Och, met dit seizoen zat daar in bekendheid al weinig verschil tussen...quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:52 schreef rubbereend het volgende:
Volgend seizoen weer bn'ers of gaan we weer een keer met on'ers aan de gang?
dit was toch al een seizoen met on'ers?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:52 schreef rubbereend het volgende:
Gaat niet meer gebeuren. Reken maar op BN'ers.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:52 schreef rubbereend het volgende:
Volgens mij gewoon weer BN-ers. Ik zou best een keer ON-ers willen, volgens mij blijven de kijkcijfers dan gewoon goed.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:52 schreef rubbereend het volgende:
Volgens mij is al gezegd dat er geen seizoen met ON'ers gaat komen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:52 schreef rubbereend het volgende:
Sowieso weerd bn'ers, ik las namelijk dat de productie alweer naar nieuwe kandidaten aan het zoeken was. Dit moet dus wel op BN'ers slaan, want anders zou je je kunnen opgeven of zo.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:52 schreef rubbereend het volgende:
quote:Aangekomen bij Art, wist de Mol dat zij en Hadewych de volgorde niet goed hadden gezien. Daardoor kon zij zonder problemen de volgorde door Hadewych laten vertellen, zodat zij de Molactie op haar rekening zou krijgen.
Van welke opdracht is dit?quote:
snorkelenquote:
Inderdaad, heerlijk zijn die opdrachten.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en meer opdrachten die de kandidaten voor de keuze stellen om elkaar te benadelen. Dus met bagage, of met slaapaccomodaties oid.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:57 schreef DaMart het volgende:
Het valt me trouwens nog mee dat ze het mollige uiterlijk van Anne-Marie niet als hint hebben gekwalificeerd.
Dat hadden ze vanavond als hint moeten presenteren. "De eerste hint was haar dikke kop: mollig, zou je kunnen zeggen".quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:57 schreef DaMart het volgende:
Het valt me trouwens nog mee dat ze het mollige uiterlijk van Anne-Marie niet als hint hebben gekwalificeerd.
Of dat ze er uitzag alsof ze lang onder de grond had gezetenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:57 schreef DaMart het volgende:
Of al die molshopen op die dikke kop.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:58 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat hadden ze vanavond als hint moeten presenteren. "De eerste hint was haar dikke kop: mollig, zou je kunnen zeggen".
:0quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:57 schreef DaMart het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |