Tja, het is eigenlijk ook leuk om door de week nog wat na te lezen en te discussiëren over een aflevering.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:13 schreef DaMart het volgende:
Ik blijf voorstander, omdat het mijns inziens toch meer overzicht verschaft, wat dat betreft vond ik dit al een verbetering, maar met een eigen forum is de vindbaarheid waarschijnlijk groter.
Al denk ik wel dat een eigen subforum vooral kans van slagen heeft als de livetopics ook echt livetopics zijn, en buiten de uitzending om de livetopics minder worden gebruikt dan dit keer. En dat realiseren kan wel eens lastig blijken te zijn.
Maak dan van het livetopic het 'aflevering x'-topic, zodat dat een reeks wordt over een bepaalde aflevering.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:14 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Tja, het is eigenlijk ook leuk om door de week nog wat na te lezen en te discussiëren over een aflevering.
Dat is puur gericht op WIDM en heeft veel meer bezoekers.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:18 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar als we kijken naar het wieisdemol.com forum, die doen het wel goed.
Tenminste, ze zijn populair. Zelf vind ik het daar onoverzichtelijk. Te veel topics.
Amen!quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:13 schreef DaMart het volgende:
Ik blijf voorstander, omdat het mijns inziens toch meer overzicht verschaft, wat dat betreft vond ik dit al een verbetering, maar met een eigen forum is de vindbaarheid waarschijnlijk groter.
Al denk ik wel dat een eigen subforum vooral kans van slagen heeft als de livetopics ook echt livetopics zijn, en buiten de uitzending om de livetopics minder worden gebruikt dan dit keer. En dat realiseren kan wel eens lastig blijken te zijn.
Ik ben wel geen kijker van WIDM, maar ik ben het er in principe wel mee eens. Naar mijn bescheiden mening zou een programma vergezeld moeten gaan van (permanente) live-streams via internet om te kwalificeren voor het subforum RLS. Zo niet, lijkt mij het tv-forum meer de aangewezen plek. Maar dat zijn slechts mijn twee centjes..quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:22 schreef Vinniepoe het volgende:
Ik vind inderdaad RLS sowieso ongeschikt als subforum voor WIDM. Daar kunnen veel mensen het waarschijnlijk niet vinden, en de zoekfunctie van Fok helpt ook niet echt.
Proef ik hier een verkapt " dus-jullie-moeten-allemaal-mij-voordragen-als-mod-van-dit-subforum " opmerking?quote:
Hoe zie je dat voor je, een mod die een livetopic op slot gooit direct na de uitzending? Is dat goed modereren? Of wil je iemand die rücksichtlos dingen gaat wissen omdat ze naar z'n mening niet in het juiste topic staan?quote:
Ik zie het voor mij dat er voor iedere aflevering een eigen topic is en dat topic door een mod pas wordt geopend net voor de start van de aflevering. Met een mooie geüpdate OP, zodat alle actuele informatie daarin staat. Er moet dan ook aangemoedigd worden dat elke (grotere) theorie een eigen topic krijgt, zodat de status van de theorie in de gaten gehouden kan worden. Iedere week standaard een nieuwe poll over wie de Mol is, sticky bovenaan. Overzicht van de pot (van DaMart) ook sticky bovenaan. Kandidatentopics met 'lekker wijfquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je, een mod die een livetopic op slot gooit direct na de uitzending? Is dat goed modereren? Of wil je iemand die rücksichtlos dingen gaat wissen omdat ze naar z'n mening niet in het juiste topic staan?
NOWLIVE!!!!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:20 schreef Dagonet het volgende:
Eigenlijk wil je een widm.fok.nl waar users bewonderend kunnen kijken naar de voorgekauwde content
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |