abonnement Unibet Coolblue
pi_5117134
Wanneer ben jij je maagdelijkheid verloren ? waar ? spijt ? hoe heb je het ervaren ?

Alles mbt jouw eerste keer kun je hier kwijt

pi_5121742
Nou...ben mijn maagdelijkheid nog niet verloren, maar dat gaat niet lang meer duren

Hebben de meer ervaren mensen onder ons nog wat tips voor een ZOVEEL MOGELIJK geslaagde 1e keer voor mijn vriendin en mij ?

  dinsdag 23 juli 2002 @ 14:43:13 #3
31885 chown
Nemo me impune lacessit
pi_5121889
Was dolverliefd op een meisje wat ik was tegen gekomen op de boomplantdag van Milieudefentie tegen de 5e baan (stom ding is bijna klaar ). Ze vond me ook wel leuk en jah, van het een kwam het ander.

Tis trouwens best wel waar wat ze van Zweedse vrouwen zeggen. Djeeeez wat een beest. Heb nog 3 weken met spierpijn rondgelopen

Common sense must be the most universal of all commodities, because every man is convinced that he is possessed with an abundance of it.
  dinsdag 23 juli 2002 @ 14:48:32 #4
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_5121962
Was 18 (ondertussen 22) en het ging allemaal heel erg onhandig (wat wil je ook op een bed van 1m80 terwijl jezelf 1m87 bent, ligt niet echt gemakkelijk)... heb het hoogtepunt niet gehaald.. idem voor vriendin...

Nu is gelukkig alles in orde

Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  dinsdag 23 juli 2002 @ 14:51:52 #5
25937 Roger-Wilco
The n00b is back
pi_5122006
Toevallig (denk ik) was dat om 1 uur snachts op 01-01-2000. Na een romanties avondje vuurwerk kijken. We hadden al een tijdje wat met elkaar, hoop sex, maar niet "het" gedaan. Was op zich best een bijzondere nacht.
Ik weet het beter
  dinsdag 23 juli 2002 @ 14:55:12 #6
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_5122036
quote:
Hebben de meer ervaren mensen onder ons nog wat tips voor een ZOVEEL MOGELIJK geslaagde 1e keer voor mijn vriendin en mij ?
Zorg van te voren dat je een aantal keer heb "geoefend" met condooms, want dat kan echt een klotezooi worden op het "moment supreme"...

Verder: succes en niet te moeilijk doen en vooral er over praten...

Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  dinsdag 23 juli 2002 @ 14:57:56 #7
25937 Roger-Wilco
The n00b is back
pi_5122070
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 14:55 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Zorg van te voren dat je een aantal keer heb "geoefend" met condooms, want dat kan echt een klotezooi worden op het "moment supreme"...

Verder: succes en niet te moeilijk doen en vooral er over praten...


Das waar ook.... Ik zat nogal te kloten met die dingen.

Oja, plan het niet teveel. Dan zit er een tegrote spanning aan vast. Het moet gewoon ervan komen dat een vrijpartij verder gaat dan aanzitten enzo.

Ik weet het beter
pi_5122205
Op mijn 15e, mijn ouders waren alle2 niet thuis, dus lekker in mijn eigen vertrouwde bedje.
Geen zenuwen, geen geklungel, in 1 woord: geweldig!
pi_5122743
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 14:57 schreef Roger-Wilco het volgende:

[..]

Das waar ook.... Ik zat nogal te kloten met die dingen.

Oja, plan het niet teveel. Dan zit er een tegrote spanning aan vast. Het moet gewoon ervan komen dat een vrijpartij verder gaat dan aanzitten enzo.


Dan wordt dat geen probleem Heb al eens geoefend met condoom en erover praten doen we zat! We hebben ook gew8 tot we er allebei 100% klaar voor waren! En er is voorbereiding zat geweest...hebben zo'n beetje alles gedaan behalve "het"...we kennen elkaar dus ook al volledig (lichaam dan )
  donderdag 25 juli 2002 @ 10:50:49 #10
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_5143783
Nou dit dus:
quote:
Op maandag 10 juni 2002 15:26 schreef Eriksie het volgende:
Mijn eerste keer was fenomenaal!
Kaarsjes aan en wierook en mooie muziek, en ik klom mijn hoogslaper op, en daar lag mijn ex heel mooi te wezen en toen mocht ik er meteen in.

Echt heel tof. Zij had al 5 jongens voor me gehad of zo, maar niks aan de hand verder, en ik stopte 'm erin, heel langzaam, en ik ging rustig op haar liggen, compleet van de wereld, en ik begon op en neer te gaan, en verzin de rest maar zelf.
Twee keer gedaan toen, en de dag erop weer twee keer, en de nacht daarop weer twee keer.

Was heel gaaf weekend. Er was ook een feest aan de gang toen ik het voor het eerst deed, en na de eerste of tweede keer moest mijn ex even naar de plee, en ik in een badjas even naar het feest. Toen zag een goeie vriendin mij, en ze zei:`Oh mijn God hij heeft het gedaan!`

Was heel leuk!


En geen spijt hoor.
Of het handig is, is een tweede...
pi_5143874
nou dan nog maar eentje die niet zo positief was, heb er dan ook heeeeeeel veel spijt van (maar das achteraf gelul)

was veel te jonger (nog maar net puber) en had die dag een knul opgeduikeld (veel ouder dan mij) hup wij een tentje in, paar minuutjes later was hij al klaar en daar lag ik. Ik heb die jongen ook nooit meer gezien.

pi_5144393
Toen ik 17 was met mn ex, waarvan ik toen dacht dat ie de voor me was maar dat maakt niet uit... Nog steeds goede vrienden
Absoluut geen spijt! Was ook erg lekker... we waren supergeil en hadden wel es vaker gekloot maar niet all the way..

Ging allemaal soepeltjes...

pi_5145260
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 14:43 schreef chown het volgende:
Was dolverliefd op een meisje wat ik was tegen gekomen op de boomplantdag van Milieudefentie tegen de 5e baan (stom ding is bijna klaar ). Ze vond me ook wel leuk en jah, van het een kwam het ander.

Tis trouwens best wel waar wat ze van Zweedse vrouwen zeggen. Djeeeez wat een beest. Heb nog 3 weken met spierpijn rondgelopen


[offtopic]

Wat is er mis met de vijfde baan ben er laatst (als civieler in opleiding) nog op stagebezoek geweest, ziet er leuk uit

[/offtopic]

Maar ben 19 en maagd! goedhe!
Ik mag niet neuken van God.

  donderdag 25 juli 2002 @ 13:35:33 #14
23057 PvanHaarlem
Ben er helemaal klaar voor!!!!
pi_5145349
Dan ben je een van de weinige

Goed dat je wacht tot aan je getrouwd ben !!

Maar aan de andere kant je mist wel wat (oh ja je weet niet wat je mist want je hebt het nog nooit gedaan) en onervaren de huwelijks nacht in lijkt mij persoonlijk niks

Nou ja je moet het ook zelf weten..

Mijn eerste keer was toen ik 15 was met een schotse dame van ongeveer 25 en het was hemels naakt op het strand zij leerde me heel veel die avond en ik kwam met een oor tot oor smile thuis!!!!!!!!!!!

Je bent gewogen, je bent gemeten en TE LICHT BEVONDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_5146827
Beetje onervaren wel ja, maar doe wel het een en ander hoor probeer gewoon de absolute daad te vermijden. En dat gaat het beste als je de rest ook zolang mogelijk uitstelt.

en hoe erg is dat nou onervaren die nacht in? je houd van elkaar je hebt alle tijd om het uit te vinden en hopelijk is zij net zo onervaren als mij en zo niet kan ze het mij mooi leren

Wish me luck!

  donderdag 25 juli 2002 @ 18:01:53 #16
30955 Privateer
Gesteld op privacy
pi_5148180
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 15:36 schreef FOKke-H het volgende:
en hoe erg is dat nou onervaren die nacht in? je houd van elkaar je hebt alle tijd om het uit te vinden en hopelijk is zij net zo onervaren als mij en zo niet kan ze het mij mooi leren

Wish me luck!


Doe ik zeker. En als jij jezelf "bewaart" voor 'de ware', kunnen wij daar alleen maar respect voor hebben. Ik zou het niet hebben gekund en niet hebben gewild ook, maar dat doet er niet toe Ik hoop alleen dat je je niet teveel vastpint op het idee dat zij ook wacht op jou. Niet veel jongeren kunnen de zelfbeheersing opbrengen.
Zalig zijn de armen van geest. Gekookt, bij voorkeur. Niet gebraden.
  donderdag 25 juli 2002 @ 18:05:24 #17
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_5148204
ik was 14 of 15 geloof ik, het was bij mijn toenmalige vriendje thuis, ik vond het achteraf niet leuk omdat ik nogal stronken was en hij ook en heb er dus spijt van gehad, heb ook met mijn tweede vriendje het echt als de eerste keer gerekend
*Leve het hierNUmaals....LoesjeŠ*
*Leven is het meervoud van lef....LoesjeŠ*
  donderdag 25 juli 2002 @ 18:39:00 #18
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_5148492
Ik was 19,5 en het gebeurde op het slaapbankje op mijn kamertje. De jonngen waarmee ik het deed was al 4 maanden mijn vriendje en ik heb er nooit spijt van gehad, want het was heerlijk
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_5217468
Ik was 19, kende het meisje nog maar net (wel 4.5 jaar relatie mee gehad), ze kwam bij mij eten. Ik had heel erg mijn best gedaan, mooi romantisch met flesje wijn en dat soort shit. Hele gezellige avond. Van het een komt het ander en we belanden op mijn 1-persoonsbedje. Na heel veel gefriemel en gezoen vraag ik aan haar of ze verder wil gaan. Ze zegt ja, dus ga ik op haar liggen, ik zat er nog geen vijf seconden in...
pi_5217560
net 17 ... vriendin van me lag de kamer ernaast met een andere bekende van me te ***

zeker geen spijt van gehad. ging niet helemaal lekker ivm de alcohol. 's ochtends nog even over gedaan

pi_5218866
Eerste keer toen ik 15 was (bijna 16). Geen spijt van gehad.

Wel spijt van een ex waar ik best wel lang mee heb gehad en sex mee heb gehad... Die me gewoon simpelweg beflikkerd heeft...

Erm een dag niet gelachen... Is een dag niet.. erm Gelachen? :o)
pi_5218895
Mijn eerste keer was toen ik net 18 was, met mijn eerste ECHTE relatie (dus die langer duurde dan 2 maanden), die nog steeds mijn vriendin is. Het was een enorm gekloot, en ik heb het dus gepresteerd om het condoom te scheuren, dus ze kon meteen om de morning-after pil...

3 dagen is ze misselijk en gaar geweest...

Alle begin is moeilijk zegt men.

pi_5219288
Mijn eerste keer was een domper...
Was na avondje stappen en was errug gezellig met die meid in het danscafe, van een kwam ander:
bracht haar thuis, vielen op bed, en voila...

Het ging allemaal heel soepel, maar vooral zij kwam aan haar trekken. Ik weet niet heel veel meer van en baal er ontzettend van...maarja, da's achteraf...

Mijn 'echte' eerste keer moet nog komen, hopelijk met mijn huidige vriendin!

A day not smiled is a day not lived!
  woensdag 31 juli 2002 @ 20:14:29 #24
31812 PuinzOOi
Baa Baa Black Sheep
pi_5220128
Ik was al ('shock-horror') 20 toen ik het voor de eerste keer deed...

Ik was al ruim een jaar samen met m'n vriend, en alles ging pico bello behalve de sex, op de een of andere manier wilde het maar niet lukken. Ik was veels te gespannen en wat we ook probeerde, de daad zelf kwam maar niet in orde (don't worry, sex is ook dan het enige wat we niet hebben gedaan -wanneer het niet wil lukken wordt je handiger en inovatiever met andere dingen ).

In iedergeval, nadat ik m'n schatje een week had moeten missen omdat ik op vakantie was, was het bij de terugkomst in een keer raak! God zij dank was ik al aan de pil, het zou echt een 'mood-spoiler' zijn geweest als we toen nog hadden moeten lopen kloten met een condoom (das later nog wel eens gebleken )

Naast de gigantische opluchting - ik had me er al bij neergelegd dat ik een of andere oude vrijster zou worden - was het erg lekker (wel een klein beetje pijnlijk, maar allemaal te overzien)...

"THE SECRET TO CREATIVITY IS KNOWING HOW TO HIDE YOUR SOURCES"
  woensdag 31 juli 2002 @ 21:35:24 #25
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_5221159
Euh, om het kort te zeggen, op het strand, ja veel spijt, kortom gewoon KUT! En dan in de zin van:

Kortom Uitermate Teleurstellend.

Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazķn del oro.
pi_5268064
ik was zestien en het was met mijn eerste vriendje. Het was meer uit nieuwsgierigheid hoe sex nou voelde/was dan dat het uit liefde of geilheid gebeurde. Ik vond er toen niks aan en vroeg al gauw of het nog lang ging duren. Vrijwel daarna heb ik het uitgemaakt. Vanaf mijn twee vriendje genoot en geniet ik van sex (inmiddels wel een x aatal vrienjes verder)
pi_5268083
Ik was 14, had net mijn eerste vriendje waarin alles ook nieuw voor mij was. Mijn iets ouder vriendje daarentegen had alles al gedaan. Misschien dat ik daarom ook geen 'nee' durfde te zeggen, maar achteraf gezien eigenlijk geen spijt.
ik ben het mannetje in de chinese kamer
  maandag 5 augustus 2002 @ 13:44:13 #28
26048 Sneakie
what goes around comes around
pi_5268745
Mijn eerste keer was op mijn 16,5 jaar.
de echte allereerste keer is helaas mis gelopen omdat mijn vriendin een nogal zwaar verleden achter de rug heeft gehad (haar eerste keer was tegen haar zin in met een andere gast die het ook nog eens onveilig heeft gedaan, ze is toen gelukkig niet zwanger geworden) en moest er op het moment dat wij het deden weer aan terug denken maar de tweede keer ging alles heel erg goed en hebben samen genoten, zij was mijn eerste en is dit nog steeds, ik wou altijd w8en totdat ik de ware tegen kwam en dat gevoel heb ik ook bij haar en daarom heb ik voor haar gekozen, het ging allemaal vanzelf, en ik wil haar ook nooit meer laten gaan.
.. The truth is already writen, so lies are obvious to read
  woensdag 7 augustus 2002 @ 08:24:18 #29
32958 Splackavellie
Binka is a bad motherfucker!
pi_5288494
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 13:44 schreef Sneakie het volgende:
Mijn eerste keer was op mijn 16,5 jaar.
de echte allereerste keer is helaas mis gelopen omdat mijn vriendin een nogal zwaar verleden achter de rug heeft gehad (haar eerste keer was tegen haar zin in met een andere gast die het ook nog eens onveilig heeft gedaan, ze is toen gelukkig niet zwanger geworden) en moest er op het moment dat wij het deden weer aan terug denken maar de tweede keer ging alles heel erg goed en hebben samen genoten, zij was mijn eerste en is dit nog steeds, ik wou altijd w8en totdat ik de ware tegen kwam en dat gevoel heb ik ook bij haar en daarom heb ik voor haar gekozen, het ging allemaal vanzelf, en ik wil haar ook nooit meer laten gaan.
wordt een wakker uit je droom, sorry dat ik dit zo zeg maar..

..ik had t ook met mijn eerste vriendin, dacht dat ze de ware was en ik wou altijd bij haar blijven en ik wou alles met haar delen,

dus ook de 1e x toen ik 17 was.. (was ps kut want zij bakte niks v/d sex, ook niet die andere handelingen, was meer zo'n passief geval)

nou ik heb t geweten toen ze me op zoveel manieren heeft pijn gedaan, nu ben ik heel erg blij dat het uit is enz.

bij mijn huidige vriendin (3 vriendinnen verder) voelt het niet als iets eeuwigs, meer iets van, ik zie wel hoe het loopt en dat werkt, voor mij, beter.

de eerste x met haar was ps wel GEWELDIG!

[url=http://home.wanadoo.nl/ezzebleef/n64/nintendo64.htm][[b]NINTENDO64 inc. spellen en meer TE KOOP, 70 EURO [/b][/url]][i] ! ! Where would I be without my Unnekupke ! ! [/i]
  woensdag 7 augustus 2002 @ 09:18:50 #30
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_5288648
Hmmm...
Ut was een week voor mn 19e verjaardag.
Vond er zelf absoluut niets aan...
Zo van:"Is dit nu alles waar iedereen zo'n heisa over maakt?"
Voor mij hoefde dat eigenlijk niet zo...

Tja en toen kwam ik er 3 dagen later achter dat hij met een zeer goede vriendin van me naar bed is gegaan.

Dus ja veel spijt !

Maar gelukkig zijn niet alle jongens/mannen zo
*krijgt hierdoor hoop*

To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_5291234
De eerste keer was toen ik 14 was met een meisje van bijna 16 ergens in mijn oude stadje op een bed. Haar ouders waren niet thuis en de sex was niet al te best...
  woensdag 7 augustus 2002 @ 13:59:52 #32
31842 in_het_kippenhok_3
Na 1 en 2 komt?(weer een ban?)
pi_5291491
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 14:32 schreef EbA het volgende:
Nou...ben mijn maagdelijkheid nog niet verloren, maar dat gaat niet lang meer duren

Hebben de meer ervaren mensen onder ons nog wat tips voor een ZOVEEL MOGELIJK geslaagde 1e keer voor mijn vriendin en mij ?


Geen moet-situatie creeeren en niet nadenken met je hoofd, maar vanuit je hart. Ga niet bedenken hoe goede sex bedreven moet worden en welke standjes je allemaal kent... dat veroorzaakt alleen maar stress! Gewoon lekker op je gevoel afgaan en ervan genieten... Samen die intimiteit delen is een van de fijnste gevoelens die er is
Just look at the sign... [br]Why do we love? Do we get a kick out of being hurt?
pi_5291801
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 13:59 schreef in_het_kippenhok_3 het volgende:

[..]

Geen moet-situatie creeeren en niet nadenken met je hoofd, maar vanuit je hart. Ga niet bedenken hoe goede sex bedreven moet worden en welke standjes je allemaal kent... dat veroorzaakt alleen maar stress! Gewoon lekker op je gevoel afgaan en ervan genieten... Samen die intimiteit delen is een van de fijnste gevoelens die er is


Moeten niet...willen wel

Maar ze is nu toch nog tot zondag op vakantie dus......

pi_5291882
uh ik was 19, was ook voor hem de eerste keer en gebeurde bij mij thuis beneden op de bank, heb er absoluut geen spijt van, ook al zouden we het nu waarschijnlijk op een mooier moment hebben gedaan....
en het was niet zo dramatisch als ik hier allemaal hoor. een beetje vreemd, maar wel lekker!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_5292392
15, en nog maagd. Maar als het aan mijn vriendin ligt zal ik niet lang maagd meer zijn.
  woensdag 7 augustus 2002 @ 15:06:12 #36
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_5292459
Mijn eerste keer was met m'm exvriendin om 9:30 u 's ochtends op 26-01-1999 (volgens mij). Was eigenlijk zomaar een opwelling van haar kant, ik was totaal verrast. Maar was wel lekker, maar had ook iets van is dit het nu??
Later heb ik er gelukkig toch ook meer plezier aan beleefd.
Asumption is the mother of all fuck-ups
  woensdag 7 augustus 2002 @ 17:04:12 #37
557 ManTra
Houten lijf..
pi_5294163
We waren beide 15 jaar, 3 maanden en relatie al aardig wat afgeklooit met elkaar.In een gewoon bed heerlijk ontspannen met elkaar gevreeen. Geen enkel probleem gehad, lekker relaxed en beiden heerlijk klaargekomen.
.. met groen haar?
pi_5294944
ik 16, hij 21 zoiets...
aardig veel gedronken...
beide bezet, beide stom om toch in de slaapkamer te belanden...
beetje vreemd allemaal...
kut alleen dat achteraf het condoom dus gescheurd was
pi_5447387
leegedit op verzoek

[Dit bericht is gewijzigd door Breuls op 22-08-2002 23:10]

pi_5498110
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 23:19 schreef EbA het volgende:
leegedit op verzoek
Was IETS te gedetaileerd namelijk!

Laten we het hier op houden:

Ik was 18, zij 15. Was geen vuurwerk maar viel helemaal niet tegen. Maar er zullen nog veel meer keren komen

pi_13664973
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 14:48 schreef WaSTeiL het volgende:
Was 18 (ondertussen 22) en het ging allemaal heel erg onhandig (wat wil je ook op een bed van 1m80 terwijl jezelf 1m87 bent, ligt niet echt gemakkelijk)... heb het hoogtepunt niet gehaald.. idem voor vriendin...

Nu is gelukkig alles in orde


heb ik ook
EN mijn bed zakt nogal vaak zonder (als ik alleen ben)
Das dus op de grond neuke
  maandag 6 oktober 2003 @ 20:02:51 #42
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_13697285
17 jaar - bed van toenmalige gelukkig exvriendin - viel wel mee
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
pi_13699007
Heb sinds mijn laatste post geen geluk gehad, nu heb ik een nieuw lievi en daar gaat het ook heel goed mee.

Ik houd jullie op de hoogte

pi_13700779
heh mijn eerste keer was op mn 17e in een veel te kleine auto (ben 1.90) met mn 3 jaar oudere (huidige ) vriendin

erg goede herinnering, alles gedaan en beiden enorm genoten

[edit]

fijn topic btw

I used to live on my own planet, but once I forgot my keys and locked myself out...
pi_13706953
Ik was 20, vorige jaar met zomervakantie op Kos. Had een jongen leren kennen en de derde avond (na 2 avonden op het strand klooien op een strandbed) meegegaan naar zijn appartement. Er was geen stroom, dus overal kaarsjes aangezet. Ik was super zenuwachtig. Vriendje deed gelukkig wel lief en voorzichtig. Het duurde alleen super kort, denk één minuut. Gelukkig maar, want het deed echt pijn!

Niet echt super fantastisch, maar heb geen spijt dat ik het al zo snel met hem deed. Het voelde goed. Blijkt ook wel. Hij is nog steeds mijn vriend en inmiddels doet het verre van pijn

pi_13707152
Ik was 16...was op vakantie, en was super zenuwachtig...had condooms gehaald, ging naar haar toe, onderweg paar keer genekt.
De daad zelf was ook klote, ik deed ontzettend onhandig enzo...wist totaal niet wat ik aan het doen was, had hele tijd het idee dat ik het fout deed. Daarna meteen nog een keer gedaan, ging opzich al beter...en daarna meteen nog een keer gedaan, toen leek het al een beetje op sex. Kan er gelukkig nu wel om lachen...
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 09:59:47 #47
25342 krn176
moeilijke denkwijze
pi_13707217
ik was 18 jaar oud en had ongeveer 2 maanden een relatie met een meisje waarom ik op dat moment heel veel gaf. We hebben het in totaal 3x gedaan en de sex viel erg tegen omdat ze nogal dik was en alleen maar in de missionarishouding wilde, ik had nog wat andere dingen voorgesteld maar dat wilde ze niet.

Een maand later was het uit en in m'n tweede relatie veel meer ge-experimenteerd op sexueel gebied.

Achteraf gezien heb ik wel spijt van m'n eerste keer, maar ik was op dat moment gewoon erg nieuwsgierig en onzeker..

keep up the good work!
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 18:00:13 #48
61288 Duna
Still Going Strong
pi_13719935
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 01:21 schreef Knorretje het volgende:
Wanneer ben jij je maagdelijkheid verloren ? waar ? spijt ? hoe heb je het ervaren ?

Alles mbt jouw eerste keer kun je hier kwijt


Dat was in 1997 tijdens mijn vakantie in Curacao... spijt? Ja klein beetje ik was liever door mijn mannetje ontmaagd....
En het was niks aan ook nog alleen maar pijnlijk eigenlijk... was dr ook nog niet echt aan toe achteraf..:N
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
pi_13720300
Ik ben 17 en maagd... en als ik dit allemaal lees krijg ik steeds meer zin om dat zo te houden...
I had a signature once. It was awful.
pi_13722530
Toen ik 17 en een maandje was in me eigen bed. Ging niet helemaal goed.
Volgende dag nog ff over gedaan en toen ging 't wel goed.
pi_13722629
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:14 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik ben 17 en maagd... en als ik dit allemaal lees krijg ik steeds meer zin om dat zo te houden...
Doe niet zo raar zeg
Ik vind jou eng.
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 19:35:10 #52
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_13722652
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 01:21 schreef Knorretje het volgende:
Wanneer ben jij je maagdelijkheid verloren ? waar ? spijt ? hoe heb je het ervaren ?

Alles mbt jouw eerste keer kun je hier kwijt


op mn 13e , in een bos , Nee , ge-wel-dig
pi_13724067
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:34 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Doe niet zo raar zeg
Ik vind jou eng.


Whaha Ik ben ook eng Meet the evil me....

Maar even serieus... ik heb er gewoon geen zin in...

I had a signature once. It was awful.
pi_13727852
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 20:26 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Whaha Ik ben ook eng Meet the evil me....

Maar even serieus... ik heb er gewoon geen zin in...


Als je 't eenmaal hebt meegemaakt...
pi_13732703
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:48 schreef Cardinoz het volgende:

[..]

Als je 't eenmaal hebt meegemaakt...


Ik ben ervan overtuigd dat dat helemaal geen invloed heeft. Ik zie het gewoon niet zitten... Je kunt beter andere dingen doen om het leuk te houden...
I had a signature once. It was awful.
pi_13745741
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 08:35 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Ik ben ervan overtuigd dat dat helemaal geen invloed heeft. Ik zie het gewoon niet zitten... Je kunt beter andere dingen doen om het leuk te houden...


  woensdag 8 oktober 2003 @ 21:59:17 #57
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_13751622
eerste keer was ik nog 17 (paar daagies voor me verjaardag) en het was euhm..... *denk diep na* leuk Zij had al een paar vriendjes gehad (ook in bed) en het was echt toppie

Ze is nogsteeds me vriendin

pi_13792028
ik was 15, had 2 maanden geloof ik met m'n lieffie..
'T was nog niet echt lekker.. beetje pijnlijk. Maar ik w8te gewoon geduldig. Later ging het steeds beter en nu is het heeerlijk
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 16:33:46 #59
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_13792512
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 19:05 schreef donald- het volgende:
Mijn eerste keer was een domper...
Was na avondje stappen en was errug gezellig met die meid in het danscafe, van een kwam ander:
bracht haar thuis, vielen op bed, en voila...

Het ging allemaal heel soepel, maar vooral zij kwam aan haar trekken. Ik weet niet heel veel meer van en baal er ontzettend van...maarja, da's achteraf...


Hoe herkenbaar
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_13796892
ik was 14 mijn (toen nog) vriend 16. Hij was echt heel lief voor me, hij had al heel wat ervaring. Nooit geen spijt van gehad.
pi_13803049
Dit jaar (15) op kamp in de Ardennen.
Zat al de hele avond met een leuke meid te geilen en met haar en een paar vriendinnen van r hadden we het al de hele avond over sex en om een uur of 2 ('s nachts) besloot ik maar bij haar te blijven pitten (in haar huisje).

We zijn toen van 3 tot half 8 bezig geweest terwijl er 6 mensen lagen te slapen (dachten we tenminste ).

Was hartstikke geil, lekker en relaxt en heb er echt geen spijt van. Chille 1e keer .

| Foto's |
pi_13814140
Over 60/70 jaar zal er waarschijnelijk wel een topic komen in de trant van:

"Wanneer deed je het voor het laatst"

pi_13842140
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 19:59 schreef Geqxon het volgende:
Over 60/70 jaar zal er waarschijnelijk wel een topic komen in de trant van:

"Wanneer deed je het voor het laatst"


ja, maar daarvoor komt er nog "Waarmee deed je het voor het laatst?"
pi_13844308
begin september, net voor mijn verjaardag, was dus nog 16

ik had al 9 maanden met mijn vriendin en we hadden gewoon veel zin erin, toen gingen we naar haar kamer om lekker te krikken
het was heerlijk, geen geklungel, ging in 1 keer goed, we waren beide nog maagd en ze is 15 jaar..

en om eerlijk, helemaal geen spijt van en ik hou nog steeds van haar

Sj0erd666 :(
pi_13994408
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 21:14 schreef Doagere het volgende:
Heb sinds mijn laatste post geen geluk gehad, nu heb ik een nieuw lievi en daar gaat het ook heel goed mee.

Ik houd jullie op de hoogte


7 november komt ze bij me slapen, iemand tips voor de eerste keer?
  zondag 19 oktober 2003 @ 22:19:17 #66
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_13994450
ik was 13, het was in een bos en geen teleurstelling
pi_13994923
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 22:17 schreef Doagere het volgende:

[..]

7 november komt ze bij me slapen, iemand tips voor de eerste keer?


meisje bovenop als het niet meteen lukt. en KY gel
  maandag 24 november 2003 @ 21:18:03 #68
71777 Sietjuh
Walk like an Egyptian
pi_14899656
Op m'n 15e....... op het strand................. in februari...... ja dat was koud en dus niet zo super nee..
pi_14901981
2 jaar geleden, net voor de feestdage... Het ging niet echt soepel (nu nog niet altijd), maar jah oefening baart kunst....

Geen spijt, vind het wel jammer dat het niet altijd goed gaat....... MAar dat is een ander topic.. Het gebeurde op de stretcher naast mijn bed die we daar heel schijnheilig neer hebben gezet om geen argwaan op te wekken (en op stretcher omdat lager bij grond en minder erg bij bloed...)

  maandag 24 november 2003 @ 22:58:01 #70
73143 1986-Link
Triforce of courage
pi_14903801
zondag 19 oktober, lag bij mn vriendin in bed, beetje aanklote enzow, van het 1 kwam het ander (gelukkig had ik condooms mee).
1e condoom meteen al verkloot, wou voor geen meter, condooms zijn ook kut dinge trouwens. 2e condoom ging een stuk beter (mss lag de fout bij de 1e condoom? ). gelukkig kwam ik niet binne 10 seconde klaar, maar kon ik er nog eff lekker een kwartiertje half uurtje van geniete en kon ik haar ook late geniet was zeker lekker, anders dan dat ik gedacht had, maar zeker iets om vaker te doen ik heb er dus ook zeker geen spijt van, sterker nog ik heb de rest van de dag met een rondgelopen

voor alle maagden :
neem de tijd, spanning is het laatste waar je op zit te wachten
doe het niet als je er niet klaar voor bent
en wees in godsnaam nou niet zo dom om niet te oefene met die condooms, want het zijn ondinge

/edit : sinds wanneer schrijf je ocktober met een k ipv ck ?

pi_16251794
quote:
/edit : sinds wanneer schrijf je ocktober met een k ipv ck ?
In ieder geval al sinds voor jouw geboorte
Live it!
  woensdag 14 januari 2004 @ 14:10:09 #72
79140 Koolraap
Brassica Napus
pi_16251876
Ik ben nog maagd en het boeit mij geen ene fuck. Het komt wel als het komt. Ik ben echt niet iemand die nu per see zo snel mogelijk moet neuken. Laat ik eerst maar even een geschikt iemand tegenkomen.
"Het lot is niet uitsluitend een beperking, het is ook een bevrijding."
pi_16254068
Ik was 17, en ik ging al zo ongeveer een jaar met hem, maar omdat het steeds aan en uit ging is het er daarvoor niet van gekomen.
Geen spijt van, ben nu nog steeds bij hem!
  woensdag 14 januari 2004 @ 17:01:04 #74
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_16257635
Eerste keer was leuk!!! Had al een maand of wat met haar, eerste serieuze relatie, eerste keer dat ik daar bleef slapen, ouders waren een weekendje weg maar wisten ervan.

Echt super lief/romantisch/klungelig. Technisch gezien leek het echt NERGENS naar, maar ja, we hebben er hard om kunnen lachen. De eerste keer duurde het denk ik 3,5 minuut ofzo, toen *Spriiitzzzz*. Later op de nacht nog 2 keer gedaan.

Was top!!

Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  woensdag 14 januari 2004 @ 17:02:20 #75
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_16257671
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 17:01 schreef Kamphuys het volgende:
Eerste keer was leuk!!! Had al een maand of wat met haar, eerste serieuze relatie, eerste keer dat ik daar bleef slapen, ouders waren een weekendje weg maar wisten ervan.

Echt super lief/romantisch/klungelig. Technisch gezien leek het echt NERGENS naar, maar ja, we hebben er hard om kunnen lachen. De eerste keer duurde het denk ik 3,5 minuut ofzo, toen *Spriiitzzzz*. Later op de nacht nog 2 keer gedaan.

Was top!!


Ah lul man das goed!!
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
  woensdag 14 januari 2004 @ 17:04:11 #76
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_16257749
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 17:02 schreef nikanoru het volgende:

[..]

Ah lul man das goed!!


Het is niet bij iedereen kommer en kwel
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_16257862
Ben nog maagd
pi_16258179
Zij wil het 'nog' niet, we hebben al bijna 4,5 maand ik zal haar nog 2 weken geven en dan moet ze maar een johova getuige ofzo gaan zoeken..
pi_16258212
Ik was ehmm 18 waren net verhuisd.. me ouders net gescheiden en ik was op zondag naar een discotheek gegaan bij me in de buurt... en ik had zo half om half wat met een jongen... was niet echt wat maar ook niet dat er helemaal niks was tussen ons.. we gingen naar buiten rond half 2 ofzo en hebben daar nog tot 4 uur gestaan en gezeten en geouwehoerd.... toen had ik hem naar huis gebracht en vroeg ie of ik nog wat binnen kwam drinken... nou jah tuurlijk he... dus toen we daar binnen waren toen voelde je de spanning tussen ons en op een gegeven moment vroeg ie of ik mee ging naar boven... en dus gedaan.... nou hij wist dat hij de eerste was voor mij en was dus ook heel lief voor me .... alles ging perfect. geen pijn geen bloed niks.. alleen maar genieten.... en plezier hebben.. tot ik erachter kwam dat het 8 uur was en ik dus nodig naar huis moest omdat me mams lief ook nog thuis zat .... dus ik kom thuis om half 9 ma boos... had iedereen al gebeld en ik moest een half uur later naar school.. tentamens maken hehe .... maar het kon de pret niet deren ... het was uber cool Hij is nog steeds een goede vriend trouwens... zie hem nog geregeld... geen spijt dus van gehad . maar dat was al duidelijk ofniet haha
Kisses and Cuddles
  woensdag 14 januari 2004 @ 17:27:56 #80
21195 chielechiel
Dans je de hele nacht met mij?
pi_16258424
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 17:18 schreef Doagere het volgende:
Zij wil het 'nog' niet, we hebben al bijna 4,5 maand ik zal haar nog 2 weken geven en dan moet ze maar een johova getuige ofzo gaan zoeken..
Held

Met zo'n instelling zul je ver komen in je toekomstige leventje

pi_16258691
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 17:27 schreef chielechiel het volgende:

[..]

Held

Met zo'n instelling zul je ver komen in je toekomstige leventje


In 5 maand vindt ik het echt wel een keertje tijd worden.
pi_16258956
-------------------------------------------------------------------------------------------

In 5 maand vindt ik het echt wel een keertje tijd worden

--------------------------------------------------------------------------------------------

Het is pas tijd als jullie er SAMEN aan toe zijn... dus niet wanneer jij je hormoontjes niet onder controle kan houden...... hoe zielugh...

was vergeten te quoten hehe sorry

Kisses and Cuddles
  woensdag 14 januari 2004 @ 17:56:16 #83
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_16259165
In een volwassen relatie wordt er gewoon geneukt, klaar. Als een meisje er na vijf WEKEN 'nog niet aan toe is', dan kan ze opzouten. Gaat ze maar een puber van haar eigen leeftijd zoeken. Hangt nogal van leeftijd af vind ik.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_16259261
Hmm, 15, maar ik moet erbij zeggen dat ik toen al wel een jaar een vriendje had.... voordat mensen rare dingen van mij gaan denken
Noem mij maar gewoon... majesteit!!
pi_16259809
Ik heb geen idee hoe oud ik toen precies was. Ik was in ieder geval heel erg lam en het ging klote.

Het is gelukkig allemaal goed gekomen.

pi_16260216
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 17:56 schreef Kamphuys het volgende:
In een volwassen relatie wordt er gewoon geneukt, klaar. Als een meisje er na vijf WEKEN 'nog niet aan toe is', dan kan ze opzouten. Gaat ze maar een puber van haar eigen leeftijd zoeken. Hangt nogal van leeftijd af vind ik.
Hoezo oppervlakkig? Maja, wellicht zou ik dat ook worden als ik elke ochtend naast een opblaaspop wakker werd..

disclaimer; sorry, kon t even niet achterwege laten, maar het is er uit, dus einde flame modus

Live it!
pi_16260299
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 17:56 schreef Kamphuys het volgende:
In een volwassen relatie wordt er gewoon geneukt, klaar. Als een meisje er na vijf WEKEN 'nog niet aan toe is', dan kan ze opzouten. Gaat ze maar een puber van haar eigen leeftijd zoeken. Hangt nogal van leeftijd af vind ik.
ok met mijn huidige ehmm vriend... lat ... whatever was het gelijk al raak maar zo is niet iedereen.... Sommigen hebben er meer moeite mee.. sommigen willen gewoon wachten en als er dan een of andere lomperik met het idee komt dat je na 5 weken sex moet hebben..... ga dan maar naar de wallen ofzo en laat in het vervolg de rest van de bevolking met rust.....
Kisses and Cuddles
  woensdag 14 januari 2004 @ 19:30:37 #88
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_16261397
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 18:42 schreef BlueEyed het volgende:

[..]

Hoezo oppervlakkig? Maja, wellicht zou ik dat ook worden als ik elke ochtend naast een opblaaspop wakker werd..

disclaimer; sorry, kon t even niet achterwege laten, maar het is er uit, dus einde flame modus


Ik word een paar keer in de week wakker naast een prachtige jonge deerne van vlees en bloed vrind, en jij?

Het klonk ook wat plat. Wat ik bedoelde, wanneer is iets een relatie? Als je geen seks hebt, ben je dan niet gewoon bevriend? Nou heb ik nog nooit een relatie gehad met kinderen dus ik ben het probleem ook nog nooit tegengekomen.

Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_16261718
Ach jah als je ouder bent dan gaat het ook makkelijker met sex hebben in een relatie dan dat je nog een puber bent.. daar ben ik het wel met je eens
Kisses and Cuddles
  woensdag 14 januari 2004 @ 19:43:12 #90
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_16261745
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 19:30 schreef Kamphuys het volgende:

[..]

Ik word een paar keer in de week wakker naast een prachtige jonge deerne van vlees en bloed vrind, en jij?

Het klonk ook wat plat. Wat ik bedoelde, wanneer is iets een relatie? Als je geen seks hebt, ben je dan niet gewoon bevriend? Nou heb ik nog nooit een relatie gehad met kinderen dus ik ben het probleem ook nog nooit tegengekomen.


tuurlijk hoort seks bij een relatie, maar zulke dingen moet je ook opbouwen en de ene doet er langer over dan de ander. seks is een manier van overgeven, want je bent op zo'n moment op zijn naaktst met bepaalde gevoelens voor een ander. Ik heb het es gehad dat we na twee maanden pas seks hadden, maar dat was wel het moment waarop we elkaar helemaal overgaven en dat gevoel dat na 2 maanden dan vrij komt is enorm. .
put
your
clothes
on!
pi_16278895
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 19:30 schreef Kamphuys het volgende:

[..]

Ik word een paar keer in de week wakker naast een prachtige jonge deerne van vlees en bloed vrind, en jij?

Het klonk ook wat plat. Wat ik bedoelde, wanneer is iets een relatie? Als je geen seks hebt, ben je dan niet gewoon bevriend? Nou heb ik nog nooit een relatie gehad met kinderen dus ik ben het probleem ook nog nooit tegengekomen.


goh zech meneer "toonbeeld van volwassenheid en een te grote lu... uhh ego"

mag serieus hopen voor jou dat je gewoon een beetje loopt te stoken hiero want als je echt zo tegen het leven aankijkt dan hoop ik je nog eens een meid tegenkomt die je ballen in de frituurpan mikt en je snikkel aan haar hond voetr . Misselijk mannetje dat je denkt dat een relatie alleen maar om sex draait.

Ben ook maar een mens... toch?
pi_16280800
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 11:30 schreef Tijgetje21 het volgende:

[..]

goh zech meneer "toonbeeld van volwassenheid en een te grote lu... uhh ego"

mag serieus hopen voor jou dat je gewoon een beetje loopt te stoken hiero want als je echt zo tegen het leven aankijkt dan hoop ik je nog eens een meid tegenkomt die je ballen in de frituurpan mikt en je snikkel aan haar hond voetr . Misselijk mannetje dat je denkt dat een relatie alleen maar om sex draait.


en zo is het voorspelt!!
We zijn geschapen om schik te maken. Dus geen gedonder hier!!
pi_16285166
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 11:30 schreef Tijgetje21 het volgende:

goh zech meneer "toonbeeld van volwassenheid en een te grote lu... uhh ego"

mag serieus hopen voor jou dat je gewoon een beetje loopt te stoken hiero want als je echt zo tegen het leven aankijkt dan hoop ik je nog eens een meid tegenkomt die je ballen in de frituurpan mikt en je snikkel aan haar hond voert [edit: hier stond zo'n irri kotsende smilie]. Misselijk mannetje dat je denkt dat een relatie alleen maar om sex draait.


Hmm, nu ga ik het ineens voor Kamphuys zitten opnemen. Het leven kan raar lopen op Fok!....

Maaruh Tijgetje21, heb je nu niet een klein beetje het gevoel dat je de overdreven vrouwvriendelijke man aan het uithangen bent?

Het hele leven komt voort uit sex en het is de bedoeling dat je je voortplant tijdens je verblijf op aarde. Ga je nu dan zitten te ontkennen dat het leven grotendeels om sex draait?

Dat doen zelfs die vrouwen niet waar je nu zo vriendelijk voor zit te doen. Kamphuys zegt vijf weken en ik ben het daar eigenlijk wel mee eens. Ben ik nu vrouwonvriendlijk en moet mijn Johnson verwijderd worden en vervolgens aan een hond gegeven? Toch raar dat vrouwen daar doorgaans anders over denken niet waar?

I need TP, TP for my Bunghole....
pi_16285536
Ik was veels te jong
ik was 13 of 14 jaar .....
En ik speelde met een meisje......ha...hoe onschuldig dat ook was.....in een speeltuin
HA
Ik weet dat nog zO goed, met dat betreft vergeet je dat echt niet...
Op een gegeven moment, er gebeurt iets (precies weet ik ook niet meer)
En ik heb een flinke gat in me broek
Ik balen, zij, dat kan me moeder dicht maken voor je....
(natuurlijk dacht ik dit dus te verhulen voor mijn moeder thuis)

Ok wij naar haar huis....blijkt nou...Moeder is niet thuis
Sterker nog niemand, dus zij zou dit wel even regelen
(en nogmaals dit ging zo geleidelijk, dat HET opeens voor me stond...de DAAD)

Ik trok in goede vertrouwen me broek uit
We waren beide NIET bezig om HET te gaan doen
We waren "opeens" bezig met het ontdekken van mekaars lichaam(delen) en zo belanden we dus al trillend het bed in
En we waren nog betrapt ook.....en dat is sterk bij me gebleven
Heb overigens nog contact met 'r........
we hebben het er nog wel es over...

pi_16285550
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 17:07 schreef EmmYKuHh het volgende:
Ben nog maagd
Wil je d'r vanaf dan?
pi_16292022
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 15:35 schreef Ed_Gein het volgende:
[verhaal]
alsof je op je 13e/14e een soort van klein kind bent. Onschuldig kan het dan echt niet geweest zijn...
| Foto's |
pi_16293274
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 19:01 schreef MeAndMyself het volgende:

[..]

alsof je op je 13e/14e een soort van klein kind bent. Onschuldig kan het dan echt niet geweest zijn...


Denk poging tot humor,..hmm helaas!
pi_16297760
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 17:56 schreef Kamphuys het volgende:
In een volwassen relatie wordt er gewoon geneukt, klaar. Als een meisje er na vijf WEKEN 'nog niet aan toe is', dan kan ze opzouten. Gaat ze maar een puber van haar eigen leeftijd zoeken. Hangt nogal van leeftijd af vind ik.
Mee eens is...

Als iemand er na 5 weken nog niet aan toe is dan past dat persoon sexueel gezien gewoon niet bij me en als ik dat door laat emmeren gaan er nog veel grotere problemen komen op sexgebied, dat kan ik dan al op mijn vingers na gaan tellen...

Sex is niet het belangerijkste, vooral niet als het met de sex wel goed zit
Maar als je sexueel gezien echt niet bj elkaar past kan je er vergif op innemen dat de relatie geen heel erg lang leven beschoren is.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_16315558
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 13:28 schreef FOKke-H het volgende:

[..]

[offtopic]

Wat is er mis met de vijfde baan ben er laatst (als civieler in opleiding) nog op stagebezoek geweest, ziet er leuk uit

[/offtopic]

Maar ben 19 en maagd! goedhe!
Ik mag niet neuken van God.


Zo.. gelukkig mag dat van mijn geloof wel.... fhew...
English, mother fucker! Do you speak it?!?
pi_16316489
Door al deze teksten te lezen kan je, denk ik, de volgende darwin theorie maken;

De mensen met de grootste sex drang zullen met grotere regelmaat zich voort kunnen planten. De gene die achter blijven zullen uiteindelijk uit de "gene-pool" verwijderd worden. Survival of the fittest? Ik denk het wel!

Zou de sexdrang genetisch bepaald kunnen zijn? Ik denk het welk!

Sex hoort bij het leven! Get busy Livin' or get busy dyin'!

English, mother fucker! Do you speak it?!?
  vrijdag 16 januari 2004 @ 16:11:39 #101
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_16317079
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 11:30 schreef Tijgetje21 het volgende:

[..]

goh zech meneer "toonbeeld van volwassenheid en een te grote lu... uhh ego"

mag serieus hopen voor jou dat je gewoon een beetje loopt te stoken hiero want als je echt zo tegen het leven aankijkt dan hoop ik je nog eens een meid tegenkomt die je ballen in de frituurpan mikt en je snikkel aan haar hond voetr . Misselijk mannetje dat je denkt dat een relatie alleen maar om sex draait.


Niks stoken, ik ben bloedserieus. Seks vind ik gewoon belangrijk, als er na 5 weken nog geen seks heeft plaatsgevonden zal dat waarschijnlijk betekenen dat zij daar anders over denkt dan ik.

Helemaal geen probleem, maar net als wat Erodome al zegt, ik vrees dat we dan gewoon niet zo goed bij elkaar passen. En ze dus op zoek kan gaan naar een nieuw vriendje (en ik een nieuw vriendinnetje natuurlijk)

Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  vrijdag 16 januari 2004 @ 16:13:46 #102
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_16317153
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 15:23 schreef Alien-Intruder het volgende:

[..]

Hmm, nu ga ik het ineens voor Kamphuys zitten opnemen. Het leven kan raar lopen op Fok!....


Botsen wij zo vaak dan??
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  vrijdag 16 januari 2004 @ 16:30:18 #103
69791 Alien-Intruder
Innocent Passerby
pi_16317703
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 16:13 schreef Kamphuys het volgende:

Botsen wij zo vaak dan??


Niet zo vaak, maar we willen weleens compleet van mening verschillen op het sex-vlak. En om dan uitgerekend bij een topic als dit dezelfde mening te hebben vond ik wel even een 'je waard...
I need TP, TP for my Bunghole....
pi_16319500
Dat is dus met mn eerste ex.... Ik was al (JA LET OP!!) 2 jaar met dr samen.... Nu ja, we waren beide 16, dus dat is nog niet eens zo gek, maar toch

Was erg leuke belevenis, het was een heel gekloot met het condoom (ik had dus niet echt geoefend, ja bij biologie en verzorging )..... Uiteindelijk hebben we het 2 keer gedaan die dag en het voelde echt perfect.... Totdat ze me 2 weken daarna verteld dat ze naar Canada verhuist voor werk van dr vader !

Naja en het 2de meisje wat ik ontmaagt heb was ook speciaal, gewoon eerst heerlijk beetje zoenen en alles..... Vroeg ze me heel lief of ik met dr naar bed wilde, was erg vertederend moet ik zeggen .... Ze was heel erg onervaren (ja duh!!!), maar het voelde ok... Jammer dat dat nu ook weer uit is.....

pi_16516162
uit ander topic....
quote:
Ik wil toch weten hoe je dat vol houdt.
Geef is ff een handleiding/beschrijving aan je mede-fok!kers..
"3 jaar verkering zonder sex, hoe hou je het vol"
Tja gewoon maar iets anders doen dan h'm derin steken.....
En er de hele tijd aan denken dat het niet goed is om te doen.
kan ook wel zeggen dat God helpt, maar dat schiet hier niet zo op S:

quote:
Dan moet je mij maar eens vertellen waar en wanneer het lastig is dat je maagd bent ...het is niet zo dat als je ontmaagd bent ineens rood haar krijgt hoor. Of dat je kan vliegen.
Dat je maagd bent ...mmkay ...knap ...maar dat je er last van ondervind, vind ik een beetje vergezocht.
Je begrijpt het verkeerd.. ik heb er geen last van, tis alleen soms lastig om het vol te houden!
pi_16516186
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 14:00 schreef DaOverclocker het volgende:
En er de hele tijd aan denken dat het niet goed is om te doen.
Jezelf voorliegen dus?
pi_16516391
jezelf voorliegen wil ik het ook niet noemen nee

Kijk voor jullie is sex een levens behoefte, maar je kan ook leren dat sex iets is dat je met één persoon wil delen, het meest intieme uit de hele relatie. Dat betekend het dan ook voor mij... Niet gewoon even lekker ofzo en meer niet.

mini rulez the world
pi_16516408
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 14:01 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Jezelf voorliegen dus?


nee das wat anders.....
Ik denk ook voor mijzelf dat het beter is om het niet te doen, en de bijbel leert het om niet te doen.
Maar als je naats je vriendin ligt is het wel lastig om je in te houden, daarom denk ik daar dan aan.
Tis trouwens ook niet zo dat de bijbel direct sex voor het huwelijk verbied, maar de bijbel verbied losbandigheid. Sex is bedoeld voor een man en een vrouw die de rest van hun leven samen blijven. ZOlang ik niet getrouwd ben bestaatd er een kans dat we nog uit elkaar gaan, daarom doen we het niet. Pas als ik getrouwd ben weet ik voor 99% zeker dat ik bij haar blijf.
pi_16516474
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 01:21 schreef Knorretje het volgende:
Wanneer ben jij je maagdelijkheid verloren ? waar ? spijt ? hoe heb je het ervaren ?

Alles mbt jouw eerste keer kun je hier kwijt


Ehm... met oud & nieuw 2001-2002. Ik was net 16. Het was in Hendrik Ido Ambacht, waar ik oud & nieuw (stiekem) bij mn vriendje vierde. We wisten allebei vantevoren dat het ging gebeuren, terwijl we het er niet over gehad hadden. Het was erg pijnlijk. Spijt? Hmm.. nee, het moest ooit gebeuren, maar wel jammer dat het niet echt een leuke ervaring was... eerder traumatisch
Delivered without an information leaflet
pi_16516550
en dan kun je wel zeggen dat als je trouwd ook kans houd om uit elkaar te gaan, maar ook trouwen is niet zomaar iets voor mij. Als ik trouw sta ik er ECHT achter en ga ik er helemaal voor.. sex en trouwen zijn geen massaproducten uit deze maatschappij maar twee mooie gebeurtenissen waarvan je mag genieten en waarmee je verstandig moet omgaan..
mini rulez the world
pi_16516573
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 17:56 schreef Kamphuys het volgende:
In een volwassen relatie wordt er gewoon geneukt, klaar. Als een meisje er na vijf WEKEN 'nog niet aan toe is', dan kan ze opzouten. Gaat ze maar een puber van haar eigen leeftijd zoeken. Hangt nogal van leeftijd af vind ik.
Getver de ****** de getver.
Dit is echt een hele fouten manier van kijken op het leven
Je gaat daar toch samen mee om, je hebt een vrouw toch niet alleen voor de sex. sjees ga dan meteen naar de hoeren ofzo.
Je vind een vrouw omdat je van haar houd, niet omdat ze lekker wipt!
pi_16516687
idd wat een beest ben jij zeg, sorry geen ander woord voor.
Vind je het gek dat mensen aan evolutie denken? Zeker als dit soort reactie vallen, je bent dan ook echt niet beter dan een beest.

Meisjes moeten gewoon neuken en anders pech gehad??? Grow up.......

In een volwassen relatie worden beide mensen (ik hoop verliefde mensen) gewaardeerd door elkaar en al helemaal GERESPECTEERD! Maar goed, tijd voor jou denk ik om een "volwassen" relatie te krijgen

mini rulez the world
pi_16516739
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 13:35 schreef PvanHaarlem het volgende:
Dan ben je een van de weinige

Goed dat je wacht tot aan je getrouwd ben !!


Waarom
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
  vrijdag 23 januari 2004 @ 14:19:46 #114
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_16516764
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 14:13 schreef DaOverclocker het volgende:

[..]

Getver de ****** de getver.
Dit is echt een hele fouten manier van kijken op het leven
Je gaat daar toch samen mee om, je hebt een vrouw toch niet alleen voor de sex. sjees ga dan meteen naar de hoeren ofzo.
Je vind een vrouw omdat je van haar houd, niet omdat ze lekker wipt!


ho ho! Ik ben het met je eens, maar iedereen heeft zo zijn ddenkwijze...
Seks is iets tussen twee personen dus als het niet lukt, is het niet iets wat aan 1 persoon zou moeten liggen. daar kan over gepraat worden en het kan best opgelost worden, mits hetprobleem maar wordt opgelost. Ik kan het voorstellen dat kamphuys geen zin heeft om op dat gebied concessies te doen .
put
your
clothes
on!
  vrijdag 23 januari 2004 @ 14:20:46 #115
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_16516806
maar dat terzijde, dit topic is bedoeldvoor posts over de eerstekeer bij mensen, hou die discussie aan, en verplaats offtopic onderwerpen naar de daarvoor bestemde topics!

.

put
your
clothes
on!
pi_16517226
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 15:35 schreef Ed_Gein het volgende:
Ik was veels te jong
ik was 13 of 14 jaar .....
En ik speelde met een meisje......ha...hoe onschuldig dat ook was.....in een speeltuin
HA
Ik weet dat nog zO goed, met dat betreft vergeet je dat echt niet...
Op een gegeven moment, er gebeurt iets (precies weet ik ook niet meer)
En ik heb een flinke gat in me broek
Ik balen, zij, dat kan me moeder dicht maken voor je....
(natuurlijk dacht ik dit dus te verhulen voor mijn moeder thuis)

Ok wij naar haar huis....blijkt nou...Moeder is niet thuis
Sterker nog niemand, dus zij zou dit wel even regelen
(en nogmaals dit ging zo geleidelijk, dat HET opeens voor me stond...de DAAD)

Ik trok in goede vertrouwen me broek uit
We waren beide NIET bezig om HET te gaan doen
We waren "opeens" bezig met het ontdekken van mekaars lichaam(delen) en zo belanden we dus al trillend het bed in
En we waren nog betrapt ook.....en dat is sterk bij me gebleven
Heb overigens nog contact met 'r........
we hebben het er nog wel es over...


hoe werd je betrapt dan en wat waren consequenties?
ben ik wel benieuwd naar.

mijn eerste keer was toen ik bijna 17 was. technisch verliep het allemaal wel goed, maar het was achteraf gezien wel iets waar ik spijt van heb gehad. was dus ook absoluut niet romantisch

pi_16525112
17.
's Nachts.
Met 1e vriendje.
Pijn.
Veel bloed.
Verdomd veel bloed.
Niet leuk.
pi_16526720
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 18:37 schreef BloodyLotte het volgende:
17.
's Nachts.
Met 1e vriendje.
Pijn.
Veel bloed.
Verdomd veel bloed.
Niet leuk.
Ach, je doet je naam in ieder geval wel eer aan.
Live it!
pi_16527619
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 19:48 schreef BlueEyed het volgende:

[..]

Ach, je doet je naam in ieder geval wel eer aan.


Muhaha Die naam is afgeleid van de naam van m'n weblogje hoor. Die heet Bloody Hell. En nee, niet omdat ik altijd ongesteld ben, graag bloed drink of om die rede...
pi_21442545
Oud topic, maargoed het zal hier wel moeten.

Ik 17, zij 17
gisteren
ging niet makkelijk
kregen alle 2 lach buien
ect.

Maar het was zeker leuk
pi_21443068
Ik was 18, zij was 16, ik was voor haar de tweede. Dat scheelt, want als er 1 van de twee al wat ervaring heeft gaat het toch makkelijker denk ik. We waren allebei echt sta-pel verliefd op elkaar en het ging allemaal bijna vanzelf, heel relaxed en het was in 1 woord geweldig!
Ik was wel nerveus, waardoor ik zelf niet ben klaargekomen, maar dat hebben we de ochtend daarna gewoon lekker goed gemaakt
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_24108385
afgelopen donderdag...

drama, niet voor mij maar voor me vriendin, begon allemaal prima enzo, beetje voorspel en alles. maar toen vroeg ze of ik d'r wou ontmaagden.... nou oke... ik als jjongeman zeg daar geen nee tegen
maar het was al heel snel duidelijk dat het vandaag niet ging gebeuren, het was gewoon te pijnlijk voor haar, ik deed er alles aan om het minder pijn te doen, maar het lukt niet
Dus toen maar gekapt en zijn we lief tegen elkaar aan gaan liggen...
zaterdag nog een keer geprobeerd, ging al beter maar nog steeds niet geweldig, weer niet afgemaakt, nou tenminste ik niet dan :p
maar ik hou nog steeds van d'r hoor

zaterdag zie ik dr weer en dan zie wel wel hoe het loopt
pi_24108597
J3roen probeer eens met de dame bovenop en veel KY jelly?
pi_24108863
we begonnen zaterdag met me vriendin bovenop, maar toen vroeg ze redelijk snel of we konden omdraaien omdat ze dit niet zo fijn vond, en wat beodle je met KY jelly? :$
pi_24108865
glijmiddel op waterbasis
  maandag 20 december 2004 @ 23:41:25 #126
38758 SwOoSh
Bert en Bin laden
pi_24110464
mijn eerste keer was met een meisje uit haarlem. Het was een beetje goochelen vooral omdat zij niet zo heel erg ervaren was. Uiteindelijk was het best wel lekker alleen gaat het zoenen nu wat minder omdat ze een tongpiercing heeft
♠ ▪ ♣ ▪ ♥ ▪ ♦ ™
pi_24111248
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 19:59 schreef Geqxon het volgende:
Over 60/70 jaar zal er waarschijnelijk wel een topic komen in de trant van:

"Wanneer deed je het voor het laatst"
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  dinsdag 21 december 2004 @ 15:15:41 #128
90423 angelika
take it or leave it..
pi_24117379
mijn eerste keer
tis pas 2 jaar geleden maar weet er nie zo bar veel meer vanaf
was net 17 en met mijn toemalig vriendje.. waar ik achteraf super ruzie mee heb gehad
maar op dat moment was het wel lekker geen pijn, maar speciaal? nee dat niet
meer iets wat erbij hoorde..
latere keren waren zeker wel beter.. en qua seks had hij het er nog helemaal niet zo slecht vanaf gebracht.. achteraf dan
pi_24117994
Hihi, ik ben nu bijna 18 en nog maagd...en was ook van plan dat nog lang zo te houden .
pi_24119693
Ik was 16, hij 39.. zo klinkt het wel heel erg schokkend, maar zo zag ik dat toen absoluut niet zo. We werken samen, eerst vriendschappelijk, toen beetje flirten, toen zoenen..
Na een tijdje afgesproken dat ik bij hem thuis langs zo komen, heel raar, maar het kwam niet eens in me op dat we wel eens seks zouden kunnen gaan hebben.
Pas toen we zoenend op zijn bed lagen drong het langzaam tot me door.. verschrikkelijk naief. Hij was wel heel lief, maar achteraf gezien was het voor mij best wel een blunder.
Ik had geen flauw idee wat ik moest doen, en hij was al erg ervaren.. nee.. denk er niet graag aan terug
Maar geen spijt!
I smile because I haven't the slightest idea what's going on..
  dinsdag 21 december 2004 @ 17:35:08 #131
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_24120249
Ik was 15, hij 16 en ook onervaren.
'T was een kwestie van: hup erop, en hup er weer afrollen en gaan slapen .
Geen pijnlijke en bloederige drama's, maar ook zeker niet .

Ik hoop voor zijn vrouw dat hij veel heeft bijgeleerd
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  dinsdag 21 december 2004 @ 18:09:12 #132
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_24120915
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 17:07 schreef Alsgeenander het volgende:
Ik was 16, hij 39.. zo klinkt het wel heel erg schokkend, maar zo zag ik dat toen absoluut niet zo. We werken samen, eerst vriendschappelijk, toen beetje flirten, toen zoenen..
Na een tijdje afgesproken dat ik bij hem thuis langs zo komen, heel raar, maar het kwam niet eens in me op dat we wel eens seks zouden kunnen gaan hebben.
Pas toen we zoenend op zijn bed lagen drong het langzaam tot me door.. verschrikkelijk naief. Hij was wel heel lief, maar achteraf gezien was het voor mij best wel een blunder.
Ik had geen flauw idee wat ik moest doen, en hij was al erg ervaren.. nee.. denk er niet graag aan terug
Maar geen spijt!
Ja na jou verhaal klinkt het een stuk minder schokkend
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  Redactie Frontpage dinsdag 21 december 2004 @ 18:49:14 #133
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_24121737
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_24121981
Bijna 8 maanden geleden, in mijn eigen bed, ik heb er absoluut geen spijt van want wij zijn nog steeds samen . Echt speciaal was het niet (qua sfeer) maar ik had geen last van pijn en ik vond het geweldig
Klussen deel 1 en 2
  dinsdag 21 december 2004 @ 19:19:50 #135
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_24122351
Ik was 17... zij ook... we hadden al zo'n 4 a 5 maanden een relatie... Het was op kerstavond, op de zolder van een bungalowhuisje in zeeland... Stranger in Moscow op de radio...

We hadden het van tevoren al 2 keer geprobeerd, dus het was een behoorlijk uhmmm, belonende ervaring
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_24126630
Afgelopen Juli,ik 16 zij 17.
Ging ook niet echt makkelijk..ik was nog maagd zij niet,in het bed van haar ouders die op vakantie waren.
Wel veilig natuurlijk
Mujahideen Shura Council
Abu Hamza al-Baghdadi
  woensdag 22 december 2004 @ 01:50:01 #137
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_24130593
toen ik 15 was, meisje kende ik nauwelijks, beiden dronken, speeltuin

naja was niet echt speciaal..
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_24137123
Op mijn 16e, op vakantie, ranzige hotelkamer in spanje.
ging snel, was niet lekker..nog steeds spijt van!
pi_24141227
Ik ben vast de oudste maagd op het forum 23
pi_25126922
Mijn vriendin en ik zijn ook al enige tijd bezig met proberen. Probleem bij haar is dat ze enorm gespannen is. Een vinger past nog wel in haar vagina, maar bij twee vingers kreunt ze al van de pijn. Mijn vraag is hoe ik nu verder moet gaan. Ik zorg er altijd voor dat ze goed is opgewarmd en meestal is ze ook nog eens goed drijfnat. Maar toch, hoe ik ook worm en wring, het wil maar niet lukken. Zou glijmiddel misschien uitkomst bieden?
pi_25127068
Ja glijmiddel kan helpen, maar vooral ontspanning, lekker spelen zonder de druk van penetratie erbij, oftewel vrijen zonder een poging te wagen om te neuken.

Je moet je dus niet op penetratie richten, maar op gewoon lekker doen met elkaar, met veel geduld komt het vanzelf wel goed, je moet haar de kans geven te ontspannen met je, veel massage's, lekker laten komen en dat soort dingen..
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_25127122
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 13:52 schreef erodome het volgende:
Ja glijmiddel kan helpen, maar vooral ontspanning, lekker spelen zonder de druk van penetratie erbij, oftewel vrijen zonder een poging te wagen om te neuken.

Je moet je dus niet op penetratie richten, maar op gewoon lekker doen met elkaar, met veel geduld komt het vanzelf wel goed, je moet haar de kans geven te ontspannen met je, veel massage's, lekker laten komen en dat soort dingen..
nou, als ik een connie om mijn leuter heb dan weet mijn vriendin ook wel hoe laat het is Maar goed, we gaan het vanavond andermaal weer eens proberen.
pi_25127299
Laat die connie dus maar even weg een weekje of 2!!!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_25127442
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 14:05 schreef erodome het volgende:
Laat die connie dus maar even weg een weekje of 2!!!
Nou, ben net terug uit berlijn. Die Duitse connies zijn veels te klein. Intussen heb ik dus hoge nood, en zij ook wel.
pi_25127492
Tja of je wilt gewoon kunnen vrijen na een poosje, of je wil zo doormodderen, het is jouw keuze...

Er is meer dan neuken alleen he, maak daar nu juist eens gebruik van...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_25127536
hm, ik was 15, het was 30 december 1999, ik was bang dat de wereld toch zou vergaan met het millenium, je weet het niet...

hij was 17, ook maagd, we hadden pas 2 maanden wat. Ik vond hem ook niet erg aantrekkelijk, wel een geode jongen. met het condoom ging alles goed, het duurde niet lang, wat ook maar goed was, want een beetje pijnlijk was het wel, was vast ook niet heel ontspannen.

geen spijt, moest er toch van komen.

P.S. het was wel snel uit daarna

edit: typo en P.S.
And the druids turn to stone...
pi_25127595
quote:
Op woensdag 22 december 2004 13:22 schreef lucienne2 het volgende:
Op mijn 16e, op vakantie, ranzige hotelkamer in spanje.
ging snel, was niet lekker..nog steeds spijt van!
Sorry schatje, ik zal je voortaan de kans geven eerst je kleren uit te doen
  donderdag 21 april 2005 @ 17:15:26 #148
98634 Lempicka
Back to Life
pi_26407974
Mijn eerste keer, ik was net 18, en de man met wie ik naar bed ging was een spannende volwassen man die niet wist dat ik nog maagd was. Maar het was lekker, en heel leuk.
Op een waterbed en ik bovenop. Ik heb er nooit spijt van gehad terwijl het niet een erg emotionele belevenis was.
"Sex Is Nice And Pleasure Is Good For You"
pi_26408466
Ik was 15 en wilde er gewoon een keer vanaf het was absoluut niet romantisch en er was ook niks aan. Een week later was het ook uit met die meid. Daarna werd het allemaal fijn
pi_26409123
Toen ik 16 was leerde ik een jongen ( 18) in de kroeg kennen ( was een vriend van een vriend van me) en toen bleef ik na een tijdje bij hem slapen en die nacht ben ik mijn maagdelijkheid verloren. Heb er geen spijt van, was er echt aan toe Alleen de relatie liep door een lullige manier uit, dus achteraf had ik het wel liever met iemand anders gedaan
pi_26409268
-weg-

[ Bericht 99% gewijzigd door Black_Tulip op 21-04-2005 18:21:46 ]
  vrijdag 22 april 2005 @ 00:25:17 #152
101723 LePenseur
*kraak* *kraak*
pi_26420012
Mijn eerste keer was prima . Ik was 16 jaar, het meisje was mijn vriendinnetje, maar we belandden wel erg snel in bed. Achteraf had ik gewild dat we het misschien iets rustiger hadden opgebouwd om de spanning te vergroten. Maar ja, die dingen gebeuren soms spontaan he? Alles verliep wel soepeltjes.
Zij had vooraf al enige ervaring, ik was niet geheel groen als gras maar wel maagd. Achteraf dacht zij juist dat ik degene was met de meeste ervaring omdat het allemaal zo soepel, rustig en wel goed verliep. Dat vond ik toen wel een mooi compliment, maar het is misschien leuker als je beiden maagd bent op die leeftijd en je staat aan de vooravond van een (lange) relatie. Het knaagde soms toch wel aan mij dat zij meerder ervaringen had met anderen, en ik niet.
If your havin' girl problems i feel bad for you son,,,
I got 99 problems but a bitch ain't one!
Feauteau Bouque
pi_26511741
Ik was jong, 15 (ben nu 16). Nog steeds met dezelfde jongen en dolgelukkig. Alhoewel het misschien te snel ging en ik er lichamelijk nog niet echt klaar voor was en het daarom pijnlijk was, heb ik er geen spijt van... Het klinkt zo jong hé? Maar geen spijt dus want het was gewoon in m'n eigen kamer, verliefd en er klaar voor.
  dinsdag 26 april 2005 @ 04:19:00 #154
111150 -Redhead-
SixSixSix!!!
pi_26511835
Ik was 15, 't was redelijk bagger maar geen spijt of zo.
Through twilight, darkness and moonrise
My scarlet tears will run
As stolen blood and whispered love
Of fantasies undone
  dinsdag 26 april 2005 @ 08:57:02 #155
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_26512852
-

[ Bericht 100% gewijzigd door MikeyMan op 26-04-2005 08:57:33 (waarom ben jij ingelogd op mijn computer?) ]
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
ŠDiscoveryChannel
pi_26512873
Op 10 dagen na 16 jaar oud, met mijn eerste vriendje in zijn bed.

De week van tevoren had ik nog nee gezegd, het was voor mij nog niet het juiste moment. Hij boos op zichzelf, dat hij wel wilde en ik niet, ik boos op mezelf, omdat ik hem had teleurgesteld, maar goed, alles uitgepraat en toen kwam er weer een kans.

Sekstechnisch stelde het niks voor, het duurde niet bepaald lang, er was géén variatie in standjes, het condoom wilde niet om... Maar wat ik me vooral herinner was dat het zķ speciaal was. Ik was echt ontzettend verliefd, hij ook, en we hadden 8 maanden naar dat bewuste moment toegeleefd samen. Op het "moment supreme" heeft hij het zelfs nog over zijn hart kunnen verkrijgen te zeggen dat "ik nog terug kon als ik niet wilde". Tja, dat zegt wel voldoende, eigenlijk.

Dus spijt? Nee, absoluut niet. Achteraf kan ik seks, nu ik ouder ben, beter op waarde schatten en kan ik me nu ook meer geven, meer genieten. Ik was nog wel heel jong. Maar het was de juiste jongen, voor allebei de eerste keer, en een geweldige ervaring.
  dinsdag 26 april 2005 @ 09:01:07 #157
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26512916
Wel een berg slettebakken hier zeg . Da's helemaal O-K .
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_27136363
Eerste keer was toen ik 17 was. Eigenlijk een beetje standaardverhaal. Op vakantie een meisje ontmoet en van het een kwam het ander. 's Avonds een strandwandeling en uiteindelijk belandde we in mijn tentje (mijn maten waren gelukkig aan het zuipen tot heel laat). Helaas was mijn portomonee gejat en daar zaten mijn condooms in. Ik had echter zoveel zin dat het me niet veel uitmaakte en dat meisje ook niet. Achteraf niet zo slim dat ik het zonder condoom deed, maar ik was geil en wilde niet op de volgende dag wachten tot ik weer condooms kon kopen. Ze zei dat ze nog maagd was, maar daar geloofde ik achteraf niet veel van. Ik was duidelijk de onzekere die avond terwijl zei zowat alles wist. Mijn tweede keer was al een stuk leuker dan de eerste keer.
  donderdag 19 mei 2005 @ 23:44:32 #159
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_27170835
Ik ben 20 en heb pas twee keer een "relatie" gehad. En beide duurden niet langer dan twee weken. En door beide meiden werd ik gedumpt voor een andere gozert. Bijzonder pijnlijk. En bij beide meiden ook niet aan sex toegekomen. Dus ja; ik ben nog zo maagd als maar zijn kan.

En omdat dat gedumpt worden zo pijnlijk was, ben ik voorlopig niet van plan me in een nieuwe relatie te storten. Denk je écht een geweldig iemand gevonden te hebben, wordt je ff keihard als een zak vuil aan de straat gezet. Meiden zien me trouwens zowieso niet staan op een één of andere vreemde manier. Ben al ruim een jaar single. (In die tijd ook nooit een one-night-stand gehad) Ik vind het ook helemaal niet belangrijk om een relatie te hebben. Misschien omdat ik eraan gewent ben om single te zijn. Maar ook omdat ik niet nķg es zo keihard op m'n ziel getrapt wil worden.

En wat sex betreft; dat staat zo'n beetje onderaan op m'n lijstje van "meest onbelangrijke dingen". Er zijn veel belangrijkere dingen in het leven. Ik snap niet dat iedereen zo'n gigantische waarde hecht aan sex... pfff. Ik las eerder in topic dat een één of ander 15-jarig gozertje het nodig vond om zijn vriendin nog "twee weken de tijd te geven" en als er dan geen sex komt, hij haar dan dumpt. Nou dat vind ik het toppunt van zieligheid. Zo ga je toch niet met mensen om?!

Hoe dan ook; sex is niet belangrijk. En het is al helemáál niet stoer of cool zoals velen denken. Het hebben van een vriendin is ook niet belangrijk. Gelukkig zijn; DAT is belangrijk. En natuurlijk doet het me soms pijn als ik m'n vrienden meiden zie scoren als we gaan stappen. Maar dat is voor één of twee avondjes en dan is dat ook weer voorbij. Wat heb je toch aan al die niks-betekende ervaringen? Niks. Is het om stoer te zijn? Om er "bij" te horen?

Maargoed, voor mij maakt het me niks uit dat ik nauwlijks tot helemaal geen aandacht krijg van de vrouwtjes. Laat staan het hebben van sex. Zou ik over 20 jaar op m'n 40e nog steeds maagd zijn zou het me niks uitmaken. Het komt als het komt, en komt het niet, ook goed.
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
pi_27171994
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 23:44 schreef Erick1985 het volgende:
Hoe dan ook; sex is niet belangrijk.
En dat zegt een maagd? Sorry hoor, maar hoe denk jij het belang van seks in te kunnen schatten als je het zelf nog nooit gehad hebt?
quote:
En het is al helemáál niet stoer of cool zoals velen denken. Het hebben van een vriendin is ook niet belangrijk. Gelukkig zijn; DAT is belangrijk.
Mee eens: gelukkig zijn is belangrijk, maar komt het misschien in je op dat sommige mensen liefde en seksualiteit nodig hebben om gelukkig te kunnen zijn? Zeker als je je goed voelt in je relatie is het moeilijk in te denken hoe je zonder gelukkig zou kunnen zijn.
quote:
Maargoed, voor mij maakt het me niks uit dat ik nauwlijks tot helemaal geen aandacht krijg van de vrouwtjes.
Oh nee? Waarom dan deze post?
quote:
Laat staan het hebben van sex. Zou ik over 20 jaar op m'n 40e nog steeds maagd zijn zou het me niks uitmaken. Het komt als het komt, en komt het niet, ook goed.
Ik hoop voor jou dat je of alsnog verzeild raakt in een gelukkige relatie of voor eeuwig maagd zal blijven. Wat je niet kent, kan je niet missen... Daar heb je groot gelijk in.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 00:47:41 #161
101385 Thief
Kleptoman
pi_27172632
16 of 17 geen idee meer. lekker boeiend :p
iig had ff tegen vriendin die ik ken. die ook maagd was btw of ze ff langs kwam. en ja van een kwam t ander en toen lekker neuken.
geen spijt moest gewoon gebeuren.
in de tussen tijd genoeg meisjes gehad en nu heb ik 1 standaart sexpartner (mijn vriendin )

ach veel mensen nemen maagdheid te serieus.
je leeft maar 1x neuk dr op los.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 10:02:13 #162
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_27176636
Ik was 15, we zaten op de kamer van mijn vriend, van het een kwam het ander maar dat ding wou er gewoon niet in. Ik balen, ik was al hardstikke zenuwachtig... totdat hij me begon te beffen, daarna ging alles perfect.
Heb er ook absoluut geen spijt van
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
pi_27180276
ik was net een paar weken 18. In het begin was het eerlijk gezegd nogal pijnlijk hierna werd het steeds beter

het ging allemaal vrij snel, na 2 weken geloof ik al. ik was er schijnbaar erg aan toe. Het was iig een superervaring

[ Bericht 20% gewijzigd door Moja op 20-05-2005 12:07:49 ]
  vrijdag 20 mei 2005 @ 21:50:08 #164
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_27199528
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 00:17 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

En dat zegt een maagd? Sorry hoor, maar hoe denk jij het belang van seks in te kunnen schatten als je het zelf nog nooit gehad hebt?
Ik hoor hartstikke veel verhalen van vrienden en hier ook in deze topic, en daaruit maak ik op dat het uiteindelijk geen reet voorstelt.
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 00:17 schreef Black_Tulip het volgende:
Oh nee? Waarom dan deze post?
Omdat ik m'n mening even wilde laten weten
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
pi_27202487
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 21:50 schreef Erick1985 het volgende:

[..]

Ik hoor hartstikke veel verhalen van vrienden en hier ook in deze topic, en daaruit maak ik op dat het uiteindelijk geen reet voorstelt.
De eerste keer stelt inderdaad weinig voor omdat beiden (hopelijk beiden) het nog niet kunnen
  vrijdag 20 mei 2005 @ 23:42:49 #166
101385 Thief
Kleptoman
pi_27202921
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 21:50 schreef Erick1985 het volgende:

[..]

Ik hoor hartstikke veel verhalen van vrienden en hier ook in deze topic, en daaruit maak ik op dat het uiteindelijk geen reet voorstelt.
[..]

Omdat ik m'n mening even wilde laten weten
haha zeg jij.
je probeert stoer over te komen, maar diep in je hart baal je als de pest omdat je geen vrouw kan krijgen
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:36:57 #167
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_27204308
Hahaha, dan denk je dat toch? Gedachten zijn vrij
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
pi_27204763
Morgen hopelijk
Naderhand postik het verslagwel, enne ik heb al condooms gehaald,ik ben neit dom ofzo.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  Moderator zaterdag 21 mei 2005 @ 03:15:02 #169
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_27207581
Mn eerste keer

Toen was ik 16 en werd door een dik duits wijf ontmaagd tijden schoolkamp
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 21 mei 2005 @ 13:59:10 #170
13743 Baka_neko
Mjaaaaaaaaw....!
pi_27214610
Waarom lees ik dan weer schoolkramp Ahem.

Net 16, met vriendje-van-AL-2-weken, waar ik toen helemaal waus van was (en hij deed netjes of dat wederzijds was). (ieuw. Wat klinken deze feiten ongelofelijk.... standaard puberaal.)
Ik wilde eigenlijk niet maar hij drong zo aan, dus ik dacht dat ik kinderachtig was. En eigenlijk vermoedde ik wel dat hij maar in een bepaalde lichaamsstreek van mij was geinteresseerd, wat naderhand ook werd bevestigd. Ik doe doorgaans erg verstandig maar als ik dan de mist in ga doe ik ook alles meteen GOED fout

Mja. savonds lukte het niet, sochtends wel, even au en bloed maar op zich eigenlijk niet onaangenaam. Maar met factors uit alinea 1 meegerekend was het toch vooral ERG JAMMER.

Zucht. Ach. Als ik mn witte paard met een leuke flip erop ooit nog es tegenkom dan hebben we het bloederige gedeelte in ieder geval niet meer.
Maar ja, ik heb geen bananen! Ik heb géén bananen vandaag!
pi_27255095
ik ben nog maagd, maar mn ouders zijn volgende week weg
pi_27261276
quote:
Op zondag 22 mei 2005 21:02 schreef super-muffin het volgende:
ik ben nog maagd, maar mn ouders zijn volgende week weg
Je bent M, anders was ik wel langsgekomen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_27262984
16 jaar, op vakantie in Frankrijk op een of andere kutcamping. Echt geen hol te beleven daar totdat er na een paar dagen een leuk meisje kwam kamperen. Ik had een tent voor mezelf en op zich had ik een gunstige plek: op een verhoginkje onder een boom met achter de tent bosjes enzo. Lekker rustig dus. Nou ja, na een paar dagen treuzelen toch maar eens aangesproken, en ja, het klikte wel. Nou, op een van de laatste avonden hadden we een groot kampvuur met de rest van de camping en de drank vloeide rijkelijk, dus van het een kwam het ander en toen zijn we samen in mijn tent beland. 'S ochtends nog een keer over gedaan tijdens een ochtendwandeling in het bos. Ja, dat was wel uiteindelijk een geslaagde vakantie!
  maandag 23 mei 2005 @ 02:42:50 #174
73259 Monus
ĄViva Espaņa, coņo!
pi_27263816

16 jaar, op de kamer van een vriend terwijl die vriend met een andere meid seks had. De meid zelf had al 3 jaar een relatie maar (zoals later bleek) ging regelmatig vreemd. Hoewel ik er een nare nasmaak van had, en de sex niet zo goed was, was ik toen vooral blij dat ik geen maagd meer was.

Heeft daarna enige jaren geduurt voordat ik weer een leuke meid heb ontmoet waarmee ik de tofste, beste, leukste, en hevigste relatie en sex mee heb gehad van mijn leven. Van de eerste keer weet ik de naam van de meid niet eens meer, van de tweede keer weet ik zelf nog hoe ze ruikt.
  woensdag 25 mei 2005 @ 16:24:35 #175
99247 Lylak
Naces y vives solo
pi_27344167
was 18, met mijn ex die ook 18 was toen ook 18.

We hadden elkaar in Barcelona leren kennen, waar we beiden studeerden. Was in begin wat geklooi en niet zo zeer met condooms, geen spijt van de leeftijd maar wel van de persoon waar mee ik het gedaan heb.

Achteraf bleek het een behoorlijk kreng te zijn en heeft toen nog niet al te leuke dingen gezegd over me
Hatred and ignorance go hand-in-hand.
La casa meva es casa nostra.
En todo estás y tú eres todo.
  woensdag 25 mei 2005 @ 16:33:51 #176
106895 KapteynSchuymaersch
Bruine Donut Cremé specialist
pi_27344440
Ik werd verkracht door een grizzlybeer Wh0000000000000000t
Hoe barbaersch, ik heb eenen schip in meinen aersch!
pi_27345023
pi_27350143
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 23:44 schreef Erick1985 het volgende:
En wat sex betreft; dat staat zo'n beetje onderaan op m'n lijstje van "meest onbelangrijke dingen".
dus bovenaan je lijstje met belangrijke dingen? sorry, flauw

ontopic: beetje gek misschien, maar ik weet het niet meer zo goed. Ik weet nog wel met wie, waar en wanneer enzo, maar niet meer wat ik er bij voelde. Het is ook zooooooooooo lang geleden en die jongen waarmee ik het deed, was toen mijn vriendje waarmee ik het daarna nog heel vaak gedaan heb, dus al die andere keren vertroebelen misschien mijn eerste herinnering een beetje, denk ik.
pi_27385676
Haha, eerste keer. Ik was 15, zij ook.

Ze had mij eerst gepijpt. Eerste sexuele contact met een ander ooit, was een goede binnenkomer, of beter gezegd: 'een mooie voorzet naar een naderende binnenkomer.'

Een paar dagen daarna lagen we bij mij thuis op bed. Nou ja, beetje trekken, vingeren en klaarmaken. En toen mocht ik hem inbrengen, dat ging overigens erg soepel, we deden het zonder condoom dus dat was ook mooi meegenomen.

Maar goed, ik lag overgeconcentreerd te pompen en hoopte dat ik het goed deed. Zij kreunde nog overwhelmed: 'Jezus, heb je ervaring ofzo.' Waarop ik verbaasd terug zei: 'Eeeh nee, ..niet echt nee.' Nou ja, na die opmerking kwam ik snel klaar en daarmee eindigde onze eerste keer. Het was niet heel speciaal [wel mooi moment natuurlijk, maar objectief en achteraf..] maar het is dus allemaal goedgekomen
pi_27385891
Hahah zo te horen was het een heuze slet
pi_27386655
Je zou het haast denken ja. De ironie is dat ik het toch nog zo'n zeven jaar met die 'slet' heb uitgehouden, en dat was niet omdat het initiatief bij haar bleef liggen :P
  zaterdag 28 mei 2005 @ 13:59:19 #182
120251 thaMoon
ja nee....!
pi_27430774
Ik was 15... en heb er spijt van. ('t kan meewerken dat ik een grafhekel heb aan mn ex ) Het was veel te snel voor me (letterlijk en figuurlijk), maar deed het maar omdat hij het zo graag wilde. Eigenlijk fout, maar goed. Het is daarna wel goedgekomen, maar ben uiteindelijk blij met de sex die ik nu heb much better!
Stress: the confusion created when the mind must override the body's basic desire to choke the living daylights out of some idiot who desperately deserves it.
  zaterdag 28 mei 2005 @ 17:19:06 #183
107445 Jajong
Hadouken!
pi_27434084
ironisch genoeg was mijn 1e keer mijn beste bed-prestatie ooit. en nee, dat betekend niet dat ik er verder niks van bak maar het was ook gewoon geweldig. mijn partner was ook een ongelovelijke nympho misschien had dat er iets mee te maken:p
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_27434176
Grappig altijd, die mensen die zeggen dat seks geen ruk voorstelt terwijl ze geen idee hebben wat lekkere seks is.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zaterdag 28 mei 2005 @ 19:12:13 #185
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_27436226
Gisteravond, 16 jaar, zij 15.
Ik had altijd gedacht dat ik het met iemand zou doen met wie ik een paar maanden had. Maar ja, ik kende haar nog maar een dag, maar we vonden elkaar echt vet leuk. En tjah het gebeurde gewoon maar voelde echt vet goed voor ons beide. Tjah en spijt? Aan de ene kant niet omdat het echt heel lekker was maar aan de andere kant was het wel héél snel. Maar als het aan haar ligt zal dit lang niet de laaste keer zijn
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_27452666
Mijn eerste keer was eigenlijk perfect . Ik was 16 en toenmalige vriend 19, we hadden 3 maandjes wat. Was heel romantisch en lief, wel een beetje geklungel met condooms maar dat hoort erbij. Wah, wat was ik verliefd.

Heb er geen spijt van, sterker nog, ben superblij dat hij mijn eerste was, het was heel bijzonder .

Het deed trouwens wel pijn en ik bloedde ook nog, maar dat was ik snel weer vergeten .
A dream so real it takes her back
She's falling into her own past
The present has gone forever
Now she rests upon her bed
pi_27452951
Ik was 14... Niks bijzonders eigenlijk. Deed geen pijn, maar heb er ook niet van genoten. Dacht alleen maar: oh god we zijn het aan het doen!!
pi_27470998
quote:
Op zondag 29 mei 2005 15:01 schreef Rhoona het volgende:
Ik was 14... Niks bijzonders eigenlijk. Deed geen pijn, maar heb er ook niet van genoten. Dacht alleen maar: oh god we zijn het aan het doen!!
Ohh ik dan, in de trein, op weg terug naar huis: "Ik ben ontmaagd, ik ben ontmaagd!" Ik voelde me alsof de hele wereld het van mijn gezicht af kon lezen
  maandag 30 mei 2005 @ 02:03:29 #189
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_27471326
Wanneer ben jij je maagdelijkheid verloren ? waar ? spijt ? hoe heb je het ervaren ?

Zo'n 4 jaar terug, ik was 15
In een speeltuin
Ja
Naja wel oke, was vrij zat
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_27471435
quote:
Op maandag 30 mei 2005 02:03 schreef Catch22- het volgende:
Wanneer ben jij je maagdelijkheid verloren ? waar ? spijt ? hoe heb je het ervaren ?

Zo'n 4 jaar terug, ik was 15
In een speeltuin
Ja
Naja wel oke, was vrij zat
In een speeltuin?

Oja, mijn bijdrage: ik neuk niet...da's vies.
  maandag 30 mei 2005 @ 02:30:59 #191
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_27471533
maja ze had een vriend en het was op mijn eigen feest, dus het kon niet in huis.. naja toen daar maar he
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 30 mei 2005 @ 07:40:28 #192
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_27472339
Ik was 14, vond het een beetje pijnlijk in het begin, maar dat was al redelijk snel weg. .
Geen spijt van en het was het juiste moment.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_27496430
Ik was 17... even goed nadenken, ja volgens mij 3 weken voor ik 18 werd. Zij was ook iets van 17 jaar, en had al wat meer vriendjes gehad (ook meer sex). We gingen met haar ouders een weekendje naar Heerhugowaard. Haar broer (waar we overnachten) was homo en ineens hoorde ik een geluidje wat mij deed besluiten: "als ik gesteun wil horen, komt dat uit deze kamer!' Zogezegd zogedaan... ze had de ervaring en alles ging heel soepel... van de zenuwen kon ik niet klaar komen en lag erna te trillen als een rietje. Wat later verwisselde we van standje (zij bovenop) en als ik mijn ogen dicht doe en goed nadenk zie ik nog de contouren van haar lichaam in de nacht op en neer gaan... Dat is inmiddels bijna 5 jaar terug.

Detail: ik was die middag speciaal nog naar de V&D geweest om condooms te halen (daar stond een vent achter de bar en die begreep goed wat er ging gebeuren en gaf me een enorme knipoog...). Toen ik bezig was dacht ik nog 'condooms liggen 50cm van me vandaan... ach boeien!'

Bijzonder zeker, herinneren absoluut, spijt nooit!
Danmark: more usefull every day!
pi_28935106
quote:
Op maandag 30 mei 2005 01:35 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Ohh ik dan, in de trein, op weg terug naar huis: "Ik ben ontmaagd, ik ben ontmaagd!" Ik voelde me alsof de hele wereld het van mijn gezicht af kon lezen
Dat had ik dus ook Voelde me heel volwassen, slaat natuurlijk nergens op

Hmm, tijdje niet gepost hier .
  dinsdag 19 juli 2005 @ 10:17:03 #195
124594 Myra
Lieveheersmeisje ;)
pi_28936469
Een paar weekjes voor mijn 18e verjaardag We waren toen bijna een jaar samen Hij was lief en het is allemaal heel relaxed gegaan. Ik heb er echt hele fijne herinneringen aan overgehouden En we hebben het vaak overgedaan natuurlijk Never nooit spijt van gehad...
Nothing is worth doing, except what the world says is impossible...;)
pi_29317696
Ik was denk ik dan de jongste

Kwas 13 met mijn vriendin ben nu 16 btw,ouders waren boven en die vader hoorde ons en de volgende dag stond er een pak condooms op de tafel met een briefje ernaast,of t lekker was en dat we condooms moesten gebruike
Voel je goed voel je lekker schuur je reet met black en dekker :)
neem een kijkje op: http://www.gta-worlds.nl en registreer je op het forum
pi_30350877
ik was 19, en ik had 3 weken verkering met mn vriend.. we zijn nog steeds samen.
ok al zei ik altijd: nee minstens 2 maanden!

je kan het gewoon niet plannen
maar het was geweldig.
totaal geen pijn gehad ofzo, was echt fijn.
pi_30351395
Met een hele lieve en knappe meid en voor haar was het godzijdank ook de eerste keer en het ging echt voor geen meter. Spanning I guess...
pi_30367964
Ik was 16 en hij ook ,in de badkamer van zijn beste vriend...
Hij ging douchen en ik ging wel effe mee...
Ik was niet zijn eerste maar hij stond wel al 1,5 jaar droog.
Heeft geloof ik 2 minuten geduurd en was blij ook!!!
Deed pijn en was iets anders dan wat ik me er altijd van had voorgesteld
Heeft nog 2 weken geduurd voordat het normaal ging en pijnloos, maar daarna ging het super en we zijn nu alweer 9,5 jaar samen

[ Bericht 1% gewijzigd door Com.mentator op 08-09-2005 11:18:49 ]
Je moet niet steeds dezelfde fouten maken
Er is keuze genoeg....
pi_30382651
Gebeurde in 't bed van zijn beste vriend (brr)
Duurde 4 minuten, deed ontzettend pijn ook al had hij een kleintje.. enne na afloop lag er overal bloed.

Zaten ze te bekvechten over wie het ging schoonmaken.

Nogal bagger,
Had er achteraf toch wat langer mee gewacht
pi_30386043
uhmmm net na me 12e verjaardag op de camping waar ik een vakantie "vriendinnetje" had en we zaten tegen elkaar op te bluffen. Zij al 14 jaar kwam met het idee aanzetten dat ik me niet drufde uit te kleden en ik natuurlijk het tegendeel bewijzen.

Het eindigde in veel gestuntel waarbij zij vertelde wat en hoe het moest. Voor mij een zeer plezierige ervaring, wat zij er van vond kan ik me na 13 jaar niet meer herinneren. Alleen dat me pa eerst boos mijn caravan binnen kwam lopen en haar weg stuurde en later dat hij erg trots was op mij en het aan iedereen door lulde.
There comes a time every man needs a woman.Satisfy my soul.Touch me softly.Energize me.Take full control.Let my sweet love come a tumbling in.Discover new uprising.I'll push the wood,blaze the fire.Your love I desire.
  donderdag 8 september 2005 @ 17:53:36 #202
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_30393117
Ik was 17, ontzettend dronken en de jongedame in kwestie ook. Een beetje rotzooien en van het één kwam het ander. Voordat ik het door had zat ik er in (zonder condoom). Na wat op en neer actie besloten we dat zonder condoom toch niet zo slim was, dus maar gestopt. Geen van beiden een hoogtepunt dus. Spijt: neen, 't was leuk en spannend
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_30394383
ik was 17, had al twee maanden met die jongen, dus eindelijk toen ik bij hem sliep kwam het ervan.. we zijn de hele nacht doorgegaan! goed bevallen, hij wel hoogtepunt, ik niet.. maar geen spijt, het was spannend
pi_30395767
dat van mij is iig de meest foute locatie

we gingen elke week uit met de vriendengroep, was toen 16 en de rest van groep ook rond die leeftijd.
die avond hadden we besloten niet achter de vrouwen aan te gaan maar gewoon een gezellige avond met elkaar.
dus dan kom je bij bays (reutem, genomineerd voor kutdorp van nederland ) en dan ga je bier zuipen en negeer je de dames die erbij komen zitten. een dame begint voetje te vrijen met mij en dergelijke onder de tafel. op dat moment niet gehap, 2 uur later en 20 bier verder had ik wel zin. half uurtje gepraat en naar buiten.
eerst nog zitten vozen op een bankje waar een vriend en zijn scharrel ook zaten waarna mijn scharrel van die avond zegt of ik mee ging naar het schootlje (is een basisschool omhult met bomen en de neukplek aldaar). dame haalt rubbers tevoorschijn en ik knoei er een rubbertje om.
ik was zo zat dat die meid wel een uur op mijn lul heeft zitten rijden voordat ik een keer klaarkwam (het was voor haar de beurt van haar leven volgens mij). daarna at ze een frikandel bij de snackbar en toen was ik haar helemaal zat. nog wel eens gebeld om te zeggen dat het niks werd en toen nooit meer gesproken!

mijn 2e keer was iig beter, met mijn destijds vriendin. dat was een superavond maar helaas telt die niet als 1e keer

beschrijving loatie: op grond (tegels) tegen de ingang van het schooltje, was in winter zo ongeveer dus mijn reed was blauw, ook kwamen er om de 10 minuten mensen langs op zoek naar een plek )
Islam=facisme
pi_30434481
Ik was 18. Was nu volgens mij een maandje of 3 geleden. Een vriendin van me bleef slapen, was alleen thuis. Het zag er eerst niet naar uit dat het zou gebeuren, maar uiteindelijk toch. Een standje gedaan, en het ging niet allemaal even soepel..
Ik had eigenlijk zoiets van 'ís dit het?'. Tuurlijk was het lekker, maar ik had me er meer bij voorgesteld.

Vandaag toevallig de tweede keer gehad. Dat was al lekkerder, met een ander, meerdere standjes en langer de tijd genomen. Kreeg nog een compliment, ze dacht dat ik ervaren was, totaal niet dus.
Uiteindelijk was de tweede keer veel lekkerder, maar toch vind ik het nog een beetje overrated. Maar dat kan ook komen door de weinige ervaring natuurlijk
pi_30438893
bijna eerste keer: condoom omgedaan maar zo zenuwachtig zijn dat je ligt te trillen en dat alles slap valt
eerste keer: zelfde probleem als bijna eerste keer maar nadat mijn vriendin mij op mijn gemak stelde lukte het uiteindelijk toch (schat van een meid is het ook !), duurde niet lang: ik kwam al redelijk snel, maar zeker geen spijt!

Ik 21, zij 20, hadden toen 4 maanden, voor beide eerste serieuze relatie, beide ook de eerste voor elkaar

conclusie: condooms zijn kut, ookal oefen je van te voren: op het moment supreme zijn ze gewoon kut
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  zaterdag 10 september 2005 @ 09:38:07 #207
32015 suus21
Andre rocks!
pi_30445632
eerste keer was, in tegenstelling tot wat veel andere meisjes zeggen, erg goed. Na die eerste keer vond ik die jongen onweerstaanbaar tot op heden. Ben blij dat ik geen geflopte 1e keer had zoals veel anderen. Ik was wel zenuwachtig, maar de jongen in kwestie stelde me gerust en was heel lief
fijn!
pi_30561385
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 23:42 schreef Thief het volgende:

[..]

haha zeg jij.
je probeert stoer over te komen, maar diep in je hart baal je als de pest omdat je geen vrouw kan krijgen
wat is dit dan nou weer voor denigrerende praat ...
-*YoNielo*-
pi_30597046
Ik was 24 tijdens mijn 1e keer Het was een hele mooie ervaring, die wel veels te kort duurde Was er toch al jarenlang mee bezig, het gaat toch vreten aan je
Ben blij dat het gebeurd is. Het was ook nog eens met een mooie ervaren vrouw van 30
Die me nu wel gedumpt heeft....
Het is denk ik voor veel jongens en meiden die op "late" leeftijd nog maagd zijn een flinke drempel om op iemand af te stappen. Denk dat ik die nu wel kwijt ben.
pi_36232741
Ik was 20, zij 16. Gestopt omdat het pijn deed. 2e keer met mijn huidige vriendin ging een stukkie btr Was erg plezierig!
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_36234174
Bij mij hetzelfde, vriendje van 16 en ik 15. Het werd pas fijn vanaf de 4e keer geloof ik. Het was bij hem op zijn slaapkamer, verder niet echt bijzonder, heb er nooit spijt van gehad. Uit eindelijk 8 maanden verkering gehad.
pi_36534494
mijn eerste keer was een minder prettige ervaring.. Ik was bijna 13 jaar (inmiddels bijna 18) en op vakantie, eerder had ik op sexueel gebied al iets vervelends meegemaakt. Op de camping leerde ik een jongen (17 jaar) kennen met wie ik heel goed kon praten hierover. Hij stelde voor om naar t bos te gaan waar we rustig konden praten, ik (toen nog naief en goedgelovig) ging met hem mee, iets wat ik nooit had moeten doen.. Toen we zover het bos in waren dat ik het niet meer herkende heeft hij me gedwongen. Omdat ik zo bang was dat ik niet meer thuis zou komen heb ik me niet verzet.. Dit soort dingen blijven je leven lang bij je en zorgen blijvend voor problemen op sexueel gebied. Heeft iemand een tip voor me hoe ik dit aan mijn vriend kan vertellen? het is misschien belangrijk dat hij het weet zodat ie ook weet hoe hij met me om moet gaan maar ik ben bang dat hij me niet gelooft.. Ik heb het ooit aan een ex verteld die me niet erg serieus nam, vandaar...

Aan alle meisjes die hetzelfde hebben meegemaakt: Het is niet jouw schuld, of je je nu verzet hebt of niet..
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:01:35 #213
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_36641176
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 20:53 schreef meesteres het volgende:
Ik heb het ooit aan een ex verteld die me niet erg serieus nam, vandaar...
Je bent nu denk ik een stukje ouder en je huidige vriend zal dat ook wel zijn. Praat er gewoon een keer met hem over, probeer er gewoon een keer over te beginnen zonder er van te voren veel overna te denken, hoewel ik snap dat dat makkelijker gezegt dan gedaan is. Zorg iig dat je op tijd aangeeft als je iets niet ziet zitten, zodat je niet in paniek raakt over wat er kan gaan gebeuren en je opeens heel raar reageerd (vanuit zijn perspectief). Als je er over hebt gepraat zal hij weten wat er in jouw hoofd omgaat mocht zoiets toch gebeuren (jij voeld je opeens niet meer prettig bij een bepaalde situatie), als hij het niet weet denkt hij misschien dat hij je gepushed heeft dingen te doen die je niet wil en gaat hij zich misschien schuldig voelen ofzo.

Heel lulverhaal, maar je moet er gewoon over praten.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_36720840
Wanneer: 5,5 jaar geleden (op mijn 17e)
Waar: bij mijn ex thuis (toen nog vriend natuurlijk)
Spijt: nee, ik heb er een erg goede herinnering aan
Hoe ervaren: lekker!
pi_37907485
Ik ben 33 en de komende week gaat het er van komen.
Erg laat, maar hoe raar is dat?
pi_37980234
ik was 20 en mijn vriend 17 (was voor allebei de eerste keer). toen ik een aantal maanden met mn vriend had, hebben we het gedaan. het was leuk en maar heel even pijnlijk, nooit spijt van gehad. we zijn nu meer dan een jaar bij elkaar en het gaat heel erg goed
to run away, but believe me, to die is your fate.....
pi_38075279
mijn vriend was trouwens nog 16
to run away, but believe me, to die is your fate.....
pi_38278371
Eigenlijk pas jaar geleden...
Ik 15, hij 14.. haha..
Mja, pijnlijk, geen reet aan. Hij bleek het wel lekker te vinden.
Gelukkig zijn we nu jaar verder.
pi_39080032
Pff... ik was 17 geloof ik. Kan me van de gebeurtenis zelf niet zoveel herinneren. Niet omdat ik lam was, want dat was ik niet, maar het is blijkbaar niet boeiend genoeg geweest om voor altijd te onthouden. Het was tevens haar eerste keer, dus alles erg voorzichtig aan gedaan... Geloof niet dat ik de eerste keer klaargekomen ben....
"Cry 'havoc,' and let slip the dogs of war."
pi_39206021
Nog niet zo lang geleden... Eerst een heerlijke massage gehad en van het een kwam uiteraard het ander. Hij was behoorlijk groot geschapen, maar het was super lekker!
pi_39211658
quote:
Op zondag 25 juni 2006 14:17 schreef Coolcat het volgende:
Nog niet zo lang geleden... Eerst een heerlijke massage gehad en van het een kwam uiteraard het ander. Hij was behoorlijk groot geschapen, maar het was super lekker!
Gelukkig heeft hij het rustig aan gedaan met je
pi_39214310
Ja hij wist wel waar die mee bezig was...
  dinsdag 11 juli 2006 @ 16:03:18 #223
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_39725710
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 10:18 schreef Falkor_73 het volgende:
Ik ben 33 en de komende week gaat het er van komen.
Erg laat, maar hoe raar is dat?
Het komt wel meer voor, alleen zal niemand het snel toegeven.. ach beter laat dan nooit
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_39725954
voordat ik het voor het eerst deed had ik ook al een nare ervaring gehad, alleen had ik dat op het moment zelf niet goed beseft... dat realiseerde ik me pas later...
Er zat een jongen bij mij op school, kwam hem tegen met uitgaan en vroeg me mee naar buiten... zei al dat ik niet wou maar na lang doordringen toch meegegaan...
Hij kleedde me uit en met tegenzin ik hem ook, hij wou dat ik hem ging pijpen, duwde me hoofd zo irritant me en zei dat die het wilde doen, waarop ik zei dat ik dat niet wou... Ik was pas 15, en helaas heb ik een periode gehad waarin ik mij erg zwak opstelde en niet voor mezelf op durde te komen en nee durfde te zeggen.. Ik zei dat ik niet wou: maar hij zei jaa je wilt wel.. toen hij het condoom om had probeerde hij steeds in me te komen en te duwen, dit is hem niet echt gelukt.. gelukkig... nu bedenk ik me van? waarom heb ik gewoon niet keihard "nee" gezegd.. waarom? maar ik durfde dat niet, had vriendinnen die me uitlachten dat ik nog nooit wat op het gebied van sex had gedaan, en zei later tegen ze dat we het even gedaan hadden, alleen maar om erbij te horen... stom stom stom...

Gelukkig hebben we het niet gedaan, mijn eerste keer was met een jongen waarop ik twee jaat superverliefd ben geweest... hij niet op mij achteraf heeft die me dik gebruikt... heb gelukkig maar 2 keer sex met hem gehad....

Met tweede jongen was ook een jongen die me alleen maar gebruikt heeft, heb het gelukkig met hem niet vaak gedaan, in totaal 3 keer..

De derde was niet zo'n verhaal als de eerste jongen die het bij mij probeerde... Ik vroeg of die wou stoppen want hij deed me pijn en heel erg wild... daar luisterde die niet naar... na een tweede keer vragen stopte die eindelijk, en hield die op... Ik snap niet waarom ik ja heb gezegd toen die vroeg of ik het met hem wilde doen... echt niet..

Dus mensen... die maagd zijn, bewaar het voor iemand die je leuk vind en waar je van houdt, en doe het vooral als ik, NIET om erbij te horen. 2 van de 3 jongens waar ik het mee heb gedaan was ik superverliefd op maar hun hebben me gebruikt, alleen maar omdat ik sex wou om erbij te horen, dat ik met mijn vriendinnetjes kon mee praten. ( waarvan ik nu besef dat het helemaal geen echte vriendinnen waren, maar een stel hypocriete mensen ). Als ik niet meteen met hun naar bed was geweest en gewacht had tot het iets was geworden was het misschien heel anders gelopen..

Kortom heb nog nooit sex gehad met iemand waar ik van hou, iig dat het dan wederzijds is...
Heb me dus ook voorgenomen om te wachten op iemand die echt om mij geeft en niet alleen sex met me wilt... Onderhand wacht ik al een jaar, desnoods moet ik 5 jaar wachten op een jongen die van me houdt, maar ik zal wachten en hij komt er heus wel... toch ?
pi_39988659
Kans vollop gehad, 23 en nog steeds in bezit van het Maagdenbewijs. Hou er niet van om aangeraakt te worden. Vreemd want ik ben nooit aangerand ofzo. Ben niet religieus, wacht niet op de trouwgelofte, ik wacht niet eens op liefde ;-) Maar die 'grote stap' durf ik niet te zetten..
pi_40083683
afgelopen woensdag op donderdag

in een tent met mijn vriend
is nu op vakantie helaas
anders was ik nu nog steeds bezig :p

ik ben trouwens 15, hij ook
en ik heb er geen spijt van
What it is that suprises me is that I don't really want you to
pi_40719324
1e keer moet nog komen.
18 jaar momenteel, ooit komt eht er wel van
ik zoek een huis heb jij wat voor me?
als je naar rechts kijk zie je links niets
pi_42120332
De eerste keer dat je met iemand naar bed bent geweest zal je best pijn hebben gehad een meisje dan voor een jongen is het wel fijn.. Hoelang heb jij nog pijn gehad na de eerste keer?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')