Waarmee je wat kan?quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:02 schreef Arn0 het volgende:
Ik ben benieuwd of die Android app die Radiohead nu heeft voor zijn tour meekomt naar de Europese tour en met name of het dan ook voor iOS beschikbaar is
"So Radiohead started their 2012 tour yesterday with its American leg in Miami. A few new songs, an unexpected return of OK Computer era instrumental b-side "Meeting in the Aisle" and most interestingly an Android application allowing to watch the video feeds from cameras on the stage. This is only for people in the audience since it works through a special wireless connection but still pretty cool for those who's not lucky or patient enough to hold the rail. Kudos for their tech team!"quote:
Voordat we het op andere partijen afschuiven: de ticketprijs is bijna altijd volledig evenredig aan de gage van de band.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Het is ook niet zo dat touren goedkoop is, je moet vliegen, ergens slapen, de productie regelen, die zalen hebben tig man lopen achter de schermen en ook nog eens barmensen enzo. Ik denk als je eens gaat kijken bij zo'n ziggodome hoeveel voeten het in de aarde heeft dat er nog niet eens zoveel direct overblijft voor de band.
Ja dat is natuurlijk ook wel zo, zo'n zaal zal niet heel andere prijzen rekenen voor madonna dan voor radiohead tenzij er moeilijke productionele aanpassingen gemaakt moeten worden.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:25 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Voordat we het op andere partijen afschuiven: de ticketprijs is bijna altijd volledig evenredig aan de gage van de band.
Ja, en welke fratsen welke band dan ook mag meenemen, er blijft met deze ticketprijzen écht wel genoeg over voor elk individueel lid om flink rijk van te wordenquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk ook wel zo, zo'n zaal zal niet heel andere prijzen rekenen voor madonna dan voor radiohead tenzij er moeilijke productionele aanpassingen gemaakt moeten worden.
Ze stonden gisteren niet in het FRS systeem dus ik denk van niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:27 schreef Norrage het volgende:
Zijn er eigenlijk fysieke kooppunten hiervoor? Normaal doe ik de moeite niet, maar nu?
En ik zit klaar hoorHopelijk de service van
ticketmaster
ook..
Ik ben ook de enige van ons vijven die vrij is vandaag. Die druk.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:28 schreef alors het volgende:
Op mij rust de grote druk om kaarten voor Antwerpen en Amsterdam te bestellen deze morgen...
Ik heb tegen de anderen gezegd dat ik het wel "even" regelquote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:29 schreef On het volgende:
[..]
Ze stonden gisteren niet in het FRS systeem dus ik denk van niet.
[..]
Ik ben ook de enige van ons vijven die vrij is vandaag. Die druk.
Antwerpen gaat wel via Livenation maar niet via ticketmaster, dus hopelijk slip ik door het systeem.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb tegen de anderen gezegd dat ik het wel "even" regel
Terwijl zij allebei (we gaan voorlopig met 3) allebei vrij zijn
Maar goed, zij hebben geen ervaring met ticketmaster praktijken...ik wel, al vele uren en dagen ervaring (en dat voor 2 kaartjes die ik ooit bij ticketmaster heb gekocht)
Fuck, die nemen geen Ideal.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:11 schreef Idioteque het volgende:
Via Waste linken ze naar deze site voor antwerpen:
https://www.teleticketser(...)gfm.html#content_web
Ja leuk, maar ik heb geen cc...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:11 schreef Idioteque het volgende:
Via Waste linken ze naar deze site voor antwerpen:
https://www.teleticketser(...)gfm.html#content_web
Op die site kom je nu nog steeds direct bij de kaartjes terecht.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik bestel altijd Belgische kaartjes bij goformusic.be
Ik vind dit echt waardeloos hoor van livenationquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:15 schreef On het volgende:
Eerste verdieping staan is al uitverkocht. Ziet er naar uit dat ik Amsterdam moet gaan proberen.
Wrijf het er maar in.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Vind het kut voor jullie, maar ben zelf best wel blij.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:20 schreef On het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in.
10 uur nog een kans. Dit maal rechtstreeks via ticketmaster ipv Livegaysion.
Nou idd... Dood aan hun man, wat een naaiersquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:21 schreef Xrenity het volgende:
Ja, nóóit via Livenation proberen. Die linken toch altijd door.
En zij linken pas als ie op de andere site wel al live staat
Ik zie al hoe dat gaat. Zon puisterige stagiair die gisteren iets te hard gefeest heeft en nu met zijn brakke kop even die site doolinkt naar livenation nadat hij met zijn dooie gemak, pingend naar zijn vrienden, van het toilet kwam.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:21 schreef Xrenity het volgende:
Ja, nóóit via Livenation proberen. Die linken toch altijd door.
En zij linken pas als ie op de andere site wel al live staat
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:27 schreef Thijsssss het volgende:
Interne Server Fout/Internal Server Error
Interne server fout
Oeps, er is een interne server fout opgetreden. Helaas konden we uw verzoek niet afhandelen. Ga a.u.b. terug naar onze homepage en probeer het nogmaals.
Onze excuses voor het ongemak.
Internal server error
Oops, the server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request. Please return to our home page and try again.
We apologize for the inconvenience.
De VVK is nog niet eens begonnenquote:Let op: De wachtrij voor dit evenement zit vol, dus u keert nu terug naar onze home pagina
We hebben het maximaal aantal gebruikers voor dit evenement bereikt. Probeer het over een paar minuten alstublieft opnieuw.
quote:
Goed om te weten.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:17 schreef Thijsssss het volgende:
Maar goed dat ik hier nog even langs ben gegaan, was net van plan om op de fiets te stappen richting de Free Record Shop. Schijt LiveNation...
Dat geld gaat in een investeringspotje voor onze pacemakers.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:31 schreef Norrage het volgende:
En dan nog betalen we 5 euro servicekosten ofzo
Ach, het is niet alsof de site eruit ligt. ALleen een "wachtrij"quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:30 schreef Gillingham het volgende:
Redirecting...
Let op: De wachtrij voor dit evenement zit vol, dus u keert nu terug naar onze home pagina
We hebben het maximaal aantal gebruikers voor dit evenement bereikt. Probeer het over een paar minuten alstublieft opnieuw.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:32 schreef On het volgende:
[..]
Dat geld gaat in een investeringspotje voor onze pacemakers.
Heb je de clip van Lotus Flower gezien?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:33 schreef On het volgende:
Stel je bent Thom Yorke. Hoe kan je nog normaal blijven als je weet dat dit soort dingen gebeuren tijdens je kaartverkoop.
Point made.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:34 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Heb je de clip van Lotus Flower gezien?
Moet ik met deze snelheid bang zijn voor kaarten voor Amsterdam?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:34 schreef On het volgende:
[..]
Zo goed als. Staanplaatsen en de beste zitplaatsen een kwartier terug in ieder geval al wel.
Ja, samen met ons.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:35 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Moet ik met deze snelheid bang zijn voor kaarten voor Amsterdam?
Nee joh, de site werkt als een zonnetje!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:35 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Dit gaat gewoon in een kwartier uitverkopen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:35 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Hoeveel kan je tegelijk kopen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:38 schreef Norrage het volgende:
Ach, we kunnen tenminste gezellig samen lijdenWel gezellig hier
Als iedereen nou even meer kaartjes koopt dan nodig, dan kunnen we het nog aan de losers verschaffen die buiten de boot zijn gevallen!
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:38 schreef Norrage het volgende:
Ach, we kunnen tenminste gezellig samen lijdenWel gezellig hier
Als iedereen nou even meer kaartjes koopt dan nodig, dan kunnen we het nog aan de losers verschaffen die buiten de boot zijn gevallen!
Vroeg kon je nog met een gerust hard met je slaapzakje voor een verkooppunt gaan liggen. Succes verzekerd.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:37 schreef On het volgende:
Ik werk in een FRS dus normaal gesproken stond ik op de seconde al die tickets uit een machine te trekken.
quote:Let op: De wachtrij voor dit evenement zit vol, dus u keert nu terug naar onze home pagina
En als je toen al via internet bestelde was je er meteen door, soms zelfs al de avond vantevoren...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:39 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Vroeg kon je nog met een gerust hard met je slaapzakje voor een verkooppunt gaan liggen. Succes verzekerd.
Laten we hopen dat dit voorzorg is om de belasting straks te minimaliserenquote:
Ik weet nog dat ik in Mei maar eens besloot om een Lowlandsticket te halen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En als je toen al via internet bestelde was je er meteen door, soms zelfs al de avond vantevoren...
Tenacious D.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:41 schreef Norrage het volgende:
Er is niet toevallig nog een andere VVK die open gaat om 10.00? De vorige keer dat ik hier zat was het Prince voor NSJ en Nick & Simon geloof ik, tegelijk...De site was toen kapot
Oh god, dat zal ook wel storm lopen.....quote:
Ervoor denk ik dan, want een dag later staan ze al in Duitsland..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:42 schreef Norrage het volgende:
Ach de Radiohoofden doen er gewoon nadat dit in 2 minuten uitverkoopt en Ticketmaster ontploft, nog een 2e en 3e concert achteraan
Ijdele hoopquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ervoor denk ik dan, want een dag later staan ze al in Duitsland..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |