No worries.. Alsof ik Fruit kan hebbenquote:
Qua sollicitaties gaat het lekker op zijn gemakje. Gisteren en vandaag telefonisch contact gehad met uitzendbureaus maar die kunnen me niet echt bieden wat ik wil. Ik wil namelijk geen tijdelijk werk ivm de wens om te verhuizen. En als we gaan verhuizen zal er dus een nieuwe hypotheek moeten worden afgesloten en daarvoor moet ik een stabiel inkomen hebben. Uitzendwerk gaat het dus niet worden. (maar he, op deze manier voldoe ik wel aan de sollicitatieplicht).quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Goed bezig SBje hoeft ook niet gelijk een marathon te lopen toch? Je bent iig lekker bezig
Hoe gaat het met banen vinden?
Of iets in de trant van "Kom je eten" jaquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zal meestal 'Fruit wil je ook wat drinken??' zijn...
quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:11 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik denk dat ik maar Lot voor mijzelf hou
quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:07 schreef Nebo het volgende:
En op 3 minuut 30! Potsiedorie Shar, je bent gewoon de ster van de video
Dat hoefde ze sowieso al nietquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
En Shar, je hoeft echt niet meer op je lijn te zetten!
Haha, en Shar is ook al de ster in m'n leventje.. Ze heeft het maar drukquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:07 schreef Nebo het volgende:
En op 3 minuut 30! Potsiedorie Shar, je bent gewoon de ster van de video
Nee dat klopt!quote:
Wat is dit nu weerquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:26 schreef SuperFruitig het volgende:
Iemand BF3 kaufen voor de Xbox? Ik ben er _ECHT_ klaar mee.
Dit dusquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
En Shar, je hoeft echt niet meer op je lijn te zetten!
Hoeveelquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:26 schreef SuperFruitig het volgende:
Iemand BF3 kaufen voor de Xbox? Ik ben er _ECHT_ klaar mee.
dit is helemaal niet ordinair joh, hijs leuk!quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Shar wat vind je van dit jurkje?
[ afbeelding ]
Ik vind m echt gaaf maar ben bang dat ie wat aan de ordinaire kant is. (en ik baal dat ik niet zulke benen heb)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |