De Sacha heeft dit model voor vrouwen in de zomercollectie. Voor mannen zijn nog geen sandalen binnen maar kan dus best dat die ook nog binnen komen. Gewoon even in de gate houdenquote:Op maandag 12 maart 2012 08:30 schreef n8n het volgende:
[ afbeelding ]
Ben zelf al 3 jaar op zoek naar zulks schoeisel. Tips zijn zeer welkom
Bedankt voor de tip, kan (soms) gelukkig nog net de grootste dames-maten dragen. Speaking of Sasha, was er donderdag. De gedrochten die daar staanquote:Op maandag 12 maart 2012 11:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
De Sacha heeft dit model voor vrouwen in de zomercollectie. Voor mannen zijn nog geen sandalen binnen maar kan dus best dat die ook nog binnen komen. Gewoon even in de gate houden
Ik denk ook dat de mannencollectie een beetje is doorgeslagen met sommige kleuren dit jaar. Ook nog niet echt verkocht.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:13 schreef n8n het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, kan (soms) gelukkig nog net de grootste dames-maten dragen. Speaking of Sasha, was er donderdag. De gedrochten die daar staan
vrouwen collectie idemquote:Op maandag 12 maart 2012 20:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik denk ook dat de mannencollectie een beetje is doorgeslagen met sommige kleuren dit jaar. Ook nog niet echt verkocht.
Verkoopt goed hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Verkoopt goed hoorAlleen de Jeffrey Campbells minder, maja
Ik moest even hardop lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
[..]
My point exactly, in Den Haag had ze er al 2 paar van verkochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was nog niet eens het ergste exemplaar
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Nee in Maastricht niet. Wel de Lita (met katten) en de schoen zonder hak zijn een aantal keer verkocht.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:01 schreef n8n het volgende:
[..]
My point exactly, in Den Haag had ze er al 2 paar van verkochtWas nog niet eens het ergste exemplaar
[..]
hahahahhahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:08 schreef n8n het volgende:
Vind ze verschrikkelijk en aanstellerig. Medewerkster wist ook te vertellen dat ze naar een duurder segment gingen met de winkel. Schoenen daar zijn altijd van paupermaterialen, 'leer' dat er uit ziet als plastic. bah bah
Ik zag ze bij zara in madrid! Misschien ook wel in NL! Meerdere pastel kleurtjes.. Mint, zalm, lichtpaarsquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:28 schreef Tyler-Girl het volgende:
Mijn broek past niet.....maar was wel de goede kleur groen....iemand suggesties waar ik een andere mint groene broek kan vinden?
Lakeside...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:28 schreef Tyler-Girl het volgende:
Mijn broek past niet.....maar was wel de goede kleur groen....iemand suggesties waar ik een andere mint groene broek kan vinden?
Is meer n dorpswinkel, van dezelfde keten als Shoeby. Maar die hebben mintgroene skinny jeans. En lichtoranje, en kobalt blauw, en rood. Eigenlijk alle kleuren wel...lol. Maar die mintgroene is wel cool...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:03 schreef Tyler-Girl het volgende:
Lakeside nog nooit van gehoord.....ga ff google'
En zara denk ik nooit aan (kom er ook nooit), zal eens gaan kijken
Een Shoeby hebben we hier wel. Op de site van Lakeside was die groene chino uitverkocht in mijn maat...maar bij de Shoeby hebben ze hem nog wel.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:58 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Is meer n dorpswinkel, van dezelfde keten als Shoeby. Maar die hebben mintgroene skinny jeans. En lichtoranje, en kobalt blauw, en rood. Eigenlijk alle kleuren wel...lol. Maar die mintgroene is wel cool...
Jawohl. Lekker belangrijk waar ik basic topjes haal voor onder mijn trui of blouse. Of thee/handdoeken of vaatdoetjes. Totaal niet interessant. Daarentegen heb ik heel veel merkkleding van goede kwaliteit, maar dat is ook duur dus dan moet je er wat tegenover zetten.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:18 schreef Aliana het volgende:
HemaJullie kopen zeker ook kleding bij de zeeman enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |