?)
Ja een gewone keycord toch, zo'n lange van minstens 25cm ofzo...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik wil echt niet zo een korte, maar gewoon een lange die ik in de zomer om kan hangen
Ik ga er zelf wel een maken van dat panterprintband
Thanks, ik ben ook een blinde!quote:
Soms willen mensen niks vragen qua geld, omdat ze anders bang zijn dat een potentieel goed baasje, met klein budget, niet de kans heeft om hem te adopteren...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
true, is n mooi beest en daarom denk ik met dat gratis dat er vast n addertje is (of denk ik dan heel slecht over de menschheid?)
Die krijg je niet gelift van de grond, maar hij is wel lekker lang als sleutelhangerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:15 schreef nosmo_king het volgende:
of: je neemt een echte Basset als sleutelhanger...ben je een trendsetter! (klein woordgrapje)
ja, en als je je sleutels verliest hoef je alleen maar te roepen en ze worden teruggebrachtquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die krijg je niet gelift van de grond, maar hij is wel lekker lang als sleutelhanger
Bij de gemiddelde Basset kun je wel 3x roepen denk ikquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:22 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
ja, en als je je sleutels verliest hoef je alleen maar te roepen en ze worden teruggebracht
Ja, dat is ook kutquote:
alles beter dan je sleutels kwijt zijn, toch?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij de gemiddelde Basset kun je wel 3x roepen denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:47 schreef oh-oh het volgende:
Kees is kwijt
Man Vrouw wil je me niet zo laten schrikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,
Leuke foto wel
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Als je een baan wil kun je er maar beter aan wennen hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:54 schreef Miniem het volgende:
Nah, ik ben het wel een beetje zat.
Ik werk me daar altijd de pispleuris en dan wordt ik gebeld.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Man Vrouw wil je me niet zo laten schrikken,
Leuke foto wel
Bel dan die andere kutkinderen die geen hol uitvoerenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als je een baan wil kun je er maar beter aan wennen hoor
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:57 schreef Miniem het volgende:
[..]
Bel dan die andere kutkinderen die geen hol uitvoeren
Ja natuurlijk bellen ze die nietquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:57 schreef Miniem het volgende:
[..]
Bel dan die andere kutkinderen die geen hol uitvoeren
No shitquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja natuurlijk bellen ze die niet, die voeren geen hol uit dus bellen ze de werknemer die z'n werk wel doet en dat ben jij dan
Wil ik best doen hoor. Visjes adres heb ik niet...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:02 schreef oh-oh het volgende:
Oooooooh ga je die naar mij sturen? Of naar Pisces???
Yes dat is een basset , wat een leuke kaart
Goed hoor , ik heb al weekendquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:02 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch ook een basset?
Deze kaart kocht ik gisteren bij Xenos
Ik hoop echt met heel mn hart dat dat dit weekend es niet gaat gebeurenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:12 schreef indaha het volgende:
Ja maar bij jou kan het nog wel eens vaker onverwacht een druk weekend worden
Geniet er maar van.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Goed hoor , ik heb al weekenden ons petekind komt dit weekend ook
dus allemaal goeie zin
Ja het is altijd leuk om haar te zien, ze woont ook niet in de buurt maar komt om de 2 weken her weekend naar haar vader in Limburg en in de vakanties komt ze ook vaker een nachtje bij ons logeren , ze is al 11,5 nuquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:14 schreef Strega het volgende:
[..]
Geniet er maar van.![]()
Mijn lieve neefje is vandaag 5 geworden, te ver weg voor zo even heen helaas.![]()
Het is zo'n heerlijk filosofisch kind, ik had een heel leuk boek voor hem opgestuurd.
Bah dat is niet leuk , maar van die nichtjes hebben we ook in de familie, die moeten eerst weten wat alles gekost heeft voor ze beslissen of het leuk is .quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Oh leuk, welk boek??
Die kids van mn zusje worden al net zulke ondankbare mormels als mn zus is vrees ik.
Ik had de dochter van mn nichtje 1 ding opgestuurd, kreeg meteen van alles terug per post, inclusief hondenkoekjes en zo.
Oudste van mn zusje belde nav haar verjaardagsdoos.
Ja ja dat en dat was leuk maar dat andere daar had ze er al drie van en dat ene was toch niet echt wat ze bedoelde![]()
Draai om dr oren kan ze hebben volgend jaar
Misschien gewoon ook een beetje bijdehand qua leeftijd. Kan me echt niet voorstellen dat ze later niet beseffen wat voor leuke pakjes hun tante altijd maaktequote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Oh leuk, welk boek??
Die kids van mn zusje worden al net zulke ondankbare mormels als mn zus is vrees ik.
Ik had de dochter van mn nichtje 1 ding opgestuurd, kreeg meteen van alles terug per post, inclusief hondenkoekjes en zo.
Ja ja dat en dat was leuk maar dat andere daar had ze er al drie van en dat ene was toch niet echt wat ze bedoelde![]()
Ja me reet, mn zusje neemt zelf ook nergens de moeite voor he.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien gewoon ook een beetje bijdehand qua leeftijd. Kan me echt niet voorstellen dat ze later niet beseffen wat voor leuke pakjes hun tante altijd maakte
Wat jammerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:31 schreef oh-oh het volgende:
Als je die kinderen een beetje fatsoen wil leren laat je ze toch even een kaartje of een tekening of zo sturen of wat dan ook.
Kerstkaarten of verjaardagskaarten of zo krijg ik ook echt nooit.
Ja dat had je verteldquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:34 schreef oh-oh het volgende:
Had ik verteld toch? Dat ze laatst es bij mij binnen kwam zeilen en naar de kast liep ( ik leg daar altijd kadootjes voor haar klaar ) en naar mij kwam, aan mn mouw trok en vroeg "Heb je niks voor me??? .
Toen ik nee vandaag niet zei was het ook prima hoor![]()
Dr moeder schaamde zich echt dood, ik moest er stiekem heel erg om lachen
Geeeeeeen idee, denk van niet hoor.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat jammerSturen ze wel eens iets naar je ouders qua knutsel/tekenwerkjes?
Ja psies, het was echt superschattig, en nu denk ik dus echt dat er altijd maar iets voor haar op de kast moet liggenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat had je verteldWhehe. Maar dat is iig wel flink enthousiasme, want kennelijk vallen je cadeaus altijd in de smaak, dus kraait ze er naar
Misschien vind ze knutsel- en tekenwerkjes van haar eigen kinderen ook niks.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geeeeeeen idee, denk van niet hoor.
Mn zusje weet geloof ik niet dat er dingen als brievenbussen en postzegels bestaan.
Die zegt ook op alles daar heb ik geen tijd voor![]()
Nee, wat neem je dan een hele zwik kinderen?
Ja ik heb al een ziljoen zelfgetekende walvissen van Thessa hangenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:37 schreef indaha het volgende:
Mijn petekind is zelf heel erg van de knutsel,dus ik krijg altijd zelfgemaakte dingetjes en tekeningen en kerststukjes, dat vind ik veel leuker dan dat ze wat voor me koopt .
Ze kijken zo liefquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
Kijk nou wat een leukerdjes
http://www.etsy.com/listi(...)de&ga_facet=handmade
Die mondjesEn neusjes
Jaquote:
Awwquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh die zijn leuk![]()
Kijk, mn dromertje![]()
Hij wordt echt pas wakker bij 59 seconden![]()
Altijd zo een vaste slapert
Hij denkt ook, laat me toch lekker slapenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh die zijn leuk![]()
Kijk, mn dromertje![]()
Waarschijnlijk niet neequote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk dat die mensen ze no way willen ruilen voor Kees & Sjon he
Alleen al qua naam zal dat verkeerd vallen he?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:03 schreef indaha het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee, maar Kees en Sjon vind ik ook veel leuker
OH MYYYYY, wat een beestenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:00 schreef oh-oh het volgende:
Oh lord, daar komen ze weer voorbij op FB...
Nu bij de hondenuitlaatservice, ik wil ze![]()
[ afbeelding ]
Mozart & Verdi
Tjuus!quote:
Dat zijn toch echt net schapies hequote:
En dan ook gewoon 2! Kijk je links en roep je 'ohhhhhhh' en dan zie ik je in een ooghoek die andere krullenbolquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat zijn toch echt net schapies he![]()
Ik hou dr zo van.
Tis echt dat ik niet van terriërs hou, anders ging ik voor zo een ipv een poedel
rooie kool met appelmoes enzoquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:25 schreef Pisces29 het volgende:
Wat eten jullie allemaal?
Ik ga zo aan de spinazie beginnen. Voor het eerst uit pak, ben benieuwd
Wij eten ook spinazie met gehaktballenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:25 schreef Pisces29 het volgende:
Wat eten jullie allemaal?
Ik ga zo aan de spinazie beginnen. Voor het eerst uit pak, ben benieuwd
Ik heb ook ballenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:28 schreef indaha het volgende:
[..]
Wij eten ook spinazie met gehaktballen![]()
Oh-oh
O die heb ik nog niet gehad, zijn die ook lekker , want ik heb wel eens Valess gehad dat was best lekker .quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb ook ballenmaar dan de vega versie
Ik heb deze van de Aldi, bij de AH heb je 3 soorten ballen, 2 vind ik er best lekker van.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:32 schreef indaha het volgende:
[..]
O die heb ik nog niet gehad, zijn die ook lekker , want ik heb wel eens Valess gehad dat was best lekker .
Shoerme?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:37 schreef Bos81 het volgende:
Zo ik heb weer een prima adem. Knoflook ftw![]()
![]()
Dan zal ik die ook eens gaan proberen volgende keer.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb deze van de Aldi, bij de AH heb je 3 soorten ballen, 2 vind ik er best lekker van.
Ik had dus wraps met spinazie en gehaktballen (en knoflook )quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:28 schreef indaha het volgende:
[..]
Wij eten ook spinazie met gehaktballen![]()
Oh-oh
What the hell, allemaal spinazie en ballenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had dus wraps met spinazie en gehaktballen (en knoflook )![]()
![]()
![]()
![]()
nee gewoon een stuk of 4 teentjes. Plus flink wat uit een molen om het gehakt te kruidenquote:
O dat lijkt me ook lekkerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik vind Valess wel 10 keer lekkerder, maar variatie vind ik ook wel fijn, dus maar een keer ballen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:38 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan zal ik die ook eens gaan proberen volgende keer.
Klinkt wel als een apart recept Bos, je blijft zo lekker crea koken vind ikquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dank je. Ik zit nu te denken om wraps met pasta (pipe rigate/ maccaroni e,d) te maken..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klinkt wel als een apart recept Bos, je blijft zo lekker crea koken vind ik
http://www.scrivomedia.nl(...)langmuts-is-een-heldquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Oh leuk, welk boek??
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh die zijn leuk![]()
Kijk, mn dromertje![]()
Oh gewoon iets van youtube zelf is datquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:35 schreef Pagan het volgende:
[..]![]()
Gekke vraag, maar welk muziekje staat er onder?
Een toy is ook een echte poedel gekkiequote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:21 schreef Pisces29 het volgende:
Maar je moet een echte poedel nemen, geen toy. Dan is het een kopie van dit maar dan geen terriër. Je hondenschaapje
Oh, dan vind ik hem wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Het neefje is een heel gevoelig knulletje die overal diep over nadenkt. Dit boek sluit daar wel op aan.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een toy is ook een echte poedel gekkie![]()
En veeeeeeeeeel kleiner dan een bedlinton hoor, die zijn zo groot als een miniatuurpoedel denk ik, en zo groot als Billy![]()
Pagan, leuk boek lijkt me dat
Een halve poedel dan, hij komt nauwelijks ergens voor, heb je er wel eens op straat ergens gezien?quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:12 schreef Pagan het volgende:
[..]
Oh, dan vind ik hem wel.
Nou, die dingen zitten in het youtubevideobewerkingsprogramma, die zijn daar speciaal voor, en ik weet echt niet meer welke ik psies genomen hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eentje van de categorie moods, en iets met excorsist in de titel geloof ik.
Ik doe dat altijd snel snel tussen het werken door, en klik net zo lang tot ik iets vind wat lang genoeg duurt en een beetje bij het filmpje past
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Haha ja, gisteren kwam ik nog een toypoedeltje tegen, echt waar !quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een halve poedel dan, hij komt nauwelijks ergens voor, heb je er wel eens op straat ergens gezien?
Oh dus zo zien schaapshonden er uitquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga echt gillen als ik er ooit eentje zie van deze
[ afbeelding ]
Qua karakter stel ik me een windhond voor, zo lief, maar dan gewoon fluffy
Nou het zijn terriers he, dat is wat me tegenhoud.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga echt gillen als ik er ooit eentje zie van deze
[ afbeelding ]
Qua karakter stel ik me een windhond voor, zo lief, maar dan gewoon fluffy
No wayquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Haha ja, gisteren kwam ik nog een toypoedeltje tegen, echt waar !
Ik kom vaker toypoedels tegen dan miniatuurtjes, of bedlingtons![]()
nou, 10 bier gehad, dus redelijkquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:25 schreef oh-oh het volgende:
Mn oma alleen al had drie toypoedels.
Hoi Q, hoe dronken ben je nog?????????
Als ik google en kijk, dan kan het best zijn dat ik ze vaker heb gezien, maar ik denk bij toypoodle echt aan dat gekapte getoupeerde ding die jij liet zienquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:25 schreef oh-oh het volgende:
Mn oma alleen al had drie toypoedels.
Hoi Q, hoe dronken ben je nog?????????
Oh die zijn nog best groot! Ik dacht echt een halfje daar vanquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:26 schreef oh-oh het volgende:
Die twee abricotpoedeltjes op mn FB zijn ook toys
Naja sowieso lopen de meeste poedels niet over straat in showtenue hequote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik google en kijk, dan kan het best zijn dat ik ze vaker heb gezien, maar ik denk bij toypoodle echt aan dat gekapte getoupeerde ding die jij liet zienIk zou het op straat echt als een cliché cesar fluffy dinges hondje zien... Ff goed inprenten dan maar en eens opletten
Die waren de helft van mijn chinezen gekkiequote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh die zijn nog best groot! Ik dacht echt een halfje daar van
Hahaha, oh my, maar wel een lekker bontje die linker, dat lijfquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:31 schreef oh-oh het volgende:
Pip ongekapt![]()
[ afbeelding ]
Met naast haar haar net gekapte zoon
Oh daar gaat het mis, ik projecteer m'n eigen 2 meter erop denk ikquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:32 schreef oh-oh het volgende:
Was maar een klein oud vrouwtje met die twee poedels hoor
Heet die hond toevallig Maori?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:33 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Verse coupe voor de zoon van Pip, dat haar op die kop moet groeien groeien groeien
Gadver. dat je je zoon zo noemt vind ik al twijfelachtig, maar een hondquote:
Ja dat is wel leuk Misschien afhankelijk van het ras Jason ook nog. Sjefke heette eerst Kenzo, maar toen we voor hem gingen kijken, keken we elkaar al aan van Neh da is niks. Maat Sjefke is totaal door pa gekozen. Hij heeft ook zelf besloten dat hij hem kocht. Bijna al weer 4 jaar geledenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:19 schreef oh-oh het volgende:
Erg he
![]()
Jay vind ik dan wel weer heel leuk, zo heet een kleinzoon van Chico, dat roept zo heerlijk![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY
Ja precies. Mijn pa's pa heette ook Sjef. Daar heeft het wel deels mee te maken volgens mij. Pa's eerste doopnaam is ook Josephus overigens.quote:
Op 1 lettertje na Kalou... Apart Bosquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja precies. Mijn pa's pa heette ook Sjef. Daar heeft het wel deels mee te maken volgens mij. Pa's eerste doopnaam is ook Josephus overigens.
Heel iets anders. Opa's tweede naam, zover we die hebben kunnen achterhalen is Bonaventura. Alleen hebben we geen idee hoe of wat. wel appart voor een Brabantse Slager. (Hij is geboren in het laatste decennium van de 19e eeuw)
Kan ook op de manier van Kalou geschreven zijn, weet ik niet uit mijn hoofd. Maar desalnietemin is het vrij uniek natuurlijk. Je kan alleen maar gissen naar de reden... en dat doe ik ook niet..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op 1 lettertje na Kalou... Apart Bos
Amaiquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:48 schreef Bos81 het volgende:
Ik moest trouwens nog aan je denken bij de xenos net. Er waren Belgen binnenAllez
Ik vind het ook leuk, vooral bij zo'n kleiner hondje, past erg goedquote:
Okeequote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Amai
Ik moest gister aan jou denken, ik las in een kinderboek "visje" en dat zeg jij als enige hier![]()
Ik verbaasde me een jaar (of 2) terug dat veel mensen het hier niet eens kennen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee![]()
Tja ik vind dat eigenlijk een vrij logische koosnaam gezien je usersname. Tja omdat mijn eigen Sterrenbeeld vissen is, kende ik natuurlijk de latijnse naam...
Ja klopt. Ik weet ze overigens niet van alle 12 zo uit het hoofd, (steenbok zou ik bijv, niet weten, of het moet Capri zijn, maar dat lijkt mee eerder Ram) maar de meesten wel, of kan het door logisch redeneren achterhalen..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik verbaasde me een jaar (of 2) terug dat veel mensen het hier niet eens kennen.Ik ken alle sterrenbeelden wel in het Engels zo ongeveer.
Ik las als puber al de Engelse tijdschriften waar je het bij sterrenbeelden zag staan...
Capricornquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik weet ze overigens niet van alle 12 zo uit het hoofd, (steenbok zou ik bijv, niet weten, of het moet Capri zijn, maar dat lijkt mee eerder Ram) maar de meesten wel, of kan het door logisch redeneren achterhalen..
Ja, ik ben nu nog erg fanatiek, maar zit nu heel erg dichtbij de 100. Die grens wil ik eerst halen en dan mijn traveling op 0 laten komen (hoop ik, als een kaart niet te lang onderweg blijft. )quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet ook weer eens Postcrossing op gaan pakken, kom er zo weinig aan toe. Wel weer leuk.
quote:
Maar buurman meneer, wat doet u nuquote:
Dat was ons geheimpje tochquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:19 schreef Pisces29 het volgende:
Mazzelpik![]()
Wat niet zo mazzelpik is, is dat je mij nu hebt aangestoken tijdens onze mini-meet, want ik heb nu griep
Stuur DvJ dan op date met MM, dan ga jij met Qwea hea!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
Qwea wil ook geloof ik, maar MM niet zo
Ehh nee, ik neem DVM al meequote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stuur DvJ dan op date met MM, dan ga jij met Qwea hea!
Er komt nog meer, maar dat past denk ik niet op de poster, maar tis enniehoer niet jouw muziek denk ikquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:21 schreef oh-oh het volgende:
Hahahahaha twee bands die ik wil zien op die hele line up
Ik ben de hele week al aan het rommelen of het door ging zetten en gister hing het ineens. Van die koorts-ril momentjes. Straks maar een bakkie thee doenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
Maar mooi klote, al de hele week of komt 't net op?
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.rock-am-ring.com/spielplan
En er komt nog wat bij, Slash, dat moet, anders word ik boos
Oh ja, vervelend is datquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben de hele week al aan het rommelen of het door ging zetten en gister hing het ineens. Van die koorts-ril momentjes. Straks maar een bakkie thee doen
Beetje lullig, Qwea had wel iets leuks verdientquote:
Lineup is nog niet compleet, en Slash is een sterk gerucht, hij tourt dan in Europa en op de data van RaR nog niksquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Als die komt ben ik pas echt jaloers.
Dan moet ze gaan, ze had al op marktplaats wat kaarten gezien, alleen weet ik niet hoe betrouwbaar dat is. Hier in NL blokkeert een festival als Lowlands bv. veel kaarten die online aangeboden worden om misbruik te voorkomen. Dus ook een beetje lullig als je daar 5 uur heen rijdt, 170 euro voor een kaartje betaalt hebt, en vervolgens niet binnen komt.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beetje lullig, Qwea had wel iets leuks verdient
De hoer in kwestie van z'n zus Rox?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:32 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat van Dre was gisteren bij Boulevard, te sneu gewoon![]()
T zal wel normaal zijn in zijn millieu![]()
Beterschap Pisje
Ja, dat lijkt mij ook wel gaaf, das nog wel mijn bucket list qua festivals;quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou echt graag ooit es naar Glastonbury gaan
Ze zijn toch pas in de HMH geweest?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:48 schreef oh-oh het volgende:
Haha Skrillex lijkt me live echt geniaal, Zwab gaat naar een concert van hun
Kan best dat hij nog een show doet hoor, hij is de hele zomer nog in Europa, staat op zo'n beetje ieder festivalquote:
Leuk, ik schakel ff inquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:43 schreef oh-oh het volgende:
Damn, ik wilde achter de naaimachine maar Crufts zendt nu live heelwork uit!
http://www.youtube.com/user/OfficialCrufts?feature=watch
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:05 schreef oh-oh het volgende:
Jawel, die worden de eerste dag collectief opgevroten door al die duizenden honden daar
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:05 schreef oh-oh het volgende:
Jawel, die worden de eerste dag collectief opgevroten door al die duizenden honden daar
Die kommen auch auf Rock am Ringquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:09 schreef oh-oh het volgende:
Oeh en die geile cover van Triggerfinger van I folow rivers op de radio
Boh, in Antwerpen is vrijdag een battle tussen de jeugd van tegenwoordig en triggerfinger, daar wilde ik heen maar dat was natuurlijk heel snel uitverkochtquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die kommen auch auf Rock am Ring
Oh dat lijkt me ook wel gaaf jaquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Boh, in Antwerpen is vrijdag een battle tussen de jeugd van tegenwoordig en triggerfinger, daar wilde ik heen maar dat was natuurlijk heel snel uitverkocht
Nee ik was net ff kleren aan het pakken.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh kijk je Pi??? Zag je dat poedeltje in het publiek net? Dat was ook een toy
Ja dat is jammer... maar wat tof zeg wat ie allemaal konquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:39 schreef oh-oh het volgende:
Maar hij blafte en dan is puntenaftrek helaas, jammer, in sommige landen mag het wel maar in de UK niet.
Jaquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:45 schreef oh-oh het volgende:
Bulvah Desert Rose hahahaha, wat een stamboomnaam ook voor die staff
Ik dacht dat er reclame op tv was, het komt zo vaakquote:
Hoe laat? Wil ik ook zien. Maar weet niet of dat per satelliet gekeken kan worden?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:54 schreef Pisces29 het volgende:
Morgen komen er misschien bulletjes als ik op het schema kijk, dan moet ik ook ff intunen.
Ja, internet moet hier natuurlijk ook willenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik kijk op internet, de groepkeuring komt er sowieso altijd wel op, de raskeuringen niet geloof ik...
Ik heb 1 pj af![]()
[ afbeelding ]
Wat zal ik er es op gaan flocken?
Ijsje denk ik, of cupcake...
Camouflage doggies!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik kijk op internet, de groepkeuring komt er sowieso altijd wel op, de raskeuringen niet geloof ik...
Ik heb 1 pj af![]()
[ afbeelding ]
Sergeant Sjonquote:
Howlingquote:
De bulletjes van de terriërsquote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:57 schreef Strega het volgende:
[..]
Hoe laat? Wil ik ook zien. Maar weet niet of dat per satelliet gekeken kan worden?
Oh dat ziet er echt heel comfy uitquote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb 1 pj af![]()
[ afbeelding ]
ROOSquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:15 schreef Strega het volgende:
http://www.ikzoekbaas.nl/(...)ierenasiel-zuidwolde
Ze lijkt me zo leuk
Ja, ik zou haar zo nemen..... nu Pagan nogquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
ROOS![]()
Oh als ik die link zie moet ik altijd weer even spieken...
Niet meer nodig, ze heeft nu al een huisquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:25 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, ik zou haar zo nemen..... nu Pagan nog![]()
Bij jullie?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:33 schreef Strega het volgende:
[..]
Niet meer nodig, ze heeft nu al een huis
Hier had hij Supermankleding moeten dragenquote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:42 schreef oh-oh het volgende:
Bijkans vergeten, dankuzwab!
Was jij al naar Skrillex geweest trouwens?
Nee dat kijkt ook retesaai he, puinhoop en wanhoop willen we zien!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |