verhoudingen van de 1500 zijn wel erg veranderd.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:49 schreef vault_tec het volgende:
Pick up.
[ afbeelding ]
Morgen denk ik nog een pick up
Shape en dergelijke vind ik ook niet je van het maar ben een sucker voor die "tiffany"/babyblauw kleurquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:22 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
verhoudingen van de 1500 zijn wel erg veranderd.
Ja echt he....quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:22 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
verhoudingen van de 1500 zijn wel erg veranderd.
dat is een photoshop...quote:Op zondag 11 maart 2012 14:43 schreef adoadoado het volgende:
Wie weet waar deze "air max 1" te verkrijgen zijn? Eventueel bestellen via internet.
[ afbeelding ]
Denk je wel dat het bestelde waar überhaupt wordt geleverd? Kwam die site tegen op 1ste pagina van google ( zoekterm air max 1)quote:Op zondag 11 maart 2012 18:33 schreef Mindstate het volgende:
Zwaar nep inderdaad, buiten het feit dat je nep niet zou moeten supporten zal de kwaliteit ook te wensen over laten. Zijn genoeg alternatieven voor 'kroegstampers'
Geen 7...quote:Op zondag 11 maart 2012 23:11 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Iemand een Lebron 9 Galaxy?
[ afbeelding ]
Waren dat niet de foamposites?quote:Op maandag 12 maart 2012 10:45 schreef Nezhi het volgende:
Ik dacht dat ze op de dag van release al voor 2000 op ebay stondeniig, dat werd gelinkt...
Zijn idd vet.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:47 schreef Catch22- het volgende:
[ link | afbeelding ]
De Maxjes zijn nieuw. Draag altijd SB's (en een paar Adidasjes), maar wou graag Maxjes. Eindelijk een vette kleur gevonden, in mijn maat, in de aanbieding.
www.Footwears.nl (maar dan in hun fysieke winkel)quote:Op maandag 12 maart 2012 11:43 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zijn idd vet.
Waar heb je ze gevonden?
Ja ik las dat ze om 11:00 raffles uit gaan delen... weet eigenlijk niet wat ik me daar bij voor moet stellen, ga je rijen voor een raflle en dan kun je je schoen ophalen oid?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:12 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Cali, ben je er aanstaande zaterdag?
Ik denk dat je per maat, een lot wordt uitgedeeld. Wordt je nummer gekozen, dan mag je een paartje kopen. Rijen hoeft denk ik niet. Zo heeft iedereen een gelijke kans.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:23 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja ik las dat ze om 11:00 raffles uit gaan delen... weet eigenlijk niet wat ik me daar bij voor moet stellen, ga je rijen voor een raflle en dan kun je je schoen ophalen oid?
Is cool, als je niet meer wilt dan moet je even op FB afzeggen. Zie ik je wel bij opiumquote:Op maandag 12 maart 2012 14:41 schreef HAL9000S het volgende:
Hmmm, denk dat ik wel ff langs kom..... ik wil je wel een tientje betalen Letates, kan ik je gelijk die laces geven
wat de gek voor geeft. Hoe moeten wij nou weten hoe een reseller denkt? Vraag het anders aan je vriendje bosquote:Op maandag 12 maart 2012 16:21 schreef vault_tec het volgende:
iemand hier die weet wat de resell waarde van die CDG x supreme hoodie wordt? Ik heb een bedrag in mijn hoofd om hem te kopen en wil weten of dat klopt
Hey hey hadden wij niet al een afspraak?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:44 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Is cool, als je niet meer wilt dan moet je even op FB afzeggen. Zie ik je wel bij opium
Dat was om te campen. Campen heeft toch geen zin meer ivm die raffles. (lees als: ik was het vergeten. Sorry, ik trakteer je wel op subway als ik er ben). Zie net dat ik vrijdag nachtdienst heb en dat zaterdag mijn slaap dag is dus misschien kan ik nog geen eensquote:Op maandag 12 maart 2012 23:10 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
Hey hey hadden wij niet al een afspraak?
Sorry, ik was even een lang weekend op pad. Ik heb de prijs eigenlijk niet eens gechecked bij C Premium, ze hadden er daar maar eentje in de etalage hangen die ik gepast heb. Ik kan die exacte jas ook verder nergens vinden, heel kut. Maar andere parka's van HR zijn hier in Engeland zo'n 350-400 pondjes. Qua stof was het volgens mij een wax stof, ze gebruiken veel "traditionele" materialen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:28 schreef Atta-boy het volgende:
Hoe veel is ie eigenlijk? En verder nog wat bijzonders aan, gore tex of shells oid?
Anders wil ik hem ook wel eens ergens passen.
Ah ok thanks! Vind dat toch nog iets te veel voor een jas. Op het laatste plaatje vind ik hem ook wat minder tbh.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:04 schreef Bajskorv het volgende:
Ik zie trouwens dat hij nu op de C Premium website staat voor 550 euro... Ouch. En helaas dus enkel in M/L, wat mij niet past dankzij de korte mouwen...
[ afbeelding ]
Heb gister btw al een tijdje gezocht maar heb niet meer gevonden dan de Nike Dunk High VT Premium - Obsidian.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:53 schreef Gemaskerde het volgende:
Nog even kort vraagje,
iemand een idee wat de naam is van deze high dunks zijn, danwel de kleurcode waarmee ik meer foto's kan vinden.
[ afbeelding ]
Ah nice, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:30 schreef SHOOOTO het volgende:
dat zijn geen VTs (Vac Tech). Je ziet duidelijk verschillende stukken en niet 1 stuk materiaal zoals een VT Dunk. Ik ga even voor je kijken of ik wat kan vinden.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:53 schreef Gemaskerde het volgende:
Nog even kort vraagje,
iemand een idee wat de naam is van deze high dunks zijn, danwel de kleurcode waarmee ik meer foto's kan vinden.
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:05 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Euro Holiday 2011 release, meer kan ik niet vinden.
Good work, kon zelf echt helemaal niks vinden, naast die obsidian.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:40 schreef SHOOOTO het volgende:
gericht googlen (bijvoorbeeld nike dunk high +blue). Zag een thumb op sneakernews.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:53 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dat was om te campen. Campen heeft toch geen zin meer ivm die raffles. (lees als: ik was het vergeten. Sorry, ik trakteer je wel op subway als ik er ben). Zie net dat ik vrijdag nachtdienst heb en dat zaterdag mijn slaap dag is dus misschien kan ik nog geen eens
Voor yeezy 2 ben ik wel je man.
ben zelf geen fan van zwarte midsoles (heb nog wel een 1 paar, sneakerholics) en hou ook niet van Dunk Highs. Perfecte combo is voor mij Dunk Low en witte midsolesquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:52 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Good work, kon zelf echt helemaal niks vinden, naast die obsidian.
Nu twijfel ik nog een beetje als ik hem zal halen voor 65,-.
Vind jij hem een beetje fresh? (gezien de niet vulcanized sole)
Dat wekt een beetje twijfel bij mij namelijk samen met de dicht bij denimachtige kleur. Kan er waardeloos uitzien maar misschien ook wel erg mooi..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |