abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109000508
Aliana je mag je mening geven maar je kan ook te ver gaan. Ga dan gewoon weg hier.

Wil er een leuk topic van maken.

Tyler girl, de schoenen vind ik persoonlijk niks, dus ik zou toch voor meer goedkopere gaan. :)

Broek lijkt me gaaf. Heb zelf een mint groene tasje van de primark en is een erg mooie kleur. En aangezien kleuren in de mode zijn nu kan het dus prima. Lijkt me leuk voor de lente met mooi wit shirt :) goed gescoord voor 15euros
pi_109000523
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 07:56 schreef kruidkoekje het volgende:
Aliana je mag je mening geven maar je kan ook te ver gaan. Ga dan gewoon weg hier.

Tyler girl, de schoenen vind ik persoonlijk niks, dus ik zou toch voor meer goedkopere gaan. :)

Broek lijkt me gaaf. Heb zelf een mint groene tasje van de primark en is een erg mooie kleur. En aangezien kleuren in de mode zijn nu kan het dus prima. Lijkt me leuk voor de lente met mooi wit shirt :) goed gescoord voor 15euros
Jij zegt precies hetzelfde. :') Maarrem, ik ben gewoon nieuwsgierig, leer jullie gezellige meiden beter kennen. Leuk toch.
pi_109000525
quote:
2s.gif Op maandag 12 maart 2012 07:53 schreef Aliana het volgende:

[..]

Is je vriend hier blij mee dan? ;)
Ow ja want je moet aan trekken wat je vriend leuk vind natuurlijk .

Wat denk je nou zelf.

Ik draag graag hakken en jurkjes ,men ex destijds zag liever een spijkerbroek en sneakers...

Noway dat ik me dan aanpas aan hem, ik moet me er prettig in voelen, hij niet.

Tyler girl broek is gewoon prima meid. Ik wil ook weer eens wat anders en ga er ook eens naar kijken
pi_109000537
quote:
2s.gif Op maandag 12 maart 2012 07:58 schreef Aliana het volgende:

[..]

Jij zegt precies hetzelfde. :') Maarrem, ik ben gewoon nieuwsgierig, leer jullie gezellige meiden beter kennen. Leuk toch.
T gaat om t zelfde, het niet mooi vinden inderdaad. Maar het gaat om de manier hoe je dat deed ;)

Anders ga je ook niet lopen hameren op single zijn en w at der vriend er van zou vinden
pi_109000538
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2012 07:59 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Ow ja want je moet aan trekken wat je vriend leuk vind natuurlijk .

Wat denk je nou zelf.

Ik draag graag hakken en jurkjes ,men ex destijds zag liever een spijkerbroek en sneakers...

Noway dat ik me dan aanpas aan hem, ik moet me er prettig in voelen, hij niet.

Tyler girl broek is gewoon prima meid. Ik wil ook weer eens wat anders en ga er ook eens naar kijken
Moeten is een sterk woord, maar dat is toch leuk? Dat je dingen aanhebt die de ander ook kan waarderen? :{
Ik bedoel, je hoeft niet alles op iemand aan te passen maar als de ander zegt: dit is echt.. vreselijk! Nee, gewoon nee. Is het dan zo erg om je aan te passen? En andersom ook natuurlijk.
pi_109000544
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2012 08:01 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

T gaat om t zelfde, het niet mooi vinden inderdaad. Maar het gaat om de manier hoe je dat deed ;)

Anders ga je ook niet lopen hameren op single zijn en w at der vriend er van zou vinden
Dat is gewoon het onderling beter leren kennen. ;)
  maandag 12 maart 2012 @ 08:02:49 #162
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_109000556
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 07:56 schreef kruidkoekje het volgende:

Bedankt. Ik doe toch gewoon wat ik zelf leuk vind en laat me echt niet door alles en iedereen vertellen wat ik moet doen.
Maar goed, ik hoop dat de broek paat maar dan moet ik idd nog iets vinden om erbij te dragen...
En de schoenen worden het inderdaad niet :)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_109000565
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2012 08:02 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Bedankt. Ik doe toch gewoon wat ik zelf leuk vind en laat me echt niet door alles en iedereen vertellen wat ik moet doen.
Maar goed, ik hoop dat de broek paat maar dan moet ik idd nog iets vinden om erbij te dragen...
Ik ben trots op je meid! Verstandige keuze, ik wist wel dat je het in je had. :'( O+
  maandag 12 maart 2012 @ 08:04:31 #164
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_109000575
quote:
2s.gif Op maandag 12 maart 2012 08:01 schreef Aliana het volgende:

[..]

In dat kader, post dan ook eens méé en laat eens zien wat jij zoal draagt of zou willen hebben :P
3!
pi_109000600
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2012 08:04 schreef Incantrix het volgende:

[..]

In dat kader, post dan ook eens méé en laat eens zien wat jij zoal draagt of zou willen hebben :P
Joh, ik begin me al helemaal op mijn gemak te voelen in dit topic.. misschien lever ik straks ook nog wel een bijdrage. Gezellig hier zeg.
  maandag 12 maart 2012 @ 08:06:55 #166
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_109000608
quote:

[..]

Moeten is een sterk woord, maar dat is toch leuk? Dat je dingen aanhebt die de ander ook kan waarderen? :{
Ik bedoel, je hoeft niet alles op iemand aan te passen maar als de ander zegt: dit is echt.. vreselijk! Nee, gewoon nee. Is het dan zo erg om je aan te passen? En andersom ook natuurlijk.
Ja tuurlijk als hij het echt heel vreselijk vindt kan ik nog wel eens naar hem luisteren.

Wil je nog meer weten trouwens? En vertel eens over jezelf als we elkaar hier toch zo leuk aan het leren kennen zijn....
pi_109000633
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2012 08:06 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Ja tuurlijk als hij het echt heel vreselijk vindt kan ik nog wel eens naar hem luisteren.

Wil je nog meer weten trouwens? En vertel eens over jezelf als we elkaar hier toch zo leuk aan het leren kennen zijn....
Wat wil je weten, iets over mijn kleding? :o
  maandag 12 maart 2012 @ 08:11:31 #168
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_109000651
Om te beginnen ja.....je moet wel een geweldige stijl hebben....ben je styliste ofzo?
pi_109000681
quote:

[..]

Nee dat is afschuwlijk ik ga niet in een spijkerbroek met lelijke sneakers lopen omdat men destijds vriend dat zo mooi vond. Draag liever iets wat veel meer mannen mooi vinden, en ik me zeker voel dan mezelf in sneakers en een spijkerbroek te heisen.

Men ex zei over hakken altijd "dit is echt vreselijk, je ziet er dan niet uit". Hallo, elke man vond het super, dus voelde ik me zeker, dus droeg ik het :)

quote:

[..]

Dan maak je niet gezellig vrienden dan.

quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2012 08:02 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Goed zo *O*

Pfoe ik denk iets van wit of licht/donker grijs. Misschien zelfs iets met een drukkere print :)
pi_109000708
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 08:13 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Nee dat is afschuwlijk ik ga niet in een spijkerbroek met lelijke sneakers lopen omdat men destijds vriend dat zo mooi vond. Draag liever iets wat veel meer mannen mooi vinden, en ik me zeker voel dan mezelf in sneakers en een spijkerbroek te heisen.

Men ex zei over hakken altijd "dit is echt vreselijk, je ziet er dan niet uit". Hallo, elke man vond het super, dus voelde ik me zeker, dus droeg ik het :)

Hmm, dus toen je ex de hele tijd zei dat je er vreselijk uit zag.. voelde jij je zeker? :{
pi_109000722
quote:
2s.gif Op maandag 12 maart 2012 08:16 schreef Aliana het volgende:

[..]

Hmm, dus toen je ex de hele tijd zei dat je er vreselijk uit zag.. voelde jij je zeker? :{
Ja klopt omdat ik wist van andere mannen dat ze jurkjes en hoge hakken veel vrouwelijker vonden :)

en ik voel me totaal niet prettig in een spijkerbroek en sneakers :') dat vind ik gewoon zo afschuwelijk dat doe ik gewoon pertinent niet.
pi_109000740
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 08:17 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Ja klopt omdat ik wist van andere mannen dat ze jurkjes en hoge hakken veel vrouwelijker vonden :)

en ik voel me totaal niet prettig in een spijkerbroek en sneakers :') dat vind ik gewoon zo afschuwelijk dat doe ik gewoon pertinent niet.
Ja oke, maar dat neemt niet weg dat je eigen vriend je er vreselijk uit vindt zien.. lijkt mij niet al te plezierig.
pi_109000761
quote:
2s.gif Op maandag 12 maart 2012 08:20 schreef Aliana het volgende:

[..]

Ja oke, maar dat neemt niet weg dat je eigen vriend je er vreselijk uit vindt zien.. lijkt mij niet al te plezierig.
Ja maar sorry, als ik mezelf in een spijkerbroek heis met sneakers ga ik niet zeker over straat. En mijn eigen zelfvertrouwen is toch het belangrijkste.
Hij kan zoveel willen.
  maandag 12 maart 2012 @ 08:24:23 #174
230788 n8n
Pragmatisch
pi_109000777
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 23:55 schreef megamandy het volgende:
Oja mijn lijstje wordt langer :')

Een badpak (zoek al haren een mooi badpak maar het is heel lastig met mijn cupmaat) en dankzij Fok! heb ik nu mijn zinnen gezet op een van de badpakken van Topvintage. Bedankt dames!

Mijn keuze ga ik maken uit een van deze drie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Maar het zal wel een van de eerste twee worden aangezien je die volgens de site kunt dragen t/m cup F waar ik soms wel eens tegenaanhang :')

Ooh ik heb nu al zin om dit te dragen, dit kun je tenminste ook gewoon in het park dragen als je er eerst een jurkje overheen draagt :D
Die eerste is nice, andere 2 zijn slappe net-niet aftreksels van wat het zou moeten zijn
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_109000780
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 08:21 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Ja maar sorry, als ik mezelf in een spijkerbroek heis met sneakers ga ik niet zeker over straat. En mijn eigen zelfvertrouwen is toch het belangrijkste.
Hij kan zoveel willen.
Ja, dat is absoluut waar. Ik zou alleen nooit met iemand samen willen zijn die dat constant tegen me zegt en me zo laat voelen. Ach, hij is niet voor niets je ex hè. ;)
pi_109000826
quote:
2s.gif Op maandag 12 maart 2012 08:24 schreef Aliana het volgende:

[..]

Ja, dat is absoluut waar. Ik zou alleen nooit met iemand samen willen zijn die dat constant tegen me zegt en me zo laat voelen. Ach, hij is niet voor niets je ex hè. ;)
hahaha, laat jij dan lekker over je heen lopen. Mannen zeuren vaker over van alles. T gaat om wat je zelf wilt.

Ooit bij stil gestaan dat mensen ook iets kan overkomen en ze daarom je ex kunnen zijn? nu is dat bij mij gelukkig het geval niet, maar iemand heeft dat ook wel eens te horen gekregen en dan besef je niet wat je zegt.
  maandag 12 maart 2012 @ 08:30:12 #177
230788 n8n
Pragmatisch
pi_109000830

Ben zelf al 3 jaar op zoek naar zulks schoeisel. Tips zijn zeer welkom oO<
pi_109000840
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 08:29 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

hahaha, laat jij dan lekker over je heen lopen. Mannen zeuren vaker over van alles. T gaat om wat je zelf wilt.

Ooit bij stil gestaan dat mensen ook iets kan overkomen en ze daarom je ex kunnen zijn? nu is dat bij mij gelukkig het geval niet, maar iemand heeft dat ook wel eens te horen gekregen en dan besef je niet wat je zegt.
HAHAHAHAHHAH! Ik over me heen laten lopen, nee ik bedoelde meer hem de deur uit schoppen.
quote:
17s.gif Op maandag 12 maart 2012 08:30 schreef n8n het volgende:
[ afbeelding ]

Ben zelf al 3 jaar op zoek naar zulks schoeisel. Tips zijn zeer welkom oO<
Kijk eens bij een 2ehands dumpshop. Die dingen waren vet in, 100 jaar geleden.
  maandag 12 maart 2012 @ 08:32:16 #179
230788 n8n
Pragmatisch
pi_109000847
quote:
2s.gif Op maandag 12 maart 2012 08:31 schreef Aliana het volgende:

[..]

HAHAHAHAHHAH! Ik over me heen laten lopen, nee ik bedoelde meer hem de deur uit schoppen.

[..]

Kijk eens bij een 2ehands dumpshop. Die dingen waren vet in, 100 jaar geleden.
Klopt ja waren volgens mij ook onderdeel van schoolkostuums, kan ze nergens vinden helaas
pi_109000871
quote:
7s.gif Op maandag 12 maart 2012 08:32 schreef n8n het volgende:

[..]

Klopt ja waren volgens mij ook onderdeel van schoolkostuums, kan ze nergens vinden helaas
Ik zou sowieso nog even wachten tot al die zomerschoenen weer een beetje aan bod komen. Geef het een maandje of 2/3 en je zal meer succes hebben met zoeken.
pi_109000976
quote:
2s.gif Op maandag 12 maart 2012 08:34 schreef Aliana het volgende:

[..]

Ik zou sowieso nog even wachten tot al die zomerschoenen weer een beetje aan bod komen. Geef het een maandje of 2/3 en je zal meer succes hebben met zoeken.
Kwam jij nog jouw trotse kledingkeuze showen of echt alleen maar mensen af kraken>?
  maandag 12 maart 2012 @ 08:46:42 #182
230788 n8n
Pragmatisch
pi_109001002
quote:
2s.gif Op maandag 12 maart 2012 08:34 schreef Aliana het volgende:

[..]

Ja wellicht, loop zelf alweer in een korte broek rond :')
pi_109001005
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 08:44 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Kwam jij nog jouw trotse kledingkeuze showen of echt alleen maar mensen af kraken>?
Huh? Omdat ik hem het advies geef dat hij beter nog even kan wachten met zoeken naar sandalen, totdat het ook echt sandalen weer is en er meer aanbod is? :{ :{
pi_109001017
quote:
7s.gif Op maandag 12 maart 2012 08:46 schreef n8n het volgende:

[..]

Ja wellicht, loop zelf alweer in een korte broek rond :')
:D Geweldig, dit soort types. Wel een beetje.. alternatief of niet? (gezien de sandalen..)
  maandag 12 maart 2012 @ 08:49:14 #185
230788 n8n
Pragmatisch
pi_109001041
quote:
2s.gif Op maandag 12 maart 2012 08:47 schreef Aliana het volgende:

[..]

:D Geweldig, dit soort types. Wel een beetje.. alternatief of niet? (gezien de sandalen..)
De zon schijnt dus waarom niet. Sandalen zijn om een bazen-outfit af te maken :@
pi_109001050
quote:
2s.gif Op maandag 12 maart 2012 08:46 schreef Aliana het volgende:

[..]

Huh? Omdat ik hem het advies geef dat hij beter nog even kan wachten met zoeken naar sandalen, totdat het ook echt sandalen weer is en er meer aanbod is? :{ :{
Ik vond het gister toch aardig slipper weer O+
Doe gewoon ff normaal of ga weg.

jeetje wie pikt men zalando jurkje in, krijg mail je maat is beschikbaar ga ik half uur later naar site, uitverkocht :( :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')