Ehhm..nee. Dat gaat te fur. Onweer begon pas nádat ik 2 keer de rij gedaan had.quote:
Gewoon niet vooraan staan als de poort open gaat.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:54 schreef TheFastOne het volgende:
Dus hoe laat moet je nou precies zijn om nog wat mee te pikken van de rij en een leuk plekje te hebben
Uurtje of 12 's middags is mooi.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:54 schreef TheFastOne het volgende:
Dus hoe laat moet je nou precies zijn om nog wat mee te pikken van de rij en een leuk plekje te hebben
ja, alleen gooien ze het tegenwoordig zo vroeg open dat dat steeds korter wordtquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:43 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ga je de eerste keer? De rij is ook leuk, klinkt raar maar de donderdag op de dijk en in de rij is een beleving op zich.
Absoluut op vrijdag pas gaanquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:41 schreef TheFastOne het volgende:
Eerste keer Lowlands hier
Gaan de meesten hier op donderdag al? Want op vrijdag beginnen de acts toch pas?
Ik vond de rij altijd wel leuk, muziekje erbij, biertje beetje aapies kijken.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De rij is gewoon kut. Nooit gesnapt waarom men dat leuk vind. Lowlands begint pas als mijn tent op de camping staat.
Voor de eerste keer dat je wat zinnigs neerzet.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De rij is gewoon kut. Nooit gesnapt waarom men dat leuk vind. Lowlands begint pas als mijn tent op de camping staat.
Ik weet nog dat er vorig jaar een paar gasten ni de nacht al voor de poort stondenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gewoon niet vooraan staan als de poort open gaat.
Heb een paar jaar geleden gehad dat ik op de maandag ochtend toets Engels had en daarna nog twee uur Engelse les.quote:
da's ook precies de verkeerde tijd volgens mijquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:31 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik heb vorig jaar 2,5 uur in de rij gestaan (kwam rond 16.00 uur). Was met die onweer en regen och geen pretje
Ja ik word ook een dagje ouder.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja ik word ook een dagje ouder.Pas als ik 30+ ben mag ik weer verantwoord het hele weekend uit mijn dak gaan want dan ben je vrijgevochten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |