abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108883005
Zou dat een succes zijn?
pi_108883083
Ja
pi_108883095
Nee ik vond het echt klote deze keer.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:11:17 #4
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_108883172
Naar het einde van dit seizoen toe zag je dat eigenlijk alleen maar in het live topic, de topics van de kandidaten die overbleven en het aanwijzingen topic werd gepost, maar in die laatste erg weinig.
Oja, DaMart hiel het ''De pot topic'' nog levende.
Ik denk dat die bovengenoemde topics te weinig zijn voor een subforum.
Oja, de prono. Maar de rest van de topics echt maar heel schaars. Een speciale verborgen aanwijzingen een livetopic zou ik al genoeg vinden, maar dan moet in het verborgen aanwijzingen topic wel goed gepost worden.
  Moderator donderdag 8 maart 2012 @ 22:13:14 #5
42184 crew  DaMart
pi_108883316
Ik blijf voorstander, omdat het mijns inziens toch meer overzicht verschaft, wat dat betreft vond ik dit al een verbetering, maar met een eigen forum is de vindbaarheid waarschijnlijk groter.

Al denk ik wel dat een eigen subforum vooral kans van slagen heeft als de livetopics ook echt livetopics zijn, en buiten de uitzending om de livetopics minder worden gebruikt dan dit keer. En dat realiseren kan wel eens lastig blijken te zijn.
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:14:38 #6
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_108883405
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:13 schreef DaMart het volgende:
Ik blijf voorstander, omdat het mijns inziens toch meer overzicht verschaft, wat dat betreft vond ik dit al een verbetering, maar met een eigen forum is de vindbaarheid waarschijnlijk groter.

Al denk ik wel dat een eigen subforum vooral kans van slagen heeft als de livetopics ook echt livetopics zijn, en buiten de uitzending om de livetopics minder worden gebruikt dan dit keer. En dat realiseren kan wel eens lastig blijken te zijn.
Tja, het is eigenlijk ook leuk om door de week nog wat na te lezen en te discussiëren over een aflevering.
pi_108883446
Het moet goed gemodereerd worden.
pi_108883508
Nee, deze serie is op sterven na dood.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_108883550
Er was nu sprake van enorme fragmentatie, overal stond informatie en deze was ook vaak dubbel (ontkom je niet aan). Daarbij moest er nog meer dan normaal worden teruggelezen. Ik heb het alleen bij het Live-topic gehouden omdat ik geen zin heb om 12x een paar pagina's te gaan teruglezen, ik heb wel wat beters met mijn tijd te doen. Daarbij past alles makkelijk in 1 topic als je de bullshit eruit haalt. En dat lukte dit jaar goed.
  Moderator donderdag 8 maart 2012 @ 22:18:22 #10
42184 crew  DaMart
pi_108883616
quote:
99s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:14 schreef tochweerhenk het volgende:

[..]

Tja, het is eigenlijk ook leuk om door de week nog wat na te lezen en te discussiëren over een aflevering.
Maak dan van het livetopic het 'aflevering x'-topic, zodat dat een reeks wordt over een bepaalde aflevering.

Maar activiteit in de andere topics nam inderdaad wel heel erg af naarmate de serie het einde naderde. Dat komt denk ik ook doordat veel mensen het wel weer gezien hadden. De afgelopen week ben ik zelf bijvoorbeeld ook meer met andere dingen beziggeweest dan WIDM.

Maar ik blijf benieuwd hoe het zou gaan in een eigen forum. Volgens mij zou dat wel wat actiever worden nog dan dit, omdat het beter vindbaar is, zeker als je daarmee begint voordat WIDM begint. En ik heb geen cijfers voorhanden, maar mijn gevoel zegt wel dat er dit jaar meer over WIDM gepost is op FOK! dan de voorgaande jaren.
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:18:30 #11
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_108883626
Maar als we kijken naar het wieisdemol.com forum, die doen het wel goed.
Tenminste, ze zijn populair. Zelf vind ik het daar onoverzichtelijk. Te veel topics.
pi_108883749
quote:
99s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:18 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar als we kijken naar het wieisdemol.com forum, die doen het wel goed.
Tenminste, ze zijn populair. Zelf vind ik het daar onoverzichtelijk. Te veel topics.
Dat is puur gericht op WIDM en heeft veel meer bezoekers.
pi_108884362
verkeerde topic, laat maar :')
Koel en donker bewaren
pi_108886172
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:13 schreef DaMart het volgende:

Amen!
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 9 maart 2012 @ 19:23:01 #15
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_108914498
Ja, maar dan wel onder FTR en niet RLS. Mensen kunnen het makkelijker vinden in FTR. Verder is het weer niet zo druk dat FTR ondergesneeuwd gaat raken met WIDM topics. Ik denk dat het live topic het beste een centrale topic kan zijn, maar dat er in andere topics verder op theorieën, kandidaten enz ingegaan kan worden. Als het volgend jaar goed en op tijd georganiseerd wordt, kan het best een succes zijn.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_108928247
Ik vind inderdaad RLS sowieso ongeschikt als subforum voor WIDM. Daar kunnen veel mensen het waarschijnlijk niet vinden, en de zoekfunctie van Fok helpt ook niet echt.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 22:49:41 #17
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_108953768
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 00:22 schreef Vinniepoe het volgende:
Ik vind inderdaad RLS sowieso ongeschikt als subforum voor WIDM. Daar kunnen veel mensen het waarschijnlijk niet vinden, en de zoekfunctie van Fok helpt ook niet echt.
Ik ben wel geen kijker van WIDM, maar ik ben het er in principe wel mee eens. Naar mijn bescheiden mening zou een programma vergezeld moeten gaan van (permanente) live-streams via internet om te kwalificeren voor het subforum RLS. Zo niet, lijkt mij het tv-forum meer de aangewezen plek. Maar dat zijn slechts mijn twee centjes..
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_109006563
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:15 schreef Beaudelaire het volgende:
Proef ik hier een verkapt " dus-jullie-moeten-allemaal-mij-voordragen-als-mod-van-dit-subforum " opmerking? ;)
pi_109031159
Aan het begin van het experiment leek het me een goed idee maar ik moet nu toch toegeven dat ik het handiger vind als alles in één topic staat.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 14:52:41 #20
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_109049174
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:15 schreef Beaudelaire het volgende:
Hoe zie je dat voor je, een mod die een livetopic op slot gooit direct na de uitzending? Is dat goed modereren? Of wil je iemand die rücksichtlos dingen gaat wissen omdat ze naar z'n mening niet in het juiste topic staan?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 17:38:54 #21
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_109055035
Ik zeg: doen.
kloep kloep
pi_109064672
quote:
5s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 14:52 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Hoe zie je dat voor je, een mod die een livetopic op slot gooit direct na de uitzending? Is dat goed modereren? Of wil je iemand die rücksichtlos dingen gaat wissen omdat ze naar z'n mening niet in het juiste topic staan?
Ik zie het voor mij dat er voor iedere aflevering een eigen topic is en dat topic door een mod pas wordt geopend net voor de start van de aflevering. Met een mooie geüpdate OP, zodat alle actuele informatie daarin staat. Er moet dan ook aangemoedigd worden dat elke (grotere) theorie een eigen topic krijgt, zodat de status van de theorie in de gaten gehouden kan worden. Iedere week standaard een nieuwe poll over wie de Mol is, sticky bovenaan. Overzicht van de pot (van DaMart) ook sticky bovenaan. Kandidatentopics met 'lekker wijf O+ ', 'wat deed hij raar' en 'jammer dat hij weg is'. Topic over de muzikale hints op de radio. Topic over de Twitterende Mol. Misschien een topic met leuke photoshops/paints. Tournaments met de beste Mol, beste seizoen, beste kandidaat. Topic met de prono. Topic voor de gebruikte muziek in de afleveringen. Topic met een overzicht van de kijkcijfers. Topic met de dagboeken van de Mol. En als kerst op de taart: een custom WIDM-forumheader boven het Molforum, net als bij Secret Story.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 21:18:24 #23
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_109065733
Dan snap je niet wat een mod doet, een forum draait om de users en moet niet afhankelijk zijn van crew.

Jij hebt het over een posten macht frei regime. Met je kerst op de taart.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  dinsdag 13 maart 2012 @ 21:20:31 #24
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_109065823
Eigenlijk wil je een widm.fok.nl waar users bewonderend kunnen kijken naar de voorgekauwde content
  dinsdag 13 maart 2012 @ 23:23:36 #25
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_109073132
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 21:20 schreef Dagonet het volgende:
Eigenlijk wil je een widm.fok.nl waar users bewonderend kunnen kijken naar de voorgekauwde content
NOWLIVE!!!!!! *O*

:P
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')