niks mis met homo'squote:
Nee.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gaat dit over dat kleine negertje op dat fietsje?
gaat ook zo hardquote:
De lekkerste chick die er bij stondquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:44 schreef naatje_1 het volgende:
Wie was trouwens Snarf? (die was er neem ik aan ook nog na afloop?)
Picsquote:
charmed_angel dr fobo staat ze sowieso inquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
charmed_angel dr fobo staat ze sowieso in
Dat was ik al.quote:
Geef wat links dan kan ik ook zo even lekker fappen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:48 schreef Ezechielk het volgende:
Verdorie, nu moet ik fappen op dat fobo.
Zou ook nog wel kunnen jaquote:
quote:
quote:
Dit kan maar op 1 manier opgelost worden dames.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Fotoboek van charmed_angelquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Geef wat links dan kan ik ook zo even lekker fappen.
Ok brb. Bedankt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Fotoboek van charmed_angel
Fotoboek van User
Fotoboek van Kore
Je hebt mijne nog nooit gezien he?quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Fotoboek van charmed_angel
Fotoboek van User
Fotoboek van Kore
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit kan maar op 1 manier opgelost worden dames.Een wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Qua tieten ga ik weinig winnen vrees ik
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Jij hebt ook geen foto's van jezelf er in staan.quote:
Hoe dat zo? Kleine borsten zijn mooi en lief.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Een wat?
Qua tieten ga ik weinig winnen vrees ik
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Kleine borsten zijn mooi en lief.
[..]
Ja, over die van jou en silk.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:58 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben we het nog steeds over tieten?
Gr gr
Snarfjequote:Op woensdag 7 maart 2012 17:44 schreef naatje_1 het volgende:
Wie was trouwens Snarf? (die was er neem ik aan ook nog na afloop?)
Ja, pics van de jouwe.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:58 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben we het nog steeds over tieten?
Gr gr
Hmm neeehhhquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Silk denkt dat jij betere hebt.
Heb ik niet op gelet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmm neeehhh
Die van samzz zijn beter
Die zijn groter, volgens mij.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik niet op gelet.
Iemand die dit kan bevestigen?
Ik heb nog last van mijn nek en rugquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:07 schreef naatje_1 het volgende:
Iedereen spreekt immer over de tetten van Samzz, dus dan zullen die wel veel indruk maken.
Je hebt ze bij Myraela thuis kunnen aanschouwen. Of aan kunnen zitten, ze lag toch KO op een ligstoel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:07 schreef naatje_1 het volgende:
Iedereen spreekt immer over de tetten van Samzz, dus dan zullen die wel veel indruk maken.
Ik ben gister veel vergeten merk ik. Normaal ben ik ook altijd de eerste die aan jouw tietjes zit, dat heb ik gister ook niet gedaan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:09 schreef Myraela het volgende:
Ik zie het al voor me.Naatje die naar der tietjes gaat grijpen omdat ze het toch niet doorheeft.
beetje gay van je jaquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:10 schreef naatje_1 het volgende:
Ze hebben geen indruk op mij gemaakt, maar dat kan ook wat over mij zeggen.
Jij hebt liever formaatje Chelsea Charms?quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:10 schreef naatje_1 het volgende:
Ze hebben geen indruk op mij gemaakt, maar dat kan ook wat over mij zeggen.
Ik ga pas naar tieten kijken als ik ze naakt voor me heb... In andere gevallen kijk ik naar het gezicht. (er zijn uitzonderingen)quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij hebt liever formaatje Chelsea Charms?
Buh daar ga ik echt niet aan beginnenquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:16 schreef SiIk het volgende:
Pff, ik dacht, laat ik eens een lijstje maken met gemeete mensen. Zit nu al over de 50 en ben er vast nog een aantal vergeten
Ik zit op 600+quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:16 schreef SiIk het volgende:
Pff, ik dacht, laat ik eens een lijstje maken met gemeete mensen. Zit nu al over de 50 en ben er vast nog een aantal vergeten
Heb ik ook een keer geprobeerd toen er een topic met lijsten was. Werd ook wel erg veel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:16 schreef SiIk het volgende:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:16 schreef SiIk het volgende:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Buh daar ga ik echt niet aan beginnen
Ditquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Buh daar ga ik echt niet aan beginnen
quote:
Ben ent uit mij werk. As we speak ben ik een paar gig foto's aan het overpompenquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:18 schreef SiIk het volgende:
[..]Alleen mensen die ik ook gesproken heb. Maar ik gooi em ook maar weer weg. Te lang
Heeft u al foto's?
Niemand wil jou ook meeten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:20 schreef Intronic het volgende:
Ik heb niemand gemeet dus kort lijstje.
Ik heb jou ook niet gemeten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:20 schreef Intronic het volgende:
Ik heb niemand gemeet dus kort lijstje.
Tof, ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben ent uit mij werk. As we speak ben ik een paar gig foto's aan het overpompen
Ik miste je wel naast me tijdens de film hoor!quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben ent uit mij werk. As we speak ben ik een paar gig foto's aan het overpompen
Volgens mij was dat een topic van mij.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer geprobeerd toen er een topic met lijsten was. Werd ook wel erg veel.
Ik jou ook, al had ik Bart naast me om me gezelschap te houdequote:Op woensdag 7 maart 2012 18:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik miste je wel naast me tijdens de film hoor!
Ik ookquote:
[..]
Stoer doen maar niet naar de film gaanquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iedereen die ook op een meet was op je 'gemeet' lijstje doen
Ik was bij de filmquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Stoer doen maar niet naar de film gaan
Hij was erquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Stoer doen maar niet naar de film gaan
was jij nou op de pre-meetquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:08 schreef Turquaz52 het volgende:
Wanneer meer pics/foktv?![]()
Heb alleen maar 1tje van mezelf.. (best goed gelukt ook nog)![]()
ff je foto zoeken hoor. Hoe zie je er uit?quote:
En hij stelt zich geeneens voor?quote:
Moet je niet aan mij vragen. Aan mij stelde hij zich wel netjes voor. Althans, de eerste keer dat ik hem zag, gisteren niet, maar dat leek me ook niet zo nodig meer.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ff je foto zoeken hoor. Hoe zie je er uit?
[..]
En hij stelt zich geeneens voor?
Ik sprak eigenlijk alleen de mensen die ik al van te voren kende...quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ff je foto zoeken hoor. Hoe zie je er uit?
[..]
En hij stelt zich geeneens voor?
De eersdere meet was ook met een vaste groep en niet zo een hoop fokkers waarvan je niet eens weet welke wel en niet fokkers zijnquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:23 schreef SiIk het volgende:
[..]
Moet je niet aan mij vragen. Aan mij stelde hij zich wel netjes voor. Althans, de eerste keer dat ik hem zag, gisteren niet, maar dat leek me ook niet zo nodig meer.
Ik had nog wel deo op gedaan in de hoop dat mensen zich zouden voorstellenquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik sprak eigenlijk alleen de mensen die ik al van te voren kende...+ een paar die zich aan mij voorstelde
Ik heb je niet eens gezien bij de pre-meetquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De eersdere meet was ook met een vaste groep en niet zo een hoop fokkers waarvan je niet eens weet welke wel en niet fokkers zijn
En ik zei wel hoi
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik had nog wel deo op gedaan in de hoop dat mensen zich zouden voorstellen
Godverquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb je niet eens gezien bij de pre-meet
Jammer eigenlijk
Ik was er wel, ik stond de hele tijd bij kaneel, maximum en twi en zoquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Godver
Volgende keer zal ik iedereen hoi zeggen, sorry![]()
2e kans in Amsterdam
Ik jou ook nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb je niet eens gezien bij de pre-meet
Jammer eigenlijk
Je rook lekker fris ja, ik denk ik knuffel je even.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik had nog wel deo op gedaan in de hoop dat mensen zich zouden voorstellen
Ik kwam aan en zag wat fokkers die ik al een tijdje ken, maar die bleven bij elkaar 'we blijven bij elkaar, we kennen de rest niet'quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was er wel, ik stond de hele tijd bij kaneel, maximum en twi en zo
Nohomo. Dat wel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je rook lekker fris ja, ik denk ik knuffel je even.
ja dat was zeker gezelligquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:30 schreef Samzz het volgende:
Ik was er wel, ik was er wel, ik was er wel.
De film was leuk, maar ik had blijven hangen in dat paviljoen ook niet erg gevonden, gezellig.
Dat vond iedereenquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:30 schreef Samzz het volgende:
De film was leuk, maar ik had blijven hangen in dat paviljoen ook niet erg gevonden, gezellig.
Oja, jij was het interviewmeisje toch?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:30 schreef Samzz het volgende:
Ik de hele tijd binnen en ging weg toen DW binnenkwamquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er waren best veel mensen, ik stond de helft van de tijd buiten
Is het een leuke foto?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nohomo. Dat wel.
Ik sta met je tsjikkie op de foto![]()
![]()
Weet ikquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nohomo. Dat wel.
Ik sta met je tsjikkie op de foto![]()
![]()
Was jij de dame die nog nooit bij de BurgerKing gegeten had?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:30 schreef Samzz het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |