En zoals ik vorige week al vreesde is het weer een seizoen (en vandaag dus aflevering) geweest, waarin de Mol vooral een: toen heb ik maar even niets gedaan, zij deden het toch wel fout, ik heb zelf fanatiek meegedaan want ik wist toch wel, houding was
Het weggooien van het krijtje vond ik heel tof. En vond AM zelf eigenlijk best wel een toffe kandidaat neerzetten. Ook het claimen van de de pijl was slim en erg sterk gedaan. Daar heeft ze vooral de mensen thuis mee op het verkeerde been gezet. Sterker nog, tot voordat het onthuld werd, waren er hier veel users die niet op de gedachte kwamen dat zij misschien helemaal niet raak heeft geschoten (op een paar users na, en heb zelf het al een paar keer gezegd dat het helemaal niet zeker was).
Verder rest heeft ze zelfs teveel haar best gedaan, want het was zo zielig voor de winnaar

Het is echt te triest voor woorden dat de Mol zelf niets hoeft te doen (wat al een paar jaar zo is) en vervolgens heel triomfantelijk gaat zitten doen. Overigens niet alleen de mol, maar ook de makers zelf doen net alsof er echt gemold werd. Ik snap echt niet waarom ze niet wat meer heeft lopen kloten bij die trapopdracht en ook bij latere opdrachten.
Ze mocht blij zijn dat moeder gans Liesbeth meedeed, want dat scheelde al heel veel. En uiteraard mag ze Tim wel bedenken voor de grootste faalactie van een kandidaat in WIDM ooit

Maar die wist sowieso geloof ik niet helemaal waar die mee bezig was. Wat op zich wel weer leuke beelden opleverde. Maar het is toch wel erg stom dat de Mol zelf gewoon bizar veel mazzel heeft gehad bij de onderhandelingsopdracht.
Dat betekend dat DE opdracht van dit seizoen doodleuk bepaald is door een kandidaat en niet de mol. Normaliter was de pot hetzelfde gebleven (of max 3000 uit de pot), maar dankzij een kandidaat is de pot leeg. En dan vervolgens er nog elke aflevering als presentator roepen dat de pot historisch laag staat en dat de mol heel erg goed bezig is geweest