Laatste keer moest ik zondagavond/nacht weg. Doe ik NOOIT meerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:27 schreef indiaantje89 het volgende:
Donderdag is inderdaad heel euforisch, dat je er bentecht fijn gevoel is dat.
Maandag ochend vond ik ook schitterend trouwens. Helemaal brak en uitgeput met de koffers onder het slik, en je tentje op nek naar de auto lopen... En dat dan die prachtige zonnestralen in de vroege ochtend door de bomen schenen. En dan ook de nevel die daar rond hing.
Ik ging echt daar weg met het idee: ik heb net de weekend van mijn leven gehad
Zou ik ook niet doen, had dat dit jaar bij pinkpop gedaan (vrienden wilde dat). Je moet inderdaad op je drankgebruik letten. En je ziet er tegenop om nog door die drukte naar huis te rijden. Na 3 dagen feesten, en je zit savonds eenmaal in de auto... dan wil je zo snel mogelijk thuis zijn want je wil naar bed. In de ochtend ben je een stuk relaxter en alles lekker op je gemak, je hebt tenslotte toch nog de hele dag voor jequote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Laatste keer moest ik zondagavond/nacht weg. Doe ik NOOIT meer
Hele zondag aan het water, nog klote brak van de vorige dag, ga ik liever verder met bier![]()
Ik heb de rest van de week erna vrij genomenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:33 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb altijd de donderdag al vrij (want er dan al heen) en de maandag sowieso (want dan pas terug en dat duurt tering lang). En de dinsdag eigenlijk ook nog. Voor was, algehele brakheid en nagenieten
dinsdag na Lowlands altijd meteen werken, tis wel ff zwaarquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb de rest van de week erna vrij genomenVorig jaar ook, beviel prima!
Dit jaar vanaf woensdag of donderdag vrij (weet even niet uit m'n hoofd)
Dat wil ik mezelf niet aandoen. Lowlands IS zo'n beetje m'n vakantie, dus dan wil ik daarna op m'n gemak bijkomen en nagenieten. Niet direct bezoedelen met werk op the day afterquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dinsdag na Lowlands altijd meteen werken, tis wel ff zwaar
dat wil ik ook, maar werk kan niet andersquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat wil ik mezelf niet aandoen. Lowlands IS zo'n beetje m'n vakantie, dus dan wil ik daarna op m'n gemak bijkomen en nagenieten. Niet direct bezoedelen met werk op the day after
Jij hebt op maandag weer les?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:48 schreef TWP het volgende:
Wat betreft dit onderwerp heb ik makkelijk praten als student.
vervelend is dat idd. Laatste keer dat ik ging kreeg ik donderdag en vrijdag geen vrij. Dus rugzakje in de auto, tent met bekende meegegeven en drecht vanuit werk auto in en naarde polder toe. Op zondag na de laatste band de auto weer in een smaandag om half 8 weer op het werk verschijnen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat wil ik ook, maar werk kan niet anders
Stom werkquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat wil ik ook, maar werk kan niet anders
Ach dat valt wel mee. Tis allang perfect dat ik mijn Lowlandsvrij niet eens meer hoef in te dienen. Staat standaard genoteerdquote:
Ga je de eerste keer? De rij is ook leuk, klinkt raar maar de donderdag op de dijk en in de rij is een beleving op zich.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:00 schreef Lotteh het volgende:
En hoelaat moet je er dan donderdag zijn om een redelijk plekje te hebben? Is het dan ook al zo druk dat je uren in de rij staat of valt dat wel mee?
Lowlands is niks aan. De rij, dat is het hoogtepunt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:00 schreef Lotteh het volgende:
En hoelaat moet je er dan donderdag zijn om een redelijk plekje te hebben? Is het dan ook al zo druk dat je uren in de rij staat of valt dat wel mee?
Mee eens, ik ben er altijd vroeg bij op de donderdag behalve 1 jaar. Dat was toch een beduidend slechtere start dan alle andere keren.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:44 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Lowlands is niks aan. De rij, dat is het hoogtepunt.
Vrijwillig in de regen staanquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De rij is zó tof, dat ik het vorig jaar 2 keer gedaan heb! [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |