verhoudingen van de 1500 zijn wel erg veranderd.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:49 schreef vault_tec het volgende:
Pick up.
[ afbeelding ]
Morgen denk ik nog een pick up
Shape en dergelijke vind ik ook niet je van het maar ben een sucker voor die "tiffany"/babyblauw kleurquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:22 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
verhoudingen van de 1500 zijn wel erg veranderd.
Ja echt he....quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:22 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
verhoudingen van de 1500 zijn wel erg veranderd.
dat is een photoshop...quote:Op zondag 11 maart 2012 14:43 schreef adoadoado het volgende:
Wie weet waar deze "air max 1" te verkrijgen zijn? Eventueel bestellen via internet.
[ afbeelding ]
Denk je wel dat het bestelde waar überhaupt wordt geleverd? Kwam die site tegen op 1ste pagina van google ( zoekterm air max 1)quote:Op zondag 11 maart 2012 18:33 schreef Mindstate het volgende:
Zwaar nep inderdaad, buiten het feit dat je nep niet zou moeten supporten zal de kwaliteit ook te wensen over laten. Zijn genoeg alternatieven voor 'kroegstampers'
Geen 7...quote:Op zondag 11 maart 2012 23:11 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Iemand een Lebron 9 Galaxy?
[ afbeelding ]
Waren dat niet de foamposites?quote:Op maandag 12 maart 2012 10:45 schreef Nezhi het volgende:
Ik dacht dat ze op de dag van release al voor 2000 op ebay stondeniig, dat werd gelinkt...
Zijn idd vet.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:47 schreef Catch22- het volgende:
[ link | afbeelding ]
De Maxjes zijn nieuw. Draag altijd SB's (en een paar Adidasjes), maar wou graag Maxjes. Eindelijk een vette kleur gevonden, in mijn maat, in de aanbieding.
www.Footwears.nl (maar dan in hun fysieke winkel)quote:Op maandag 12 maart 2012 11:43 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zijn idd vet.
Waar heb je ze gevonden?
Ja ik las dat ze om 11:00 raffles uit gaan delen... weet eigenlijk niet wat ik me daar bij voor moet stellen, ga je rijen voor een raflle en dan kun je je schoen ophalen oid?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:12 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Cali, ben je er aanstaande zaterdag?
Ik denk dat je per maat, een lot wordt uitgedeeld. Wordt je nummer gekozen, dan mag je een paartje kopen. Rijen hoeft denk ik niet. Zo heeft iedereen een gelijke kans.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:23 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja ik las dat ze om 11:00 raffles uit gaan delen... weet eigenlijk niet wat ik me daar bij voor moet stellen, ga je rijen voor een raflle en dan kun je je schoen ophalen oid?
Is cool, als je niet meer wilt dan moet je even op FB afzeggen. Zie ik je wel bij opiumquote:Op maandag 12 maart 2012 14:41 schreef HAL9000S het volgende:
Hmmm, denk dat ik wel ff langs kom..... ik wil je wel een tientje betalen Letates, kan ik je gelijk die laces geven
wat de gek voor geeft. Hoe moeten wij nou weten hoe een reseller denkt? Vraag het anders aan je vriendje bosquote:Op maandag 12 maart 2012 16:21 schreef vault_tec het volgende:
iemand hier die weet wat de resell waarde van die CDG x supreme hoodie wordt? Ik heb een bedrag in mijn hoofd om hem te kopen en wil weten of dat klopt
Hey hey hadden wij niet al een afspraak?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:44 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Is cool, als je niet meer wilt dan moet je even op FB afzeggen. Zie ik je wel bij opium
Dat was om te campen. Campen heeft toch geen zin meer ivm die raffles. (lees als: ik was het vergeten. Sorry, ik trakteer je wel op subway als ik er ben). Zie net dat ik vrijdag nachtdienst heb en dat zaterdag mijn slaap dag is dus misschien kan ik nog geen eensquote:Op maandag 12 maart 2012 23:10 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
Hey hey hadden wij niet al een afspraak?
Sorry, ik was even een lang weekend op pad. Ik heb de prijs eigenlijk niet eens gechecked bij C Premium, ze hadden er daar maar eentje in de etalage hangen die ik gepast heb. Ik kan die exacte jas ook verder nergens vinden, heel kut. Maar andere parka's van HR zijn hier in Engeland zo'n 350-400 pondjes. Qua stof was het volgens mij een wax stof, ze gebruiken veel "traditionele" materialen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:28 schreef Atta-boy het volgende:
Hoe veel is ie eigenlijk? En verder nog wat bijzonders aan, gore tex of shells oid?
Anders wil ik hem ook wel eens ergens passen.
Ah ok thanks! Vind dat toch nog iets te veel voor een jas. Op het laatste plaatje vind ik hem ook wat minder tbh.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:04 schreef Bajskorv het volgende:
Ik zie trouwens dat hij nu op de C Premium website staat voor 550 euro... Ouch. En helaas dus enkel in M/L, wat mij niet past dankzij de korte mouwen...
[ afbeelding ]
Heb gister btw al een tijdje gezocht maar heb niet meer gevonden dan de Nike Dunk High VT Premium - Obsidian.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:53 schreef Gemaskerde het volgende:
Nog even kort vraagje,
iemand een idee wat de naam is van deze high dunks zijn, danwel de kleurcode waarmee ik meer foto's kan vinden.
[ afbeelding ]
Ah nice, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:30 schreef SHOOOTO het volgende:
dat zijn geen VTs (Vac Tech). Je ziet duidelijk verschillende stukken en niet 1 stuk materiaal zoals een VT Dunk. Ik ga even voor je kijken of ik wat kan vinden.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:53 schreef Gemaskerde het volgende:
Nog even kort vraagje,
iemand een idee wat de naam is van deze high dunks zijn, danwel de kleurcode waarmee ik meer foto's kan vinden.
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:05 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Euro Holiday 2011 release, meer kan ik niet vinden.
Good work, kon zelf echt helemaal niks vinden, naast die obsidian.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:40 schreef SHOOOTO het volgende:
gericht googlen (bijvoorbeeld nike dunk high +blue). Zag een thumb op sneakernews.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:53 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dat was om te campen. Campen heeft toch geen zin meer ivm die raffles. (lees als: ik was het vergeten. Sorry, ik trakteer je wel op subway als ik er ben). Zie net dat ik vrijdag nachtdienst heb en dat zaterdag mijn slaap dag is dus misschien kan ik nog geen eens
Voor yeezy 2 ben ik wel je man.
ben zelf geen fan van zwarte midsoles (heb nog wel een 1 paar, sneakerholics) en hou ook niet van Dunk Highs. Perfecte combo is voor mij Dunk Low en witte midsolesquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:52 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Good work, kon zelf echt helemaal niks vinden, naast die obsidian.
Nu twijfel ik nog een beetje als ik hem zal halen voor 65,-.
Vind jij hem een beetje fresh? (gezien de niet vulcanized sole)
Dat wekt een beetje twijfel bij mij namelijk samen met de dicht bij denimachtige kleur. Kan er waardeloos uitzien maar misschien ook wel erg mooi..
Nice!!quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:43 schreef Cpt. het volgende:
Net gekocht:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil die ook. Misschien even kijken of kickz mij kan helpenquote:Op donderdag 15 maart 2012 08:38 schreef Atta-boy het volgende:
Ik wil die CdG x supreme hoodie!
Heb weer een paar concords verkocht heuy![]()
Ymcmb
Nice cpt.
En pics @ gemaskerde muchacho
quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:02 schreef Cpt. het volgende:
Ik ga van t weekend kijken of ik mensen kan hosselen, shit is wel duur man.
Vans heb ik trouwens van marktplaats, beide voor 170 incl. Nu alleen de zwarte nog en ik heb ze alle 4
Die is wel tof, alleen witte veters vind ik jammer maar weet ook niet wat voor andere veters er in zouden kunnenquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:44 schreef HAL9000S het volgende:
Denk dat ik deze ga scoren... leuke schoen voor 90 euro imo.
[ afbeelding ]
witte veters maakt het juist "fresh". Goede CW ookquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:24 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Die is wel tof, alleen witte veters vind ik jammer maar weet ook niet wat voor andere veters er in zouden kunnen
die zijn lelijk...quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:27 schreef Atta-boy het volgende:
Een van de weinige saucony's die ik nice vind.
Heb btw vandaag die white mountaineering x asics ofzo dingen gezien. Niet helemaal mijn ding.
Bij de HoH hadden ze die kobe galaxy schoenen nog liggen maar niet in een us7![]()
Lagen zelfs nog Dave White 1's voor als iemand nog $ nodig heeft
Welke?quote:
.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:36 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Welke?
Als je die Dave White bedoeld, ik had het over $ verdienen. Zei niet dat ik ze mooi vondheb ze ook niet gekocht.
Fixedquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:42 schreef Milou__ het volgende:
Ik kan niet kiezen tussen vans, suede puma's, janoski's of supra's
Morgen ga ik ook weer shinen met de mijnequote:Op donderdag 15 maart 2012 20:55 schreef vault_tec het volgende:
onderste binnenkort maar weer eens aantrekken... dope CW
gewoon rood of blauw.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:49 schreef Milou__ het volgende:
Eigenlijk alle kleuren! Maar ik ben meer opzoek naar exclusieve kleuren. Heb je tips?
Klassieke kleuren >>>>> 'exclusieve shizzle'. Fat laces erbij, allesquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:06 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
gewoon rood of blauw.
[ link | afbeelding ]
The Stutters - Puma Suede Road Live - ShoePirates 2010-04-24
[ link | afbeelding ]
The Stutters - Puma Suede Road Live - ShoePirates 2010-04-24
Ik vind van niet. Vind ze breder en vrij anders qua fit.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:30 schreef Nezhi het volgende:
Zijn puma suede ongeveer hetzelfde qua pasvorm als Adidas busenitz?
Deze reis is prive (wel op punten gelukkig), maar ik reis veel voor mijn werk inderdaad. Ik doe investeringen in bedrijven, en moet daarvoor soms lokaal zijn. Gelukkig investeren wel wereldwijd, dus dat maakt het wat interessanter qua reizen!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:42 schreef Atta-boy het volgende:
Eerste 3 zeker nice Hal!
Ik heb nog geen gewone free dus zou dan die laatste vervangen voor de gewone free+2 in die zwarte cw met witte swoosh. Zie die alleen nergens meer staan btw![]()
En zoals altijd kom ik er weer veel te laat achter dat ik die lebron galaxy's wil. Zijn nu uitverkocht in us7 dus als iemand iets weet, hit me up.
@ Bajskorv ik ben echt jaloers op jou levenwat doe je voor iets dat je zo veel reist?
Alleen de zwarte nog en ik kan kwartettenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hmmm, nope ik ga skippen.... geen zin om zoveel moeite te doen voor een raffle. Ben morgenavond wel in Roffa om te partyen in Perron. Hookup voor je laces doen ofzo?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:15 schreef vault_tec het volgende:
Cpt.![]()
![]()
![]()
Hal, morgen still on om samen even voor opium te staan?
Nee... heb geen tijd... maar is cool... ken ik lekker slapen <3quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:19 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
hmmm, nope ik ga skippen.... geen zin om zoveel moeite te doen voor een raffle. Ben morgenavond wel in Roffa om te partyen in Perron. Hookup voor je laces doen ofzo?
is al een tijdje...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:26 schreef Fuszy het volgende:
Frisco website is kapot. Ze hebben achter de link een /www staan.
Dan ga ik je ze alsnog opsturen... als je ze nog wil that is....quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:22 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Nee... heb geen tijd... maar is cool... ken ik lekker slapen <3
still needed ja... heb je mijn adres nog? <3quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:28 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Dan ga ik je ze alsnog opsturen... als je ze nog wil that is....
Zou fijn zijn, thank you based hal9000squote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:39 schreef HAL9000S het volgende:
Ja in mijn inbox... heb ook nog een shitload aan LB stickers al je wil.....
als ik je op lowlands zie krijg je bierie van mijquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:40 schreef HAL9000S het volgende:
Komt goed... heb ook nog wat buttons, paddo's etc
Ruften doe ik toch wel... Hoe dan ook, iedereen succes! Het wordt volgens mij bijna tijd voor een Fok sneaker trip naar Londen / Stockholm...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:04 schreef HAL9000S het volgende:
Kijk uit voor winderigheid met al die koolzuur he?
Als cancer bats komen, dan moet je gewoon daar gaan staan. Diegene die het meest uit zijn plaat gaat, dat is Vault_tecquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:42 schreef vault_tec het volgende:
[..]
als ik je op lowlands zie krijg je bierie van mij
Oei, maar die zijn ook heel tof.quote:
Nike meeting in supreme store. Ik zeg doen.quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:46 schreef vault_tec het volgende:
ik ga nu werken maar deze is voor atta, mooiboy, hal, don diablo en mijn broeder CPT.
Morgen st patty's, beaters en bieries <3
Iemand die weet waar ik deze kan kopen? Heb ze tot nu toe alleen maar op Caliroots gezien. Nederlandse webshop lukt nog niet echt. Anders binnenkort eens ff de kingdom binnenlopen en vragen of ze die kunnen bestellen.quote:
http://www.footwears.nl/nl/nike-dunk-high-ac-khaki-khaki.htmlquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Iemand die weet waar ik deze kan kopen? Heb ze tot nu toe alleen maar op Caliroots gezien. Nederlandse webshop lukt nog niet echt. Anders binnenkort eens ff de kingdom binnenlopen en vragen of ze die kunnen bestellen.
Hahaha awesome. Mijn vader is een baas. Hij vond iedereen maar raar omdat ze naar elkaars schoenen keek en er zelfs foto's van maaktequote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:44 schreef SHOOOTO het volgende:
Volgens mij heb ik een foto van je pa gemaakt, atta-boy :p (denk ik..)
Je bent een heldquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:24 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
http://www.footwears.nl/nl/nike-dunk-high-ac-khaki-khaki.html
Bij twijfel de grootste maat halen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:22 schreef Fuszy het volgende:
Als je maat 41 hebt van Busenitz, heb je dan 41 of 42 nodig voor Dunks?
Ik heb volgens mij een keer Blazers ergens aangehad en volgens mij had ik daar maat 42. Volgens mij zaten die ook wel wat strakker, en mij lijkt dat Dunks wat losser zitten.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:46 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Bij twijfel de grootste maat halen.
Ik weet niet hoe Blazers zitten maar Dunks zitten niet echt los o.i.d.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij een keer Blazers ergens aangehad en volgens mij had ik daar maat 42. Volgens mij zaten die ook wel wat strakker, en mij lijkt dat Dunks wat losser zitten.
Ik heb dezelfde maat Busenitz als Dunk low. De Busenitz zijn ietsjes ruimer aan de voorkant, maar voor de rest past het goed.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:22 schreef Fuszy het volgende:
Als je maat 41 hebt van Busenitz, heb je dan 41 of 42 nodig voor Dunks?
den is het wellicht niet jouw pa. Ik heb een oude hippie op de kiek gezet. Volgens mij was hij verdwaald :pquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:26 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Hahaha awesome. Mijn vader is een baas. Hij vond iedereen maar raar omdat ze naar elkaars schoenen keek en er zelfs foto's van maakte
Moet je die pic maar ff sturen ofzo of zeggen als je ze online hebt gezet. Ben benieuwd nuquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:54 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
den is het wellicht niet jouw pa. Ik heb een oude hippie op de kiek gezet. Volgens mij was hij verdwaald :p
[ afbeelding ]
Zal ik wel houden ivm niet soaken van m'n momo, maar ze zijn al blauw dus valt minder op. tot nu toe nog geen bleed op.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:26 schreef Atta-boy het volgende:
Nice, niet bang voor denimbleed?
Shoooto had toch wel een foto van mijn pa gemaakt![]()
Wivah:
[ afbeelding ]
Zou ik voorzichtig mee zijn. Mijn red wings hebben ook al redelijke bleed op de veters door m'n momo, maar daar is het totaal niet erg.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:54 schreef Atta-boy het volgende:
Ah ok. Durf zelf nog maar weinig sneakers aan met mijn sams.
Nice @ letates. Zou zelf nog heel graag die leopard footscapes willen.
Uiteraard, het is een SHOOOOOTO wivah.quote:
Beetje zware schoen maar wel een nice model.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:39 schreef HAL9000S het volgende:
De shape van de OG airstabs
[ afbeelding ]
wtf? Denk je dat schoenen juist jubeltenen zou moeten ondersteunen ofzo? Iedereen als Suske & Wiske?quote:Op zondag 18 maart 2012 18:06 schreef HAL9000S het volgende:
en vind de toepush nog wel meevallen eik.
quote:
Schoen is juist dope. Lunar zool <3quote:Op zondag 18 maart 2012 20:09 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
wtf? Denk je dat schoenen juist jubeltenen zou moeten ondersteunen ofzo? Iedereen als Suske & Wiske?
Goddamn, de meeste schoenen zijn al om te huilen maar de gedachte van jullie erachter is juist eigenlijk om te lachen.
Je wil toch serieus niet gezien worden met dit:
[..]
voor 40-50 shipped kon ik ze ook niet laten...quote:Op zondag 18 maart 2012 20:19 schreef Cpt. het volgende:
Wovens zijn dope. Spijt dat ik ze niet heb gehaald.
Post eens een foto van jouw schoenen?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:09 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
wtf? Denk je dat schoenen juist jubeltenen zou moeten ondersteunen ofzo? Iedereen als Suske & Wiske?
Goddamn, de meeste schoenen zijn al om te huilen maar de gedachte van jullie erachter is juist eigenlijk om te lachen.
[..]
Clydequote:Op zondag 18 maart 2012 20:33 schreef sorcees het volgende:
Deze dus, bijna helemaal opgelopen maar ik ga ze weer opnieuw kopen!
[ afbeelding ]
post zelfs een schoen dan of iets ^^?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:09 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
[..]
Ik snap je reactie niet helemaal, wat heeft bovenstaand verhaal te maken met mijn opmerking dat de 'toepush' op die foto wel meevalt? Snap je überhaupt wat ik bedoel met 'toepush' ? Welke gedachte van ons bedoel je nou eigenlijk?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:09 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
[..]
Lelijk, bespaar je de moeite imo. Je krijgt meestal een grotere strik/knoop wat er helemaal lelijk uit ziet. Kleine strikjes <3quote:Op maandag 19 maart 2012 11:30 schreef Luco het volgende:
Mr. Lacy? Klinkt fout. Ik hou het bij de standaard veters en ga eens kijken hoe het staat als ik ze horizontaal veter.
zelfde tot halve maat groter. Omreken tabel kan je zelf googelen.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:40 schreef Sokz het volgende:
Als ik maat EUR 43 heb wat voor US maat janoski's zou dan het beste passen?
maar dan zonder een "ruit" onder zoals bij de Blazers/AM90s, correcte uitvoering imo zijn de Argonsquote:
dat onderste kruisje bedoel je? Dat is lelijk ja.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:44 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
maar dan zonder een "ruit" onder zoals bij de Blazers/AM90s, correcte uitvoering imo zijn de Argons![]()
[ afbeelding ]
Dat is wat ik bedoelde met bovenlangsquote:Op maandag 19 maart 2012 13:44 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
maar dan zonder een "ruit" onder zoals bij de Blazers/AM90s, correcte uitvoering imo zijn de Argons![]()
[ afbeelding ]
http://lacebag.nl/forum/viewtopic.php?f=56&t=28513quote:Op maandag 19 maart 2012 14:24 schreef vault_tec het volgende:
Ik hoop nog steeds op een vans x cancer bats collaboIemand hier die goede beaters weet voor om te fietsen (en te party'n)? Mijn janoski's gaan er een beetje scheef van staan (van werk en huis heen en weer fietsen)
Ik heb ook een zwarte (met allerlei vlaggetjes aan de achterkant). Wil sowieso nog een rode erbij voor de zomer.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:47 schreef Atta-boy het volgende:
Hypehype yo
Supreme dus kan ook in het sneakertopic.
[ afbeelding ]
Ik ging met vakantie en ging nog ff snel langs m'n locale shop om een cap te kopen en dat was de enige van supreme in m'n maat. Wil zeker nog een rode als ik die ergens zie liggen.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:13 schreef Atta-boy het volgende:
Ik wil alleen cheape. Die dure hype dingen hoef ik eigenlijk nietgewoon clean zwart of navy vind ik wel nice.
Grijze loro piana zou ik ook wel willen, zijn volgens mij de cheapste die er zijn![]()
Al moet ik toegeven dat ik ook wel graag een zwarte safari zou willen hebben.
Damn, dat is lang geleden!quote:Op maandag 19 maart 2012 13:44 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De zool valt idd mee, alleen ik heb vaak als nadeel dat m'n nagels m'n sokken, en schoenen uiteindelijk, gaan doorboren en als ik die foto zo zie hoe de tenen er tegenaan drukken weet ik het zo niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:18 schreef HAL9000S het volgende:
Ik vind die zool juist reuze meevallen op die pic, weet iemand waar ze al voor sale zijn?
Thanks... zit te denken welke size ik ga nemen... 9,5 of 10. Denk een 10.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:59 schreef SHOOOTO het volgende:
Roshe Run zijn 90 euro bij Epic (holla at Ted)
Dan heb je scherpe nagels ouwe!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:13 schreef don-diablo het volgende:
[..]
De zool valt idd mee, alleen ik heb vaak als nadeel dat m'n nagels m'n sokken, en schoenen uiteindelijk, gaan doorboren en als ik die foto zo zie hoe de tenen er tegenaan drukken weet ik het zo niet.
Ook, maar kan het nooit helemaal kort knippen en blijf altijd een stukje nagel over. Daarom dat probleem bij zulke schoenen met mesh vaak. Daarom kan ik ook weinig met air flow.quote:
quote:
Zoals de fly knitsquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:40 schreef HAL9000S het volgende:
Free 2 is ook echt bau5, als er niet al 5 andere toffe paartjes uit zouden komen deze zomer had ik ook weer een nieuw paartje gescoord.
Zeker weten, ga er echt geen hoofdprijs voor betalen, maar ze hebben de 'greed factor' heel erg.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:49 schreef HAL9000S het volgende:
Volgens mij zijn alleen die HTM's nu uit en die zijn erg duur/zeldzaam. Ff wachten op een GR straks...
Meer dan 3.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:57 schreef Luco het volgende:
Hoeveel paar schoenen hebben jullie eigenlijk, en hoeveel geven jullie eraan uit per jaar?
Rond de 40 en iets van 1000 euro per jaar. Word meer als ik in vaste loon dienst kom in de zomer <3quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:57 schreef Luco het volgende:
Hoeveel paar schoenen hebben jullie eigenlijk, en hoeveel geven jullie eraan uit per jaar?
Ik denk dat ik op dit moment een paar of 20 sneakers heb en daarnaast nog een paar of 8 nette schoenen en verder nog boots, hardloopschoenen, plimsolls en weet ik wat nog meer. Uitgaven verschillen per jaar afhankelijk van aankopen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:32 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Rond de 40 en iets van 1000 euro per jaar. Word meer als ik in vaste loon dienst kom in de zomer <3
Bij run2day kon je die tot 4 maart halen voor 79 euroquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:40 schreef HAL9000S het volgende:
Free 2 is ook echt bau5, als er niet al 5 andere toffe paartjes uit zouden komen deze zomer had ik ook weer een nieuw paartje gescoord.
quote:
Ape heeft niet gewonnen. Een hoodvliet pappie had wel gewonnen. En jonne had hem gelijk voor 560 over gekocht. HIj wilde hem echt hebben en kon hem toch voor meer kwijt op ebay.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:13 schreef Atta-boy het volgende:
Zo'n hook ups wil ik ook![]()
Niemand van lb gewonnen btw? Op ape na dan. Lekkere wivah van hem wel.
Ik ga donderdag ff kijken voor die grijze specle/camo cw en gelijk een woei x stussy shirt meenemen.quote:
ja, veel fakes.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:46 schreef Senderious het volgende:
Iemand poste net een Supreme cap, zijn daarvan fakes in de omloop? Wil er een kopen maar ga voorlopig niet naar Engeland of Amerika.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:57 schreef apenkont het volgende:
Hoe heet dat merk ookalweer met een plaatje van 5 in streepjes, die ze in tekenfilms in de gevangenis altijd tekenen om de dagen bij te houden?
Sorry kan het niet beter omschrijven
Air max heeft ook niet zo heel veel steun (model afhankelijk). Janoski's lopen best goed. Prima schoen alleen lopen wel enorm uit.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:57 schreef thethoryd het volgende:
Een vraagje voor de kenners:
Ik wil graag nieuwe zomerschoenen, maar zit met maar us 14 en heb dus wat steun nodigHoe lopen Janoski's tov Nike Air Max en Nike Air Force? Zit er wel wat steun in of totaal niet?
Thanks voor het snelle antwoord! Ik heb wel eens van die Nikes gehad die al die jeugd nu heeft, zoiets:quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:04 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Air max heeft ook niet zo heel veel steun (model afhankelijk). Janoski's lopen best goed. Prima schoen alleen lopen wel enorm uit.
Wheheh m'n pa heeft die dunks.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:12 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Thanks voor het snelle antwoord! Ik heb wel eens van die Nikes gehad die al die jeugd nu heeft, zoiets: [ afbeelding ]
Maar na een keer dragen alweer uit gedaan, kon er gewoon niet op lopen. Zijn Janoski's van betere kwaliteit dan die low dunks?
dan koop je ze te groot.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:24 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Wheheh m'n pa heeft die dunks.janoski's geven makkelijker mee is mijn gevoel. Zool is minder stug. Die van mij zijn vanbinnen gaan slijten. Buitenkant is nog redelijk prima. Je zou gewoon eens een paar moeten proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |