SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Zeker wel.. Jij zit in het middenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Insert Ruben van der Meer imiteert maxima gifquote:
eh?quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Insert Ruben van der Meer imiteert maxima gif
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:49 schreef Murdera het volgende:
Grouphug?
Wat moet je doen om in de OP te komen?You wishSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shar is mijn verloofde!!
Requirements staan gewoon in de OPOp donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Lekker ga jij dan met je verloofd omquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:50 schreef Poit het volgende:
[..]
You wish![]()
Shar is mijn verloofde!!
Requirements staan gewoon in de OP
Mannen: Double Facepalmquote:
Iets opblaasbaars?quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Er staat hier een pakketje op het kantoorIk weet wat er in zit
Best vlotjes van TNT. Ik heb mijn best erop gedaan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
MEGA BLUBBER POWER RACE JONGUH!!quote:
Kadootjes Voor lot????quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:56 schreef Reintji het volgende:
[..]
Op een gekke manier heb je nog gelijk ook
Jaaaaa ik hou van kadootjes!! Maar kerst is algeweest en mijn verjaardag ook alquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:56 schreef Reintji het volgende:
[..]
Op een gekke manier heb je nog gelijk ook
Volgens mij elke vrouw welquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Jaaaaa ik hou van kadootjes!! Maar kerst is algeweest en mijn verjaardag ook alDus voorlopig geen kado's voor Lot
Niet alleen vrouwen. Kadootjes.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Volgens mij elke vrouw welmijn verjaardag duurt nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang, en voor kerst ben ik niet lief genoeg
Je bent zo awesome lief dat de kerstman gewoon in de war is en vergeet een LV onder de kerstboom te leggen!quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Volgens mij elke vrouw welmijn verjaardag duurt nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang, en voor kerst ben ik niet lief genoeg
Nog een PS3?quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
quote:
Krijg je ook cadeaus als je iemand lang niet gezien hebt? En zo ja, moet je dan ook wat geven en zijn er nog ideeen (pff ben zo slecht in dit soort dingenquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Jaaaaa ik hou van kadootjes!! Maar kerst is algeweest en mijn verjaardag ook alDus voorlopig geen kado's voor Lot
Haha, ja! Je moet mij sturen!!quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:43 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Krijg je ook cadeaus als je iemand lang niet gezien hebt? En zo ja, moet je dan ook wat geven en zijn er nog ideeen (pff ben zo slecht in dit soort dingen)
DMquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:47 schreef SuperFruitig het volgende:
WILD POINTERS EN MEMORY LEAKS
Waar ben ik aan begonnen
Lingerie!!! (ehm niet geven maar aandoen uiteraard!)quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:43 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Krijg je ook cadeaus als je iemand lang niet gezien hebt? En zo ja, moet je dan ook wat geven en zijn er nog ideeen (pff ben zo slecht in dit soort dingen)
Skype me even Ross!quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:14 schreef Rossdale het volgende:
Even iets serieus trouwens:
Mijn vriendin wil graag een nieuwe website voor haar bedrijfje (schoonheidssalon) laten ontwerpen en bouwen. Nu heeft een vriend van ons een jaar of twee geleden de website in elkaar gezet, maar hij heeft de laatste maanden nooit tijd voor iets en het schiet gewoon niet op. De code is ook lekker onduidelijk in elkaar geflanst, dus dit zo overnemen is niet echt een optie.
De website zoals hij nu is moet eigenlijk gewoon helemaal op de schop. Het idee er achter was leuk, maar het brengt niet wat het zou moeten doen. Mijn vriendin heeft zelf al een opzet bedacht en vooral gekeken naar hoe concurrenten het doen en daar een verbeterde versie van bedacht. Of het programmeerbaar is of wat andere opties zouden zijn zal natuurlijk besproken worden.
Nadat de website geupdate is wil ze misschien ook een app laten ontwikkelen (al twijfel ik zelf een beetje of ze wel weet wat dat allemaal inhoudt, maar dat terzijde).
Zou iemand van jullie hier interesse in hebben om hier mee aan de slag te gaan. Uiteraard is ze bereid om hier voor te betalen, al heeft ze hier wel een max budget voor in haar achterhoofd.
DIT!quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Lingerie!!! (ehm niet geven maar aandoen uiteraard!)
En zijn lievelingsgerecht koken.
Aber ich habe keinen Skype herr Frootie!quote:
Dude geen skype? 1993 beldequote:Op donderdag 8 maart 2012 15:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Aber ich habe keinen Skype herr Frootie!
Ik heb wel Xbox Live chat![]()
Ja dat hoor ik hier regelmatigquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Aber ich habe keinen Skype herr Frootie!
Ik heb wel Xbox Live chat![]()
Dan kom ik ook over 3 weken weer naar huisquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Lingerie!!! (ehm niet geven maar aandoen uiteraard!)
En zijn lievelingsgerecht koken.
Maar...quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dan kom ik ook over 3 weken weer naar huis![]()
![]()
We kunnen ook doen ALSOF ik 3 weken niet meer thuis ben geweestquote:
Jaja, what's in it for me?quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:56 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
We kunnen ook doen ALSOF ik 3 weken niet meer thuis ben geweest![]()
![]()
Dan kom ik dalijk gewoon naar huis en dan doen we alsof
![]()
![]()
Dat snap ik, dat is ook niet de bedoelingquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:54 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dude geen skype? 1993 belde
Maar dus. Ik ken mensen die dit kunnen (professionals). Dan krijg je wel spulleke maar dan hangt er ook geen zolderkamer-beunhaas-prijskaartje aan
Als je wil communiceren daarover even skype installeren. Of me even bellen
Ik hoor jou ook af en toequote:Op donderdag 8 maart 2012 15:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik hier regelmatig
Cool cool.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat snap ik, dat is ook niet de bedoelingWe hebben geen unlimited funds ofzo, maar wellicht is er wat te regelen
Ik zorg wel 3 weken voor jequote:
Ja fijn zo'n vent hequote:Op donderdag 8 maart 2012 16:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Leuk voor je verloofde.
Daar zorg Ik dan wel 3 weken voor.
Alsof ik niet 2 vrouwen tegelijk kan handelenquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Leuk voor je verloofde.
Daar zorg Ik dan wel 3 weken voor.
Ach joh, niet zo klagen hoor, ik verschuif bergen voor je!!quote:
t is mijn zusjequote:Op donderdag 8 maart 2012 16:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Alsof ik niet 2 vrouwen tegelijk kan handelen
quote:
Jamaar ik dacht dat ik exclusief voor poit moest zijn maar daar dacht hij vanmiddag blijkbaar anders overquote:
Tuurlijk ben je exclusief voor mijquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar ik dacht dat ik exclusief voor poit moest zijn maar daar dacht hij vanmiddag blijkbaar anders over
quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Tuurlijk ben je exclusief voor mij
Ik ga andere mannen toch niet mee laten genieten van jouw heerlijkheid
Goed bezig SBquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:00 schreef SummerBreeze het volgende:
Oeh, ik ga nog eens iets aan lichaamsbeweging doen. Begin deze week besloten om elke dag met SC te gaan wandelen zolang het weer het toelaat. Vandaag ook maar even een gps-tracker geïnstalleerd op mijn gsm om te zien hoeveel ik dan loop. Vandaag in anderhalf uur 3,5 km gelopen. De snelheid moet dus nog wel iets omhoog om effectief te zijn, maar dat ging vandaag niet omdat SC erg veel last had van de koude wind en ik dus ook aardig wat stukken min of meer achteruit gelopen heb om tussen SC en de wind in te staan.
Morgen de regenhoes over de wandelwagen zodat SC geen last heeft van de wind en dan een groter stuk lopen in dezelfde tijd.
ik weet dat het klinkt als weinig, maar ik heb de afgelopen 9 maanden echt bijna niets gedaan, dus ik vind dit een mooi begin
quote:
Shar en mij tegelijk? Die durft!!quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Alsof ik niet 2 vrouwen tegelijk kan handelen
Bring it on!!quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Shar en mij tegelijk? Die durft!!
No worries.. Alsof ik Fruit kan hebbenquote:
Qua sollicitaties gaat het lekker op zijn gemakje. Gisteren en vandaag telefonisch contact gehad met uitzendbureaus maar die kunnen me niet echt bieden wat ik wil. Ik wil namelijk geen tijdelijk werk ivm de wens om te verhuizen. En als we gaan verhuizen zal er dus een nieuwe hypotheek moeten worden afgesloten en daarvoor moet ik een stabiel inkomen hebben. Uitzendwerk gaat het dus niet worden. (maar he, op deze manier voldoe ik wel aan de sollicitatieplicht).quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Goed bezig SBje hoeft ook niet gelijk een marathon te lopen toch? Je bent iig lekker bezig
Hoe gaat het met banen vinden?
Of iets in de trant van "Kom je eten" jaquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zal meestal 'Fruit wil je ook wat drinken??' zijn...
quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:11 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik denk dat ik maar Lot voor mijzelf hou
quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:07 schreef Nebo het volgende:
En op 3 minuut 30! Potsiedorie Shar, je bent gewoon de ster van de video
Dat hoefde ze sowieso al nietquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
En Shar, je hoeft echt niet meer op je lijn te zetten!
Haha, en Shar is ook al de ster in m'n leventje.. Ze heeft het maar drukquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:07 schreef Nebo het volgende:
En op 3 minuut 30! Potsiedorie Shar, je bent gewoon de ster van de video
Nee dat klopt!quote:
Wat is dit nu weerquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:26 schreef SuperFruitig het volgende:
Iemand BF3 kaufen voor de Xbox? Ik ben er _ECHT_ klaar mee.
Dit dusquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
En Shar, je hoeft echt niet meer op je lijn te zetten!
Hoeveelquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:26 schreef SuperFruitig het volgende:
Iemand BF3 kaufen voor de Xbox? Ik ben er _ECHT_ klaar mee.
dit is helemaal niet ordinair joh, hijs leuk!quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Shar wat vind je van dit jurkje?
[ afbeelding ]
Ik vind m echt gaaf maar ben bang dat ie wat aan de ordinaire kant is. (en ik baal dat ik niet zulke benen heb)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |