Wist ze volgens mij ook, je hoort het haar ook zeggen vanavond (maar ze liet het gaan, achteraf ging er natuurlijk een belletje rinkelen toen er geld in de pot kwam), vlak erna is ze de testen vol op Anne-Marie gaan invullen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:32 schreef n0ir het volgende:
Was wel gaaf geweest als Hadewych wist dat het haar pijl was en als gevolg daarvan op Anne Marie ging zitten en won.
Ja Tim en Liesbeth waren allebei lekker aan het kutten.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:18 schreef jcdragon het volgende:
Als ik naar de molacties kijk, heeft Tim heel goed gemold. Zelfs de echte mol geeft dat toe.
Ben volgens mij de enige die destijds wel om haar acties kon lachen.quote:
Joris Linssen (Hello Goodbye!) zat toch echt in seizoen 8.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:43 schreef tochweerhenk het volgende:
Laatste seizoen waar ik echt van heb genoten was seizoen 8 met Dennis, daarna kwam eigenlijk het nep-mollen in de serie. Het seizoen met Jon was wel leuk met de kandidaten, alleen waren de opdrachten wat saai.
Maar dat was geen Art.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:21 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Joris Linssen (Hello Goodbye!) zat toch echt in seizoen 8.
Denk dat in dit geval gewoon sprake was domheid (Tim) en onkunde (Liesbeth), terwijl Art gewoon dingen opzettelijk fout ging doen om kandidaten eruit te spelen (o.a. Jan en Anna).quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:31 schreef jpjedi het volgende:
Tijd dat ze 500,000 euro als prijs gaan stellen zodat het serieus gespeeld wordt. Er wordt de laatste jaren zoveel gemold dat de echte mol echt geen kont hoeft uit te voeren. Het is gewoon camerawerk dat je fopt ipv het spel
Hoe kan je als mol in godsnaam inderdaad een stuk van het woord al onthullen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:36 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Denk dat in dit geval gewoon sprake was domheid (Tim) en onkunde (Liesbeth), terwijl Art gewoon dingen opzettelijk fout ging doen om kandidaten eruit te spelen (o.a. Jan en Anna).
Overigens betekent dit dat Hadewych´s huisdier ervoor verantwoordelijk is dat ze de helft van het prijzengeld mist en dat huisdier is dus tevens ook de grootste mol dit seizoen (is het al eens voorgekomen dat een andere kandidaat zoveel meer geld uit de pot heeft gehouden?).
Behalve die onderhandelingsopdracht is het natuurlijk ook opvallend dat de mol mazzelt bij de Viking opdracht en de kunstopdracht (Hadewych´s huisdier weer).
Welke?quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:34 schreef Redefine het volgende:
En uiteraard mag ze Tim wel bedenken voor de grootste faalactie van een kandidaat in WIDM ooit![]()
Hofdihuis onderhandelingsopdracht.quote:
Wat de anderen al zeiden, het leek mij eigenlijk vrij logischquote:
Die "kunststudenten" die niks van kunst wisten meenemen, was ook een behoorlijke faal van hem.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat de anderen al zeiden, het leek mij eigenlijk vrij logisch
Maar wat verwacht je dan?quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:39 schreef Redefine het volgende:
"De Mol hield Tim niet tegen toen hij voorstelde als flamenco danseres op het plein te gaan staan."
"Daardoor kon zij zonder problemen de volgorde door Hadewych laten vertellen, zodat zij de Molactie op haar rekening zou krijgen."
"De Mol heeft aan het begin van deze opdracht Hadewych al het giswerk laten doen."
En dit zijn dan de verborgen molacties, die de site nog even extra aan ons prijs geeft. Ik weet niet hoe de makers het zien, maar ik zie hier toch een trend. De mol hoeft niets te doen, want het gaat toch wel fout.
Volgens mij heet het programma toch niet: Wie is de kandidaat die niet kan winnen, maar daarom er maar een beetje bijhangt en niets doet, maar zelf geen opdrachten verpest?
Dat was erg suf van hem, maar dat past gewoon in het rijtje sullige dingen die hij gedaan heeft. Het bedrag is ook een schijntje vergeleken met de onderhandelingsopdracht. En om totaal onduidelijke redenen toch groen stemmen (hij weet volgens mij zelf niet eens waarom), is nog wel een graadje dommer.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die "kunststudenten" die niks van kunst wisten meenemen, was ook een behoorlijke faal van hem.
Ten eerste is het de laatste seizoen steeds suffer aan het worden met kandidaten die zelf de boel verkloten, waardoor de mol niets hoeft te doen. Gewoon erg jammer.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar wat verwacht je dan?
Dat Annemarie extra gaat zitten mollen terwijl het toch wel mis gaat?
Ik lees hier wel erg veel reacties van mensen die de verborgen hints in de leader en zo maar niks vinden. De initialen niet zien, niet gehoord hebben dat Annemarie zichzelf al de mol noemde... Maar het komt ook een beetje over alsof ze gewoon balen dat ze die dingen zelf niet gezien hebben
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:55 schreef Westsidee het volgende:
Later ben ik eigenlijk puur door Tim van Anne Marie afgestapt en naar Liesbeth geswitcht, omdat ik me niet kon voorstellen dat niet de mol, maar Tim de pot leeg had gemaakt. Met 1 volslagen achterlijke actie was hij succesvoller dan de mol in 10 afleveringen....wie verwacht dat nou.
Ik hoorde dat wel, maar ik vatte het op als een programmanaam: The Worst Fashion Mol Ever, ipv als een directe verwijzing naar haar mol-zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:51 schreef jcdragon het volgende:
De Mol zei in aflevering 3 al van zichzelf dat ze de Mol was: “Ik ben de fashion Mol”.
Ik hoorde en hoor nog steeds "Dit was sowieso de worst fashion mol ever."![]()
Ik dus ook, mede dankzij die 36 lagen kleding wat ze in IJsland droegen...quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:57 schreef N00dles het volgende:
[..]
Ik hoorde dat wel, maar ik vatte het op als een programmanaam: The Worst Fashion Mol, ipv als een directe verwijzing naar haar mol-zijn.
Jammer ik kan de filmpjes niet terug zien.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:28 schreef tochweerhenk het volgende:
http://avro.nl/wieisdemol/afleveringen/aflevering10.aspx
Deze 4 acties vond ik nog niet eens zo slecht. Waarom lieten ze dit niet zien????
Er zijn meer kandidaten die zichzelf in verschillende afleveringen de mol noemen..quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik lees hier wel erg veel reacties van mensen die de verborgen hints in de leader en zo maar niks vinden. De initialen niet zien, niet gehoord hebben dat Annemarie zichzelf al de mol noemde... Maar het komt ook een beetje over alsof ze gewoon balen dat ze die dingen zelf niet gezien hebben
Gewoon een IJslandse dorpsgek.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:59 schreef remcoP het volgende:
Toch jammer dat ze niet verklapten wie die Mamalou nou was tijdens die rondleiding.
Ja terwijl Hade zegt ik heb gegooid met dat pijltje ...zegt Annemarie nee ik heb geschoten wel slim van Annemaie en beetje dom van Hade.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:32 schreef Bellatrix het volgende:
Dat was echt heel slim.
Toch stom van Hade dat ze daar zo snel in mee ging.
Ik hoor nog een heleboel users zeggen "hier moet de mol een cruciale rol in hebben gespeeld dat kan niet anders" en geef ze eens ongelijkquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:55 schreef Westsidee het volgende:
Later ben ik eigenlijk puur door Tim van Anne Marie afgestapt en naar Liesbeth geswitcht, omdat ik me niet kon voorstellen dat niet de mol, maar Tim de pot leeg had gemaakt. Met 1 volslagen achterlijke actie was hij succesvoller dan de mol in 10 afleveringen....wie verwacht dat nou.
Een reisgidsquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:59 schreef remcoP het volgende:
Toch jammer dat ze niet verklapten wie die Mamalou nou was tijdens die rondleiding.
De hints met de initialen zijn langsgekomen op andere forums (zowel de I AM als de schipshint) en de ´worst fashionmole´ had ik destijds al gehoord, maar dat kun je geen serieuze hint beschouwen (tenslotte heet het programma in het Engels ´the mole´, dus dan heeft ze het gewoon over het programma zelf).quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zie het nog steeds niet ...quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:32 schreef BasvB het volgende:
Het hoofd van AM op het geld was ook mooi om te zien. Achteraf baal je dan echt omdat je die hint zo vaak hebt gezien
Eens. Wat Frits eigenlijk ook aangaf aan tafel. "Zelf nu we weten dat AM de mol is verdenk ik jou nog"quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:58 schreef Blaxje het volgende:
Ik had mijn geld op Liesbeth gezet, mis dus. Toch blijf ik Liesbeth een raar mens vinden. Heeft nooit echt gezegd wat ze wilde zeggen lijkt het. Doet zich voor als vreemd, raar figuur, maar heb haar in haar andere rol als journaliste gezien en is toch behoorlijk pienter en ad rem. Beetje vreemd wel.
Zeker. En ze zat daar nog aan talef, alsof ze het allemaal geweldig vond dat ze verdacht werd, en niet dat er geen geld in de pot kwam en dat ze dus bijzonder debiel overkwam.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:36 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Eens. Wat Frits eigenlijk ook aangaf aan tafel. "Zelf nu we weten dat AM de mol is verdenk ik jou nog"
Ik kreeg bij haar telkens de indruk dat ze slecht aan het acteren was, ieder geval niet echt haarzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |