abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108883084
Dus bij de opdracht met de ontvoering heeft AM geprobeerd om haar te helpen vinden. Verder ging het bijna mis bij de onderhandelingen. En was ze bij iedereen verdacht.

Die actie met die pijl en boog was wel geniaal, Of zou dat voor Hadewych het bewijs zijn geweest dat AM de mol was, en heeft ze hem expres niet geclaimd?
pi_108883229
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 21:32 schreef n0ir het volgende:
Was wel gaaf geweest als Hadewych wist dat het haar pijl was en als gevolg daarvan op Anne Marie ging zitten en won.
Wist ze volgens mij ook, je hoort het haar ook zeggen vanavond (maar ze liet het gaan, achteraf ging er natuurlijk een belletje rinkelen toen er geld in de pot kwam), vlak erna is ze de testen vol op Anne-Marie gaan invullen.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:17:29 #153
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_108883566
Waar zullen ze volgend jaar heengaan? :')
Ik hoop op de VS, Utah. _O_
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:18:15 #154
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_108883608
Als ik naar de molacties kijk, heeft Tim heel goed gemold. Zelfs de echte mol geeft dat toe.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:19:01 #155
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_108883678
Erg slechte mol, ze heeft zo goed als niks gedaan en zelfs vaak geld in de pot gespeeld.
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:19:14 #156
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_108883697
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:18 schreef jcdragon het volgende:
Als ik naar de molacties kijk, heeft Tim heel goed gemold. Zelfs de echte mol geeft dat toe.
Ja Tim en Liesbeth waren allebei lekker aan het kutten. :r
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_108883732
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2012 21:42 schreef TNA het volgende:
Nadja die destijds die tent insprong :')
Ben volgens mij de enige die destijds wel om haar acties kon lachen.
pi_108883856
quote:
99s.gif Op donderdag 8 maart 2012 21:43 schreef tochweerhenk het volgende:
Laatste seizoen waar ik echt van heb genoten was seizoen 8 met Dennis, daarna kwam eigenlijk het nep-mollen in de serie. Het seizoen met Jon was wel leuk met de kandidaten, alleen waren de opdrachten wat saai.
Joris Linssen (Hello Goodbye!) zat toch echt in seizoen 8.
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:22:33 #159
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108883967
Nu al dat gezeik dat het een slechte mol was?

Inge, dat was pas een slechte mol.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:24:59 #160
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108884164
Zo weer bij gelezen, want posten op telefoon lukte niet. Ik dacht pas vorige week dat AM de mol was, omdat de andere twee op haar zaten. Daarvoor altijd op Tim gezeten, en AM zelfs totaal niet verdacht omdat ik haar teveel als een kandidaat over vond komen. Zat ik dus flink fout mee.

Maar het laat wel zien dat de montage een grote rol heeft gespeeld, want die is heel erg weggestuurd van AM. In het begin was ze verdacht, maar daarna het minste van iedereen. Maar montage van de promo makers hebben natuurlijk nog veel meer gefaald. Eerst al de fout met Marit en doodleuk vorige week laten zien wie er gewonnen heeft :'). Alleen doordat je hier van alles leest en anderen er een (relatief) plausibele andere uitleg voor gaven, kon je er nog aan twijfelen. Maar als makers moet je jezelf toch wel achter de oren krabbelen als je eerst zegt: Wie is de mol? Dat hoor je volgende week. En dan twee seconden later een blije Hadewych zien die gefeliciteerd wordt |:(

Ik ben blij met Hadewych als winnares omdat zij een van de leukste kandidates was, lekker enthousiast, oprecht blij en verdrietig. Maar vooral heel erg blij dat Liesbeth NIET heeft gewonnen. Die is echt veel te blij geweest met al de mislukkingen die zij heeft begaan. Het zou echt zo ontzettend onverdiend zijn als de pot twee jaar achter elkaar naar iemand zou gaan die zelf niets heeft opgebracht :r Maar gelukkig bleef ons dat nog bespaart.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:25:18 #161
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_108884189
quote:
12s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:21 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Joris Linssen (Hello Goodbye!) zat toch echt in seizoen 8.
Maar dat was geen Art. :P
Wel een leuke kandidaat destijds. _O_
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:28:13 #162
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_108884409
Zou het ook geen idee zijn om de opdrachten anders te organiseren? Ik ben er namelijk van overtuigd dat er zonder mol in het spel evenveel misgaat.

Gewoon minder verschillende elementen in een opdracht, minder groepjes, minder gedoe met jokers en allerlei belangen.
Vaker individueel, een voor een, of met de hele groep een opdracht doen. Dat maakt het lastiger, om te mollen, maar ook leuker en duidelijker voor de kijker.

Zoals de opdrachten nu in elkaar zitten kan iedereen het op enig moment bewust of onbewust fout doen, en dan heeft de mol sowieso geen werk meer.
Koel en donker bewaren
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:30:11 #163
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108884550
Liesbeth was wel een goede nepmol. Een betere dan Art in ieder geval.
Maar Nadja was véél irritanter dan Art.

Maar ik had liever gehad dat Liesbeth de mol was.
Het is nu al sinds seizoen 9 zo dat de laatste 4 (inclusief mol) op de juiste mol zitten.
pi_108884644
Tijd dat ze 500,000 euro als prijs gaan stellen zodat het serieus gespeeld wordt. Er wordt de laatste jaren zoveel gemold dat de echte mol echt geen kont hoeft uit te voeren. Het is gewoon camerawerk dat je fopt ipv het spel :')
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:34:32 #165
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108884872
En zoals ik vorige week al vreesde is het weer een seizoen (en vandaag dus aflevering) geweest, waarin de Mol vooral een: toen heb ik maar even niets gedaan, zij deden het toch wel fout, ik heb zelf fanatiek meegedaan want ik wist toch wel, houding was :r

Het weggooien van het krijtje vond ik heel tof. En vond AM zelf eigenlijk best wel een toffe kandidaat neerzetten. Ook het claimen van de de pijl was slim en erg sterk gedaan. Daar heeft ze vooral de mensen thuis mee op het verkeerde been gezet. Sterker nog, tot voordat het onthuld werd, waren er hier veel users die niet op de gedachte kwamen dat zij misschien helemaal niet raak heeft geschoten (op een paar users na, en heb zelf het al een paar keer gezegd dat het helemaal niet zeker was).

Verder rest heeft ze zelfs teveel haar best gedaan, want het was zo zielig voor de winnaar -O- Het is echt te triest voor woorden dat de Mol zelf niets hoeft te doen (wat al een paar jaar zo is) en vervolgens heel triomfantelijk gaat zitten doen. Overigens niet alleen de mol, maar ook de makers zelf doen net alsof er echt gemold werd. Ik snap echt niet waarom ze niet wat meer heeft lopen kloten bij die trapopdracht en ook bij latere opdrachten.

Ze mocht blij zijn dat moeder gans Liesbeth meedeed, want dat scheelde al heel veel. En uiteraard mag ze Tim wel bedenken voor de grootste faalactie van een kandidaat in WIDM ooit :') Maar die wist sowieso geloof ik niet helemaal waar die mee bezig was. Wat op zich wel weer leuke beelden opleverde. Maar het is toch wel erg stom dat de Mol zelf gewoon bizar veel mazzel heeft gehad bij de onderhandelingsopdracht.

Dat betekend dat DE opdracht van dit seizoen doodleuk bepaald is door een kandidaat en niet de mol. Normaliter was de pot hetzelfde gebleven (of max 3000 uit de pot), maar dankzij een kandidaat is de pot leeg. En dan vervolgens er nog elke aflevering als presentator roepen dat de pot historisch laag staat en dat de mol heel erg goed bezig is geweest 8)7
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_108885032
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:31 schreef jpjedi het volgende:
Tijd dat ze 500,000 euro als prijs gaan stellen zodat het serieus gespeeld wordt. Er wordt de laatste jaren zoveel gemold dat de echte mol echt geen kont hoeft uit te voeren. Het is gewoon camerawerk dat je fopt ipv het spel :')
Denk dat in dit geval gewoon sprake was domheid (Tim) en onkunde (Liesbeth), terwijl Art gewoon dingen opzettelijk fout ging doen om kandidaten eruit te spelen (o.a. Jan en Anna).

Overigens betekent dit dat Hadewych´s huisdier ervoor verantwoordelijk is dat ze de helft van het prijzengeld mist en dat huisdier is dus tevens ook de grootste mol dit seizoen (is het al eens voorgekomen dat een andere kandidaat zoveel meer geld uit de pot heeft gehouden?).

Behalve die onderhandelingsopdracht is het natuurlijk ook opvallend dat de mol mazzelt bij de Viking opdracht en de kunstopdracht (Hadewych´s huisdier weer).
pi_108885113
Ja wat is Tim een ontzettende sukkel zeg :r :r :r
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:38:41 #168
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_108885189
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:36 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Denk dat in dit geval gewoon sprake was domheid (Tim) en onkunde (Liesbeth), terwijl Art gewoon dingen opzettelijk fout ging doen om kandidaten eruit te spelen (o.a. Jan en Anna).

Overigens betekent dit dat Hadewych´s huisdier ervoor verantwoordelijk is dat ze de helft van het prijzengeld mist en dat huisdier is dus tevens ook de grootste mol dit seizoen (is het al eens voorgekomen dat een andere kandidaat zoveel meer geld uit de pot heeft gehouden?).

Behalve die onderhandelingsopdracht is het natuurlijk ook opvallend dat de mol mazzelt bij de Viking opdracht en de kunstopdracht (Hadewych´s huisdier weer).
Hoe kan je als mol in godsnaam inderdaad een stuk van het woord al onthullen. _O-
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:38:43 #169
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108885191
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:34 schreef Redefine het volgende:
En uiteraard mag ze Tim wel bedenken voor de grootste faalactie van een kandidaat in WIDM ooit :')
Welke?
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:39:08 #170
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_108885222
quote:
5s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:38 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Welke?
Hofdihuis onderhandelingsopdracht.
pi_108885231
quote:

[..]

Welke?
Groen stemmen bij de onderhandelingen
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:39:15 #172
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108885232
"De Mol hield Tim niet tegen toen hij voorstelde als flamenco danseres op het plein te gaan staan."

"Daardoor kon zij zonder problemen de volgorde door Hadewych laten vertellen, zodat zij de Molactie op haar rekening zou krijgen."

"De Mol heeft aan het begin van deze opdracht Hadewych al het giswerk laten doen."

En dit zijn dan de verborgen molacties, die de site nog even extra aan ons prijs geeft. Ik weet niet hoe de makers het zien, maar ik zie hier toch een trend. De mol hoeft niets te doen, want het gaat toch wel fout.

Volgens mij heet het programma toch niet: Wie is de kandidaat die niet kan winnen, maar daarom er maar een beetje bijhangt en niets doet, maar zelf geen opdrachten verpest?
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:40:20 #173
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108885308
quote:

[..]

Welke?
Wat de anderen al zeiden, het leek mij eigenlijk vrij logisch :P
pi_108885361
Maar als de groep zo dom is en het fout doet, dan kan de Mol ook weinig doen.
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:41:28 #175
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108885376
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:40 schreef Redefine het volgende:

[..]

Wat de anderen al zeiden, het leek mij eigenlijk vrij logisch :P
Die "kunststudenten" die niks van kunst wisten meenemen, was ook een behoorlijke faal van hem. ;)
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:42:44 #176
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108885448
En hoezeer ik hier heel negatief overkom, en dat ook meen, vind ik WIDM toch een heel erg leuk programma om te kijken :). De opdrachten zelf, de spanning of het gaat lukken, wie er uitgaat enz. Vooral het zelf op zoek gaan naar de mol blijft gewoon heel erg leuk om te doen. Daardoor blijf ik met heel veel plezier kijken.

Maar misschien moet ik volgend jaar gewoon de laatste afleveringen met opdrachten als slot zien en de reünie overslaan. Dan maak ik zelf wel uit wie de mol is :7
pi_108885456
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:39 schreef Redefine het volgende:
"De Mol hield Tim niet tegen toen hij voorstelde als flamenco danseres op het plein te gaan staan."

"Daardoor kon zij zonder problemen de volgorde door Hadewych laten vertellen, zodat zij de Molactie op haar rekening zou krijgen."

"De Mol heeft aan het begin van deze opdracht Hadewych al het giswerk laten doen."

En dit zijn dan de verborgen molacties, die de site nog even extra aan ons prijs geeft. Ik weet niet hoe de makers het zien, maar ik zie hier toch een trend. De mol hoeft niets te doen, want het gaat toch wel fout.

Volgens mij heet het programma toch niet: Wie is de kandidaat die niet kan winnen, maar daarom er maar een beetje bijhangt en niets doet, maar zelf geen opdrachten verpest?
Maar wat verwacht je dan?
Dat Annemarie extra gaat zitten mollen terwijl het toch wel mis gaat?

Ik lees hier wel erg veel reacties van mensen die de verborgen hints in de leader en zo maar niks vinden. De initialen niet zien, niet gehoord hebben dat Annemarie zichzelf al de mol noemde... Maar het komt ook een beetje over alsof ze gewoon balen dat ze die dingen zelf niet gezien hebben :?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:44:03 #178
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108885528
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Die "kunststudenten" die niks van kunst wisten meenemen, was ook een behoorlijke faal van hem. ;)
Dat was erg suf van hem, maar dat past gewoon in het rijtje sullige dingen die hij gedaan heeft. Het bedrag is ook een schijntje vergeleken met de onderhandelingsopdracht. En om totaal onduidelijke redenen toch groen stemmen (hij weet volgens mij zelf niet eens waarom), is nog wel een graadje dommer.
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:51:15 #179
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108886030
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:42 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik lees hier wel erg veel reacties van mensen die de verborgen hints in de leader en zo maar niks vinden. De initialen niet zien, niet gehoord hebben dat Annemarie zichzelf al de mol noemde... Maar het komt ook een beetje over alsof ze gewoon balen dat ze die dingen zelf niet gezien hebben :?
Ten eerste is het de laatste seizoen steeds suffer aan het worden met kandidaten die zelf de boel verkloten, waardoor de mol niets hoeft te doen. Gewoon erg jammer.

Ten tweede verwacht ik van een mol, dat die zelf ook iets om opdrachten niet te laten slagen. De eerste afleveringen heeft ze zelfs haar best gedaan om de boel te helpen. Het terugzetten van de klok is eigenlijk meer een soort vals spelen dan dat het echt knap gedaan is. Dit soort dingen horen echter wel bij WIDM, dus vind ik dat niet zo erg.

Maar ik vind het een beetje vreemd dat 90% van de molacties dingen zijn als toen liet ik het maar begaan. Nee de mol moet zelf het verkloten en het is heel mooi meegenomen als de rest onbedoeld helpt.

Wat betreft de hints in het programma zelf. Daar kijk ik zelf nauwelijks naar. Dat heb ik nooit echt boeiend gevonden. Soms zijn ze wel grappig, maar vaak meer iets waarvoor je heel erg scherp moet gaan kijken. En meer dan een keer kijk ik de afleveringen niet.

Waarbij ik die hints vaak ook wel een trucje van de makers vind om te laten zien hoe slim ze zijn. Ik kan me nog steeds herinneren dat in seizoen twee ze Nico is de Mol! heel erg vertraagd hadden afgespeeld in de aflevering. Als je thuis dan er wat mee speelde kon je het horen. Ondertussen deden ze wel alsof het ontzettend dom was dat wij kijkers dit niet door hadden
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:51:53 #180
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_108886071
De Mol zei in aflevering 3 al van zichzelf dat ze de Mol was: “Ik ben de fashion Mol”.

Ik hoorde en hoor nog steeds "Dit was sowieso de worst fashion mol ever." :')

pi_108886453
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 21:55 schreef Westsidee het volgende:
Later ben ik eigenlijk puur door Tim van Anne Marie afgestapt en naar Liesbeth geswitcht, omdat ik me niet kon voorstellen dat niet de mol, maar Tim de pot leeg had gemaakt. Met 1 volslagen achterlijke actie was hij succesvoller dan de mol in 10 afleveringen....wie verwacht dat nou. :')
_O-
pi_108886483
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:51 schreef jcdragon het volgende:
De Mol zei in aflevering 3 al van zichzelf dat ze de Mol was: “Ik ben de fashion Mol”.

Ik hoorde en hoor nog steeds "Dit was sowieso de worst fashion mol ever." :')

Ik hoorde dat wel, maar ik vatte het op als een programmanaam: The Worst Fashion Mol Ever, ipv als een directe verwijzing naar haar mol-zijn.
pi_108886499
- dubbel
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:58:16 #184
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_108886550
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:57 schreef N00dles het volgende:

[..]

Ik hoorde dat wel, maar ik vatte het op als een programmanaam: The Worst Fashion Mol, ipv als een directe verwijzing naar haar mol-zijn.
Ik dus ook, mede dankzij die 36 lagen kleding wat ze in IJsland droegen...
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_108886557
Ik had mijn geld op Liesbeth gezet, mis dus. Toch blijf ik Liesbeth een raar mens vinden. Heeft nooit echt gezegd wat ze wilde zeggen lijkt het. Doet zich voor als vreemd, raar figuur, maar heb haar in haar andere rol als journaliste gezien en is toch behoorlijk pienter en ad rem. Beetje vreemd wel.
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:58:30 #186
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_108886567
quote:
99s.gif Op donderdag 8 maart 2012 21:28 schreef tochweerhenk het volgende:
http://avro.nl/wieisdemol/afleveringen/aflevering10.aspx
Deze 4 acties vond ik nog niet eens zo slecht. Waarom lieten ze dit niet zien????
Jammer ik kan de filmpjes niet terug zien.
pi_108886584
quote:

[..]

Er zijn meer kandidaten die zichzelf in verschillende afleveringen de mol noemen..
Het is maar net hoe je dat interpreteert... Net als heel veel van die aanwijzingen.
Het is maar net welke aanwijzing je als aanwijzing wil zien, zie bijvoorbeeld hadewych die een kruis slaat en de verschillende kruizen die in een aflevering te zien zijn.
En ook de titels kun op allerlei manieren interpreteren
pi_108886629
Toch jammer dat ze niet verklapten wie die Mamalou nou was tijdens die rondleiding.
  ESF Reporter donderdag 8 maart 2012 @ 23:01:09 #189
87554 Cee
Welluk?
pi_108886716
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:59 schreef remcoP het volgende:
Toch jammer dat ze niet verklapten wie die Mamalou nou was tijdens die rondleiding.
Gewoon een IJslandse dorpsgek.
  donderdag 8 maart 2012 @ 23:02:54 #190
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_108886800
quote:
3s.gif Op donderdag 8 maart 2012 21:32 schreef Bellatrix het volgende:

Dat was echt heel slim.

Toch stom van Hade dat ze daar zo snel in mee ging.
Ja terwijl Hade zegt ik heb gegooid met dat pijltje ...zegt Annemarie nee ik heb geschoten wel slim van Annemaie en beetje dom van Hade.
pi_108886806
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 21:55 schreef Westsidee het volgende:
Later ben ik eigenlijk puur door Tim van Anne Marie afgestapt en naar Liesbeth geswitcht, omdat ik me niet kon voorstellen dat niet de mol, maar Tim de pot leeg had gemaakt. Met 1 volslagen achterlijke actie was hij succesvoller dan de mol in 10 afleveringen....wie verwacht dat nou. :')
Ik hoor nog een heleboel users zeggen "hier moet de mol een cruciale rol in hebben gespeeld dat kan niet anders" en geef ze eens ongelijk :P
pi_108887025
Ik vond het niet zo raar dat de pot leeg ging, je wist dat er nooit unanimiteit zou komen, dus rood stemmen was hoe dan ook beter geweest.

Vind dat AM helemaal niet zoveel heeft hoeven doen, de kandidaten maakten zichzelf al erg verdacht en ze bakten er ook niet zo veel van :P

Dat krijtje was wel uberbaas, gewoon omdraaien naar de camera, bazen gezicht opzetten, en weg flkkeren dat krijtje. Pure guts, puur machtsvertoon, toen stal ze m'n hart wel O+ Maar verder heeft ze niet uitzonderlijk gemold ofzo vind ik, kandidaten waren niet echt top :') zacht uitgedrukt
Only the strong survive
  donderdag 8 maart 2012 @ 23:08:23 #193
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_108887082
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:59 schreef remcoP het volgende:
Een reisgids :o

http://www.birna.is/index.php?option=com_content&view=section&layout=blog&id=13&Itemid=14

pi_108887544
quote:

[..]

De hints met de initialen zijn langsgekomen op andere forums (zowel de I AM als de schipshint) en de ´worst fashionmole´ had ik destijds al gehoord, maar dat kun je geen serieuze hint beschouwen (tenslotte heet het programma in het Engels ´the mole´, dus dan heeft ze het gewoon over het programma zelf).

Wil mezelf niet op de schouder kloppen, maar ik heb echt weinig nieuws geleerd vanavond (het meeste was al weken bekend als hint).

Overigens heeft Tim waarschijnlijk met die onderhandelingsopdracht de andere mannelijke kandidaten (Frits en William) naar huis gespeeld.
pi_108887826
Iemand een filmpje van dat krijtje, dat was zo machtig _O_
Only the strong survive
pi_108888239
Het hoofd van AM op het geld was ook mooi om te zien. Achteraf baal je dan echt omdat je die hint zo vaak hebt gezien
  donderdag 8 maart 2012 @ 23:35:22 #197
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108888334
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 23:32 schreef BasvB het volgende:
Het hoofd van AM op het geld was ook mooi om te zien. Achteraf baal je dan echt omdat je die hint zo vaak hebt gezien
Ik zie het nog steeds niet ...
pi_108888392
quote:
99s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:58 schreef Blaxje het volgende:
Ik had mijn geld op Liesbeth gezet, mis dus. Toch blijf ik Liesbeth een raar mens vinden. Heeft nooit echt gezegd wat ze wilde zeggen lijkt het. Doet zich voor als vreemd, raar figuur, maar heb haar in haar andere rol als journaliste gezien en is toch behoorlijk pienter en ad rem. Beetje vreemd wel.
Eens. Wat Frits eigenlijk ook aangaf aan tafel. "Zelf nu we weten dat AM de mol is verdenk ik jou nog"
Ik kreeg bij haar telkens de indruk dat ze slecht aan het acteren was, ieder geval niet echt haarzelf.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  donderdag 8 maart 2012 @ 23:38:53 #199
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108888453
Maar dat de mol weinig hoefde te doen omdat de kandidaten zelf al genoeg verpestten, ligt niet aan de mol, maar aan het programma.
Ze moeten het aanpassen zodat de mol meer te doen heeft.
  donderdag 8 maart 2012 @ 23:39:36 #200
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108888476
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 23:36 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Eens. Wat Frits eigenlijk ook aangaf aan tafel. "Zelf nu we weten dat AM de mol is verdenk ik jou nog"
Ik kreeg bij haar telkens de indruk dat ze slecht aan het acteren was, ieder geval niet echt haarzelf.
Zeker. En ze zat daar nog aan talef, alsof ze het allemaal geweldig vond dat ze verdacht werd, en niet dat er geen geld in de pot kwam en dat ze dus bijzonder debiel overkwam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')