abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:42:44 #176
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108885448
En hoezeer ik hier heel negatief overkom, en dat ook meen, vind ik WIDM toch een heel erg leuk programma om te kijken :). De opdrachten zelf, de spanning of het gaat lukken, wie er uitgaat enz. Vooral het zelf op zoek gaan naar de mol blijft gewoon heel erg leuk om te doen. Daardoor blijf ik met heel veel plezier kijken.

Maar misschien moet ik volgend jaar gewoon de laatste afleveringen met opdrachten als slot zien en de reünie overslaan. Dan maak ik zelf wel uit wie de mol is :7
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_108885456
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:39 schreef Redefine het volgende:
"De Mol hield Tim niet tegen toen hij voorstelde als flamenco danseres op het plein te gaan staan."

"Daardoor kon zij zonder problemen de volgorde door Hadewych laten vertellen, zodat zij de Molactie op haar rekening zou krijgen."

"De Mol heeft aan het begin van deze opdracht Hadewych al het giswerk laten doen."

En dit zijn dan de verborgen molacties, die de site nog even extra aan ons prijs geeft. Ik weet niet hoe de makers het zien, maar ik zie hier toch een trend. De mol hoeft niets te doen, want het gaat toch wel fout.

Volgens mij heet het programma toch niet: Wie is de kandidaat die niet kan winnen, maar daarom er maar een beetje bijhangt en niets doet, maar zelf geen opdrachten verpest?
Maar wat verwacht je dan?
Dat Annemarie extra gaat zitten mollen terwijl het toch wel mis gaat?

Ik lees hier wel erg veel reacties van mensen die de verborgen hints in de leader en zo maar niks vinden. De initialen niet zien, niet gehoord hebben dat Annemarie zichzelf al de mol noemde... Maar het komt ook een beetje over alsof ze gewoon balen dat ze die dingen zelf niet gezien hebben :?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:44:03 #178
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108885528
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Die "kunststudenten" die niks van kunst wisten meenemen, was ook een behoorlijke faal van hem. ;)
Dat was erg suf van hem, maar dat past gewoon in het rijtje sullige dingen die hij gedaan heeft. Het bedrag is ook een schijntje vergeleken met de onderhandelingsopdracht. En om totaal onduidelijke redenen toch groen stemmen (hij weet volgens mij zelf niet eens waarom), is nog wel een graadje dommer.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:51:15 #179
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108886030
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:42 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik lees hier wel erg veel reacties van mensen die de verborgen hints in de leader en zo maar niks vinden. De initialen niet zien, niet gehoord hebben dat Annemarie zichzelf al de mol noemde... Maar het komt ook een beetje over alsof ze gewoon balen dat ze die dingen zelf niet gezien hebben :?
Ten eerste is het de laatste seizoen steeds suffer aan het worden met kandidaten die zelf de boel verkloten, waardoor de mol niets hoeft te doen. Gewoon erg jammer.

Ten tweede verwacht ik van een mol, dat die zelf ook iets om opdrachten niet te laten slagen. De eerste afleveringen heeft ze zelfs haar best gedaan om de boel te helpen. Het terugzetten van de klok is eigenlijk meer een soort vals spelen dan dat het echt knap gedaan is. Dit soort dingen horen echter wel bij WIDM, dus vind ik dat niet zo erg.

Maar ik vind het een beetje vreemd dat 90% van de molacties dingen zijn als toen liet ik het maar begaan. Nee de mol moet zelf het verkloten en het is heel mooi meegenomen als de rest onbedoeld helpt.

Wat betreft de hints in het programma zelf. Daar kijk ik zelf nauwelijks naar. Dat heb ik nooit echt boeiend gevonden. Soms zijn ze wel grappig, maar vaak meer iets waarvoor je heel erg scherp moet gaan kijken. En meer dan een keer kijk ik de afleveringen niet.

Waarbij ik die hints vaak ook wel een trucje van de makers vind om te laten zien hoe slim ze zijn. Ik kan me nog steeds herinneren dat in seizoen twee ze Nico is de Mol! heel erg vertraagd hadden afgespeeld in de aflevering. Als je thuis dan er wat mee speelde kon je het horen. Ondertussen deden ze wel alsof het ontzettend dom was dat wij kijkers dit niet door hadden
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:51:53 #180
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_108886071
De Mol zei in aflevering 3 al van zichzelf dat ze de Mol was: “Ik ben de fashion Mol”.

Ik hoorde en hoor nog steeds "Dit was sowieso de worst fashion mol ever." :')

Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_108886453
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 21:55 schreef Westsidee het volgende:
Later ben ik eigenlijk puur door Tim van Anne Marie afgestapt en naar Liesbeth geswitcht, omdat ik me niet kon voorstellen dat niet de mol, maar Tim de pot leeg had gemaakt. Met 1 volslagen achterlijke actie was hij succesvoller dan de mol in 10 afleveringen....wie verwacht dat nou. :')
_O-
pi_108886483
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:51 schreef jcdragon het volgende:
De Mol zei in aflevering 3 al van zichzelf dat ze de Mol was: “Ik ben de fashion Mol”.

Ik hoorde en hoor nog steeds "Dit was sowieso de worst fashion mol ever." :')

Ik hoorde dat wel, maar ik vatte het op als een programmanaam: The Worst Fashion Mol Ever, ipv als een directe verwijzing naar haar mol-zijn.
pi_108886499
- dubbel
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:58:16 #184
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_108886550
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:57 schreef N00dles het volgende:

[..]

Ik hoorde dat wel, maar ik vatte het op als een programmanaam: The Worst Fashion Mol, ipv als een directe verwijzing naar haar mol-zijn.
Ik dus ook, mede dankzij die 36 lagen kleding wat ze in IJsland droegen...
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_108886557
Ik had mijn geld op Liesbeth gezet, mis dus. Toch blijf ik Liesbeth een raar mens vinden. Heeft nooit echt gezegd wat ze wilde zeggen lijkt het. Doet zich voor als vreemd, raar figuur, maar heb haar in haar andere rol als journaliste gezien en is toch behoorlijk pienter en ad rem. Beetje vreemd wel.
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:58:30 #186
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_108886567
quote:
99s.gif Op donderdag 8 maart 2012 21:28 schreef tochweerhenk het volgende:
http://avro.nl/wieisdemol/afleveringen/aflevering10.aspx
Deze 4 acties vond ik nog niet eens zo slecht. Waarom lieten ze dit niet zien????
Jammer ik kan de filmpjes niet terug zien.
pi_108886584
quote:

[..]

Er zijn meer kandidaten die zichzelf in verschillende afleveringen de mol noemen..
Het is maar net hoe je dat interpreteert... Net als heel veel van die aanwijzingen.
Het is maar net welke aanwijzing je als aanwijzing wil zien, zie bijvoorbeeld hadewych die een kruis slaat en de verschillende kruizen die in een aflevering te zien zijn.
En ook de titels kun op allerlei manieren interpreteren
pi_108886629
Toch jammer dat ze niet verklapten wie die Mamalou nou was tijdens die rondleiding.
  ESF Reporter donderdag 8 maart 2012 @ 23:01:09 #189
87554 Cee
Welluk?
pi_108886716
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:59 schreef remcoP het volgende:
Toch jammer dat ze niet verklapten wie die Mamalou nou was tijdens die rondleiding.
Gewoon een IJslandse dorpsgek.
  donderdag 8 maart 2012 @ 23:02:54 #190
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_108886800
quote:
3s.gif Op donderdag 8 maart 2012 21:32 schreef Bellatrix het volgende:

Dat was echt heel slim.

Toch stom van Hade dat ze daar zo snel in mee ging.
Ja terwijl Hade zegt ik heb gegooid met dat pijltje ...zegt Annemarie nee ik heb geschoten wel slim van Annemaie en beetje dom van Hade.
pi_108886806
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 21:55 schreef Westsidee het volgende:
Later ben ik eigenlijk puur door Tim van Anne Marie afgestapt en naar Liesbeth geswitcht, omdat ik me niet kon voorstellen dat niet de mol, maar Tim de pot leeg had gemaakt. Met 1 volslagen achterlijke actie was hij succesvoller dan de mol in 10 afleveringen....wie verwacht dat nou. :')
Ik hoor nog een heleboel users zeggen "hier moet de mol een cruciale rol in hebben gespeeld dat kan niet anders" en geef ze eens ongelijk :P
pi_108887025
Ik vond het niet zo raar dat de pot leeg ging, je wist dat er nooit unanimiteit zou komen, dus rood stemmen was hoe dan ook beter geweest.

Vind dat AM helemaal niet zoveel heeft hoeven doen, de kandidaten maakten zichzelf al erg verdacht en ze bakten er ook niet zo veel van :P

Dat krijtje was wel uberbaas, gewoon omdraaien naar de camera, bazen gezicht opzetten, en weg flkkeren dat krijtje. Pure guts, puur machtsvertoon, toen stal ze m'n hart wel O+ Maar verder heeft ze niet uitzonderlijk gemold ofzo vind ik, kandidaten waren niet echt top :') zacht uitgedrukt
Only the strong survive
  donderdag 8 maart 2012 @ 23:08:23 #193
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_108887082
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:59 schreef remcoP het volgende:
Een reisgids :o

http://www.birna.is/index.php?option=com_content&view=section&layout=blog&id=13&Itemid=14

Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_108887544
quote:

[..]

De hints met de initialen zijn langsgekomen op andere forums (zowel de I AM als de schipshint) en de ´worst fashionmole´ had ik destijds al gehoord, maar dat kun je geen serieuze hint beschouwen (tenslotte heet het programma in het Engels ´the mole´, dus dan heeft ze het gewoon over het programma zelf).

Wil mezelf niet op de schouder kloppen, maar ik heb echt weinig nieuws geleerd vanavond (het meeste was al weken bekend als hint).

Overigens heeft Tim waarschijnlijk met die onderhandelingsopdracht de andere mannelijke kandidaten (Frits en William) naar huis gespeeld.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_108887826
Iemand een filmpje van dat krijtje, dat was zo machtig _O_
Only the strong survive
pi_108888239
Het hoofd van AM op het geld was ook mooi om te zien. Achteraf baal je dan echt omdat je die hint zo vaak hebt gezien
  donderdag 8 maart 2012 @ 23:35:22 #197
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108888334
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 23:32 schreef BasvB het volgende:
Het hoofd van AM op het geld was ook mooi om te zien. Achteraf baal je dan echt omdat je die hint zo vaak hebt gezien
Ik zie het nog steeds niet ...
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_108888392
quote:
99s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:58 schreef Blaxje het volgende:
Ik had mijn geld op Liesbeth gezet, mis dus. Toch blijf ik Liesbeth een raar mens vinden. Heeft nooit echt gezegd wat ze wilde zeggen lijkt het. Doet zich voor als vreemd, raar figuur, maar heb haar in haar andere rol als journaliste gezien en is toch behoorlijk pienter en ad rem. Beetje vreemd wel.
Eens. Wat Frits eigenlijk ook aangaf aan tafel. "Zelf nu we weten dat AM de mol is verdenk ik jou nog"
Ik kreeg bij haar telkens de indruk dat ze slecht aan het acteren was, ieder geval niet echt haarzelf.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  donderdag 8 maart 2012 @ 23:38:53 #199
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108888453
Maar dat de mol weinig hoefde te doen omdat de kandidaten zelf al genoeg verpestten, ligt niet aan de mol, maar aan het programma.
Ze moeten het aanpassen zodat de mol meer te doen heeft.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 8 maart 2012 @ 23:39:36 #200
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108888476
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 23:36 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Eens. Wat Frits eigenlijk ook aangaf aan tafel. "Zelf nu we weten dat AM de mol is verdenk ik jou nog"
Ik kreeg bij haar telkens de indruk dat ze slecht aan het acteren was, ieder geval niet echt haarzelf.
Zeker. En ze zat daar nog aan talef, alsof ze het allemaal geweldig vond dat ze verdacht werd, en niet dat er geen geld in de pot kwam en dat ze dus bijzonder debiel overkwam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')