Niets, maar ik denk dat hij alternatieve manieren van het gebruik van een wok daarmee wil laten zien.quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:53 schreef DrukVout het volgende:
En elke keer als ik het kijk snap ik er geen zak van dat hij een baby in zijn wok legt om te badderen.
Ja voor hem makkelijk want hij doet alles "anders" maar wat heeft dat kind met zijn afleveringen te maken...
Hmm, ja, dat kan ik me wel voorstellen eigenlijk. Maar euhm, zou je em dan niet na het inbranden zelf weer recht kunnen maken met een hamer? Hij wordt tenslotte ook in vorm geslagen..quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:03 schreef RobinOok het volgende:
Ik had dat iemand aangeraden, die platte wok op inductie, maar die was er niet zo blij mee. Na het inbranden was de bodem krom en kon ie 'm volgens hem wel weggooien. Ik heb geen inductie, dus ik kan het niet nadoen. Maar ik ben nu toch wel erg benieuwd of het nou echt werkt of niet.
Iemand hier ervaring mee? Of zin in een experimentje?![]()
Nee, jammer genoeg niet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb jij zo een mooie straalmotor van een wokbrander, Robin?
Moet je wel goed plat kunnen meppen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:09 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Hmm, ja, dat kan ik me wel voorstellen eigenlijk. Maar euhm, zou je em dan niet na het inbranden zelf weer recht kunnen maken met een hamer? Hij wordt tenslotte ook in vorm geslagen..
Met zo'n kunststof hamer.
Jep, maar zelfgemaakt smaakt het beter. Maar nog steeds beter dan blokjes.quote:Op zondag 22 april 2012 09:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
heeft iemand al liebig vleesextract gekocht
nice. hebben ze ook kip enzo of alleen rund?quote:Op zondag 22 april 2012 09:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep, maar zelfgemaakt smaakt het beter. Maar nog steeds beter dan blokjes.
Op internetquote:Op zondag 22 april 2012 09:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nice. hebben ze ook kip enzo of alleen rund?en waar heb je het gekocht?
Jawel. Eerste van het nieuwe seizoen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:57 schreef RobinOok het volgende:
Dat is toch geen nieuwe aflevering?
Runderslagaderen?quote:Op donderdag 1 november 2012 10:34 schreef MaximusTG het volgende:
Je kan het toch gewoon nakijken op uitzending gemist? Heb ik gisteravond ook gedaan. Wel geinige aflevering. Leuk snoepreisje naar IJsland, want dat voegde nu niet zo heel veel toe aan de aflevering.
Wel smerig zeg, die runder-slagaderen.
Oh, dat stukje, zat mijn man doorheen te praten, kreeg dat maar half mee.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:14 schreef MaximusTG het volgende:
Niet gezien? Of waren het gewone aderen, dat kan ook. In die stoofpot/soep wat die Afrikaanse vrouw maakte van die vissenkop?
Edit: ja, de ondertiteling zegt slagader, maar hij zegt "vein". Dan zegt zij, "Yes, cow vein". Dan vraagt hij of het voor de smaak is alleen, zegt zij dat het voor "eating" is. En dan proeft ie er een en dan is ie nogal crunchy :p.
Dat apparaat om die vissenkoppen eraf te halen viel nog wel mee, maar die soep vond ik echt het smerigste van de hele uitzending.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:03 schreef golfer het volgende:
Leek mij wel een lekker soepje: koeienmaag, koeienaderen en vissekop.
Dat in IJsland vond ik wel wat toevoegen, want daar zag je hoe vis op grote schaal verwerkt wordt, terwijl je bij de fragmenten in Nederland zag hoe mensen thuis vis drogen en koken. Zo heb je dus van twee kanten beeldquote:Op donderdag 1 november 2012 10:34 schreef MaximusTG het volgende:
Je kan het toch gewoon nakijken op uitzending gemist? Heb ik gisteravond ook gedaan. Wel geinige aflevering. Leuk snoepreisje naar IJsland, want dat voegde nu niet zo heel veel toe aan de aflevering.
Heb pas vandaag weer toegang tot breedbandinternetquote:Op donderdag 1 november 2012 10:34 schreef MaximusTG het volgende:
Val er net is. Het is dus een Oostenrijkse boer in Sicilie?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Een antroposofische siciliaan, whats next, een libertarische zweed?
Nee, een Siciliaan die duits spreektquote:Op woensdag 7 november 2012 20:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Val er net is. Het is dus een Oostenrijkse boer in Sicilie?
Raar accent danquote:Op woensdag 7 november 2012 20:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, een Siciliaan die duits spreekt
Inderdaad, die twee mannen in dat autootje ookquote:
twitter:MarijnFrank twitterde op woensdag 07-11-2012 om 20:30:30Haha #dewildekeuken: 'een antroposoof is iemand die geloofd in de kracht van kleurpotloden' mijn opvoeding in een notendop. reageer retweet
Verbaasd me niet echt dat ze een sofenkind isquote:Op woensdag 7 november 2012 23:16 schreef golfer het volgende:
twitter:MarijnFrank twitterde op woensdag 07-11-2012 om 20:30:30Haha #dewildekeuken: 'een antroposoof is iemand die geloofd in de kracht van kleurpotloden' mijn opvoeding in een notendop. reageer retweet
quote:Op donderdag 8 november 2012 09:53 schreef vriendelijkevriend het volgende:
Bij een antroposofische opvoeding ligt de nadruk kennelijk niet op het Nederlands
Maar ik vind Marijn Frank wel cool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |