abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30386043
uhmmm net na me 12e verjaardag op de camping waar ik een vakantie "vriendinnetje" had en we zaten tegen elkaar op te bluffen. Zij al 14 jaar kwam met het idee aanzetten dat ik me niet drufde uit te kleden en ik natuurlijk het tegendeel bewijzen.

Het eindigde in veel gestuntel waarbij zij vertelde wat en hoe het moest. Voor mij een zeer plezierige ervaring, wat zij er van vond kan ik me na 13 jaar niet meer herinneren. Alleen dat me pa eerst boos mijn caravan binnen kwam lopen en haar weg stuurde en later dat hij erg trots was op mij en het aan iedereen door lulde.
There comes a time every man needs a woman.Satisfy my soul.Touch me softly.Energize me.Take full control.Let my sweet love come a tumbling in.Discover new uprising.I'll push the wood,blaze the fire.Your love I desire.
  donderdag 8 september 2005 @ 17:53:36 #202
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_30393117
Ik was 17, ontzettend dronken en de jongedame in kwestie ook. Een beetje rotzooien en van het één kwam het ander. Voordat ik het door had zat ik er in (zonder condoom). Na wat op en neer actie besloten we dat zonder condoom toch niet zo slim was, dus maar gestopt. Geen van beiden een hoogtepunt dus. Spijt: neen, 't was leuk en spannend
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_30394383
ik was 17, had al twee maanden met die jongen, dus eindelijk toen ik bij hem sliep kwam het ervan.. we zijn de hele nacht doorgegaan! goed bevallen, hij wel hoogtepunt, ik niet.. maar geen spijt, het was spannend
pi_30395767
dat van mij is iig de meest foute locatie

we gingen elke week uit met de vriendengroep, was toen 16 en de rest van groep ook rond die leeftijd.
die avond hadden we besloten niet achter de vrouwen aan te gaan maar gewoon een gezellige avond met elkaar.
dus dan kom je bij bays (reutem, genomineerd voor kutdorp van nederland ) en dan ga je bier zuipen en negeer je de dames die erbij komen zitten. een dame begint voetje te vrijen met mij en dergelijke onder de tafel. op dat moment niet gehap, 2 uur later en 20 bier verder had ik wel zin. half uurtje gepraat en naar buiten.
eerst nog zitten vozen op een bankje waar een vriend en zijn scharrel ook zaten waarna mijn scharrel van die avond zegt of ik mee ging naar het schootlje (is een basisschool omhult met bomen en de neukplek aldaar). dame haalt rubbers tevoorschijn en ik knoei er een rubbertje om.
ik was zo zat dat die meid wel een uur op mijn lul heeft zitten rijden voordat ik een keer klaarkwam (het was voor haar de beurt van haar leven volgens mij). daarna at ze een frikandel bij de snackbar en toen was ik haar helemaal zat. nog wel eens gebeld om te zeggen dat het niks werd en toen nooit meer gesproken!

mijn 2e keer was iig beter, met mijn destijds vriendin. dat was een superavond maar helaas telt die niet als 1e keer

beschrijving loatie: op grond (tegels) tegen de ingang van het schooltje, was in winter zo ongeveer dus mijn reed was blauw, ook kwamen er om de 10 minuten mensen langs op zoek naar een plek )
Islam=facisme
pi_30434481
Ik was 18. Was nu volgens mij een maandje of 3 geleden. Een vriendin van me bleef slapen, was alleen thuis. Het zag er eerst niet naar uit dat het zou gebeuren, maar uiteindelijk toch. Een standje gedaan, en het ging niet allemaal even soepel..
Ik had eigenlijk zoiets van 'ís dit het?'. Tuurlijk was het lekker, maar ik had me er meer bij voorgesteld.

Vandaag toevallig de tweede keer gehad. Dat was al lekkerder, met een ander, meerdere standjes en langer de tijd genomen. Kreeg nog een compliment, ze dacht dat ik ervaren was, totaal niet dus.
Uiteindelijk was de tweede keer veel lekkerder, maar toch vind ik het nog een beetje overrated. Maar dat kan ook komen door de weinige ervaring natuurlijk
pi_30438893
bijna eerste keer: condoom omgedaan maar zo zenuwachtig zijn dat je ligt te trillen en dat alles slap valt
eerste keer: zelfde probleem als bijna eerste keer maar nadat mijn vriendin mij op mijn gemak stelde lukte het uiteindelijk toch (schat van een meid is het ook !), duurde niet lang: ik kwam al redelijk snel, maar zeker geen spijt!

Ik 21, zij 20, hadden toen 4 maanden, voor beide eerste serieuze relatie, beide ook de eerste voor elkaar

conclusie: condooms zijn kut, ookal oefen je van te voren: op het moment supreme zijn ze gewoon kut
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  zaterdag 10 september 2005 @ 09:38:07 #207
32015 suus21
Andre rocks!
pi_30445632
eerste keer was, in tegenstelling tot wat veel andere meisjes zeggen, erg goed. Na die eerste keer vond ik die jongen onweerstaanbaar tot op heden. Ben blij dat ik geen geflopte 1e keer had zoals veel anderen. Ik was wel zenuwachtig, maar de jongen in kwestie stelde me gerust en was heel lief
fijn!
pi_30561385
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 23:42 schreef Thief het volgende:

[..]

haha zeg jij.
je probeert stoer over te komen, maar diep in je hart baal je als de pest omdat je geen vrouw kan krijgen
wat is dit dan nou weer voor denigrerende praat ...
-*YoNielo*-
pi_30597046
Ik was 24 tijdens mijn 1e keer Het was een hele mooie ervaring, die wel veels te kort duurde Was er toch al jarenlang mee bezig, het gaat toch vreten aan je
Ben blij dat het gebeurd is. Het was ook nog eens met een mooie ervaren vrouw van 30
Die me nu wel gedumpt heeft....
Het is denk ik voor veel jongens en meiden die op "late" leeftijd nog maagd zijn een flinke drempel om op iemand af te stappen. Denk dat ik die nu wel kwijt ben.
pi_36232741
Ik was 20, zij 16. Gestopt omdat het pijn deed. 2e keer met mijn huidige vriendin ging een stukkie btr Was erg plezierig!
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_36234174
Bij mij hetzelfde, vriendje van 16 en ik 15. Het werd pas fijn vanaf de 4e keer geloof ik. Het was bij hem op zijn slaapkamer, verder niet echt bijzonder, heb er nooit spijt van gehad. Uit eindelijk 8 maanden verkering gehad.
pi_36534494
mijn eerste keer was een minder prettige ervaring.. Ik was bijna 13 jaar (inmiddels bijna 18) en op vakantie, eerder had ik op sexueel gebied al iets vervelends meegemaakt. Op de camping leerde ik een jongen (17 jaar) kennen met wie ik heel goed kon praten hierover. Hij stelde voor om naar t bos te gaan waar we rustig konden praten, ik (toen nog naief en goedgelovig) ging met hem mee, iets wat ik nooit had moeten doen.. Toen we zover het bos in waren dat ik het niet meer herkende heeft hij me gedwongen. Omdat ik zo bang was dat ik niet meer thuis zou komen heb ik me niet verzet.. Dit soort dingen blijven je leven lang bij je en zorgen blijvend voor problemen op sexueel gebied. Heeft iemand een tip voor me hoe ik dit aan mijn vriend kan vertellen? het is misschien belangrijk dat hij het weet zodat ie ook weet hoe hij met me om moet gaan maar ik ben bang dat hij me niet gelooft.. Ik heb het ooit aan een ex verteld die me niet erg serieus nam, vandaar...

Aan alle meisjes die hetzelfde hebben meegemaakt: Het is niet jouw schuld, of je je nu verzet hebt of niet..
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:01:35 #213
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_36641176
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 20:53 schreef meesteres het volgende:
Ik heb het ooit aan een ex verteld die me niet erg serieus nam, vandaar...
Je bent nu denk ik een stukje ouder en je huidige vriend zal dat ook wel zijn. Praat er gewoon een keer met hem over, probeer er gewoon een keer over te beginnen zonder er van te voren veel overna te denken, hoewel ik snap dat dat makkelijker gezegt dan gedaan is. Zorg iig dat je op tijd aangeeft als je iets niet ziet zitten, zodat je niet in paniek raakt over wat er kan gaan gebeuren en je opeens heel raar reageerd (vanuit zijn perspectief). Als je er over hebt gepraat zal hij weten wat er in jouw hoofd omgaat mocht zoiets toch gebeuren (jij voeld je opeens niet meer prettig bij een bepaalde situatie), als hij het niet weet denkt hij misschien dat hij je gepushed heeft dingen te doen die je niet wil en gaat hij zich misschien schuldig voelen ofzo.

Heel lulverhaal, maar je moet er gewoon over praten.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_36720840
Wanneer: 5,5 jaar geleden (op mijn 17e)
Waar: bij mijn ex thuis (toen nog vriend natuurlijk)
Spijt: nee, ik heb er een erg goede herinnering aan
Hoe ervaren: lekker!
pi_37907485
Ik ben 33 en de komende week gaat het er van komen.
Erg laat, maar hoe raar is dat?
pi_37980234
ik was 20 en mijn vriend 17 (was voor allebei de eerste keer). toen ik een aantal maanden met mn vriend had, hebben we het gedaan. het was leuk en maar heel even pijnlijk, nooit spijt van gehad. we zijn nu meer dan een jaar bij elkaar en het gaat heel erg goed
to run away, but believe me, to die is your fate.....
pi_38075279
mijn vriend was trouwens nog 16
to run away, but believe me, to die is your fate.....
pi_38278371
Eigenlijk pas jaar geleden...
Ik 15, hij 14.. haha..
Mja, pijnlijk, geen reet aan. Hij bleek het wel lekker te vinden.
Gelukkig zijn we nu jaar verder.
pi_39080032
Pff... ik was 17 geloof ik. Kan me van de gebeurtenis zelf niet zoveel herinneren. Niet omdat ik lam was, want dat was ik niet, maar het is blijkbaar niet boeiend genoeg geweest om voor altijd te onthouden. Het was tevens haar eerste keer, dus alles erg voorzichtig aan gedaan... Geloof niet dat ik de eerste keer klaargekomen ben....
"Cry 'havoc,' and let slip the dogs of war."
pi_39206021
Nog niet zo lang geleden... Eerst een heerlijke massage gehad en van het een kwam uiteraard het ander. Hij was behoorlijk groot geschapen, maar het was super lekker!
pi_39211658
quote:
Op zondag 25 juni 2006 14:17 schreef Coolcat het volgende:
Nog niet zo lang geleden... Eerst een heerlijke massage gehad en van het een kwam uiteraard het ander. Hij was behoorlijk groot geschapen, maar het was super lekker!
Gelukkig heeft hij het rustig aan gedaan met je
pi_39214310
Ja hij wist wel waar die mee bezig was...
  dinsdag 11 juli 2006 @ 16:03:18 #223
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_39725710
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 10:18 schreef Falkor_73 het volgende:
Ik ben 33 en de komende week gaat het er van komen.
Erg laat, maar hoe raar is dat?
Het komt wel meer voor, alleen zal niemand het snel toegeven.. ach beter laat dan nooit
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_39725954
voordat ik het voor het eerst deed had ik ook al een nare ervaring gehad, alleen had ik dat op het moment zelf niet goed beseft... dat realiseerde ik me pas later...
Er zat een jongen bij mij op school, kwam hem tegen met uitgaan en vroeg me mee naar buiten... zei al dat ik niet wou maar na lang doordringen toch meegegaan...
Hij kleedde me uit en met tegenzin ik hem ook, hij wou dat ik hem ging pijpen, duwde me hoofd zo irritant me en zei dat die het wilde doen, waarop ik zei dat ik dat niet wou... Ik was pas 15, en helaas heb ik een periode gehad waarin ik mij erg zwak opstelde en niet voor mezelf op durde te komen en nee durfde te zeggen.. Ik zei dat ik niet wou: maar hij zei jaa je wilt wel.. toen hij het condoom om had probeerde hij steeds in me te komen en te duwen, dit is hem niet echt gelukt.. gelukkig... nu bedenk ik me van? waarom heb ik gewoon niet keihard "nee" gezegd.. waarom? maar ik durfde dat niet, had vriendinnen die me uitlachten dat ik nog nooit wat op het gebied van sex had gedaan, en zei later tegen ze dat we het even gedaan hadden, alleen maar om erbij te horen... stom stom stom...

Gelukkig hebben we het niet gedaan, mijn eerste keer was met een jongen waarop ik twee jaat superverliefd ben geweest... hij niet op mij achteraf heeft die me dik gebruikt... heb gelukkig maar 2 keer sex met hem gehad....

Met tweede jongen was ook een jongen die me alleen maar gebruikt heeft, heb het gelukkig met hem niet vaak gedaan, in totaal 3 keer..

De derde was niet zo'n verhaal als de eerste jongen die het bij mij probeerde... Ik vroeg of die wou stoppen want hij deed me pijn en heel erg wild... daar luisterde die niet naar... na een tweede keer vragen stopte die eindelijk, en hield die op... Ik snap niet waarom ik ja heb gezegd toen die vroeg of ik het met hem wilde doen... echt niet..

Dus mensen... die maagd zijn, bewaar het voor iemand die je leuk vind en waar je van houdt, en doe het vooral als ik, NIET om erbij te horen. 2 van de 3 jongens waar ik het mee heb gedaan was ik superverliefd op maar hun hebben me gebruikt, alleen maar omdat ik sex wou om erbij te horen, dat ik met mijn vriendinnetjes kon mee praten. ( waarvan ik nu besef dat het helemaal geen echte vriendinnen waren, maar een stel hypocriete mensen ). Als ik niet meteen met hun naar bed was geweest en gewacht had tot het iets was geworden was het misschien heel anders gelopen..

Kortom heb nog nooit sex gehad met iemand waar ik van hou, iig dat het dan wederzijds is...
Heb me dus ook voorgenomen om te wachten op iemand die echt om mij geeft en niet alleen sex met me wilt... Onderhand wacht ik al een jaar, desnoods moet ik 5 jaar wachten op een jongen die van me houdt, maar ik zal wachten en hij komt er heus wel... toch ?
pi_39988659
Kans vollop gehad, 23 en nog steeds in bezit van het Maagdenbewijs. Hou er niet van om aangeraakt te worden. Vreemd want ik ben nooit aangerand ofzo. Ben niet religieus, wacht niet op de trouwgelofte, ik wacht niet eens op liefde ;-) Maar die 'grote stap' durf ik niet te zetten..
pi_40083683
afgelopen woensdag op donderdag

in een tent met mijn vriend
is nu op vakantie helaas
anders was ik nu nog steeds bezig :p

ik ben trouwens 15, hij ook
en ik heb er geen spijt van
What it is that suprises me is that I don't really want you to
pi_40719324
1e keer moet nog komen.
18 jaar momenteel, ooit komt eht er wel van
ik zoek een huis heb jij wat voor me?
als je naar rechts kijk zie je links niets
pi_42120332
De eerste keer dat je met iemand naar bed bent geweest zal je best pijn hebben gehad een meisje dan voor een jongen is het wel fijn.. Hoelang heb jij nog pijn gehad na de eerste keer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')