SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen van allen. Nieuwe collab trackquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Floorspin, million miles away, recalled to life
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:50 schreef Dekatria het volgende:
Fuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
Ik had lapoquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat jat je mijn topic tjappie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik, ging me meer om Dutch Master dan om wat het filmpje ook maar wezen mochtquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:50 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Geen van allen. Nieuwe collab track
OT: Wauw wat zijn ze slecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aha. Nou deze nieuwe klinkt iig aardig lekker.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Weet ik, ging me meer om Dutch Master dan om wat het filmpje ook maar wezen mocht
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:51 schreef Zilverloo het volgende:
Hoe triest kun je als ploeg zijn om zoveel schulden nodig te hebben om in de europa league te kunnen spelen
PSV![]()
![]()
ja en bij PSV hebben ze natuurlijk geen schulden openstaanquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:51 schreef Zilverloo het volgende:
Hoe triest kun je als ploeg zijn om zoveel schulden nodig te hebben om in de europa league te kunnen spelen
Valencia![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:52 schreef OmniRocket het volgende:
maar goed dat PSV de kampioensschapwedstrijd gewonnen heeft
Eensquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:52 schreef Anonymousz het volgende:
Voordat je reageert
Kappen met die plaatjes gaarne.
Positieve notequote:Op donderdag 8 maart 2012 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Godverdomme, krijg ik een note omdat ik een leuk mopje maak
internet zat te trollenquote:
Driesje mertensquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:52 schreef OmniRocket het volgende:
maar goed dat PSV de kampioensschapwedstrijd gewonnen heeft
Heb je je (vochtige) handen vol aan ons?quote:
Ahquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wel maar er zijn daarna nog posts verwijderd. Die van Karina was 302
Horrible Bosses maar is niet leuk, want Rutten is er nog.quote:
De nieuwe Kuifje, 1 van de beste films van de laatste tijd. Zeker als je ook de stripboeken heb gelezen.quote:
Idd nu is het gewoon een saai topicquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:54 schreef ShevaJB het volgende:
Die plaatjes brachten nog wat positiviteit in dit topic.
het gaat over voetbal, geen kuifje shitquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De nieuwe Kuifje, 1 van de beste films van de laatste tijd. Zeker als je ook de stripboeken heb gelezen.
Zeker: stripboeken: zeker.²
Nee man, Spielberg heeft er een potje van gemaakt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De nieuwe Kuifje, 1 van de beste films van de laatste tijd. Zeker als je ook de stripboeken heb gelezen.
Zeker: stripboeken: zeker.²
Ik denk niet dat Rutten het zo opstelt dat Willems geen een minuut op zijn plek staat en dat Manolev denkt dat hij links buiten is..quote:
Laxeermiddel in je huig laten droppen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
het gaat over voetbal, geen kuifje shit
Die bestaan nietquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:57 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga van de week even scouten bij de G-tjes in de omgeving Eindhoven, ik wed dat die er nog meer van kunnen.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:57 schreef Doublepain het volgende:
Willen alle mensen ophouden over Strootman, jullie beledigen deze wereldtopper!
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee man, Spielberg heeft er een potje van gemaakt.
Vind je? Ik vond de sfeer erg goed. Het smaakt naar meer.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee man, Spielberg heeft er een potje van gemaakt.
Strootman bakt er toch ook niets van? Waarom nog meer van hetzelfde dan?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:57 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga van de week even scouten bij de G-tjes in de omgeving Eindhoven, ik wed dat die er nog meer van kunnen.
Nee maar ik wil wel een vuist op je droppenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Laxeermiddel in je huig laten droppen?²
PSV vergeet gewoon te voetballen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee maar ik wil wel een vuist op je droppen3
Staat PSV achter omdat Valencia zo goed is of omdat PSV gewoon slecht is?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:58 schreef Tallie1982 het volgende:
Verwachten dat psv hier een resultaat ging halenZelfs Barcelona heeft het moeilijk tegen Valencia. Dan heeft psv er niet veel te zoeken.
Haha ga toch weg, niet op deze manierquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:58 schreef S0nic het volgende:
Elke andere Nederlandse ploeg was hier op zijn bek gegaan hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |