true, is n mooi beest en daarom denk ik met dat gratis dat er vast n addertje is (of denk ik dan heel slecht over de menschheid?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:04 schreef oh-oh het volgende:
Echt, dat je je hond zo op zo een vage site pleurt ook...
Mss haal ik dr wel op hoor, die heb ik zo geplaatst ook.
Deze is wel ergquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:07 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze roept me ook, Bassets![]()
Oh ik moet Walles nog ff opsnorren
Nou ja of het is echt zo een hork die dr niet eens asielkosten voor wil betalen...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
true, is n mooi beest en daarom denk ik met dat gratis dat er vast n addertje is (of denk ik dan heel slecht over de menschheid?)
Ja een gewone keycord toch, zo'n lange van minstens 25cm ofzo...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik wil echt niet zo een korte, maar gewoon een lange die ik in de zomer om kan hangen
Ik ga er zelf wel een maken van dat panterprintband
Thanks, ik ben ook een blinde!quote:
Soms willen mensen niks vragen qua geld, omdat ze anders bang zijn dat een potentieel goed baasje, met klein budget, niet de kans heeft om hem te adopteren...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
true, is n mooi beest en daarom denk ik met dat gratis dat er vast n addertje is (of denk ik dan heel slecht over de menschheid?)
Die krijg je niet gelift van de grond, maar hij is wel lekker lang als sleutelhangerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:15 schreef nosmo_king het volgende:
of: je neemt een echte Basset als sleutelhanger...ben je een trendsetter! (klein woordgrapje)
ja, en als je je sleutels verliest hoef je alleen maar te roepen en ze worden teruggebrachtquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die krijg je niet gelift van de grond, maar hij is wel lekker lang als sleutelhanger
Bij de gemiddelde Basset kun je wel 3x roepen denk ikquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:22 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
ja, en als je je sleutels verliest hoef je alleen maar te roepen en ze worden teruggebracht
Ja, dat is ook kutquote:
alles beter dan je sleutels kwijt zijn, toch?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij de gemiddelde Basset kun je wel 3x roepen denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:47 schreef oh-oh het volgende:
Kees is kwijt
Man Vrouw wil je me niet zo laten schrikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,
Leuke foto wel
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Als je een baan wil kun je er maar beter aan wennen hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:54 schreef Miniem het volgende:
Nah, ik ben het wel een beetje zat.
Ik werk me daar altijd de pispleuris en dan wordt ik gebeld.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Man Vrouw wil je me niet zo laten schrikken,
Leuke foto wel
Bel dan die andere kutkinderen die geen hol uitvoerenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als je een baan wil kun je er maar beter aan wennen hoor
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:57 schreef Miniem het volgende:
[..]
Bel dan die andere kutkinderen die geen hol uitvoeren
Ja natuurlijk bellen ze die nietquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:57 schreef Miniem het volgende:
[..]
Bel dan die andere kutkinderen die geen hol uitvoeren
No shitquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja natuurlijk bellen ze die niet, die voeren geen hol uit dus bellen ze de werknemer die z'n werk wel doet en dat ben jij dan
Wil ik best doen hoor. Visjes adres heb ik niet...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:02 schreef oh-oh het volgende:
Oooooooh ga je die naar mij sturen? Of naar Pisces???
Yes dat is een basset , wat een leuke kaart
Goed hoor , ik heb al weekendquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:02 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch ook een basset?
Deze kaart kocht ik gisteren bij Xenos
Ik hoop echt met heel mn hart dat dat dit weekend es niet gaat gebeurenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:12 schreef indaha het volgende:
Ja maar bij jou kan het nog wel eens vaker onverwacht een druk weekend worden
Geniet er maar van.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Goed hoor , ik heb al weekenden ons petekind komt dit weekend ook
dus allemaal goeie zin
Ja het is altijd leuk om haar te zien, ze woont ook niet in de buurt maar komt om de 2 weken her weekend naar haar vader in Limburg en in de vakanties komt ze ook vaker een nachtje bij ons logeren , ze is al 11,5 nuquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:14 schreef Strega het volgende:
[..]
Geniet er maar van.![]()
Mijn lieve neefje is vandaag 5 geworden, te ver weg voor zo even heen helaas.![]()
Het is zo'n heerlijk filosofisch kind, ik had een heel leuk boek voor hem opgestuurd.
Bah dat is niet leuk , maar van die nichtjes hebben we ook in de familie, die moeten eerst weten wat alles gekost heeft voor ze beslissen of het leuk is .quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Oh leuk, welk boek??
Die kids van mn zusje worden al net zulke ondankbare mormels als mn zus is vrees ik.
Ik had de dochter van mn nichtje 1 ding opgestuurd, kreeg meteen van alles terug per post, inclusief hondenkoekjes en zo.
Oudste van mn zusje belde nav haar verjaardagsdoos.
Ja ja dat en dat was leuk maar dat andere daar had ze er al drie van en dat ene was toch niet echt wat ze bedoelde![]()
Draai om dr oren kan ze hebben volgend jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |