Ik ben gister veel vergeten merk ik. Normaal ben ik ook altijd de eerste die aan jouw tietjes zit, dat heb ik gister ook niet gedaan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:09 schreef Myraela het volgende:
Ik zie het al voor me.Naatje die naar der tietjes gaat grijpen omdat ze het toch niet doorheeft.
beetje gay van je jaquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:10 schreef naatje_1 het volgende:
Ze hebben geen indruk op mij gemaakt, maar dat kan ook wat over mij zeggen.
Jij hebt liever formaatje Chelsea Charms?quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:10 schreef naatje_1 het volgende:
Ze hebben geen indruk op mij gemaakt, maar dat kan ook wat over mij zeggen.
Ik ga pas naar tieten kijken als ik ze naakt voor me heb... In andere gevallen kijk ik naar het gezicht. (er zijn uitzonderingen)quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij hebt liever formaatje Chelsea Charms?
Buh daar ga ik echt niet aan beginnenquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:16 schreef SiIk het volgende:
Pff, ik dacht, laat ik eens een lijstje maken met gemeete mensen. Zit nu al over de 50 en ben er vast nog een aantal vergeten
Ik zit op 600+quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:16 schreef SiIk het volgende:
Pff, ik dacht, laat ik eens een lijstje maken met gemeete mensen. Zit nu al over de 50 en ben er vast nog een aantal vergeten
Heb ik ook een keer geprobeerd toen er een topic met lijsten was. Werd ook wel erg veel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:16 schreef SiIk het volgende:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:16 schreef SiIk het volgende:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Buh daar ga ik echt niet aan beginnen
Ditquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Buh daar ga ik echt niet aan beginnen
quote:
Ben ent uit mij werk. As we speak ben ik een paar gig foto's aan het overpompenquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:18 schreef SiIk het volgende:
[..]Alleen mensen die ik ook gesproken heb. Maar ik gooi em ook maar weer weg. Te lang
Heeft u al foto's?
Niemand wil jou ook meeten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:20 schreef Intronic het volgende:
Ik heb niemand gemeet dus kort lijstje.
Ik heb jou ook niet gemeten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:20 schreef Intronic het volgende:
Ik heb niemand gemeet dus kort lijstje.
Tof, ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben ent uit mij werk. As we speak ben ik een paar gig foto's aan het overpompen
Ik miste je wel naast me tijdens de film hoor!quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben ent uit mij werk. As we speak ben ik een paar gig foto's aan het overpompen
Volgens mij was dat een topic van mij.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer geprobeerd toen er een topic met lijsten was. Werd ook wel erg veel.
Ik jou ook, al had ik Bart naast me om me gezelschap te houdequote:Op woensdag 7 maart 2012 18:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik miste je wel naast me tijdens de film hoor!
Ik ookquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Kleine borsten zijn mooi en lief.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |