quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:19 schreef FireFox1 het volgende:
Score gaat prima met de snelheid van de topics mee
geblesseerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja? Regen of...?quote:
Hehe dat zou wat zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
snel topic volspammen, dan wordt het sneller 5-0.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:20 schreef Jojoortje het volgende:
Wat nou als ik een topic verwijder? Wordt dan een goal afgekeurd alsnog?
Kun je 'm niet editen in 4-5?quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:20 schreef Jojoortje het volgende:
Wat nou als ik een topic verwijder? Wordt dan een goal afgekeurd alsnog?
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
snel topic volspammen, dan wordt het sneller 5-0.
Doet ie niet mee??quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
GEEN SOLDADO JAAAAA 8-0 VOLGENDE WEDSTRIJD!!
quote:
Strootman natuurlijkquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Mocht PSV degraderen. Wie krijgt dan de auto van Manolev?²
wat gebeurt er als het 4-1 wordt?quote:
iddquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:21 schreef truedestiny het volgende:
Wat een belachelijk slecht PSV zeg.
Gebeurt nietquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:22 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wat gebeurt er als het 5-1 wordt?
Maak een ONZ topic aan ofzo dat ze Strootje ook kunnen bewerken enzoquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
In welk topic mag ik trouwens wel Strootman pics posten? Ik heb net een goeie gevonden.
Dan gaat psv doorquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:22 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Nieuw topic van andere wedstrijd?quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:22 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Het grote Strootmantopic.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
In welk topic mag ik trouwens wel Strootman pics posten? Ik heb net een goeie gevonden.
Met rutten aan het roer.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar even serieus, wie dacht hier serieus een kans te maken met zijn kneuzenverdediging en Isaksson als Doelman?
linkquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Fred Ruttenquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar even serieus, wie dacht hier serieus een kans te maken met zijn kneuzenverdediging en Isaksson als Doelman?
no shitquote:
isakson, rutten, manolev.. wat zijn dit voor mensen.. gewoon oprotten deze kneusjes,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It Never Hurts To Help!
Strootman moet lekker naar Twente gaan en de plek van Brama overnemen. Die Brama dacht nog serieus dat hij een stapje hoger kon. Heb die gozer weer fouten zien maken van hebikjoudaarquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:23 schreef TLC het volgende:
Ik vind het wel sneu voor Strootman, hij is de enige die wel PSV waardig is.
Deze snap ik niet?quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Zou de Stroot ook weleens een Bastognekoek naar binnen duwen?²
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
"Van de bal gelopen door Strootman"
FFFFFUUUU!!
Wat zou jij doen met zo'n trainer?quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
Waarom kijkt strootman altijd zo boos?
Goeden UI.quote:
Brama is gewoon ondergewaardeerd. Alhoewel Stroot als back up niet verkeerd zou zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Strootman moet lekker naar Twente gaan en de plek van Brama overnemen. Die Brama dacht nog serieus dat hij een stapje hoger kon. Heb die gozer weer fouten zien maken van hebikjoudaar
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:24 schreef -Willempie- het volgende:
Was te verwachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thanksquote:
Gelukkig heet hij geen isaksonquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:24 schreef Onnoman het volgende:
je zal maar isakson heten en tegelijkertijd zon rotkop hebben..
Zou wel iig weer een 'ssssstapje' zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou Rutten uberhaupt kans maken bij een hoer?
Ehhhh. Effe denken aldus Fred
Effe serieus, Ik zag hem weer een kans weggeven dat Benfica uitstrafte uit zo'n fout die brama maaktequote:Op donderdag 8 maart 2012 22:25 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Brama is gewoon ondergewaardeerd. Alhoewel Stroot als back up niet verkeerd zou zijn.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zou wel iig weer een 'ssssstapje' zijn.
Klopt.. ook dan mag je geen elleboog geven.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Derijck duwt die gozer naar voren
Nee, want de topic is nog niet vol.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:26 schreef Shreyas het volgende:
Als je eens kijkt hoe veel kansen Valencia verprutst, het had allang 7-0 kunnen staan
Zou het wat uitmaken?quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:26 schreef Saekerhett het volgende:
Valencia had met 9 man moeten staan. Stelletje blinde teringduitsers.
Vind je het gek, zij zijn met 2 keer zo veel manquote:
deurgesteuken kaartquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:26 schreef Zorro het volgende:
De tweede rode kaart die niet gegeven wordt aan Valencia
deurgesteuken rode kaart dan he!quote:
Twenlencia - PSV 10-2quote:
Portugees backjequote:
ik weetquote:
Lukt wel.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:29 schreef Einthovuh het volgende:
Binnen 100 posts moet de 5-0 vallen jongens.
Goede grap man, nog nooit gemaakt.quote:
Kom op Valencia je kan het!quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:29 schreef Einthovuh het volgende:
Oke.. als iedereen nu ff meehelpt..quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:29 schreef Einthovuh het volgende:
het wordt 4-1quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:30 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Oke.. als iedereen nu ff meehelpt..
PSV, puur pech dat ze achterstaan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik schakel net in wie is er beter?
PSV.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
PSV heeft al jaren een trainer nodig, ben benieuwd wie Rutten op volgt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
PSV heeft nu echt een stormram nodig
faal flikkerquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:32 schreef Onnoman het volgende:
toivonen wat een faal flikker zeg
valt nog net niet over zn eigen schoenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It Never Hurts To Help!
PSV maar die hebben geen zin in de EL, ze laten zich bewust uitschakelen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
De beste op het veld is Strootman, hoe zag hij er ook alweer uit, kan je een plaatje van 'm posten?quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Want wij worden kampioen!quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:33 schreef Nober het volgende:
[..]
PSV maar die hebben geen zin in de EL, ze laten zich bewust uitschakelen.
geloof niet dat bij PSV nog iets bewust gebeurdquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:33 schreef Nober het volgende:
[..]
PSV maar die hebben geen zin in de EL, ze laten zich bewust uitschakelen.
jeweetzelluf!quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toivonenbeste speler van de wereld.
neequote:Op donderdag 8 maart 2012 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toivonenbeste speler van de wereld.
*Toivonenquote:
topic kan op slotquote:
PSV speelt een wereldpartij maar Valencia heeft alle geluk van de wereldquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:34 schreef StijnDa het volgende:
Hoe is de wedstrijd verlopen? PSV speelt dramatisch? Valencia goed? Iedereen bij PSV onvoldoende of niet?
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De beste op het veld is Strootman, hoe zag hij er ook alweer uit, kan je een plaatje van 'm posten?
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje serieuzer aubquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
PSV speelt een wereldpartij maar Valencia heeft alle geluk van de wereld
"Ja ik heb gezien dat we meer moeten scoren"quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:35 schreef Einthovuh het volgende:
Ben benieuwd of Fred Rutten in het interview straks nog aanknopingspunten heeft gezien waar hij mee verder kan.
als 2 druppels waterquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een zelfde wedstrijd als PSV - Twente.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:35 schreef Einthovuh het volgende:
Ben benieuwd of Fred Rutten in het interview straks nog aanknopingspunten heeft gezien waar hij mee verder kan.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:35 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Die spelen ze volgende week toch?
Nee stapjes.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:35 schreef Einthovuh het volgende:
ahahah geode grapquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jongens
Weten jullie wat grappig is
PSV Twente eindige 6-2
6-2 = 4
en het staat nu 4-0
HAHAHAHA
HIHIHIquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jongens
PSV Twente eindige 6-2
6-2 = 4
en het staat nu 4-0
HAHAHAHA
Erg geestig ja..quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jongens
PSV Twente eindige 6-2
6-2 = 4
en het staat nu 4-0
HAHAHAHA
geniaalquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jongens
PSV Twente eindige 6-2
6-2 = 4
en het staat nu 4-0
HAHAHAHA
Omdat hij zo goed is nog maar eenquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meer hieropquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Complot!quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jongens
PSV Twente eindige 6-2
6-2 = 4
en het staat nu 4-0
HAHAHAHA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |