verhoudingen van de 1500 zijn wel erg veranderd.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:49 schreef vault_tec het volgende:
Pick up.
[ afbeelding ]
Morgen denk ik nog een pick up
Shape en dergelijke vind ik ook niet je van het maar ben een sucker voor die "tiffany"/babyblauw kleurquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:22 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
verhoudingen van de 1500 zijn wel erg veranderd.
Ja echt he....quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:22 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
verhoudingen van de 1500 zijn wel erg veranderd.
dat is een photoshop...quote:Op zondag 11 maart 2012 14:43 schreef adoadoado het volgende:
Wie weet waar deze "air max 1" te verkrijgen zijn? Eventueel bestellen via internet.
[ afbeelding ]
Denk je wel dat het bestelde waar überhaupt wordt geleverd? Kwam die site tegen op 1ste pagina van google ( zoekterm air max 1)quote:Op zondag 11 maart 2012 18:33 schreef Mindstate het volgende:
Zwaar nep inderdaad, buiten het feit dat je nep niet zou moeten supporten zal de kwaliteit ook te wensen over laten. Zijn genoeg alternatieven voor 'kroegstampers'
Geen 7...quote:Op zondag 11 maart 2012 23:11 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Iemand een Lebron 9 Galaxy?
[ afbeelding ]
Waren dat niet de foamposites?quote:Op maandag 12 maart 2012 10:45 schreef Nezhi het volgende:
Ik dacht dat ze op de dag van release al voor 2000 op ebay stondeniig, dat werd gelinkt...
Zijn idd vet.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:47 schreef Catch22- het volgende:
[ link | afbeelding ]
De Maxjes zijn nieuw. Draag altijd SB's (en een paar Adidasjes), maar wou graag Maxjes. Eindelijk een vette kleur gevonden, in mijn maat, in de aanbieding.
www.Footwears.nl (maar dan in hun fysieke winkel)quote:Op maandag 12 maart 2012 11:43 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zijn idd vet.
Waar heb je ze gevonden?
Ja ik las dat ze om 11:00 raffles uit gaan delen... weet eigenlijk niet wat ik me daar bij voor moet stellen, ga je rijen voor een raflle en dan kun je je schoen ophalen oid?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:12 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Cali, ben je er aanstaande zaterdag?
Ik denk dat je per maat, een lot wordt uitgedeeld. Wordt je nummer gekozen, dan mag je een paartje kopen. Rijen hoeft denk ik niet. Zo heeft iedereen een gelijke kans.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:23 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja ik las dat ze om 11:00 raffles uit gaan delen... weet eigenlijk niet wat ik me daar bij voor moet stellen, ga je rijen voor een raflle en dan kun je je schoen ophalen oid?
Is cool, als je niet meer wilt dan moet je even op FB afzeggen. Zie ik je wel bij opiumquote:Op maandag 12 maart 2012 14:41 schreef HAL9000S het volgende:
Hmmm, denk dat ik wel ff langs kom..... ik wil je wel een tientje betalen Letates, kan ik je gelijk die laces geven
wat de gek voor geeft. Hoe moeten wij nou weten hoe een reseller denkt? Vraag het anders aan je vriendje bosquote:Op maandag 12 maart 2012 16:21 schreef vault_tec het volgende:
iemand hier die weet wat de resell waarde van die CDG x supreme hoodie wordt? Ik heb een bedrag in mijn hoofd om hem te kopen en wil weten of dat klopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |