voordat ik het voor het eerst deed had ik ook al een nare ervaring gehad, alleen had ik dat op het moment zelf niet goed beseft... dat realiseerde ik me pas later...
Er zat een jongen bij mij op school, kwam hem tegen met uitgaan en vroeg me mee naar buiten... zei al dat ik niet wou maar na lang doordringen toch meegegaan...
Hij kleedde me uit en met tegenzin ik hem ook, hij wou dat ik hem ging pijpen, duwde me hoofd zo irritant me en zei dat die het wilde doen, waarop ik zei dat ik dat niet wou... Ik was pas 15, en helaas heb ik een periode gehad waarin ik mij erg zwak opstelde en niet voor mezelf op durde te komen en nee durfde te zeggen.. Ik zei dat ik niet wou: maar hij zei jaa je wilt wel.. toen hij het condoom om had probeerde hij steeds in me te komen en te duwen, dit is hem niet echt gelukt.. gelukkig... nu bedenk ik me van? waarom heb ik gewoon niet keihard "nee" gezegd.. waarom? maar ik durfde dat niet, had vriendinnen die me uitlachten dat ik nog nooit wat op het gebied van sex had gedaan, en zei later tegen ze dat we het even gedaan hadden, alleen maar om erbij te horen... stom stom stom...
Gelukkig hebben we het niet gedaan, mijn eerste keer was met een jongen waarop ik twee jaat superverliefd ben geweest... hij niet op mij achteraf heeft die me dik gebruikt... heb gelukkig maar 2 keer sex met hem gehad....
Met tweede jongen was ook een jongen die me alleen maar gebruikt heeft, heb het gelukkig met hem niet vaak gedaan, in totaal 3 keer..
De derde was niet zo'n verhaal als de eerste jongen die het bij mij probeerde... Ik vroeg of die wou stoppen want hij deed me pijn en heel erg wild... daar luisterde die niet naar... na een tweede keer vragen stopte die eindelijk, en hield die op... Ik snap niet waarom ik ja heb gezegd toen die vroeg of ik het met hem wilde doen... echt niet..
Dus mensen... die maagd zijn, bewaar het voor iemand die je leuk vind en waar je van houdt, en doe het vooral als ik, NIET om erbij te horen. 2 van de 3 jongens waar ik het mee heb gedaan was ik superverliefd op maar hun hebben me gebruikt, alleen maar omdat ik sex wou om erbij te horen, dat ik met mijn vriendinnetjes kon mee praten. ( waarvan ik nu besef dat het helemaal geen echte vriendinnen waren, maar een stel hypocriete mensen ). Als ik niet meteen met hun naar bed was geweest en gewacht had tot het iets was geworden was het misschien heel anders gelopen..
Kortom heb nog nooit sex gehad met iemand waar ik van hou, iig dat het dan wederzijds is...
Heb me dus ook voorgenomen om te wachten op iemand die echt om mij geeft en niet alleen sex met me wilt... Onderhand wacht ik al een jaar, desnoods moet ik 5 jaar wachten op een jongen die van me houdt, maar ik zal wachten en hij komt er heus wel... toch ?