Net als Cohen, ook al ongeschikt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:
En toch gun ik die Rutten al het goede des werelds. Hij is zo'n tedere man.²
Spanjaardenquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:08 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Spanjaarden weten niet wat sfeer/fanatisme is.
Sarah jessica parker ook niet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:08 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Zo lelijk is hij idd ook weer niet.
Goeden UI keus man.quote:
Dan had je Twente moeten kijken, Dit sfeer noemenquote:
Zoveel waarhedenquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:09 schreef TLC het volgende:
Ach dat PSV lijkt toch ook nergens op met zijn Isaksson, Manolev, Hutchinson, Marcelo, Willems die eerst maar eens een paar jaar bij RKC moet gaan spelen, en uit de oude doos Bouma en dan kwamen ze afgelopen week tegen Twente ook nog op de proppen met Jan Vennegoor of HesselinkDie Rutten is gewoon niet goed genoeg voor de subtop (PSV, Schalke) ; er is geld maar er wordt niks zinnigs mee gedaan en nooit wat mee gewonnen.
Ik heb zelden een slechter PSV meegemaakt in mijn leven.
nepsfeer met gejatte liedjes jaquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:09 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Dan had je Twente moeten kijken, Dit sfeer noemen
Zanka begint pas na de winterstop volgend seizoenquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgend seizoen met van Bommel, Narsingh, Zanka en Hermannsson voor wereldominatie
Ze gaven een signaal af.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:09 schreef Devv het volgende:
Wat een totale afgang. Ajax liet tenminste nog zijn visitekaartje achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |