quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:19 schreef FireFox1 het volgende:
Score gaat prima met de snelheid van de topics mee
geblesseerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja? Regen of...?quote:
Hehe dat zou wat zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
snel topic volspammen, dan wordt het sneller 5-0.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:20 schreef Jojoortje het volgende:
Wat nou als ik een topic verwijder? Wordt dan een goal afgekeurd alsnog?
Kun je 'm niet editen in 4-5?quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:20 schreef Jojoortje het volgende:
Wat nou als ik een topic verwijder? Wordt dan een goal afgekeurd alsnog?
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
snel topic volspammen, dan wordt het sneller 5-0.
Doet ie niet mee??quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
GEEN SOLDADO JAAAAA 8-0 VOLGENDE WEDSTRIJD!!
quote:
Strootman natuurlijkquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Mocht PSV degraderen. Wie krijgt dan de auto van Manolev?²
wat gebeurt er als het 4-1 wordt?quote:
iddquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:21 schreef truedestiny het volgende:
Wat een belachelijk slecht PSV zeg.
Gebeurt nietquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:22 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wat gebeurt er als het 5-1 wordt?
Maak een ONZ topic aan ofzo dat ze Strootje ook kunnen bewerken enzoquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
In welk topic mag ik trouwens wel Strootman pics posten? Ik heb net een goeie gevonden.
Dan gaat psv doorquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:22 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Nieuw topic van andere wedstrijd?quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:22 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Het grote Strootmantopic.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
In welk topic mag ik trouwens wel Strootman pics posten? Ik heb net een goeie gevonden.
Met rutten aan het roer.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar even serieus, wie dacht hier serieus een kans te maken met zijn kneuzenverdediging en Isaksson als Doelman?
linkquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Fred Ruttenquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar even serieus, wie dacht hier serieus een kans te maken met zijn kneuzenverdediging en Isaksson als Doelman?
no shitquote:
isakson, rutten, manolev.. wat zijn dit voor mensen.. gewoon oprotten deze kneusjes,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |