Doe zelf even normaal ********quote:Op maandag 12 maart 2012 08:49 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ik vond het gister toch aardig slipper weer![]()
Doe gewoon ff normaal of ga weg.
Ik zal mijn ogen open houden voor je!quote:Op maandag 12 maart 2012 08:49 schreef n8n het volgende:
[..]
De zon schijnt dus waarom niet. Sandalen zijn om een bazen-outfit af te maken
nice, ik bemoei me ff nergens meequote:Op maandag 12 maart 2012 08:50 schreef Aliana het volgende:
[..]
Doe zelf even normaal domme hoer.
[..]
Ik zal mijn ogen open houden voor je!
Ja, heel gezellig vind ik het tot nu toe.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:53 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik ben niet degene die zo ver gaat met kritiek geven, de manier hoe gaat gewoon te ver. Maar ik wil er over ophouden wil er een leuk topic van maken en niet onzinnig gezeur ;-)
Ditquote:
Het H loer-min-L woord verwijder je? Dat is gewoon een aanduiding voor een dame met een zeer respectabel beroep.quote:
Gewoon kappen daarmee. Wij willen dat niet zien hier.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:10 schreef Aliana het volgende:
[..]
Het H loer-min-L woord verwijder je? Dat is gewoon een aanduiding voor een dame met een zeer respectabel beroep.Wat een onzin.
De minachting. Maar oke, zoals je wil.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:15 schreef Mylene het volgende:
[..]
Gewoon kappen daarmee. Wij willen dat niet zien hier.
quote:Op maandag 12 maart 2012 09:18 schreef Aliana het volgende:
[..]
De minachting. Maar oke, zoals je wil.
kijk eens op bva auctions, daar staan ook kasten opquote:Op maandag 12 maart 2012 09:15 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik ben aan het zoeken voor een kledingkast, maar pfoe het is moeilijk in zon kleine kamer..
ik heb een bedbank die veranderd in een 2 persoonsbed als ik dat wil, maar dan is hij zeg zon 1.70/1.80 lang/breed.
en men kamer is maar 2.65, dus de breedte / diepte (of hoe t ook heet ) mag niet te veel zijn omdat je anders de deuren van de kast niet open krijgt..
Men ouders willen er niet bij helpenen jeetje wat is het moeilijk om op internet iets te vinden. Qua lengte is t niet zon ramp, al wil ik wel grote kast.
Kamer is 2.65 bij 2.65 maar kan maar aan 1 kant de kast staan want daar is ruimte voor de rest niet want dan steekt men bed uit, zit er verwarming en aan andere kant de deur (schuifdeur)
Iemand een leuk ideetje voor een kledingkast waar veel in kan, het liefst ook alle schoenen want nu staan er leuk 22 paar schoenen die heel men kamer in beslag nemen
De Sacha heeft dit model voor vrouwen in de zomercollectie. Voor mannen zijn nog geen sandalen binnen maar kan dus best dat die ook nog binnen komen. Gewoon even in de gate houdenquote:Op maandag 12 maart 2012 08:30 schreef n8n het volgende:
[ afbeelding ]
Ben zelf al 3 jaar op zoek naar zulks schoeisel. Tips zijn zeer welkom
Bedankt voor de tip, kan (soms) gelukkig nog net de grootste dames-maten dragen. Speaking of Sasha, was er donderdag. De gedrochten die daar staanquote:Op maandag 12 maart 2012 11:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
De Sacha heeft dit model voor vrouwen in de zomercollectie. Voor mannen zijn nog geen sandalen binnen maar kan dus best dat die ook nog binnen komen. Gewoon even in de gate houden
Ik denk ook dat de mannencollectie een beetje is doorgeslagen met sommige kleuren dit jaar. Ook nog niet echt verkocht.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:13 schreef n8n het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, kan (soms) gelukkig nog net de grootste dames-maten dragen. Speaking of Sasha, was er donderdag. De gedrochten die daar staan
vrouwen collectie idemquote:Op maandag 12 maart 2012 20:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik denk ook dat de mannencollectie een beetje is doorgeslagen met sommige kleuren dit jaar. Ook nog niet echt verkocht.
Verkoopt goed hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Verkoopt goed hoorAlleen de Jeffrey Campbells minder, maja
Ik moest even hardop lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
[..]
My point exactly, in Den Haag had ze er al 2 paar van verkochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was nog niet eens het ergste exemplaar
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Nee in Maastricht niet. Wel de Lita (met katten) en de schoen zonder hak zijn een aantal keer verkocht.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:01 schreef n8n het volgende:
[..]
My point exactly, in Den Haag had ze er al 2 paar van verkochtWas nog niet eens het ergste exemplaar
[..]
hahahahhahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:08 schreef n8n het volgende:
Vind ze verschrikkelijk en aanstellerig. Medewerkster wist ook te vertellen dat ze naar een duurder segment gingen met de winkel. Schoenen daar zijn altijd van paupermaterialen, 'leer' dat er uit ziet als plastic. bah bah
Ik zag ze bij zara in madrid! Misschien ook wel in NL! Meerdere pastel kleurtjes.. Mint, zalm, lichtpaarsquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:28 schreef Tyler-Girl het volgende:
Mijn broek past niet.....maar was wel de goede kleur groen....iemand suggesties waar ik een andere mint groene broek kan vinden?
Lakeside...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:28 schreef Tyler-Girl het volgende:
Mijn broek past niet.....maar was wel de goede kleur groen....iemand suggesties waar ik een andere mint groene broek kan vinden?
Is meer n dorpswinkel, van dezelfde keten als Shoeby. Maar die hebben mintgroene skinny jeans. En lichtoranje, en kobalt blauw, en rood. Eigenlijk alle kleuren wel...lol. Maar die mintgroene is wel cool...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:03 schreef Tyler-Girl het volgende:
Lakeside nog nooit van gehoord.....ga ff google'
En zara denk ik nooit aan (kom er ook nooit), zal eens gaan kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |