Lijken me een respectievelijke Grolsch-, India- en Bravo-acts. Ed Sheeran is aardig groot aan het worden in Engeland, kon je amper omheen vorig jaar. (Ja, ze zijn weer een editie te laat). Howler is echt up and coming, aardige debuutplaat uit 2012 met een single die je al overal hoort, deden vorige maand de zalen in Nederland aan, en staan denk ik garant voor een volle tent tegen de tijd dat het augustus is. En Dope D.O.D.? Sja... Laat ik dat maar in het midden laten.quote:Fijne liedjes met een sausje van R&B en hiphop, liedjes met rammelende gitaren en liedjes die gerapt worden. Kortom: drie nieuwe acts voor op het Lowlandsprogramma!
ED SHEERAN gaat hard na het verschijnen van z’n debuutalbum ‘+’. En terecht! Het is een fijne beloning voor zijn eindeloze reeks kroegoptredens en eigenbeheer-ep’s door de jaren heen. Dat belooft wat op Lowlands. En beatboxen kan hij ook!
Howling at the moon, dat doe je vanzelf als je straks oog in oog staat met HOWLER, een o zo fijn clubje muzikale jongemannen uit Minneapolis. Lekkere, even brutale als achteloze liedjes met rammelende gromgitaren zijn Howlers gegarandeerd werkende medicijn tegen Lowlandsmoeheid en bonkende katers.
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie is de beroemdste hiphopcrew van het land? Jahaa, jeweettoch! Het zijn de Grunningers van DOPE D.O.D.! Meer dan 6 miljoen views voor hun debuutvideo ‘What Happened’ en gekmakend livesucces van Rusland tot Amerika, onder meer als vaste support act op tours van nu-metalgoden Limp Bizkit en KoRn, die de in dikke lagen dubstep gedoopte horrorraps van het venijnige vijftal ernstig zagen zitten. Logisch dus, dat nu ook het eigen volk in hoog tempo voor ze warmloopt. Noorderslag was al een eitje. Het kraken van Lowlands is pinda’s.
lees even een paar posts naar bovenquote:
Helaas. Gelukkig zie ik ze volgende maand al.twitter:roos3fm twitterde op zaterdag 17-03-2012 om 20:31:52Mijn #sxsw ontdekking @alabamashakes kan helaas niet komen naar #ll12, ze hebben dan verplichtingen in de USA :-( reageer retweet
Dat zou er zomaar iets mee te maken kunnen hebben jaquote:Op zondag 18 maart 2012 12:45 schreef mr-green het volgende:
Ik moet zeggen dat ik tot nu toe niet echt warm wordt van de Line up van Lowlands...
Maar dat kan er ook aan liggen dat dit de eerste keer LL voor mij is en ik wellicht een bekende line up verwacht waar de insteek juist nieuwe bandjes is.
Net ook Album van Sheeran geluisterd. Erg aangemaam om te luisteren. Mooi voor in de vroege middag!quote:
Die noemde ik enkele topics geleden ook. Toen werd er niet op gereageerd en was ik bang dat ik de enige was. Blij dat er meer enthousiast over zijn. Erg benieuwd naar de CD die er in april aankomt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:24 schreef TWP het volgende:
Ik ga voor dit rijtje:
Alabama Shakes
Django Django
Of Monsters and Men
quote:Op maandag 19 maart 2012 22:34 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik pleit voor We Are Augustines. Verwacht ze eigenlijk ook wel. Nieuw bandje, Gaslight Anthem-achtig.
Is in deze reeks juist een van de meer besproken namen! In april staan ze iig ook in de bitterzoet!quote:Op maandag 19 maart 2012 21:02 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Die noemde ik enkele topics geleden ook. Toen werd er niet op gereageerd en was ik bang dat ik de enige was. Blij dat er meer enthousiast over zijn. Erg benieuwd naar de CD die er in april aankomt.
Donderdag was de meest beschonken avond voor mijquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha, vorig jaar voor het eerst op een vrijdag naar lowlands gegaan. Weet meteen waarom we altijd op donderdag gaan
Laatste keer moest ik zondagavond/nacht weg. Doe ik NOOIT meerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:27 schreef indiaantje89 het volgende:
Donderdag is inderdaad heel euforisch, dat je er bentecht fijn gevoel is dat.
Maandag ochend vond ik ook schitterend trouwens. Helemaal brak en uitgeput met de koffers onder het slik, en je tentje op nek naar de auto lopen... En dat dan die prachtige zonnestralen in de vroege ochtend door de bomen schenen. En dan ook de nevel die daar rond hing.
Ik ging echt daar weg met het idee: ik heb net de weekend van mijn leven gehad
Zou ik ook niet doen, had dat dit jaar bij pinkpop gedaan (vrienden wilde dat). Je moet inderdaad op je drankgebruik letten. En je ziet er tegenop om nog door die drukte naar huis te rijden. Na 3 dagen feesten, en je zit savonds eenmaal in de auto... dan wil je zo snel mogelijk thuis zijn want je wil naar bed. In de ochtend ben je een stuk relaxter en alles lekker op je gemak, je hebt tenslotte toch nog de hele dag voor jequote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Laatste keer moest ik zondagavond/nacht weg. Doe ik NOOIT meer
Hele zondag aan het water, nog klote brak van de vorige dag, ga ik liever verder met bier![]()
Ik heb de rest van de week erna vrij genomenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:33 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb altijd de donderdag al vrij (want er dan al heen) en de maandag sowieso (want dan pas terug en dat duurt tering lang). En de dinsdag eigenlijk ook nog. Voor was, algehele brakheid en nagenieten
dinsdag na Lowlands altijd meteen werken, tis wel ff zwaarquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb de rest van de week erna vrij genomenVorig jaar ook, beviel prima!
Dit jaar vanaf woensdag of donderdag vrij (weet even niet uit m'n hoofd)
Dat wil ik mezelf niet aandoen. Lowlands IS zo'n beetje m'n vakantie, dus dan wil ik daarna op m'n gemak bijkomen en nagenieten. Niet direct bezoedelen met werk op the day afterquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dinsdag na Lowlands altijd meteen werken, tis wel ff zwaar
dat wil ik ook, maar werk kan niet andersquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat wil ik mezelf niet aandoen. Lowlands IS zo'n beetje m'n vakantie, dus dan wil ik daarna op m'n gemak bijkomen en nagenieten. Niet direct bezoedelen met werk op the day after
Jij hebt op maandag weer les?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:48 schreef TWP het volgende:
Wat betreft dit onderwerp heb ik makkelijk praten als student.
vervelend is dat idd. Laatste keer dat ik ging kreeg ik donderdag en vrijdag geen vrij. Dus rugzakje in de auto, tent met bekende meegegeven en drecht vanuit werk auto in en naarde polder toe. Op zondag na de laatste band de auto weer in een smaandag om half 8 weer op het werk verschijnen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat wil ik ook, maar werk kan niet anders
Stom werkquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat wil ik ook, maar werk kan niet anders
Ach dat valt wel mee. Tis allang perfect dat ik mijn Lowlandsvrij niet eens meer hoef in te dienen. Staat standaard genoteerdquote:
Ga je de eerste keer? De rij is ook leuk, klinkt raar maar de donderdag op de dijk en in de rij is een beleving op zich.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:00 schreef Lotteh het volgende:
En hoelaat moet je er dan donderdag zijn om een redelijk plekje te hebben? Is het dan ook al zo druk dat je uren in de rij staat of valt dat wel mee?
Lowlands is niks aan. De rij, dat is het hoogtepunt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:00 schreef Lotteh het volgende:
En hoelaat moet je er dan donderdag zijn om een redelijk plekje te hebben? Is het dan ook al zo druk dat je uren in de rij staat of valt dat wel mee?
Mee eens, ik ben er altijd vroeg bij op de donderdag behalve 1 jaar. Dat was toch een beduidend slechtere start dan alle andere keren.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:44 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Lowlands is niks aan. De rij, dat is het hoogtepunt.
Vrijwillig in de regen staanquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De rij is zó tof, dat ik het vorig jaar 2 keer gedaan heb! [ afbeelding ]
Ehhm..nee. Dat gaat te fur. Onweer begon pas nádat ik 2 keer de rij gedaan had.quote:
Gewoon niet vooraan staan als de poort open gaat.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:54 schreef TheFastOne het volgende:
Dus hoe laat moet je nou precies zijn om nog wat mee te pikken van de rij en een leuk plekje te hebben
Uurtje of 12 's middags is mooi.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:54 schreef TheFastOne het volgende:
Dus hoe laat moet je nou precies zijn om nog wat mee te pikken van de rij en een leuk plekje te hebben
ja, alleen gooien ze het tegenwoordig zo vroeg open dat dat steeds korter wordtquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:43 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ga je de eerste keer? De rij is ook leuk, klinkt raar maar de donderdag op de dijk en in de rij is een beleving op zich.
Absoluut op vrijdag pas gaanquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:41 schreef TheFastOne het volgende:
Eerste keer Lowlands hier
Gaan de meesten hier op donderdag al? Want op vrijdag beginnen de acts toch pas?
Ik vond de rij altijd wel leuk, muziekje erbij, biertje beetje aapies kijken.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De rij is gewoon kut. Nooit gesnapt waarom men dat leuk vind. Lowlands begint pas als mijn tent op de camping staat.
Voor de eerste keer dat je wat zinnigs neerzet.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De rij is gewoon kut. Nooit gesnapt waarom men dat leuk vind. Lowlands begint pas als mijn tent op de camping staat.
Ik weet nog dat er vorig jaar een paar gasten ni de nacht al voor de poort stondenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gewoon niet vooraan staan als de poort open gaat.
Heb een paar jaar geleden gehad dat ik op de maandag ochtend toets Engels had en daarna nog twee uur Engelse les.quote:
da's ook precies de verkeerde tijd volgens mijquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:31 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik heb vorig jaar 2,5 uur in de rij gestaan (kwam rond 16.00 uur). Was met die onweer en regen och geen pretje
Ja ik word ook een dagje ouder.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja ik word ook een dagje ouder.Pas als ik 30+ ben mag ik weer verantwoord het hele weekend uit mijn dak gaan want dan ben je vrijgevochten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |