SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen van allen. Nieuwe collab trackquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Floorspin, million miles away, recalled to life
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:50 schreef Dekatria het volgende:
Fuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
Ik had lapoquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat jat je mijn topic tjappie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik, ging me meer om Dutch Master dan om wat het filmpje ook maar wezen mochtquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:50 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Geen van allen. Nieuwe collab track
OT: Wauw wat zijn ze slecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aha. Nou deze nieuwe klinkt iig aardig lekker.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Weet ik, ging me meer om Dutch Master dan om wat het filmpje ook maar wezen mocht
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:51 schreef Zilverloo het volgende:
Hoe triest kun je als ploeg zijn om zoveel schulden nodig te hebben om in de europa league te kunnen spelen
PSV![]()
![]()
ja en bij PSV hebben ze natuurlijk geen schulden openstaanquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:51 schreef Zilverloo het volgende:
Hoe triest kun je als ploeg zijn om zoveel schulden nodig te hebben om in de europa league te kunnen spelen
Valencia![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:52 schreef OmniRocket het volgende:
maar goed dat PSV de kampioensschapwedstrijd gewonnen heeft
Eensquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:52 schreef Anonymousz het volgende:
Voordat je reageert
Kappen met die plaatjes gaarne.
Positieve notequote:Op donderdag 8 maart 2012 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Godverdomme, krijg ik een note omdat ik een leuk mopje maak
internet zat te trollenquote:
Driesje mertensquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:52 schreef OmniRocket het volgende:
maar goed dat PSV de kampioensschapwedstrijd gewonnen heeft
Heb je je (vochtige) handen vol aan ons?quote:
Ahquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wel maar er zijn daarna nog posts verwijderd. Die van Karina was 302
Horrible Bosses maar is niet leuk, want Rutten is er nog.quote:
De nieuwe Kuifje, 1 van de beste films van de laatste tijd. Zeker als je ook de stripboeken heb gelezen.quote:
Idd nu is het gewoon een saai topicquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:54 schreef ShevaJB het volgende:
Die plaatjes brachten nog wat positiviteit in dit topic.
het gaat over voetbal, geen kuifje shitquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De nieuwe Kuifje, 1 van de beste films van de laatste tijd. Zeker als je ook de stripboeken heb gelezen.
Zeker: stripboeken: zeker.²
Nee man, Spielberg heeft er een potje van gemaakt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De nieuwe Kuifje, 1 van de beste films van de laatste tijd. Zeker als je ook de stripboeken heb gelezen.
Zeker: stripboeken: zeker.²
Ik denk niet dat Rutten het zo opstelt dat Willems geen een minuut op zijn plek staat en dat Manolev denkt dat hij links buiten is..quote:
Laxeermiddel in je huig laten droppen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
het gaat over voetbal, geen kuifje shit
Die bestaan nietquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:57 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga van de week even scouten bij de G-tjes in de omgeving Eindhoven, ik wed dat die er nog meer van kunnen.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:57 schreef Doublepain het volgende:
Willen alle mensen ophouden over Strootman, jullie beledigen deze wereldtopper!
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee man, Spielberg heeft er een potje van gemaakt.
Vind je? Ik vond de sfeer erg goed. Het smaakt naar meer.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee man, Spielberg heeft er een potje van gemaakt.
Strootman bakt er toch ook niets van? Waarom nog meer van hetzelfde dan?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:57 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga van de week even scouten bij de G-tjes in de omgeving Eindhoven, ik wed dat die er nog meer van kunnen.
Nee maar ik wil wel een vuist op je droppenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Laxeermiddel in je huig laten droppen?²
PSV vergeet gewoon te voetballen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee maar ik wil wel een vuist op je droppen3
Staat PSV achter omdat Valencia zo goed is of omdat PSV gewoon slecht is?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:58 schreef Tallie1982 het volgende:
Verwachten dat psv hier een resultaat ging halenZelfs Barcelona heeft het moeilijk tegen Valencia. Dan heeft psv er niet veel te zoeken.
Haha ga toch weg, niet op deze manierquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:58 schreef S0nic het volgende:
Elke andere Nederlandse ploeg was hier op zijn bek gegaan hoor.
Niet zo. Echt niet. Zonder beleving, ze brengen helemaal niets.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:58 schreef S0nic het volgende:
Dat dusquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Haha ga toch weg, niet op deze manier
bazenfilmquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Horrible Bosses maar is niet leuk, want Rutten is er nog.
Ja.. net zoals ajax kansloos onderuit ging tegen manchester.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:58 schreef S0nic het volgende:
Eén van de betere comedy films in de laatste 5 jaar.quote:
leuke uiquote:
Dat is niet rullevantquote:
de hangover is ook leukquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eén van de betere comedy films in de laatste 5 jaar.
Als je alle stripboeken hebt gelezen niet, klopt niets van, een soort Fred Rutten effect bij PSVquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vind je? Ik vond de sfeer erg goed. Het smaakt naar meer.²
020quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Dachten we net; we kunnen de wereldtop aan (Man U), verpest PSV het..
Motie van wantrouwen bedoel je?quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Zou mooi zijn als Cocu Rutte naar huis stuurt.²
Deel 1 wel en deel 2, maar paar keer gelachen.quote:
Dat zal wel gebeuren, want de retourvlucht is al geboekt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Zou mooi zijn als Cocu Rutte naar huis stuurt.²
Man U wereldtopquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Dachten we net; we kunnen de wereldtop aan (Man U), verpest PSV het..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. tegen een middenmotor uit SpanjeIt Never Hurts To Help!
hij heeft gelijkquote:
Die zooi in je ogen krijgen voelt hetzelfde.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die shampoo reclames zijn echt fakking dom. Ik wil m'n ogen er uit steken
Ik heb ze allemaal gelezen. Allemaal. Hij is her en der wat creatief omgesprongen met het verhaal. Maar dat kon niet anders, een stripboek is geen filmscript.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als je alle stripboeken hebt gelezen niet, klopt niets van, een soort Fred Rutten effect bij PSV
Turken houden meer van plat achterhoofd?quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal gelezen. Allemaal. Hij is her en der wat creatief omgesprongen met het verhaal. Maar dat kon niet anders, een stripboek is geen filmscript.
Ik vond het overigens wel jammer dat ze van die grote hoofden hadden.²
Hergé was een meester tekenaar. Uitvinder van de klare lijn.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Turken houden meer van plat achterhoofd?
Eerder zo'n paaseiland beeld.quote:
En neem je rotzooi meequote:Op donderdag 8 maart 2012 22:07 schreef ZuidGrens het volgende:
Rutten rot op, Rutten rot op, Rutten, Rutten, Rutten rot op
Die vertrekt echt niet zelf, die moet weggestuurd worden.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:07 schreef ZuidGrens het volgende:
Rutten rot op, Rutten rot op, Rutten, Rutten, Rutten rot op
Net als Cohen, ook al ongeschikt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:
En toch gun ik die Rutten al het goede des werelds. Hij is zo'n tedere man.²
Spanjaardenquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:08 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Spanjaarden weten niet wat sfeer/fanatisme is.
Sarah jessica parker ook niet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:08 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Zo lelijk is hij idd ook weer niet.
Goeden UI keus man.quote:
Dan had je Twente moeten kijken, Dit sfeer noemenquote:
Zoveel waarhedenquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:09 schreef TLC het volgende:
Ach dat PSV lijkt toch ook nergens op met zijn Isaksson, Manolev, Hutchinson, Marcelo, Willems die eerst maar eens een paar jaar bij RKC moet gaan spelen, en uit de oude doos Bouma en dan kwamen ze afgelopen week tegen Twente ook nog op de proppen met Jan Vennegoor of HesselinkDie Rutten is gewoon niet goed genoeg voor de subtop (PSV, Schalke) ; er is geld maar er wordt niks zinnigs mee gedaan en nooit wat mee gewonnen.
Ik heb zelden een slechter PSV meegemaakt in mijn leven.
nepsfeer met gejatte liedjes jaquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:09 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Dan had je Twente moeten kijken, Dit sfeer noemen
Zanka begint pas na de winterstop volgend seizoenquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgend seizoen met van Bommel, Narsingh, Zanka en Hermannsson voor wereldominatie
Ze gaven een signaal af.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:09 schreef Devv het volgende:
Wat een totale afgang. Ajax liet tenminste nog zijn visitekaartje achter.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zanka begint pas na de winterstop volgend seizoen
Alle liedjes zijn gejat van een artiest.quote:
Ze zitten anders mooi voor paal.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De jeugd mag naar het grote PSV kijken
Narsingh gaat echt niet naar PSV.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgend seizoen met van Bommel, Narsingh, Zanka en Hermannsson voor wereldominatie
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:10 schreef BeamofLight het volgende:
Zondag 14.15 is het seizoen weer klaar. Ik ben er overigens nu al klaar mee.
wat een verlanglijstje is dat. Narsingh halen is nog moeilijker dan boerrigter strikken, die wilt niet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
en van een bepaalde club waarvan de sinds in ieder geval geen fan zijn sinds 2008 of 9quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:10 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Alle liedjes zijn gejat van een artiest.
Ik ook enigszins.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:10 schreef BeamofLight het volgende:
PSV 'til die!quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:10 schreef BeamofLight het volgende:
nopequote:
Talentje man. Nu beetje uit vorm, maar wat wil je met zo'n ontwikkeling in ontzettend korte tijd. Gaat een hele grote worden die jongen.quote:
quote:
Het is sindsdien wat meer gaan leven hier ja. Maar het zijn iig mensen hier uit de buurt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:11 schreef vincerusso het volgende:
[..]
en van een bepaalde club waarvan de sinds in ieder geval geen fan zijn sinds 2008 of 9
3-0 eruit slepen ook al.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nog 3-2 eruit slepen zou wel mooi zijn
het eeuwige boe is dat feeske, is overal wel een keer gezongen, maar nergens zo veel als bij twentequote:
Nou nou... iedere club heeft zijn rotte appelsquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Triest en dan kritiek hebben op Amsterdamse arrogantie. Ajacieden blijven er tenminste in geloven terwijl Psv nog steeds boven ze staat.
allemaal fansquote:
Ik heb ook al heel wat Ajacieden horen roepen dat het seizoen voorbij is etc...quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Triest en dan kritiek hebben op Amsterdamse arrogantie. Ajacieden blijven er tenminste in geloven terwijl Psv nog steeds boven ze staat.
tja was het Heracles , waren ze voor Heraclesquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:12 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Het is sindsdien wat meer gaan leven hier ja. Maar het zijn iig mensen hier uit de buurt.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[strootmanboos.jpg]
DAT IS TOCH EEN PINGEL MAN
Positieve notequote:Op donderdag 8 maart 2012 22:13 schreef muzas het volgende:
*strootmanplaatje*
FFFFFFFUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:13 schreef muzas het volgende:
*strootmanplaatje*
FFFFFFFUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!
quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[strootmanboos.jpg]
DAT IS TOCH EEN PINGEL MAN
Cocu: Manolev is niet zo goed vandaag Fred.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:12 schreef TLC het volgende:
Maar wat ik niet snap is die Cocu die op de bank zit, dat is een man met ervaring, die moet toch ook wel zien dat bv Manolev er helemaal niks van kan ? kan die dat niet gewoon zeggen tegen Rutten ? of is ie bang voor zijn reactie ?
Die scheids was top.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:14 schreef Zilverloo het volgende:
bah bah als we de scheids van twente-schalke hadden stond het nu 3-1
Wat mensen buiten Enschede of Almelo doen moeten ze zelf weten.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:13 schreef vincerusso het volgende:
[..]
tja was het Heracles , waren ze voor Heracles
We zijn snel blij.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:15 schreef FL_Freak het volgende:
HEHE PSV begint na 50 min eindelijk te voetballen.
ja man jij ookquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die scheids was top.
Goeden UI btw.
Bergkamp brengt niks inquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Zou Cocu evenveel inbrengen als Bergkamp bij Ajax?²
Naam van plaatje gebruiken scheelt me een hoop googlen trouwensquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Isaksonwtf.jpg
FFFFFFFFUUUUUU!!!!
Ja, ben zelf een Dymo Labelwriter aan het installeren op het moment.quote:
Zou betere coach zijn dan Ruttequote:Op donderdag 8 maart 2012 22:17 schreef eight het volgende:
Wie is die commentator? Het lijkt wel of die onder contract staat bij psv of zo
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
Komt de goal voor PSV, oh nee, toch niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |