hahaha, laat jij dan lekker over je heen lopen. Mannen zeuren vaker over van alles. T gaat om wat je zelf wilt.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:24 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ja, dat is absoluut waar. Ik zou alleen nooit met iemand samen willen zijn die dat constant tegen me zegt en me zo laat voelen. Ach, hij is niet voor niets je ex hè.

HAHAHAHAHHAH! Ik over me heen laten lopen, nee ik bedoelde meer hem de deur uit schoppen.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:29 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
hahaha, laat jij dan lekker over je heen lopen. Mannen zeuren vaker over van alles. T gaat om wat je zelf wilt.
Ooit bij stil gestaan dat mensen ook iets kan overkomen en ze daarom je ex kunnen zijn? nu is dat bij mij gelukkig het geval niet, maar iemand heeft dat ook wel eens te horen gekregen en dan besef je niet wat je zegt.
Kijk eens bij een 2ehands dumpshop. Die dingen waren vet in, 100 jaar geleden.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:30 schreef n8n het volgende:
[ afbeelding ]
Ben zelf al 3 jaar op zoek naar zulks schoeisel. Tips zijn zeer welkom

Klopt ja waren volgens mij ook onderdeel van schoolkostuums, kan ze nergens vinden helaasquote:Op maandag 12 maart 2012 08:31 schreef Aliana het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHAH! Ik over me heen laten lopen, nee ik bedoelde meer hem de deur uit schoppen.
[..]
Kijk eens bij een 2ehands dumpshop. Die dingen waren vet in, 100 jaar geleden.

Ik zou sowieso nog even wachten tot al die zomerschoenen weer een beetje aan bod komen. Geef het een maandje of 2/3 en je zal meer succes hebben met zoeken.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:32 schreef n8n het volgende:
[..]
Klopt ja waren volgens mij ook onderdeel van schoolkostuums, kan ze nergens vinden helaas

Kwam jij nog jouw trotse kledingkeuze showen of echt alleen maar mensen af kraken>?quote:Op maandag 12 maart 2012 08:34 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ik zou sowieso nog even wachten tot al die zomerschoenen weer een beetje aan bod komen. Geef het een maandje of 2/3 en je zal meer succes hebben met zoeken.

Ja wellicht, loop zelf alweer in een korte broek rondquote:Op maandag 12 maart 2012 08:34 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ik zou sowieso nog even wachten tot al die zomerschoenen weer een beetje aan bod komen. Geef het een maandje of 2/3 en je zal meer succes hebben met zoeken.

Huh? Omdat ik hem het advies geef dat hij beter nog even kan wachten met zoeken naar sandalen, totdat het ook echt sandalen weer is en er meer aanbod is?quote:Op maandag 12 maart 2012 08:44 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Kwam jij nog jouw trotse kledingkeuze showen of echt alleen maar mensen af kraken>?

quote:Op maandag 12 maart 2012 08:46 schreef n8n het volgende:
[..]
Ja wellicht, loop zelf alweer in een korte broek rond

De zon schijnt dus waarom niet. Sandalen zijn om een bazen-outfit af te makenquote:Op maandag 12 maart 2012 08:47 schreef Aliana het volgende:
[..]Geweldig, dit soort types. Wel een beetje.. alternatief of niet? (gezien de sandalen..)

Ik vond het gister toch aardig slipper weerquote:Op maandag 12 maart 2012 08:46 schreef Aliana het volgende:
[..]
Huh? Omdat ik hem het advies geef dat hij beter nog even kan wachten met zoeken naar sandalen, totdat het ook echt sandalen weer is en er meer aanbod is?![]()

Doe zelf even normaal ********quote:Op maandag 12 maart 2012 08:49 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ik vond het gister toch aardig slipper weer![]()
Doe gewoon ff normaal of ga weg.
Ik zal mijn ogen open houden voor je!quote:Op maandag 12 maart 2012 08:49 schreef n8n het volgende:
[..]
De zon schijnt dus waarom niet. Sandalen zijn om een bazen-outfit af te maken

nice, ik bemoei me ff nergens meequote:Op maandag 12 maart 2012 08:50 schreef Aliana het volgende:
[..]
Doe zelf even normaal domme hoer.
[..]
Ik zal mijn ogen open houden voor je!

Ja, heel gezellig vind ik het tot nu toe.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:53 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik ben niet degene die zo ver gaat met kritiek geven, de manier hoe gaat gewoon te ver. Maar ik wil er over ophouden wil er een leuk topic van maken en niet onzinnig gezeur ;-)

Ditquote:

Het H loer-min-L woord verwijder je? Dat is gewoon een aanduiding voor een dame met een zeer respectabel beroep.quote:

Gewoon kappen daarmee. Wij willen dat niet zien hier.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:10 schreef Aliana het volgende:
[..]
Het H loer-min-L woord verwijder je? Dat is gewoon een aanduiding voor een dame met een zeer respectabel beroep.Wat een onzin.

De minachting. Maar oke, zoals je wil.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:15 schreef Mylene het volgende:
[..]
Gewoon kappen daarmee. Wij willen dat niet zien hier.

quote:Op maandag 12 maart 2012 09:18 schreef Aliana het volgende:
[..]
De minachting. Maar oke, zoals je wil.

kijk eens op bva auctions, daar staan ook kasten opquote:Op maandag 12 maart 2012 09:15 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik ben aan het zoeken voor een kledingkast, maar pfoe het is moeilijk in zon kleine kamer..
ik heb een bedbank die veranderd in een 2 persoonsbed als ik dat wil, maar dan is hij zeg zon 1.70/1.80 lang/breed.
en men kamer is maar 2.65, dus de breedte / diepte (of hoe t ook heet ) mag niet te veel zijn omdat je anders de deuren van de kast niet open krijgt..
Men ouders willen er niet bij helpenen jeetje wat is het moeilijk om op internet iets te vinden. Qua lengte is t niet zon ramp, al wil ik wel grote kast.
Kamer is 2.65 bij 2.65 maar kan maar aan 1 kant de kast staan want daar is ruimte voor de rest niet want dan steekt men bed uit, zit er verwarming en aan andere kant de deur (schuifdeur)
Iemand een leuk ideetje voor een kledingkast waar veel in kan, het liefst ook alle schoenen want nu staan er leuk 22 paar schoenen die heel men kamer in beslag nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |