Jij zegt precies hetzelfde.quote:Op maandag 12 maart 2012 07:56 schreef kruidkoekje het volgende:
Aliana je mag je mening geven maar je kan ook te ver gaan. Ga dan gewoon weg hier.
Wil er een leuk topic van maken.
Tyler girl, de schoenen vind ik persoonlijk niks, dus ik zou toch voor meer goedkopere gaan.
Broek lijkt me gaaf. Heb zelf een mint groene tasje van de primark en is een erg mooie kleur. En aangezien kleuren in de mode zijn nu kan het dus prima. Lijkt me leuk voor de lente met mooi wit shirtgoed gescoord voor 15euros
Ow ja want je moet aan trekken wat je vriend leuk vind natuurlijk .quote:
T gaat om t zelfde, het niet mooi vinden inderdaad. Maar het gaat om de manier hoe je dat deedquote:Op maandag 12 maart 2012 07:58 schreef Aliana het volgende:
[..]
Jij zegt precies hetzelfde.Maarrem, ik ben gewoon nieuwsgierig, leer jullie gezellige meiden beter kennen. Leuk toch.
Moeten is een sterk woord, maar dat is toch leuk? Dat je dingen aanhebt die de ander ook kan waarderen?quote:Op maandag 12 maart 2012 07:59 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ow ja want je moet aan trekken wat je vriend leuk vind natuurlijk .
Wat denk je nou zelf.
Ik draag graag hakken en jurkjes ,men ex destijds zag liever een spijkerbroek en sneakers...
Noway dat ik me dan aanpas aan hem, ik moet me er prettig in voelen, hij niet.
Tyler girl broek is gewoon prima meid. Ik wil ook weer eens wat anders en ga er ook eens naar kijken
Dat is gewoon het onderling beter leren kennen.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:01 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
T gaat om t zelfde, het niet mooi vinden inderdaad. Maar het gaat om de manier hoe je dat deed
Anders ga je ook niet lopen hameren op single zijn en w at der vriend er van zou vinden
Bedankt. Ik doe toch gewoon wat ik zelf leuk vind en laat me echt niet door alles en iedereen vertellen wat ik moet doen.quote:Op maandag 12 maart 2012 07:56 schreef kruidkoekje het volgende:
Aliana je mag je mening geven maar je kan ook te ver gaan. Ga dan gewoon weg hier.
Wil er een leuk topic van maken.
Tyler girl, de schoenen vind ik persoonlijk niks, dus ik zou toch voor meer goedkopere gaan.
Broek lijkt me gaaf. Heb zelf een mint groene tasje van de primark en is een erg mooie kleur. En aangezien kleuren in de mode zijn nu kan het dus prima. Lijkt me leuk voor de lente met mooi wit shirtgoed gescoord voor 15euros
Ik ben trots op je meid! Verstandige keuze, ik wist wel dat je het in je had.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:02 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Bedankt. Ik doe toch gewoon wat ik zelf leuk vind en laat me echt niet door alles en iedereen vertellen wat ik moet doen.
Maar goed, ik hoop dat de broek paat maar dan moet ik idd nog iets vinden om erbij te dragen...
En de schoenen worden het inderdaad niet
In dat kader, post dan ook eens méé en laat eens zien wat jij zoal draagt of zou willen hebbenquote:Op maandag 12 maart 2012 08:01 schreef Aliana het volgende:
[..]
Dat is gewoon het onderling beter leren kennen.
Joh, ik begin me al helemaal op mijn gemak te voelen in dit topic.. misschien lever ik straks ook nog wel een bijdrage. Gezellig hier zeg.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
In dat kader, post dan ook eens méé en laat eens zien wat jij zoal draagt of zou willen hebben
Ja tuurlijk als hij het echt heel vreselijk vindt kan ik nog wel eens naar hem luisteren.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:01 schreef Aliana het volgende:
[..]
Moeten is een sterk woord, maar dat is toch leuk? Dat je dingen aanhebt die de ander ook kan waarderen?![]()
Ik bedoel, je hoeft niet alles op iemand aan te passen maar als de ander zegt: dit is echt.. vreselijk! Nee, gewoon nee. Is het dan zo erg om je aan te passen? En andersom ook natuurlijk.
Wat wil je weten, iets over mijn kleding?quote:Op maandag 12 maart 2012 08:06 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ja tuurlijk als hij het echt heel vreselijk vindt kan ik nog wel eens naar hem luisteren.
Wil je nog meer weten trouwens? En vertel eens over jezelf als we elkaar hier toch zo leuk aan het leren kennen zijn....
Nee dat is afschuwlijk ik ga niet in een spijkerbroek met lelijke sneakers lopen omdat men destijds vriend dat zo mooi vond. Draag liever iets wat veel meer mannen mooi vinden, en ik me zeker voel dan mezelf in sneakers en een spijkerbroek te heisen.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:01 schreef Aliana het volgende:
[..]
Moeten is een sterk woord, maar dat is toch leuk? Dat je dingen aanhebt die de ander ook kan waarderen?![]()
Ik bedoel, je hoeft niet alles op iemand aan te passen maar als de ander zegt: dit is echt.. vreselijk! Nee, gewoon nee. Is het dan zo erg om je aan te passen? En andersom ook natuurlijk.
Dan maak je niet gezellig vrienden dan.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:01 schreef Aliana het volgende:
[..]
Dat is gewoon het onderling beter leren kennen.
Goed zoquote:Op maandag 12 maart 2012 08:02 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Bedankt. Ik doe toch gewoon wat ik zelf leuk vind en laat me echt niet door alles en iedereen vertellen wat ik moet doen.
Maar goed, ik hoop dat de broek paat maar dan moet ik idd nog iets vinden om erbij te dragen...
En de schoenen worden het inderdaad niet
Hmm, dus toen je ex de hele tijd zei dat je er vreselijk uit zag.. voelde jij je zeker?quote:Op maandag 12 maart 2012 08:13 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Nee dat is afschuwlijk ik ga niet in een spijkerbroek met lelijke sneakers lopen omdat men destijds vriend dat zo mooi vond. Draag liever iets wat veel meer mannen mooi vinden, en ik me zeker voel dan mezelf in sneakers en een spijkerbroek te heisen.
Men ex zei over hakken altijd "dit is echt vreselijk, je ziet er dan niet uit". Hallo, elke man vond het super, dus voelde ik me zeker, dus droeg ik het
Ja klopt omdat ik wist van andere mannen dat ze jurkjes en hoge hakken veel vrouwelijker vondenquote:Op maandag 12 maart 2012 08:16 schreef Aliana het volgende:
[..]
Hmm, dus toen je ex de hele tijd zei dat je er vreselijk uit zag.. voelde jij je zeker?
Ja oke, maar dat neemt niet weg dat je eigen vriend je er vreselijk uit vindt zien.. lijkt mij niet al te plezierig.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:17 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ja klopt omdat ik wist van andere mannen dat ze jurkjes en hoge hakken veel vrouwelijker vonden
en ik voel me totaal niet prettig in een spijkerbroek en sneakersdat vind ik gewoon zo afschuwelijk dat doe ik gewoon pertinent niet.
Ja maar sorry, als ik mezelf in een spijkerbroek heis met sneakers ga ik niet zeker over straat. En mijn eigen zelfvertrouwen is toch het belangrijkste.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:20 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat neemt niet weg dat je eigen vriend je er vreselijk uit vindt zien.. lijkt mij niet al te plezierig.
Die eerste is nice, andere 2 zijn slappe net-niet aftreksels van wat het zou moeten zijnquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:55 schreef megamandy het volgende:
Oja mijn lijstje wordt langer
Een badpak (zoek al haren een mooi badpak maar het is heel lastig met mijn cupmaat) en dankzij Fok! heb ik nu mijn zinnen gezet op een van de badpakken van Topvintage. Bedankt dames!
Mijn keuze ga ik maken uit een van deze drie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar het zal wel een van de eerste twee worden aangezien je die volgens de site kunt dragen t/m cup F waar ik soms wel eens tegenaanhang
Ooh ik heb nu al zin om dit te dragen, dit kun je tenminste ook gewoon in het park dragen als je er eerst een jurkje overheen draagt
Ja, dat is absoluut waar. Ik zou alleen nooit met iemand samen willen zijn die dat constant tegen me zegt en me zo laat voelen. Ach, hij is niet voor niets je ex hè.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:21 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ja maar sorry, als ik mezelf in een spijkerbroek heis met sneakers ga ik niet zeker over straat. En mijn eigen zelfvertrouwen is toch het belangrijkste.
Hij kan zoveel willen.
hahaha, laat jij dan lekker over je heen lopen. Mannen zeuren vaker over van alles. T gaat om wat je zelf wilt.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:24 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ja, dat is absoluut waar. Ik zou alleen nooit met iemand samen willen zijn die dat constant tegen me zegt en me zo laat voelen. Ach, hij is niet voor niets je ex hè.
HAHAHAHAHHAH! Ik over me heen laten lopen, nee ik bedoelde meer hem de deur uit schoppen.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:29 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
hahaha, laat jij dan lekker over je heen lopen. Mannen zeuren vaker over van alles. T gaat om wat je zelf wilt.
Ooit bij stil gestaan dat mensen ook iets kan overkomen en ze daarom je ex kunnen zijn? nu is dat bij mij gelukkig het geval niet, maar iemand heeft dat ook wel eens te horen gekregen en dan besef je niet wat je zegt.
Kijk eens bij een 2ehands dumpshop. Die dingen waren vet in, 100 jaar geleden.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:30 schreef n8n het volgende:
[ afbeelding ]
Ben zelf al 3 jaar op zoek naar zulks schoeisel. Tips zijn zeer welkom
Klopt ja waren volgens mij ook onderdeel van schoolkostuums, kan ze nergens vinden helaasquote:Op maandag 12 maart 2012 08:31 schreef Aliana het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHAH! Ik over me heen laten lopen, nee ik bedoelde meer hem de deur uit schoppen.
[..]
Kijk eens bij een 2ehands dumpshop. Die dingen waren vet in, 100 jaar geleden.
Ik zou sowieso nog even wachten tot al die zomerschoenen weer een beetje aan bod komen. Geef het een maandje of 2/3 en je zal meer succes hebben met zoeken.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:32 schreef n8n het volgende:
[..]
Klopt ja waren volgens mij ook onderdeel van schoolkostuums, kan ze nergens vinden helaas
Kwam jij nog jouw trotse kledingkeuze showen of echt alleen maar mensen af kraken>?quote:Op maandag 12 maart 2012 08:34 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ik zou sowieso nog even wachten tot al die zomerschoenen weer een beetje aan bod komen. Geef het een maandje of 2/3 en je zal meer succes hebben met zoeken.
Ja wellicht, loop zelf alweer in een korte broek rondquote:Op maandag 12 maart 2012 08:34 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ik zou sowieso nog even wachten tot al die zomerschoenen weer een beetje aan bod komen. Geef het een maandje of 2/3 en je zal meer succes hebben met zoeken.
Huh? Omdat ik hem het advies geef dat hij beter nog even kan wachten met zoeken naar sandalen, totdat het ook echt sandalen weer is en er meer aanbod is?quote:Op maandag 12 maart 2012 08:44 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Kwam jij nog jouw trotse kledingkeuze showen of echt alleen maar mensen af kraken>?
quote:Op maandag 12 maart 2012 08:46 schreef n8n het volgende:
[..]
Ja wellicht, loop zelf alweer in een korte broek rond
De zon schijnt dus waarom niet. Sandalen zijn om een bazen-outfit af te makenquote:Op maandag 12 maart 2012 08:47 schreef Aliana het volgende:
[..]Geweldig, dit soort types. Wel een beetje.. alternatief of niet? (gezien de sandalen..)
Ik vond het gister toch aardig slipper weerquote:Op maandag 12 maart 2012 08:46 schreef Aliana het volgende:
[..]
Huh? Omdat ik hem het advies geef dat hij beter nog even kan wachten met zoeken naar sandalen, totdat het ook echt sandalen weer is en er meer aanbod is?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |