abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 maart 2012 @ 15:13:57 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108823097
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_108823246
Vik! Ze hebben hier in Hull ook en La Perla (Italiaan)! :')
Ja doei.
pi_108823469
Oja voor diegene die zich nu afvroegen hoe het met mij gegaan is sinds ik hier weg ging.
In dieet staan wat before/after en hoe het nu is foto's.
Dus heb jullie hulp wel echt weer nodig :Y
  Vis een optie? woensdag 7 maart 2012 @ 15:28:56 #4
70532 loveli
N
pi_108823747
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 15:17 schreef motorbloempje het volgende:
Vik! Ze hebben hier in Hull ook en La Perla (Italiaan)! :')
Ik neem aan dat je het niet over lingerie hebt?
crap in = crap out
pi_108823750
Zit er echt maar 5 kilo tussen die wens-foto en nu Sarabi? Wel goed dat je het weer oppakt. :)
Oh en respect dat je het zo eerlijk laat zien, het onder ogen zien is de eerste stap.
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_108823874
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 15:28 schreef Mini. het volgende:
Zit er echt maar 5 kilo tussen die wens-foto en nu Sarabi? Wel goed dat je het weer oppakt. :)
Yep, zo slank was ik niet echt hoor....was een erg goede foto (die heb ik hier ook al ooit gepost toen en toen geloofde ook niemand het hahaha).
  Vis een optie? woensdag 7 maart 2012 @ 15:33:20 #7
70532 loveli
N
pi_108823938
Geef een cursus "hoe sta ik goed op foto's" :P
crap in = crap out
pi_108823959
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 15:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Yep, zo slank was ik niet echt hoor....was een erg goede foto (die heb ik hier ook al ooit gepost toen en toen geloofde ook niemand het hahaha).
Nou ja, het kan geen kwaad om een doel te hebben. :P Edit gezien btw?
Wel goede motivatie, zo'n wensfoto... Die heb ik ook nog wel.
Everything has changed
pi_108824002
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 15:28 schreef Mini. het volgende:
Oh en respect dat je het zo eerlijk laat zien, het onder ogen zien is de eerste stap.
dat vroeg ik me ook al af, maar goede foto skillss! En nu doorbikkelen om die 5 kg eraf te krijgen :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_108824048
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 15:33 schreef Mini. het volgende:

[..]

Nou ja, het kan geen kwaad om een doel te hebben. :P Edit gezien btw?
Wel goede motivatie, zo'n wensfoto... Die heb ik ook nog wel.
Ik zie hem nu :) en is wel de belangrijkste stap, maar moest wel.
Sta nu 2 a 3x in de week in die laatste outfit 1,5 uur voor een grote spiegel te dansen, dan zie je wel dat er iets moet gebeuren.
Sowieso werd ik een beetje verdrietig van mijn slechte etenspatroon.

Oja op mijn wensfoto weeg ik nog steeds zo'n 76 kilo, dus echt niet slank bij 1.68.
Maar wel een mooi gewicht voor mij.
pi_108824087
ik wil mijn collega uit het hoge noorden helpen en krijg het voor elkaar om intern een hele shitstorm te veroorzaken :X

Het is een gave :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? woensdag 7 maart 2012 @ 15:38:01 #12
70532 loveli
N
pi_108824121
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 15:37 schreef _aurum_ het volgende:
ik wil mijn collega uit het hoge noorden helpen en krijg het voor elkaar om intern een hele shitstorm te veroorzaken :X

Het is een gave :')
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 7 maart 2012 @ 15:39:50 #13
70532 loveli
N
pi_108824190
Bij een shitstorm kun je het beste aan de juiste kant van de shit staan en bidden dat de wind niet draait.
crap in = crap out
pi_108824279
Wow, 25 eraf is echt veel. ^O^
Ik heb nog moeite met de laatste kilo's.. De laatste tijd lijkt het wel dat bij alles wat ik sport mijn lichaam spieren wil kweken. Ik word iedere keer weer zwaarder, maar vetpercentage daalt nog wel.. En echt veel krachttraining doe ik eigenlijk niet.
pi_108824449
lijstjes update:

O: kwark con todo
T: appeltje
L: niet geluncht maar van de lunchkar een stokbroodje gezond zonder ham gescoord plus beker melk
T: appeltje
D: hartige taart met een salade
T: stukje chocola bij de thee

ik heb nu inderdaad alweer een beetje trek, maar geen t's voorhanden, anders dan dropjes.
  Vis een optie? woensdag 7 maart 2012 @ 15:48:41 #16
70532 loveli
N
pi_108824501
Hoeveel moet je er nog? Dagje sauna voor je weegmoment kan ook helpen.
crap in = crap out
pi_108824574
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 15:42 schreef the85mc het volgende:
Wow, 25 eraf is echt veel. ^O^
Ik heb nog moeite met de laatste kilo's.. De laatste tijd lijkt het wel dat bij alles wat ik sport mijn lichaam spieren wil kweken. Ik word iedere keer weer zwaarder, maar vetpercentage daalt nog wel.. En echt veel krachttraining doe ik eigenlijk niet.
Thanks!
Maar spieren erbij is toch niet erg! (ookal weeg je dan wel iets meer maar je weet waardoor dat komt).

Ik wilde vandaag trouwens gaan wandelen omdat ik verder niets aan sport doe, maar het regent echt al de hele tijd }:|
pi_108824579
Ik mag max 80 kg wegen. Duurt nog wel lang voor de eerste grote wedstrijd. Denk ergens april, mei ofzo. Sauna is inderdaad laatste redmiddel, of hardlopen met vuilniszak aan. Maar dat is echt slecht voor je lichaam en je prestaties worden er ook niet echt beter van.. Beter probeer ik van te voren gewoon op gewicht te zijn. Ik ben wel al 1 week onder de 80 geweest :')
pi_108824749
Ik dacht trouwens dat ik 112kg woog, vanmorgen even op de weegschaal (keek er toevallig naar), 117 :o
Meetlint gepakt, middel gewoon nog 97... Net als Mc hier dus ook lichamus in de warrus! 8)7
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_108824873
O: 2 volkoren boterhammen met 1 gebakken ei en wat ketchup
T: banaan
S: uurtje fitness B-)
L: vier lijnzaadcrackers filet americain met uitjes :9
T: volkoren puntje met achterham, 2 kiwi's
D: worteltjes (in pakketjes uit de oven), tilapia en aardappelpuree
T: beetje kwark met muesli

Zoiets wordt het, denk ik.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_108824884
Hoe lang ben je ongeveer, viz?
pi_108824896
Loveli, een sportmassage is altijd steviger dan een ontspanningsmassage. Maar weet niet of Elysium verschillende massages aanbiedt en wat voor bon je precies hebt.

XM! Gefeliciteerd!! *O* en kaartjes voor Radiohead *O*

Lunch viel wel mee: bruin bolletje met kipfilet en een mueslibol. Beker halfvolle melk erbij. Wel 2 koekjes bij de koffie (1 om 9 uur en 1 om 11 uur/half 12). Wel een hectische dag (ben ik niet gewend, dat rennen van de ene locatie / vergadering naar de andere) en nu geen concentratie meer over voor mijn 'normale' werkzaamheden.

):O
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108825042
Dat verklaart misschien ook wel die 5 kilo, je kunt natuurlijk op een bepaald gewicht met veel spieren een stuk slanker zijn dan op hetzelfde gewicht met weinig spieren en meer vet.
Bij mij zegt absoluut gewicht ook vrij weinig, ik ben nu maar 4 of max. 5 kilo lichter dan pakweg een half jaar geleden, maar wel bijna 2 kledingmaten dunner. Nu heb ik nog steeds niet veel spieren, maar toen was het echt 0,0. De kleren die ik nu weer aankan paste ik eerst ook pas bij een lager gewicht.
Everything has changed
pi_108825051
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 15:59 schreef the85mc het volgende:
Hoe lang ben je ongeveer, viz?
Ongeveer 2 meter
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_108825183
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 16:03 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ongeveer 2 meter
Beer!
pi_108825280
Sarabi, ten eerste: props voor je durf ^O^ Ten tweede, je bent echt gezegend met mooie taille, bij ieder gewicht O+ En die kilootjes gaan er wel weer af. Meer eten dus!
pi_108825505
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 16:06 schreef creepycookie het volgende:

[..]

Beer!
:D
Maar je hebt me op FB, dus jij had wel kunnen weten dat ik best lomp ben :P
pi_108825537
quote:

[..]

Ongeveer 2 meter
De volgende keer dat we gaan meeten doe ik mn hakken aan. B-) Kan ik je bijna recht in de ogen kijken. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_108825567
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 16:14 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Maar je hebt me op FB, dus jij had wel kunnen weten dat ik best lomp ben :P
Nou "lomp" was eigenlijk nog niet echt in me opgekomen :P Ik vind lomp meer hoe je je gedraagt, praat en beweegt enzo, en dat weet ik van jou niet :P
  woensdag 7 maart 2012 @ 16:18:52 #30
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108825690
Lijstje dan maar...
Een kort dagje vandaag, pas om 10.30 uur het bed uit en om 21.00 weer naar bed.

Br.: 2 volkorenpuntjes met achterham, sla, komkommer, tomaat, beschuit kaas, beker melk
S: 102 baantjes zwemmen
T's: appel, peer, druiven, blokje choco, zoute stokjes, tomatencremesoep met balletjes, gekookt ei
D: Veeeeeeeeeeel hutspot, zoet/scherpe spareribs uit de oven
T: 2 kommen dubbelvla
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? woensdag 7 maart 2012 @ 16:21:13 #31
70532 loveli
N
pi_108825807
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 16:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Doe jij weleens een dag gewoon stilzitten?
crap in = crap out
pi_108825993
quote:

[..]

Ongeveer 2 meter
Naast jou ben ik dan bijna een dwerg met mn 1,84. Op zich is 119 kg bij 2 meter niet echt te zwaar toch?
pi_108825997
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 16:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijstje dan maar...
Een kort dagje vandaag, pas om 10.30 uur het bed uit en om 21.00 weer naar bed.

Nu nog een racefiets en je kunt een triatlon gaan doen. Dat is mijn doel voor na de urbanathlon.
pi_108826024
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 16:09 schreef creepycookie het volgende:
Sarabi, ten eerste: props voor je durf ^O^ Ten tweede, je bent echt gezegend met mooie taille, bij ieder gewicht O+ En die kilootjes gaan er wel weer af. Meer eten dus!
En dat vind ik nog steeds moeilijk als ik bezig ben met afvallen, maar het gaat de goede kant op :)

:@ bedankt voor de complimentjes
  woensdag 7 maart 2012 @ 16:26:35 #35
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108826080
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 16:21 schreef loveli het volgende:

[..]

Doe jij weleens een dag gewoon stilzitten?
Op werkdagen maar als ik vrij ben dan wil ik wel wat doen, er is ook zoveel leuks te doen.. Wandelen is het leukst O+
pi_108826102
Hoihoi.. Hier ook een lijstje in de aanbieding:

O: smoothie banaan, bessen, yoghurt, tarwezemelen, lijnzaad (233 kcal)
T: cupcake (traktatie leerling, was een kleintje) (110?? misschien iets meer)
L: 3 crackers met een pak kipfilet (vleeswaren) en een avocado (459 kcal)
D: chicken chow mein schotel (458 kcal volgens Ainsley, ik doe er iets meer kip in dus gok dat het 500 is)
S: X-co training
T: 2 crackers 20+ kaas denk ik.. (200 kcal)
ongeveer 1500 totaal, mag dus nu ook nog wel een kleine T hebben.. nu nog bedenken wat... :)
pi_108826105
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 16:25 schreef anna82 het volgende:

[..]

Nu nog een racefiets en je kunt een triatlon gaan doen. Dat is mijn doel voor na de urbanathlon.
^O^ Staat hier ook nog op de wishlist. Als 't lekkerder weer is de racefiets hier weer van stal halen, de normale pedalen er weer onder schroeven en eens wat vaker gaan fietsen, kan hier hartstikke mooi!
Ja doei.
pi_108826157
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 16:26 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Op werkdagen maar als ik vrij ben dan wil ik wel wat doen, er is ook zoveel leuks te doen.. Wandelen is het leukst O+
Ja, dat wandeltopic moet ik toch écht maar 's gaan openen! Als het even meezit (de weersvoorspellingen zakken ietwat in ;( ) gaan we dit weekend dan eindelijk op pad in 't peak district. En zal dan met de foto's van die hike wel 't topic opengooien! :Y
Ja doei.
  woensdag 7 maart 2012 @ 16:30:20 #39
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108826256
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 16:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, dat wandeltopic moet ik toch écht maar 's gaan openen! Als het even meezit (de weersvoorspellingen zakken ietwat in ;( ) gaan we dit weekend dan eindelijk op pad in 't peak district. En zal dan met de foto's van die hike wel 't topic opengooien! :Y
graag!

Fietsen in de buitenlucht dat vind ik echt zoiets als bleekselderij met kokos eten :')
  Vis een optie? woensdag 7 maart 2012 @ 16:31:29 #40
70532 loveli
N
pi_108826315
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 16:25 schreef anna82 het volgende:

[..]

Toch geen hele???
crap in = crap out
pi_108826378
We gaan een kat nemen, en nu heeft mijn huisgenoot een lijstje opgehangen met eventuele kattennamen :') Ik heb nu voor Kip gestemd, maar misschien hebben jullie nog leuke ideeën? :P

http://instagr.am/p/H4FO5oD6y3/
  Vis een optie? woensdag 7 maart 2012 @ 16:33:59 #42
70532 loveli
N
pi_108826451
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 16:32 schreef creepycookie het volgende:
We gaan een kat nemen, en nu heeft mijn huisgenoot een lijstje opgehangen met eventuele kattennamen :') Ik heb nu voor Kip gestemd, maar misschien hebben jullie nog leuke ideeën? :P

[ afbeelding ]
Actie. En dan Actie voeren :')
crap in = crap out
pi_108826463
Ow wat leuk een kat!! :P
Ik heb 2 dagen lopen denken over kattennamen (moest er 2 zijn) haha. Suc6.
Maar ik kan de afbeelding niet zien?
Mr. Smith :s)
~ Bonito La Risa ~
pi_108826525
quote:

[ afbeelding ]
Ik moet er vier met beginletter C verzinnen, dus ik sla even over :')
pi_108826541
quote:

http://instagr.am/p/H4FO5oD6y3/
Ik zie geen feauteau, maar O+ Kip O+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_108826545
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 16:33 schreef loveli het volgende:

[..]

Actie. En dan Actie voeren :')
lol. Flauw :D
pi_108826546
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2012 16:35 schreef An24 het volgende:

[..]

Cadootje O+
~ Bonito La Risa ~
pi_108826552
Tarzan :') Pas maar op creepy, straks beland 'ie dan bij je huisgenotes in het nachtkastje :') :P
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 16:25 schreef the85mc het volgende:

[..]

Naast jou ben ik dan bijna een dwerg met mn 1,84. Op zich is 119 kg bij 2 meter niet echt te zwaar toch?
117 he! :{ :P :D

Mwah, kan verschillend zijn :') Na 1e keer afvallen (op verkeerde manier van 165kg naar 90kg) was ik dus maar 90kg, maar net nog zo'n laagje vet als nu maar wel veel spiermassa kwijt en kon maar iets van 1800kcal per dag eten om gelijk te blijven.
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 16:25 schreef Sarabi het volgende:

[..]

En dat vind ik nog steeds moeilijk als ik bezig ben met afvallen, maar het gaat de goede kant op :)

:@ bedankt voor de complimentjes
Het is veel beter om een tekort aan kcal's te creëren door te bewegen dan te weinig te eten :)
Ga je helemaal te laag dan gaat wat je standaard al verbrand ook omlaag, waardoor je na het lijnen dus nog minder kan eten om op gewicht te blijven...
Is klein beetje waar ik bang voor ben bij Minilot, maar hoop dat het niet gebeurt/meevalt... :@
pi_108826560
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 16:35 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik zie geen feauteau, maar O+ Kip O+
Het is een linkje!
pi_108826583
Lijstje alsnog gelezen: Kip w/ Zet maar een kruisje namens mij :Y
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_108826602
@Sarabi jeetje, je zou idd niet zeggen dat daar maar 5 kg tussen zit, maar zijwaarts of frontaal kan idd stukken schelen op de foto. Maar ey, vijf kilo is niet onoverkomelijk, met wat je al gepresteerd hebt, gaat je dat prima lukken toch?
pi_108826643
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2012 16:35 schreef An24 het volgende:

[..]

Creepy en Cookie? :P

Ik vind Kip ook de leukste. :)
Everything has changed
pi_108826663
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 16:36 schreef Syrena het volgende:
Lijstje alsnog gelezen: Kip w/ Zet maar een kruisje namens mij :Y
Hehe oO<
pi_108826691
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 16:35 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Cadootje O+

Maar ik vind kip ook leuk. Of voor een nog sterker effect: Birdy :')
pi_108826707
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 16:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Wandeltopic? :D goed idee ;)
pi_108826741
Kenau Hasselaar :7
pi_108826754
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 16:37 schreef Mini. het volgende:

[..]

Creepy en Cookie? :P

Ik vind Kip ook de leukste. :)
Moet wel op de stamboom he ;) manlief heeft al alle soa's met een C opgenoemd :D
pi_108826773
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 16:36 schreef MarMar het volgende:
@Sarabi jeetje, je zou idd niet zeggen dat daar maar 5 kg tussen zit, maar zijwaarts of frontaal kan idd stukken schelen op de foto. Maar ey, vijf kilo is niet onoverkomelijk, met wat je al gepresteerd hebt, gaat je dat prima lukken toch?
Als die 2e foto frontaal was geweest was het inderdaad heel anders geweest. Moet ik toch weer eens gaan onthouden wanneer mensen foto's van mij gaan maken hahaha.

5 kilo kan volgens mij soms een stuk moeilijker zijn dan 30 kilo....maar we zullen zien.
Mocht ik niet meer afvallen is dat ook geen ramp, ik wil vooral een goed etenspatroon hebben.
Maar ik heb zo'n gevoel dat dat wel een beetje samenhangt :D

Ik ga nu even op de hometrainer, weinig zin in maar wandelen gaat het hem ook niet meer worden vandaag.
pi_108826775
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 16:39 schreef Syrena het volgende:
Kenau Hasselaar :7
Oh god. :')
pi_108826808
quote:
117 he! :{ :P :D

Mwah, kan verschillend zijn :') Na 1e keer afvallen (op verkeerde manier van 165kg naar 90kg) was ik dus maar 90kg, maar net nog zo'n laagje vet als nu maar wel veel spiermassa kwijt en kon maar iets van 1800kcal per dag eten om gelijk te blijven.

Sorry 117, haha. Dat crashen klinkt bekend, al was het bij mij wat minder extreem, van 97 naar 80 in een paar weken. Jaar later woog ik weer 93.. Maar nu doe ik al ruim een jaar om van 93 lichter te worden. Maar ver onder de 80 gaat moeilijk worden, al is dat wel mn doel. Eerst afvallen tot 76-77 en dan krachttraining. Ben nog nooit zo licht geweest, tenminste niet na mn 17e ofzo.
pi_108827005
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 16:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Toch geen hele???
Oh gut nee! Ik dacht zelf aan de olympische afstand, dat is 40 km fietsen, 10 km lopen en hoeveel zwemmen weet ik even niet meer, maar het was niet al te veel. Tegen die tijd moet dat te doen zijn.

Maar eerst maar eens die 12 km kunnen lopen. Hoe gaat het met jouw trainingen?
pi_108827120
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 15:50 schreef the85mc het volgende:
Ik mag max 80 kg wegen. Duurt nog wel lang voor de eerste grote wedstrijd. Denk ergens april, mei ofzo. Sauna is inderdaad laatste redmiddel, of hardlopen met vuilniszak aan. Maar dat is echt slecht voor je lichaam en je prestaties worden er ook niet echt beter van.. Beter probeer ik van te voren gewoon op gewicht te zijn. Ik ben wel al 1 week onder de 80 geweest :')
Ruilen? Ik ben druk bezig om juist boven de 80kg te komen. :')

Je kan kijken naar http://www.leangains.com/. Schijnt goed te werken om vet te verliezen terwijl je zoveel mogelijk spiermassa behoudt.
  Vis een optie? woensdag 7 maart 2012 @ 16:51:08 #63
70532 loveli
N
pi_108827213
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 16:46 schreef anna82 het volgende:

[..]

Oh gut nee! Ik dacht zelf aan de olympische afstand, dat is 40 km fietsen, 10 km lopen en hoeveel zwemmen weet ik even niet meer, maar het was niet al te veel. Tegen die tijd moet dat te doen zijn.

Maar eerst maar eens die 12 km kunnen lopen. Hoe gaat het met jouw trainingen?
Dat is een kwart, met een kilometer zwemmen. Heb een 1/8 gedaan toen ik een jaar of 15 was. Jong en onbezonnen. Ik ga vanavond weer lopen met het groepje, het wordt binnen loopband + circuit, want baggerweer.
crap in = crap out
pi_108827225
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 16:41 schreef the85mc het volgende:

[..]

Sorry 117, haha. Dat crashen klinkt bekend, al was het bij mij wat minder extreem, van 97 naar 80 in een paar weken. Jaar later woog ik weer 93.. Maar nu doe ik al ruim een jaar om van 93 lichter te worden. Maar ver onder de 80 gaat moeilijk worden, al is dat wel mn doel. Eerst afvallen tot 76-77 en dan krachttraining. Ben nog nooit zo licht geweest, tenminste niet na mn 17e ofzo.
Juni duurt gelukkig nog even :) Moet lukken toch?

Ik wil vooral resultaat in cm's zien...
Dus eigenlijk vooral nog buik- en rugvet wegwerken...

[ Bericht 16% gewijzigd door V1z0R op 07-03-2012 17:10:21 ]
pi_108827249
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 16:48 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ruilen? Ik ben druk bezig om juist boven de 80kg te komen. :')
Veel krachttraining, weinig herhalingen. Veel eiwitten eten en ik zou binnen een jaar 100 kg wegen.. Misschien een uitdaging na mijn wedstrijden ;)
  woensdag 7 maart 2012 @ 16:55:40 #66
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108827420
Kip :D Rudyard Kipling, Kip for short!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_108827443
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 16:51 schreef the85mc het volgende:

[..]

Veel krachttraining, weinig herhalingen. Veel eiwitten eten en ik zou binnen een jaar 100 kg wegen.. Misschien een uitdaging na mijn wedstrijden ;)
Vrijdag mezelf weer een keer wegen. Ik ben benieuwd of er nog wat bijgekomen is. }:|
pi_108827471
Noem de kat Kurtz! :')
Ja doei.
  woensdag 7 maart 2012 @ 17:10:25 #69
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108828057
Open die wandeltopic nouhou!
pi_108828158
Foto's van jaar of 3 terug
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto's van een maandje geleden. Heb thermo aan omdat ik net terug kwam van schaatsen :) Op 2e foto trek ik mn schouders iets naar achter, lijkt daardoor heel anders. Maar in de tussentijd wel iets zwaarder geworden, maar wel dunner.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  woensdag 7 maart 2012 @ 17:15:56 #71
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108828246
Wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  woensdag 7 maart 2012 @ 17:19:00 #72
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108828340
SPOILER
pi_108828411
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 17:13 schreef the85mc het volgende:
Foto's van jaar of 3 terug
SPOILER
Foto's van een maandje geleden. Heb thermo aan omdat ik net terug kwam van schaatsen :) Op 2e foto trek ik mn schouders iets naar achter, lijkt daardoor heel anders. Maar in de tussentijd wel iets zwaarder geworden, maar wel dunner.
SPOILER
SPOILER
Netjes!
Uniekhoorn ook! Maar je moet echt niet nog meer gaan afvallen hoor.

Hometrainen is saai }:| dus heb het maar 20 minuutjes volgehouden.
Maar eens een leuke serie zoeken om tijdens het fietsen te kijken ofzo.
  woensdag 7 maart 2012 @ 17:22:35 #74
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108828460
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 17:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Netjes!
Uniekhoorn ook! Maar je moet echt niet nog meer gaan afvallen hoor.

Hometrainen is saai }:| dus heb het maar 20 minuutjes volgehouden.
Maar eens een leuke serie zoeken om tijdens het fietsen te kijken ofzo.
Yep, series zoeken of een filmpje kijken tijdens hometrainen want anders is het niet te doen.
pi_108828462
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 17:19 schreef uniekhoorn het volgende:
SPOILER
Wow!! terug ;) Wat een verschil zeg!
  woensdag 7 maart 2012 @ 17:25:03 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108828543
Oh ik moet mn miss piggy foto ook weer opzoeken zie ik :')
Niet meer actief op Fok!
pi_108828613
Wow, mc. Goed gedaan zeg!

En Uniek is ook mooi! Ik zal eens kijken of ik ook nog voor en na heb. Ik heb namelijk de camera vermeden in mijn dikke periode :')
  woensdag 7 maart 2012 @ 17:29:01 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108828698
Ik had omgekeerde anorexia in mijn dikke periode :P. Dit weekend mijn referentiebroek eens passen want die wil ik dit voorjaar weer aan.
Niet meer actief op Fok!
pi_108828741
^O^ seht gut aus menschen :Y
pi_108829407
Oeh the85mc goed gedaan!! Uniekje wist ik al, maar idd, goed blijven eten zoals je nu doet, daar hoeft geen grammetje meer af!!
pi_108829774
85, goed gedaan hoor! Maar wil je er nog zoveel af dan?

En jeetje, Uniek ook goed bezig, niet meer er af hoor!

Mijn before en nu foto's heb ik niet echt... Of eerlijk gezegd, wil ik niet zien haha
Eigenlijk heb ik ze hier voor me. Misschien wel zo verstandig om te laten zien. Dan weet ik weer waarvoor ik het doe ;)
~ Bonito La Risa ~
pi_108829806
Manmanman, er is nog niets productiefs uit me gekomen vandaag, en zit nu vooral te gapen :') Hopelijk straks wat energie opdoen bij 't spinnen.... Vanavond vroeg naar bed!

Nu nog even bedenken of we gaan fietsen naar de sportschool of de auto nemen :@
Ja doei.
  woensdag 7 maart 2012 @ 18:00:36 #83
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108829882
Doe nou die wandeltopic... *stampvoet*
pi_108829920
quote:
8s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Doe nou die wandeltopic... *stampvoet*
  woensdag 7 maart 2012 @ 18:02:12 #85
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108829938
Op weg naar de stad voor tapas :9.

O: Franse kwark (250 gr) met 3 el muesli
T/LT: moorkop :')
D: tapas dus!

Zal wel ook groente nemen :')
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 7 maart 2012 @ 18:02:44 #86
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108829963
Oh en naamtopic O+
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_108829970
quote:
10s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op weg naar de stad voor tapas :9.

O: Franse kwark (250 gr) met 3 el muesli
T/LT: moorkop :')
D: tapas dus!

Zal wel ook groente nemen :')
:o
Maar je was jarig toch?? Dan mag het :Y O-)
pi_108830051
Gefeliciteerd XM!
  woensdag 7 maart 2012 @ 18:07:11 #89
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108830112
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:03 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:o
Maar je was jarig toch?? Dan mag het :Y O-)
Nog steeds zelfs!
pi_108830130
Mijn meest dikste periode foto's liggen nog in mijn andere huis.

Maar ik zat tussen Sarabi en Uniek in :@ Die er nu beiden dus geweldig uit zien :Y

Ik heb geen droogtrainfoto's, dat heeft ook kort geduurd. Maar dit komt het meeste in de buurt (en is nu ook zeker weer haalbaar, nog maar drie kilo!) :

SPOILER
:+

[ Bericht 0% gewijzigd door An24 op 07-03-2012 18:23:55 ]
pi_108830257
quote:
6s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:07 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nog steeds zelfs!
Oeh! Dan mag het nog steeds :D *O*

En gefeliciteerd natuurlijk :*
  Vis een optie? woensdag 7 maart 2012 @ 18:12:46 #92
70532 loveli
N
pi_108830321
Er zit wat voor je hoofd. En je hebt een verrekt ( :') ) goed lijf zo te zien.
crap in = crap out
pi_108830377
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:12 schreef loveli het volgende:
Dat!
Mijn wens ziet er ongeveer ook zo uit.. maar of ik dat ga halen ooit?
pi_108830412
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:14 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Dat!
Mijn wens ziet er ongeveer ook zo uit.. maar of ik dat ga halen ooit?
Jij bent al een heel eind!
pi_108830533
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:15 schreef LieLie het volgende:

[..]

Jij bent al een heel eind!
Nou.. er moet dan nog best een boel kont en dij vanaf hoor.. (en een beetje buik, maar dat gaat iets makkelijker..)
  woensdag 7 maart 2012 @ 18:19:35 #96
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_108830573
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
Manmanman, er is nog niets productiefs uit me gekomen vandaag, en zit nu vooral te gapen :')
ik las poepen :')
Kwak
pi_108830594
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:19 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik las poepen :')
.. dat ook kwak, dat ook...
Ja doei.
  woensdag 7 maart 2012 @ 18:20:06 #98
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_108830595
gefeliciteerd XM *doet een dansje in de rondte*
Kwak
pi_108830608
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

.. dat ook kwak, dat ook...
Nou.. das best productief dan toch?! :+
pi_108830630
Zo maar 's omkleden :') :z :z kijken of ik niet halverwege de trap in slaap donder ofzo..
Ja doei.
pi_108830688
Ohja.. sporten :s) zo ook maar eens omkleden. En ik ga mooi met de auto want het is hier heeeel vies nat en koud :X
pi_108830709
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:18 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nou.. er moet dan nog best een boel kont en dij vanaf hoor.. (en een beetje buik, maar dat gaat iets makkelijker..)
Dijen waren ook mijn probleem. Zadeltassen :X Buik was snel plat!
  Vis een optie? woensdag 7 maart 2012 @ 18:23:26 #103
70532 loveli
N
pi_108830712
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja.. sporten :s) zo ook maar eens omkleden. En ik ga mooi met de auto want het is hier heeeel vies nat en koud :X
^^
crap in = crap out
pi_108830814
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:12 schreef loveli het volgende:
Dank :@ Je ziet in ieder geval aan de buitenkant niet dat ik uit elkaar flikker }:|
pi_108830835
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 16:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Hoihoi.. Hier ook een lijstje in de aanbieding:

O: smoothie banaan, bessen, yoghurt, tarwezemelen, lijnzaad (233 kcal)
T: cupcake (traktatie leerling, was een kleintje) (110?? misschien iets meer)
L: 3 crackers met een pak kipfilet (vleeswaren) en een avocado (459 kcal)
D: chicken chow mein schotel (458 kcal volgens Ainsley, ik doe er iets meer kip in dus gok dat het 500 is)
S: X-co training
T: 2 crackers 20+ kaas denk ik.. (200 kcal)
ongeveer 1500 totaal, mag dus nu ook nog wel een kleine T hebben.. nu nog bedenken wat... :)
Ik vind 1500 inclusief sport maar weinig.

Maar goed, ik denk dat ik dat altijd blijf heben over jouw lijstjes..
pi_108830893
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:23 schreef An24 het volgende:

[..]

Dijen waren ook mijn probleem. Zadeltassen :X Buik was snel plat!
Snel zal ik niet zeggen van mijn buik, plat ook niet, maar die dijen/billen zitten echt in mijn bouw, dus die zullen altijd blijven vrees ik :)

Maar goed ik was zo tot 2 jaar geleden:
SPOILER
En nu ongeveer zo:
SPOILER
pi_108830903
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:27 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik vind 1500 inclusief sport maar weinig.

Maar goed, ik denk dat ik dat altijd blijf heben over jouw lijstjes..
Nja daarom ook iets er bij na het sporten ;)
pi_108830926
Lichaam om jaloers op te worden An :Y

Hmm waarom heb ik zo'n probleem met gezond eten, ik heb nu al de hele dag het gevoel dat ik teveel heb gegeten omdat ik 2 stukjes quiche op heb.
Toen ik maandenlang rotzooi at had ik daar geen last van }:| zal wel even omschakelen zijn.
  Vis een optie? woensdag 7 maart 2012 @ 18:35:20 #109
70532 loveli
N
pi_108831125
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:28 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Snel zal ik niet zeggen van mijn buik, plat ook niet, maar die dijen/billen zitten echt in mijn bouw, dus die zullen altijd blijven vrees ik :)

SPOILER
En nu ongeveer zo:
SPOILER
Je bent jonger geworden!
crap in = crap out
pi_108831197
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Je bent jonger geworden!
:D _O- was't maar waar.. ik word over 2 weken voor de 3e keer 29 O-) O-)
pi_108831216
Oe zit ik hier in een topic vol mooie dames ;)

Mixende_match, hoeft niet veel meer af. Uiteindelijk wil ik wel 80 kg wegen. Ik wil eerst iets lichter worden dan 80 en daarna na krachttraining weer op 80 uitkomen. Dus nog genoeg te sporten komende tijd ;)
pi_108831238
volgens het voedingscentrum zit ik op 1800 kcals, ongeveer:

O: havermout met bosvruchten
T: appel
T: handje volkoren muesli achtige dingen
L: chili con carne op een bedje van rauwe spinazie met een lepel turkse yoghurt
T: 500 gram wortelen
T: bakje turkse yoghurt met 2 handjes muesli
B: uur wandelen
D: gegrilde paprika, courgette en aubergine met wat bulghur.
pi_108831341
Het is gelukt! En we gaan fietsen naar de sportschool *schouderklop*

En hup voor iedereen die ook nog moed moet verzamelen! :P :W
Ja doei.
pi_108831619
Ik ben sinds vorige week begonnen met het 'opschonen voor de zomer'. weeg op dit moment 73 en wil naar de 65. Dus 8 kilo te gaan. Opletten met eten en veel sporten. dinsdag, donderdag, zondag is teamsporten en maandag woensdag vrijdag = groepslessen in de sportschool (als het een keertje niet lukt is geen ramp) Die sportschool doe ik samen met een vriendin. Dus dat is een goede motivatie en teamsport moet wel :P

Daarnaast wil ik gezonder en minder gaan eten. Ik heb mijn vriend en vrienden al op de hoogte gebracht en die gaan me steunen, dus dat is hartstikke fijn. Alleen die momenten in mn uppie blijven nog lastig.. Zeker als ik met honger door de supermarkt struin..

Vandaag:
O: meergranen stokbroodje ossenworst en met beetje mosterd 2 kopjes thee
L: 2 volkoren bammetjes, 1 met kipkerrie salade pikant en 1 met sandwichspread.
A: Mie met veel groente en kruiden en beetje satesaus, een tomaat en augurk.

Normaal ben ik van 2x fruit als tussendoortje, maar gisteren heel veel fruit gegeten, dus vandaag even een balansdagje op dat gebied.(ivm de suikers)

Nu de sportkleding in en opweg naar de sportschool :) (voor t 1st en meteen zonder die vriendin, dus spannend!)
3e jaars Fysiostudent
13-5-2011 &lt;3
pi_108831709
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:28 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

SPOILER
En nu ongeveer zo:
SPOILER
Niet alleen jonger, maar nog meer the bomb. Het heeft je echt super goed gedaan O+

En dank Sarabi. Ik ben ook erg trots, omdat ik er zo hard voor heb gewerkt, ondanks de EDS!
pi_108832198
Ok! Ik ga ook wel naar de sportschool ipv hardlopen! :D
Doe wat je niet durft.
pi_108832335
Iedereen naar de sportschool! *O* Net weer terug en helemaal kapot. :')

Mannenlijstje: :9
O: Havermout, grapefruit
T: 1x bth rookvlees, 1x bth pindakaas, 1x bth kalkoenfilet, banaan
L: 2x bth rookvlees met 1 ei, 1x bth pindakaas, 1x bth kalkoenfilet
T: 2x bth kalkoen filet, 1x bth pindakaas, donut ( :9 )
T: 250gr magere kwark met banaan
S: 45 min KT, 20 min cardio
T: Wheyshake
D: Pasta met tomaat/tonijnsaus
T: 250gr magere kwark
pi_108832604
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:52 schreef An24 het volgende:

[..]

Niet alleen jonger, maar nog meer the bomb. Het heeft je echt super goed gedaan O+

En dank Sarabi. Ik ben ook erg trots, omdat ik er zo hard voor heb gewerkt, ondanks de EDS!
Dat moet je ook zeker zijn :Y
pi_108832769
Waaaaaw @ fotoos! _O_ !
  woensdag 7 maart 2012 @ 19:16:58 #120
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_108832775
Wauw, mooie foto's en resultaten hier!
Gelukkige verjaardag XM!

Lijstje:
O: Bak kwark + muesli
L: Veel te laat maar een bruin belegd broodje met kaas/ham
T: Peer, appelsien
D: 2 volkoren boterhammen met kalkoenfilet, geitenkaas, halve cup a soup met 500 ml water.
T: worteltjes, ?

Beetje balans voor gisteren. Morgen weer gezonde dingen kopen in de supermarkt , nog geen tijd gehad deze week...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_108833121
Wow ik zie een paar lekkere lijven voorbij komen :9

Sunny!! Wat een verschil zeg, je lijkt wel een ander mens, jonger ook idd

An, mooi strak zeg!

Ik vind het echt super om zulke resultaten te zien, echt motiverend.

Ik ben inmiddels 8 kilo lichter dan 6 maanden geleden :) het valt alleen nog niet echt op :P
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  woensdag 7 maart 2012 @ 19:26:00 #122
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_108833216
ik heb net in dieet mijn start, mijn resultaat en mijn fail gepost met foto's... voor de liefhebbers.
Kwak
  woensdag 7 maart 2012 @ 19:26:59 #123
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_108833272
De mama van mijn vriendje zei zondag wel dat ik vermagerd was, score! Maar gewicht of maten weet ik niet, broek zit wel losser en buik is imo wat minder...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_108833615
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:37 schreef the85mc het volgende:
Oe zit ik hier in een topic vol mooie dames ;)

Mixende_match, hoeft niet veel meer af. Uiteindelijk wil ik wel 80 kg wegen. Ik wil eerst iets lichter worden dan 80 en daarna na krachttraining weer op 80 uitkomen. Dus nog genoeg te sporten komende tijd ;)
Dit is het mooie-meidenhoekje van fok :Y

Ik zat me bij het bijlezen juist te bedenken dat we momenteel wel een fijne grote portie mannenvlees binnen hebben. Vizor heeft lang en dapper bijna alleen het fort bewaakt :D.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_108833701
Ohai!!
The85mc :9 weinig mannen hier maar die we hebben... whoei!
  woensdag 7 maart 2012 @ 19:35:21 #126
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108833736
Wat Sigme zegt!

V1 is onze dappere man :)
Het is een lieve, mooie lompe man, just the way i like it!
pi_108833767
Goede foto's!!! *O*
pi_108833819
En ik ben denk ik nu ongeveer net als Sunny que figuur. Maar op FB staan genoeg foto's :')

Lijstje!!!
O: 3 bth (dubbele kaas, halve chocopasta)
T: 1 baklava
L: tomatensoep en een stuk quiche
T: 1 snelle jelle
B: door de stad hupsen op hakken
D: andijviestamp en 1/3e bio rookworst
T: druifjes
S: bodypump + buikspieren
pi_108834065
WTF ik ben voor/na foto's aan het kijken in dieet, sommige mensen zijn echt vet afgevallen... die Tink :o

(stiekem op zoek naar foto's van sarabi :P)
pi_108834112
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 19:40 schreef Perruche het volgende:
WTF ik ben voor/na foto's aan het kijken in dieet, sommige mensen zijn echt vet afgevallen... die Tink :o

Whehe, woordgarpje.

Respect voor v1z dat hij het zo lang in z'n eentje heeft uitgehouden. _O_
  woensdag 7 maart 2012 @ 19:43:02 #131
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108834170
Yep, Tink is een mooie vrouw maar er zijn zoveel mooie zwaardere vrouwen in dieet.
  woensdag 7 maart 2012 @ 19:43:43 #132
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_108834214
O-)
Kwak
pi_108834250
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 19:41 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Whehe, woordgarpje.

Respect voor v1z dat hij het zo lang in z'n eentje heeft uitgehouden. _O_
Wat dan in zijn eentje? Viz heeft zich goed vermaakt bij de BBQ tussen al die vrouwen volgens mij :P

Eldinosaurus ben jij ook zo'n stuk :~

En kwak is knap :Y
pi_108834364
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 19:40 schreef Perruche het volgende:

Die zijn niet zo spannend, behalve dat ik weer hard aan de slag moet.
pi_108834371
Leuk om te zien al die voor- en nafoto's, ja! :Y
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_108834534
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 19:44 schreef Perruche het volgende:

[..]

Wat dan in zijn eentje? Viz heeft zich goed vermaakt bij de BBQ tussen al die vrouwen volgens mij :P

Eldinosaurus ben jij ook zo'n stuk :~

En kwak is knap :Y
Ik ben hard bezig om het lichaam weer een beetje toonbaar te krijgen. :') Waarschijnlijk een beetje vergelijkbaar met the85mc op het moment. Moeilijk in te schatten.

Pff, als ik dit bord met pasta leegkrijg ben ik echt trots op mezelf. :Y)
pi_108834573
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 19:46 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Die zijn niet zo spannend, behalve dat ik weer hard aan de slag moet.
Ik vind ze wel goed! Alleen je zou niet zeggen dat tussen die 2 onderste maar 5 kilo zit :o maar props hoor, volgens mij zou ik echt nooit 25 kilo kunnen afvallen :')
pi_108834614
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 19:49 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ik ben hard bezig om het lichaam weer een beetje toonbaar te krijgen. :') Waarschijnlijk een beetje vergelijkbaar met the85mc op het moment. Moeilijk in te schatten.

Pff, als ik dit bord met pasta leegkrijg ben ik echt trots op mezelf. :Y)
:~ er komt steeds meer kwaliteit in dit topic zie ik al :7.

Helaas heb ik nooit moeite met iets opeten :') zeker niet als het :9 pasta :9 is.
pi_108834653
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 19:50 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik vind ze wel goed! Alleen je zou niet zeggen dat tussen die 2 onderste maar 5 kilo zit :o maar props hoor, volgens mij zou ik echt nooit 25 kilo kunnen afvallen :')
Moet je eerst ook wel heel erg dik zijn ;)
en ik hoop dat ik er over 5 kilo weer zo uit zie, want dat is ook altijd weer de vraag (spieren etc).
pi_108834654
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 19:50 schreef Perruche het volgende:

[..]

:~ er komt steeds meer kwaliteit in dit topic zie ik al :7.

Helaas heb ik nooit moeite met iets opeten :') zeker niet als het :9 pasta :9 is.
Zie m'n lijstje van vandaag en bedenk daar even +/- 500gr aan pasta/saus bij. ;)
pi_108834730
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 19:51 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Zie m'n lijstje van vandaag en bedenk daar even +/- 500gr aan pasta/saus bij. ;)
Alleen die kwark zou ik echt niet wegkrijgen, bweh! Maar zou ook wel volzitten ja :D
pi_108834830
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 19:52 schreef Perruche het volgende:

[..]

Alleen die kwark zou ik echt niet wegkrijgen, bweh! Maar zou ook wel volzitten ja :D
Het went. :P *functionele eter boks met v1z*
  woensdag 7 maart 2012 @ 20:08:58 #143
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108835736
Net tegen heug en meug een hele rode paprika weggewerkt :'). Slok thee erachteraan _O-.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 7 maart 2012 @ 20:09:57 #144
70532 loveli
N
pi_108835794
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 19:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ok! Ik ga ook wel naar de sportschool ipv hardlopen! :D
Vond er geen zak aan :')
crap in = crap out
  woensdag 7 maart 2012 @ 20:11:38 #145
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108835896
Ben nu lekker dubbelvla aan het weglepelen...
Over een half uurtje maar naar bed, morgen vroeg weer pissen.

Vrijdag vrij, staat een wandeling van 30 km op de planning *O* Nu al zoveel zin in :')
Za t/m di werken dus dat zijn mijn rustdagen
  woensdag 7 maart 2012 @ 20:12:25 #146
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108835942
Loveli, heb je weer hardgelopen?
In groepsverband.. sociaal dier dat je er bent :D
  woensdag 7 maart 2012 @ 20:12:36 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108835956
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben nu lekker dubbelvla aan het weglepelen...
Over een half uurtje maar naar bed, morgen vroeg weer pissen.

Vrijdag vrij, staat een wandeling van 30 km op de planning *O* Nu al zoveel zin in :')
Za t/m di werken dus dat zijn mijn rustdagen
Is toch niet :')?

Ik heb nu al zin in m'n duurloop van zondag. Met de Garmin van Co als het goed is :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_108835973
Henk dat koekje trouwens :9
pi_108836027
:% spinnen was weer niet voor mietjes! :')

:W
Ja doei.
  woensdag 7 maart 2012 @ 20:14:03 #150
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108836038
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Is toch niet :')?

Ik heb nu al zin in m'n duurloop van zondag. Met de Garmin van Co als het goed is :P.
Oeh, tof!! Hoop echt dat je de Garmin leuk vind, moet bijna wel.. Heb plaatsvervangend zin in je duurloop :)
pi_108836168
Bord leeg. *)

Was het vanavond algemeen sportavondje ofzo? Iedereen is zo actief bezig. :)
  Vis een optie? woensdag 7 maart 2012 @ 20:19:18 #152
70532 loveli
N
pi_108836375
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Loveli, heb je weer hardgelopen?
In groepsverband.. sociaal dier dat je er bent :D
Omdat het schijtweer was deden we binnen een circuitje. Ik weet niet hoe sociaal ik ben, met de dames uit dat groepje voel ik niet echt een klik. Met lopen vind ik het vooral handig om competitie te hebben, ik hou het veel langer vol als anderen het langer lijken uit te houden dan ik.
crap in = crap out
pi_108836450
:% Mozes kriebel wat ging dat hard! En lekker! En ze had er een nummertje squatten en lunges tussen gepropt. Morgen een zere kont dus :+ *)

Oh en thanx voor de complimenten :@ Ben vroeger wel dunner geweest, maar ik ben nog nooit zo gespierd geweest als nu *) Veel mooier zo :Y
pi_108836464
Lijst
• niet hardgelopen, half uur uitslapen
• gepureerde ananas met een beetje yoghurt en havermout
• 4 roggebrood pindakaas
• 3 bastogne
• 3 boterhammen vlees
• 1,1 kg rauwe groente
• 1 appel
• avondeten: linzen met worst, prei, ui, knolvenkel
• toe: chocoladecustardpudding
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_108836486
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:16 schreef ElDinosaur het volgende:
Bord leeg. *)

Was het vanavond algemeen sportavondje ofzo? Iedereen is zo actief bezig. :)
Mooi man.

Ik ga over 15 minuten naar de sportschool. Ff babbelen en dan knallen bij de pump.
  woensdag 7 maart 2012 @ 20:21:26 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108836507
Hoe heet dat ook alweer, je onderhoud, iets met BRM ofzo? (dat is het niet, want dat heb ik net gegoogled).
Niet meer actief op Fok!
pi_108836522
Sigme :D jij en je groenten :D
pi_108836533
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:21 schreef Viking84 het volgende:
Hoe heet dat ook alweer, je onderhoud, iets met BRM ofzo? (dat is het niet, want dat heb ik net gegoogled).
bmr :P
pi_108836559
Vandaag op de loopband voor mij weinig competitie, ik was aan het hardlopen tussen allemaal vrouwen die gewoon aan het wandelen waren! :D Ik snap dat nooit zo, tenzij een flinke helling..

Ik had een beetje een (suiker?)dip vanmiddag rond vijf en voor ik het wist had ik 3 ( :@ ) pakjes sultana op en wilde ik eigenlijk nog meer! Maar een paar happen kwark genomen, toen zat ik wel vol. En dit vind ik eigenlijk heel moeilijk om te zeggen hier, voel me echt zo'n faalhaas als ik zo eet om het eten.. :@ ;(
  Vis een optie? woensdag 7 maart 2012 @ 20:23:10 #160
70532 loveli
N
pi_108836600
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:20 schreef sigme het volgende:
Lijst
• niet hardgelopen, half uur uitslapen
• gepureerde ananas met een beetje yoghurt en havermout
• 4 roggebrood pindakaas
3 bastogne
• 3 boterhammen vlees
• 1,1 kg rauwe groente
• 1 appel
• avondeten: linzen met worst, prei, ui, knolvenkel
• toe: chocoladecustardpudding
Zijn ze nog lekker?

En bij gepureerde ananas las ik eers wat anders. Voorlopig blijf ik even weg uit het eetstoornistopic.
crap in = crap out
pi_108836667
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:21 schreef Perruche het volgende:
Sigme :D jij en je groenten :D
Ja, beetje weinig vandaag he?
Heb zojuist de groente voor morgen gesneden. Dat was nog wat minder (1050) en toen heb ik er toch nog maar een bakje minitomaatjes bij gedaan (was eigenlijk bedoeld als voorraad voor Later).
Dus nu 1320 rauwe groente voor morgen.

Morgen zou er ook weer fruit op het werk moeten zijn, dus ik plan 2 appels, 1 peer. En het is donderdag, dus 's avonds 3 ons sperziebonen.

:P
pi_108836698
3 pakjes GB? Haha! Ik vind het al ranzig als ik er 1 opheb :'). Chocolade daarintegen :9
  woensdag 7 maart 2012 @ 20:25:03 #163
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108836704
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:22 schreef Goodbye het volgende:
Vandaag op de loopband voor mij weinig competitie, ik was aan het hardlopen tussen allemaal vrouwen die gewoon aan het wandelen waren! :D Ik snap dat nooit zo, tenzij een flinke helling..

Ik had een beetje een (suiker?)dip vanmiddag rond vijf en voor ik het wist had ik 3 ( :@ ) pakjes sultana op en wilde ik eigenlijk nog meer! Maar een paar happen kwark genomen, toen zat ik wel vol. En dit vind ik eigenlijk heel moeilijk om te zeggen hier, voel me echt zo'n faalhaas als ik zo eet om het eten.. :@ ;(
3 x 3 Sultana´s, whooh :o.
Niet meer actief op Fok!
pi_108836715
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:24 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja, beetje weinig vandaag he?
Heb zojuist de groente voor morgen gesneden. Dat was nog wat minder (1050) en toen heb ik er toch nog maar een bakje minitomaatjes bij gedaan (was eigenlijk bedoeld als voorraad voor Later).
Dus nu 1320 rauwe groente voor morgen.

Morgen zou er ook weer fruit op het werk moeten zijn, dus ik plan 2 appels, 1 peer. En het is donderdag, dus 's avonds 3 ons sperziebonen.

:P
_O-
  woensdag 7 maart 2012 @ 20:25:29 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108836720
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:21 schreef Perruche het volgende:

[..]

bmr :P
Oh ja, thanks. Ik moet op zo'n 1800 calorieën per dag zitten, zie ik.
Niet meer actief op Fok!
pi_108836732
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

3 x 3 Sultana´s, whooh :o.
3x2..
pi_108836775
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Zijn ze nog lekker?

En bij gepureerde ananas las ik eers wat anders. Voorlopig blijf ik even weg uit het eetstoornistopic.
Nee, alleen koekjes besmeerd met veel roomboter zijn echt lekker.
Ik weet niet eens precies wat purgeren is en ik hou dat maar zo.
  woensdag 7 maart 2012 @ 20:26:30 #168
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108836780
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:25 schreef Goodbye het volgende:

[..]

3x2..
Het pleit wel voor me dat ik niet weet hoeveel Sultana's er in een pakje zitten hè? :P.

weet wel dat er drie in die hartige dingen zitten :')
Niet meer actief op Fok!
pi_108836866
3x2 zijn de nieuwe :') zodat er maar 100 kcal in een pakje zitten :') op werk hebben we nog de oude O+. als er wordt gesnackt moet het wel goed!

Nah ik ga maar eens de sportoutfit bij elkaar zoeken.
pi_108836965
Ahja, misschien had ik het maar beter ook niet moeten posten. Maar ik voelde me er rot over, niet zozeer omdat het sultana's zijn, maar gewoon omdat het echt niet nodig was..
pi_108836977
Ter info: de foto op de wiki van appelstroop is echt te ranzig. Dat is toch helemaal geen goede reclame!
pi_108836997
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:29 schreef Goodbye het volgende:
Ahja, misschien had ik het maar beter ook niet moeten posten. Maar ik voelde me er rot over, niet zozeer omdat het sultana's zijn, maar gewoon omdat het echt niet nodig was..
ah joh! niet over inzitten gekkie. Ik heb net 3 lepels appelstroop op! ook lekker.
pi_108837015
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:30 schreef Perruche het volgende:

[..]

ah joh! niet over inzitten gekkie. Ik heb net 3 lepels appelstroop op! ook lekker.
Lekkerder dan die op het plaatje? :P
  woensdag 7 maart 2012 @ 20:30:54 #174
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108837026
quote:
Zoals ik met mijn broodje gisteren :Y. Miss helpt het om ze uit het zicht te leggen? (of lagen ze dat al?). Dat broodje was het eerste wat ik zag gisteren, toen ik honger had. Vandaag ook, maar in plaats daarvan heb ik een schijf ananas gepakt :).
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 7 maart 2012 @ 20:31:22 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108837048
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:30 schreef Perruche het volgende:
Ter info: de foto op de wiki van appelstroop is echt te ranzig. Dat is toch helemaal geen goede reclame!
Hahaha, het lijkt wel alsof er maden op zitten :D.
Niet meer actief op Fok!
pi_108837196
ciao gente.
pi_108837255
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 09:13 schreef An24 het volgende:

[..]

Mijn planning, ongeveer:

O: twee volkorenboterhammen, 1 met boter, kipfilet en komkommer, 1 met duo penotti, beker thee met melk
T: 2 mandarijnen
L: ik denk pompoensoep en salade, even kijken of ik daar straks ook nog zin in heb 2 sneetjes rusticobrood, paturain en filet american
T: paprika, wortel en komkommer met hummus worteltjescake
D: nog geen idee grote kom verse courgettesoep en een snee Italiaans brood, bakje appel uit de over met crumble er over.
T: laatste stukje worteltjescake, of griekse yoghurt Veel kruidenthee, want verder vol
B: boenen van de badkamer, andere huishuidklusjes

Alles in redelijke hoeveelheden blijkbaar, want het is 1700 bij elkaar. Ik moet me morgen alleen beter aan de planning houden en meer groenten eten denk ik.
pi_108837344
Wortelstamppot, nom! :9
Gehaktbal, nom! :9

Ga zo lekker in bed een serietje kijken O+ Onder mijn dekbed met nieuw O+ dekbedovertrek. Ik hou van nieuwe dekbedovertrekken *;

Verder totaal niet bijgelezen, hoop dat het goed gaat met iedereen hier :) :s)
pi_108837503
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 19:36 schreef Perruche het volgende:
En ik ben denk ik nu ongeveer net als Sunny que figuur. Maar op FB staan genoeg foto's :')

Lijstje!!!
O: 3 bth (dubbele kaas, halve chocopasta)
L: tomatensoep en een stuk quiche
T: 1 snelle jelle
B: door de stad hupsen op hakken
D: andijviestamp en 1/3e bio rookworst
T: druifjes
S: bodypump + buikspieren
Wat een prut lijstje, Perruche! Veel te veel zoetigheid..
pi_108837745
quote:
Dat snap ik. Ik snap dat ook, eten om het eten, zonder dat het nog lekker is...Omdat het kan, ofzo.
pi_108837760
Net klaar met eten, was eiwitbom (en ik maar afvragen waarom ik spieren opbouw :'))
Kippensoepje vooraf, hoofdgerecht was 2 tilapiafilets met lemongrasscurry en gewokte groente en bakje kwark na.. Dus weinig carbs, veel eiwit. Niet gesport vandaag, was echt takkeweer hier. Misschien morgen. Wel even krachttraining gedaan, maar wel de nadruk op even..
Thnx voor de positieve reacties op de foto's! ^O^
En viz, respect dat je het zolang alleen als man vol hebt gehouden in het kippenhok dat het toen was :D Ik haak na een paar pagina's kattenshizzle toch wel af :@ . Ik vind katten best prima hoor, we hebben dr zelfs een, maar zo interessant is die ook weer niet..
  Vis een optie? woensdag 7 maart 2012 @ 20:49:37 #182
70532 loveli
N
pi_108838085
En kinderen, jurkjes of schoenen?
crap in = crap out
pi_108838430
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:49 schreef loveli het volgende:
Dat trek ik wel beter haha, of daar gaat het nooit pagina's lang over :X Maar verder is het hier gezellig en een goede motivatie!
pi_108838461
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:49 schreef loveli het volgende:
En ter compensatie post ik af en toe eens in PTA ;)
  woensdag 7 maart 2012 @ 20:55:54 #185
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108838464
Al die foto's! O+ Wat zijn jullie allemaal goed bezig _O_

Ik ga geen foto's posten want er is toch niet echt verschil tussen voor en na :')

En kijk wat voor liefs ik zag hangen in Amsterdam! O+

Pinguins (in een homoseksuele relatie, apparently!)! Je hebt ook deze :D
pi_108838502
Kattenshizzle O+.

Schoenen, winkelen }:| .
  Vis een optie? woensdag 7 maart 2012 @ 20:57:45 #187
70532 loveli
N
pi_108838573
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:43 schreef the85mc het volgende:
Net klaar met eten, was eiwitbom (en ik maar afvragen waarom ik spieren opbouw :'))
Kippensoepje vooraf, hoofdgerecht was 2 tilapiafilets met lemongrasscurry en gewokte groente en bakje kwark na.. Dus weinig carbs, veel eiwit.
Je weet hoe tilapia gekweekt wordt...?
crap in = crap out
  woensdag 7 maart 2012 @ 20:58:01 #188
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108838589
Slank samengevat: motivatie, beestjes, girly meuk en af en toe een morele discussie :+
pi_108838644
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:56 schreef ElDinosaur het volgende:
Kattenshizzle O+.

Schoenen, winkelen }:| .
Onze kat is dodelijk saai geworden.. Vroeger kon je met em spelen en rende die overal achteraan. Nu rent ie alleen nog naar de voerbak en terug naar zn mand. Dat beest ligt echt 23 uur per dag te maffen.
pi_108838670
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Slank samengevat: motivatie, beestjes, girly meuk en af en toe een morele discussie :+
Met een paar mannen er doorheen manoeuvrerend. :P
pi_108838699
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:57 schreef loveli het volgende:

[..]

Je weet hoe tilapia gekweekt wordt...?
Euh ja. En eigenlijk slecht dat ik daarvoor gekozen heb.. Maar heb er niet zo bewust over nagedacht. Ik had honger dus heb het in mn mandje gekieperd. Slechte reden..
  Vis een optie? woensdag 7 maart 2012 @ 21:02:00 #192
70532 loveli
N
pi_108838810
Mijn T van net was eerlij k gezegd ook niet geheel verantwoord. Avocado met kipfilet en kruiden. Plofkipfilet.
crap in = crap out
pi_108838864
* motorbloempje staart naar de oven...

hongerrrrrrrrr....

Fish 'n Chips halen is héél even door mijn hoofd gerend, heel snel! Maar ben toch voor de bietjestaart met salade gegaan 8-)
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 7 maart 2012 @ 21:03:43 #194
70532 loveli
N
pi_108838919
Hoef je meteen geen krant te kopen.
crap in = crap out
  woensdag 7 maart 2012 @ 21:04:22 #195
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108838960
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:59 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Met een paar mannen er doorheen manoeuvrerend. :P
Die doen enthousiast mee met enkele van de deelonderwerpen toch! En hebben het vast soms over vrouwelijk schoon en/of games, etcetera :+ Maar ook daar is weer overlap met de vrouwelijke delegatie :7
pi_108839209
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 21:03 schreef loveli het volgende:
Hoef je meteen geen krant te kopen.
Dat gaat/mag niet meer in kranten ;(
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 7 maart 2012 @ 21:10:08 #197
70532 loveli
N
pi_108839298
Laat die vis dan ook maar zitten ;(
crap in = crap out
pi_108839310
Zo. lunch voor morgen is ook klaar: flinke bak gesneden groente, pijnboompitjes en feta, bakje dressing, bakje couscous. Alleen nog ff mengen morgen dus :s) Moet er wel een banaan naast hebben denk ik, want het is 'maar' 330kcal. Maar wel heul veul dus lekker knagen tussen de middag :D

:9 nu 3 crackers met casslerrib, huttekase en 20+ kaas, maakt mijn lijstje vandaag op 1664 totaal. Zo nog een flinke bak thee en ik ben blij. :Y
pi_108839482
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 21:10 schreef loveli het volgende:
Laat die vis dan ook maar zitten ;(
Er zijn speciale chips-puutjes, bedrukt met kranteartikelen :Y.
pi_108839815
Over katten gesproken. :')

woensdag 7 maart 2012 @ 21:23:06 #201
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108840096
Tapas waren lekker :9.
pi_108840422
*O* poe dat was me het dagje wel.
Enorm druk en niks gedaan van mijn to do lijst :D

Net visite gehad, nu luieren en lijstje posten en teruglezen enzo :P
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_108840467
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 21:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tapas waren lekker :9.
Fijn, waar ben je geweest en wat hadden jullie?
pi_108840511
Aloha.
Ik zit vol vol vol van de sushi, maar het was heerlijk!

O: havermout, banaan, dadels, kokos
T: appel, koffie verkeerd, rijstwafel geitenkaas
L: 2 grof volkoren bh met pindakaas
T: kwart komkommer, bio reep, koffie verkeerd
D: veul sushi en een wijntje
T: 2 pepermuntjes
Be someone that makes you happy
  woensdag 7 maart 2012 @ 21:33:03 #205
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108840685
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 21:29 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Fijn, waar ben je geweest en wat hadden jullie?
In een tapasrestaurant! ( :') ) in Gouda! Ik heb gehad: brood met aioli, stukjes kip in honing, gegrilde courgette en aubergine, 3 rolletjes gerookte zalm met roomkaas en drie kleine gehaktballetjes :9.

En 2 glaasjes witte wijn.
pi_108840687
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 21:29 schreef Nallie het volgende:
Aloha.
Ik zit vol vol vol van de sushi, maar het was heerlijk!

O: havermout, banaan, dadels, kokos
T: appel, koffie verkeerd, rijstwafel geitenkaas
L: 2 grof volkoren bh met pindakaas
T: kwart komkommer, bio reep, koffie verkeerd
D: veul sushi en een wijntje
T: 2 pepermuntjes
Je best gedaan voor de 5 gangen? :9
pi_108840703
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:09 schreef loveli het volgende:

[..]

Vond er geen zak aan :')
Terecht! Hardlopen op de loopband is echt niet leuk.
Ik vind het al heel wat als ik het 10 minuten red. :D

quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:12 schreef Perruche het volgende:
Henk dat koekje trouwens :9
Hij ligt hier nog steeds, denk zelfs dat ik 'm niet op eet vandaag. :P
Heb net mn avondeten naar binnen gewerkt en dat was nogal veel. :D
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:22 schreef Goodbye het volgende:

Niet heel handig, maar ook niet het einde van de wereld toch? :)
Qua calorieen is het te overzien, het zijn er 300. En ik ken het probleem hoor. Had het wel eens toen ik nog onwijs veel fietste, kreeg ik echt zo ongeveer een hongerklop en zat ik een zak drop ofzo op te eten voor het eten.
Volgende keer dus eerst een paar happen kwark nemen en dan zie je wel verder. :)

Zo, ik ga mijn lijstje van vanochtend nog eens opzoeken en aanpassen. :)
Doe wat je niet durft.
pi_108840826
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 21:33 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Je best gedaan voor de 5 gangen? :9
Haha we hadden er 3 en we waren met zn zessen... Maar dan heb je ook wel een boel per ronde. Maar de crispy tuna maki en de sesam balletjes... NOM
pi_108840866
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 21:33 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

In een tapasrestaurant! ( :') ) in Gouda! Ik heb gehad: brood met aioli, stukjes kip in honing, gegrilde courgette en aubergine, 3 rolletjes gerookte zalm met roomkaas en drie kleine gehaktballetjes :9.

Klinkt erg goed XM! Tapas zijn zo lekker. Hier niet ver vandaan hebben we een la cubanita zitten. Verslavend O+

Wel een "jarig gevoel" gehad of doe je daar niet aan?
  woensdag 7 maart 2012 @ 21:39:10 #210
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108841055
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2012 21:35 schreef An24 het volgende:

[..]

Klinkt erg goed XM! Tapas zijn zo lekker. Hier niet ver vandaan hebben we een la cubanita zitten. Verslavend O+

Wel een "jarig gevoel" gehad of doe je daar niet aan?
Zit ook in Gouda, maar daar waren we nu niet :P.

Nee, niet echt. Dat gevoel heb ik sinds begin 20 niet meer gehad. Toen verdween de magie die rond de verjaardag hing. Wel jammer, want ik weet nog goed hoe ik me er vroeger op verheugde :).
pi_108841264
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 21:33 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Lekker!!
Ben trouwens vanmorgen naar acu geweest ;)
pi_108841388
Lijstje:
O: koffie verkeerd, havermout met melk en appel
L: 2 dubbele boterhammen met 2 gebakken eieren en 4 plakjes ontbijtspek
T: 4 plakjes brabants roggebrood (100 gram in totaal) met pindakaas
S: 5 km hardlopen
T: 2 volkoren crackers met zeeuws spek
S: uur spinnen
T: bak kwark (100 gr ofzo)
D: 70 gram pasta met saus van broccoli, spinazie, tomaat, kipfilet, gedroogde worst en wat slagroom
T: koffie met een magic cookie bar!
T: lollie

Totaal goed 2000 calorieen. :)
21.69% eiwit
44.59% KH
30.93% vet
2.79% vezels
Doe wat je niet durft.
pi_108841535
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 21:39 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Zit ook in Gouda, maar daar waren we nu niet :P.

Nee, niet echt. Dat gevoel heb ik sinds begin 20 niet meer gehad. Toen verdween de magie die rond de verjaardag hing. Wel jammer, want ik weet nog goed hoe ik me er vroeger op verheugde :).
Herkenbaar. Maar een etentje kan nooit kwaad *O*
pi_108841726
Lijstje:

O: 3 flinke el yoghurt met een peer erdoor
T: nuts en raisins (daar zitten dus honingpinda's door :') )
T: boterhammen met kipfilet en grillworst
L: boterham filet AM en witte koolsalade met appel-wortel-ui-peper-zout-yoghurtdressing met citroen en mosterd
T: het restje nuts en raisins omdat het wel erg lang duurde tot eten
D: berg broccoli met mediterraanse balletjes (rijst-kruiden enz.)
T: 2 blokjes choco

Mja ik ben niet tevreden vanwege de noten en rozijnen mix.
Maar soit ik viel van mijn graatje :') oh en behalve wat rennen langs bureau niet bewogen ;(
pi_108841965
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 21:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Terecht! Hardlopen op de loopband is echt niet leuk.
Ik vind het al heel wat als ik het 10 minuten red. :D

[..]

Hij ligt hier nog steeds, denk zelfs dat ik 'm niet op eet vandaag. :P
Heb net mn avondeten naar binnen gewerkt en dat was nogal veel. :D

[..]

Niet heel handig, maar ook niet het einde van de wereld toch? :)
Qua calorieen is het te overzien, het zijn er 300. En ik ken het probleem hoor. Had het wel eens toen ik nog onwijs veel fietste, kreeg ik echt zo ongeveer een hongerklop en zat ik een zak drop ofzo op te eten voor het eten.
Volgende keer dus eerst een paar happen kwark nemen en dan zie je wel verder. :)

Zo, ik ga mijn lijstje van vanochtend nog eens opzoeken en aanpassen. :)
Ja, dat probeer ik idd ook te zeggen. Het is niet het aantal calorieën waar ik me druk om maak, maar meer dat ik denk van, waarom nou. :P
pi_108842629
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 21:53 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, dat probeer ik idd ook te zeggen. Het is niet het aantal calorieën waar ik me druk om maak, maar meer dat ik denk van, waarom nou. :P
Ik snap 'm. Ik heb dezelfde valkuil. :)
Doe wat je niet durft.
pi_108842954
Bietjestaart met geitenkaas was áwesome O+ Aanrader!

Ja doei.
pi_108842997
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 22:08 schreef motorbloempje het volgende:

[ afbeelding ]
:9 ziet er goed uit!
pi_108843071
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 22:08 schreef motorbloempje het volgende:

[ afbeelding ]
^O^ Je maakt echt lekkere dingen en mooie foto's ervan! Ik heb behoorlijk veel gegeten vanavond maar als ik dit zie krijg ik alweer trek :P
pi_108843146
Thanks! En da's de bedoeling! :P

Zo eindelijk maar 's douchen. :@ Ik stink! :P
Ja doei.
pi_108843766
@goodbye: In de sportschool loop ik ook vaak op de band, ipv rennen, doe dat liever buiten en ik draag mn hardloopschoenen niet binnen....loop wel met incline 12 op dit moment. Vind dat echt veel leuker dan de crosstrainer ofzo
pi_108844038
Wat een mooie foto's allemaal. :)
Everything has changed
pi_108844058
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 22:23 schreef Novem het volgende:
@goodbye: In de sportschool loop ik ook vaak op de band, ipv rennen, doe dat liever buiten en ik draag mn hardloopschoenen niet binnen....loop wel met incline 12 op dit moment. Vind dat echt veel leuker dan de crosstrainer ofzo
:Y ik doe ook regelmatig stevig stappen op de loopband, liefst op 15%, bij gebrek aan heuvels in NL :+ *)
pi_108844324
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 22:27 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:Y ik doe ook regelmatig stevig stappen op de loopband, liefst op 15%, bij gebrek aan heuvels in NL :+ *)
Ja ik vind het ook wel lekker intens en het verbrandt veel kcals :9
pi_108844331
Uiteindelijke lijst voor vandaag

O: havermout, lijnzaad, yoghurt & kersen.
T: 2 mandarijntjes
L: 2 stukjes quiche met geitenkaas, gehakt & courgette
T: mok melk
B: 20 minuten fietsen
D: kip teriyaki met paprika.
T: Nog 1 stukje quiche
T: Kopje tomatensoep
pi_108844438
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2012 22:31 schreef Novem het volgende:

[..]

Ja ik vind het ook wel lekker intens en het verbrandt veel kcals :9
:Y altijd goed, en het voelt fijn aan de bibs O-) w/
pi_108844657
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 22:27 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Als ik me al op een loopband begeef doe ik dat inderdaad ook :Y Met een snelheid van 4.7km per uur ongeveer, is wel fijn als toevoeging op de work-out :)
Ja doei.
pi_108844763
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 22:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Als ik me al op een loopband begeef doe ik dat inderdaad ook :Y Met een snelheid van 4.7km per uur ongeveer, is wel fijn als toevoeging op de work-out :)
Ik probeer hem op 15% op 5,3 te hebben, op 12% en lager gaat hij naar 5,5 en soms als ik over hem naar 6.0 :s) Ongeveer.. ;) Heerlijk!! En dan ogen dicht en dromen dat ik ergens in GB loop :+
pi_108845029
Leuk om de foto's te zien! Seht gut aus leute!

Ik ben bij vrienden geweest die al-tijd mijn grote liefde Toblerone voor me halen :9 Nu net genoeg reistijd terug naar huis om een dutje te kunnen doen in de auto.
pi_108845093
mijn D is 2 burrito's geworden en zo'n donut met icing. Morgen weer een nieuwe dag :P
pi_108845115
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:39 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Wat een prut lijstje, Perruche! Veel te veel zoetigheid..
:D echt niet! Alleen 2 baklava. Snelle jelle was ingecalculeerd. Vanaf 6 uur op, getreind, getaxi'd en 4 metings gehad, naar het buitenland geweest en ook nog gesport! Ik vind hem prima :6.

Maar bedankt voor je comment O+
pi_108845151
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wortelstamppot, nom! :9
Gehaktbal, nom! :9

Ga zo lekker in bed een serietje kijken O+ Onder mijn dekbed met nieuw O+ dekbedovertrek. Ik hou van nieuwe dekbedovertrekken *;

Verder totaal niet bijgelezen, hoop dat het goed gaat met iedereen hier :) :s)
Hoe is het met jou? Geen vervelende verontrustende pijntjes meer? /lurker
pi_108845321
Tapas zijn alleen lekker als het hollandse tapas zijn. In madrid heb ik eens pens, varkensoren en meer van dat soort meuk voorgezet gekregen "jaaa is lekker, tyyypisch spaans!" Ammehoela :')

Maar jouw tapas klinken lekker XM!

Ter compensatie van mijn "prutlijstje" heb ik echt keihard gepumpt en buikspieren gedaan, een eiwitshake gedronken en eet ik morgen als T een avocado.
pi_108845440
Bedacht eens heel fout RTL 4 op te zetten. Wat blijkt: de film De ongelukkige huisvrouw is helemaal zo slecht nog niet. Meestal mijd ik zulke films :')

Coco: zo leuk om te lezen dat iemand van zulke kleine dingen kan genieten O+
pi_108845584
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 22:51 schreef An24 het volgende:
Bedacht eens heel fout RTL 4 op te zetten. Wat blijkt: de film De ongelukkige huisvrouw is helemaal zo slecht nog niet. Meestal mijd ik zulke films :')

Coco: zo leuk om te lezen als iemand van zulke kleine dingen kan genieten O+
Ik durfde niet te kijken :D

Oh enne superfoto's allemaal!! Slanke den jij An :D
pi_108846008
trusten schatjes :*
pi_108846077
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:00 schreef An24 het volgende:
:@
Echt!
pi_108846146
Perruche doe je mee met de hakkenpakken run op 16 mei? :P is op ons plein.

Morgen tring!
pi_108846165
Phoee heftig lesje op de sportschool gehad..

Ik heb vaak van 7 tot 9 training.. en weet nooit zo goed wat ik met mn avondeten moet doen.. Iemand tips? Nu eet ik voor vaak mn warme maaltijd en daarna nog een bammetje of wat er nog over was oid.
3e jaars Fysiostudent
13-5-2011 &lt;3
pi_108846387
Jullie geven veel complimentjes, ben niet zo goed in ontvangen daarvan :') Maar stiekem wel blij mee. Dank!

Ik ga zo ook slapen, tukse allen.
pi_108846448
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:04 schreef Indication het volgende:
Phoee heftig lesje op de sportschool gehad..

Ik heb vaak van 7 tot 9 training.. en weet nooit zo goed wat ik met mn avondeten moet doen.. Iemand tips? Nu eet ik voor vaak mn warme maaltijd en daarna nog een bammetje of wat er nog over was oid.
Ligt eraan wat je doelen zijn. Wil je echt afvallen of spieren opbouwen.. het is sowieso goed om wat koolhydraten aan te vullen na sport. Dus het best neem je dan volkoren producten, dat zijn wat langzamere koolhydraten, dan krijg je minder snel weer trek.
En na sporten zijn je spieren een beetje beschadigd (spierpijn) en die moeten gerepareerd worden. Daarvoor heb je voldoende eiwit nodig. De makkelijkste bron van eiwit is vlees of kwark. En het beste is dan mager vlees, zoals kip, kalkoen, ham etc. Dus volkoren broodje met mager vlees is prima. Tonijn is ook goed en heeft goede vetten, maar daarmee val je wat minder snel af omdat het meer calorieen bevat. Maar het is wel gezond.
pi_108846631
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:09 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je doelen zijn. Wil je echt afvallen of spieren opbouwen.. het is sowieso goed om wat koolhydraten aan te vullen na sport. Dus het best neem je dan volkoren producten, dat zijn wat langzamere koolhydraten, dan krijg je minder snel weer trek.
En na sporten zijn je spieren een beetje beschadigd (spierpijn) en die moeten gerepareerd worden. Daarvoor heb je voldoende eiwit nodig. De makkelijkste bron van eiwit is vlees of kwark. En het beste is dan mager vlees, zoals kip, kalkoen, ham etc. Dus volkoren broodje met mager vlees is prima. Tonijn is ook goed en heeft goede vetten, maar daarmee val je wat minder snel af omdat het meer calorieen bevat. Maar het is wel gezond.
Ah top, dan ga ik denk voor de combinatie. 1 bammetje met kipfilet en een bakje kwark. thanks! :)

Doel is trouwens afvallen en conditie/spierkracht opbouwen.. beetje van beide dus :P
3e jaars Fysiostudent
13-5-2011 &lt;3
pi_108846771
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:13 schreef Indication het volgende:

[..]

Ah top, dan ga ik denk voor de combinatie. 1 bammetje met kipfilet en een bakje kwark. thanks! :)
Ik zag ook dat je hier nieuw bent, dus welkom! Ik zou voor sporten licht eten, zodat je er geen last van hebt als je sport. En na afloop mag je best goed eten. Ik eet meestal na training wel 3 boterhammen met redelijk veel vlees (50-100gram). Maar ik ben dan ook man. Misschien kun je op de sportschool ook advies vragen. Vaak als je er bewust mee bezig bent dan willen ze je ook wel helpen.
pi_108847096
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:16 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ik zag ook dat je hier nieuw bent, dus welkom! Ik zou voor sporten licht eten, zodat je er geen last van hebt als je sport. En na afloop mag je best goed eten. Ik eet meestal na training wel 3 boterhammen met redelijk veel vlees (50-100gram). Maar ik ben dan ook man. Misschien kun je op de sportschool ook advies vragen. Vaak als je er bewust mee bezig bent dan willen ze je ook wel helpen.
Haha dankjewel!
Ja ik eet altijd 2u van te voren, maar wel een echte maaltijd eigenlijk. Kan ik t misschien beter opdelen anders? Mja zit sinds vandaag dus echt bij sportschool, ga eens kijken of ik daar zo'n intake kan doen, dan zou ik dat inderdaad kunnen vragen.
Is het dan niet erg dat ik vaak 1,5u na mn training ook naar bed ga? dus dat er vaak maar uurtje tussen eten en slapen inzit?
3e jaars Fysiostudent
13-5-2011 &lt;3
pi_108847217
En welkom inderdaad! :) :W
Ja doei.
pi_108848076
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:22 schreef Indication het volgende:

[..]

Haha dankjewel!
Ja ik eet altijd 2u van te voren, maar wel een echte maaltijd eigenlijk. Kan ik t misschien beter opdelen anders? Mja zit sinds vandaag dus echt bij sportschool, ga eens kijken of ik daar zo'n intake kan doen, dan zou ik dat inderdaad kunnen vragen.
Is het dan niet erg dat ik vaak 1,5u na mn training ook naar bed ga? dus dat er vaak maar uurtje tussen eten en slapen inzit?
Eten moet je vooral doen wat goed voelt. Als je kunt sporten na een maaltijd dan is het prima. Als ik zelf hardloop doe ik dat het liefst vlak voor avondeten, dan ben je helemaal 'leeg' zeg maar en krijg ik geen last van mn maag ofzo. Als ik ga fietsen dan deel ik mijn eten op in 2 porties, ik eet eerst een kleine portie, dan 1,5-2 uur fietsen en na afloop eet ik dan de rest. Als ik op lege maag ga fietsen krijg ik hongerklop. Met andere woorden: ik heb wat dingen geprobeerd en op deze manier sport bij mij het best. Ik weet niet of dat voor anderen ook zo is. Gewoon luisteren naar je lichaam en af en toe wat anders proberen.
En snel slapen na sporten is niet slecht, je lichaam heeft na het sporten veel werk te doen en dat kan het best tijdens slapen.
pi_108848335
Oh gaan we foto's posten van toen we gespierd/tevreden waren? Dan doe ik mee!

SPOILER
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 8 maart 2012 @ 05:18:29 #249
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108852449
Woei, spieren! Mooi Chico!

Tapas, hmmm wij hebben nog een Hema lunchkaart liggen voor een chique iets hier in de buurt, krijg je een tapaslunch. Met mooi weer eens incasseren.

Kwark en vla :9
pi_108852575
Foto's! Ik zie ze nu pas. Slankies O+ Ben zelf mijn foto's eens gaan bekijken en ik vind mezelf in 2006/7 op zn mooist. Die kant wil ik weer op :)

An, het gaat wel ok :) Heb met mezelf afgesproken dat ik pas ga stressen als het duidelijk mis is. Dus probeer mezelf niks aan te praten.

SPOILER
pi_108852591
Mogge!

Wat leuk al die foto's! Ik moet er nu geen maken want ik ben juist stom zwaar :(
Lijstje van gister eindigde ook stom:
O: dubbele boterham pindakaas
T: 3 bitterbalachtige nasihapjes vlak voor de lunch (nee=nee kon ik niet)
L: soep, rauwkostsalade, mandarijn, appel
T: 2 dubbele boterhammen met een plak milner, 2 doosjes tictac :')
D: goede pasta met spinazie en kip a la vriendje
T: eenmaal thuis: pakje sultana, pakje surimi :') 3 mandarijntjes
  donderdag 8 maart 2012 @ 07:29:50 #252
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108852756
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 22:46 schreef Perruche het volgende:

[..]

:D echt niet! Alleen 2 baklava. Snelle jelle was ingecalculeerd. Vanaf 6 uur op, getreind, getaxi'd en 4 metings gehad, naar het buitenland geweest en ook nog gesport! Ik vind hem prima :6.

hahaha mijn zondes zijn altijd ingecalculeerd, maakt ze niet minder slecht :P

Al twee weken geen cup a soup en al sinds deze week geen mueslireep gehad *O*. Die eet ik nu alleen nog voor of tijdens het hardlopen ter voorkoming vd hongerklop.

Ik heb eem halfuurtje langer geslapen. En nu is het gewoon al licht! O+

Oh en ik werd voor het eerst in tijden weer blij van wat ik in de spiegel zag! Netjes eten loont.
Niet meer actief op Fok!
pi_108853147
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2012 07:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

hahaha mijn zondes zijn altijd ingecalculeerd, maakt ze niet minder slecht :P

Al twee weken geen cup a soup en al sinds deze week geen mueslireep gehad *O*. Die eet ik nu alleen nog voor of tijdens het hardlopen ter voorkoming vd hongerklop.

Ik heb eem halfuurtje langer geslapen. En nu is het gewoon al licht! O+

Oh en ik werd voor het eerst in tijden weer blij van wat ik in de spiegel zag! Netjes eten loont.
Fijn Vik!

Ik vind mezelf nu op mn mooist denk ik. Kwestie van volhouden dus :) Zelfs mn buikje is nu bijna weg namelijk :Y
  donderdag 8 maart 2012 @ 08:37:18 #254
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108853334
:W vanuit Limburg. Panningen om precies te zijn. En straks weer 2 uur terugrijden naar Den Haag.

/kilometervreter
pi_108853356
o haiz!

Ik heb de foto's gezien en iedereen is goed bezig :Y

Chico: Ik zou me eerst focussen op lichamelijk beter worden, dan kan je later wel weer gaan denken aan je lijn....

Ik heb lekker geslapen, maar te kort -O- Vanaaf trainen en daarna op tijd naar bed, dan slaap ik als een blok :Y Slapen O+

Ik mag vanmiddag mijn padje halen *O* Dus ik ga de hele pauze met dat ding spelen om daarna weer aan het werk te gaan :')

Lijstje:

O: smoothie
T: pindakaas en rijstwafels
L: rijst kalkoen en broccoli
T: kwark en bessen
D: spruitjes met cashewnoten en rijst
S: fitness en cardio
T: biefstuk en paprika
T: kwark

Ik laat de afgelopen dagen constant dingen uit mijn handen vallen, gek word ik er van :')
pi_108853357
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2012 08:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
:W vanuit Limburg. Panningen om precies te zijn. En straks weer 2 uur terugrijden naar Den Haag.

/kilometervreter
Heb je je paspoort wel bij je?

Moggeh. :W Straks maar even kijken of m'n pak nog een beetje past en gaan doen alsof ik ergens verstand van heb op werk. :')
  donderdag 8 maart 2012 @ 08:42:52 #257
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108853412
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 08:38 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Heb je je paspoort wel bij je?

Moggeh. :W Straks maar even kijken of m'n pak nog een beetje past en gaan doen alsof ik ergens verstand van heb op werk. :')
Als ik m morgen maar bij me heb!

En succes, lukt vast! Lukt mij ook al een aantal jaar :').
pi_108853429
Goedemorgen!
Ja doei.
pi_108853489
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2012 08:42 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Als ik m morgen maar bij me heb!

En succes, lukt vast! Lukt mij ook al een aantal jaar :').
Gaat vast wel lukken. Ik maak me alleen meer zorgen dat ze ook echt denken dat ik er verstand van heb en dus ook nog eens nog iets moet gaan doen. :D

Goedemorgen motorbloempje. :W
pi_108853510
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 22:46 schreef Perruche het volgende:

[..]

voor zo'n dag is het okay. Dat kon ik niet uit het lijstje afhalen. En volgens mij kom je met 2 stukjes baklava makkelijk aan de 500 kcals..

En in plaats van een snelle jelle had je natuurlijk ook wat anders kunnen incalculeren..(Niet dat mij dat soort zaken lukt, maar we streven ten slotte naar perfectie!)
pi_108853534
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 08:48 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Gaat vast wel lukken. Ik maak me alleen meer zorgen dat ze ook echt denken dat ik er verstand van heb en dus ook nog eens nog iets moet gaan doen. :D

Goedemorgen motorbloempje. :W
Als in :o werken :o ? ;)

Goedemorgen! Het zonnetje schijnt, het was vanochtend om zeven uur al licht, vanavond lekker hardlopen, mijn rokje zit ietsjes minder strak dan voorheen en morgen is het vrijdag en dus bijna weekend *O*
  Vis een optie? donderdag 8 maart 2012 @ 08:54:20 #262
70532 loveli
N
pi_108853565
Rokjesdag! Ben je al gespot door bouwvakkers?
crap in = crap out
pi_108853590
Mogge!
Mjah, ik blijf toch redelijk goed stabiel vind ik :) Mijn " wintertop " was 74 kg, ik zit nu rond de 72,5 en over 4 weken wil ik weer tussen de 70 en 71 zitten, no problem :)

Gisteravond heb ik nog extra schaaltje havermout genomen, calorieenteller maakte er namelijk niet meer dan 900 kcal van wat ik had gehad.

Voor vandaag:

O: havermout
T: cappuccino, appel
L: omelet met paprika, champignon en kaas, rauwkost, karnemelk
T: cappuccino, peer
D: stamppot zuurkool met spekjes
T: kwark met 2 kiwi's
pi_108853606
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:03 schreef anna82 het volgende:
Perruche doe je mee met de hakkenpakken run op 16 mei? :P is op ons plein.

Morgen tring!
Jij mag mij bellen lekker ding! Onbereikbaar en alles tsss.

Hakkenrun klinkt uitermate vet, hoe laat is het?
pi_108853608
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 08:51 schreef anna82 het volgende:

[..]

Als in :o werken :o ? ;)

Goedemorgen! Het zonnetje schijnt, het was vanochtend om zeven uur al licht, vanavond lekker hardlopen, mijn rokje zit ietsjes minder strak dan voorheen en morgen is het vrijdag en dus bijna weekend *O*
Rokjes. *O*

En inderdaad.. werken. Wie heeft dat verzonnen. }:|
pi_108853633
Morgen :W

Chico: inderdaad mooi strak!

Vandaag voor het eerst weer in mijn bedje geslapen. De kittens zijn niet versleept, dus dat is een goed teken. Kan ik een beetje mijn gang gaan. Vandaag staat een vervelend klusje op de agenda.

SPOILER
Voorlopig lijstje:

O: volkoren boterham kipfilet en tomaat, een gekookt eitje en beker thee met melk
L: ik denk gemengde salade met rauwe ham en meloen. Nog iets erbij.
T: fruit of nootjes denk ik
D: nog geen idee
T: ook nog geen idee
pi_108853636
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2012 06:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!

Wat leuk al die foto's! Ik moet er nu geen maken want ik ben juist stom zwaar :(
Lijstje van gister eindigde ook stom:
O: dubbele boterham pindakaas
T: 3 bitterbalachtige nasihapjes vlak voor de lunch (nee=nee kon ik niet)
L: soep, rauwkostsalade, mandarijn, appel
T: 2 dubbele boterhammen met een plak milner, 2 doosjes tictac :')
D: goede pasta met spinazie en kip a la vriendje
T: eenmaal thuis: pakje sultana, pakje surimi :') 3 mandarijntjes
heb je écht écht écht een heel pakje surimi gegeten? En ook zo'n heeeeeel pakje tictac?

Ik vind surimi heul vies, nepvis is 't :X
pi_108853666
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 08:57 schreef Perruche het volgende:

[..]

Onbereikbaar is mijn middle name, will do!

http://www.zuidasrun.nl/hakken-pakken-run/ :) voor de "zuidas community", haha.
pi_108853700
Morning!

Slapen O+ maar zonnetje op de fiets O+

Planning?
O: 2 kleine droge boterhammen ( de armoe :') )
T: banaan, avocado, koffie met melk
L: denk zo een warme maaltijd als er iets fatsoenlijks is (sowieso veel groente)
T: 3 mandarijntjes, 1 appel
B: 2x20 minuten fietsen
D: 2 gebakken eieren op brood, met kaas en een komkommersalade
S: bodycombat + buikspieren
T: misschien yoghurt als ik nog naar de appie ga
pi_108853725
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 08:54 schreef loveli het volgende:
Hier op het bouwterrein waar ik resideer zijn er genoeg, maar ze dragen roze helmpen...
  Vis een optie? donderdag 8 maart 2012 @ 09:09:25 #272
70532 loveli
N
pi_108853759
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 09:07 schreef Perruche het volgende:
Wtf :')
Win-win. Gezond/fit personeel. Zouden ze bij ons ook moeten doen :')
crap in = crap out
pi_108853784
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 09:09 schreef loveli het volgende:

[..]

Win-win. Gezond/fit personeel. Zouden ze bij ons ook moeten doen :')
Doei indiase praktijken dit joh :D
pi_108853785
Mogguh!

Coco, hoe loopt de verbouwing dan? Schiet Kees al beetje op? :P ;)

Thx voor complimenten, maar UKS kwam eerder ook nog geregeld langs, boem-dikkie poosje en Duvel af en toe.. :)
En zeker vermaakt op de 'BBQ'! :D Maar ook onderweg, uniekje O+

Zo, dat is zeker verschil Mc! Denk dat je nu ook wel iets gezonder voelt dan toen?

Rest ook allemaal mooi resultaat! _O_

Succes Dino! ^O^
pi_108853883
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 08:54 schreef loveli het volgende:
Heb toevallig wel een rokje aan vandaag :D. Maar met legging en ik heb niet de illusie dat er nog naar me gefloten gaat worden :+.

Het was idd al een beetje licht toen de wekker ging om 6.45! Ik dacht even dat ik me gigantisch verslapen had :').

[ Bericht 0% gewijzigd door Phaidra op 08-03-2012 09:22:48 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108853898
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 08:57 schreef Perruche het volgende:

[..]

Als jullie meedoen kom ik uiteraard aanmoedigen *O*

Ik zag mooie foto's voorbijkomen! Mooie resultaten en mooie dames ^O^.

Anna, Coco :*.

[ Bericht 17% gewijzigd door Phaidra op 08-03-2012 09:21:57 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108854007
Hier ook een rokje (met legging) en hakken van 10 cm.
Loopt toch wel wat anders hoor, op mn kick ass nieuwe schoenen. B-)
Overigens ga ik niet rennen op hakken, lijkt me erg onverstandig gezien mijn enorme klunzigheid. *) Aanmoedigen wil ik wel komen doen (als ik in het land ben!). :Y

Lijstje:
O: koffie verkeerd, havermout met te weinig melk en wat water en appel
L: 2 BLT sandwiches (lekker!!)
T: nog wat fruit denk ik, of alsnog die roggebrood met pindakaas
D: uh.... ik denk dat ik een salade in elkaar gooi
S: krachttraining denk ik en 2 km roeien.
T: kwark.
Doe wat je niet durft.
pi_108854048
ik heb ook een rok aan maar ik denk niet dat iemand hier ook maar weet dat het rokjesdag is :+
pi_108854053
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 09:00 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

heb je écht écht écht een heel pakje surimi gegeten? En ook zo'n heeeeeel pakje tictac?

Ik vind surimi heul vies, nepvis is 't :X
Twee doosjes tictac zelfs en ja. Geen idee hoeveel kcal het heeft, die snoepjes totaal 120 denk.
pi_108854060
Ik doe niet aan rokjes dag.. Over een paar weken misschien

Lijstje:
O: melk met muesli
T: avocado
L: 2 bammetjes
D (5u al) rijst met kip en thaise curry
B: 1,5u training
T: kwark met 1 bammetje
3e jaars Fysiostudent
13-5-2011 &lt;3
pi_108854167
Ohw ja, welkom Indication.

De inhoud van de lijstje is prima. Wat zit er op je brood vanmiddag? Lijkt een wat magere lunch. Ik ben ook benieuwd hoeveel calorien dit lijstje bevat.
pi_108854219
Morning *O* vrij met zon O+ en er zit een koolmeesje bij het nestkastje!

Zo meteen dus maar eens lekker naar buiten :9

Rokjesdag sla ik even over wegens melkflessen en verblindingsgevaar :D
pi_108854225
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 08:38 schreef _aurum_ het volgende:
Chico: Ik zou me eerst focussen op lichamelijk beter worden, dan kan je later wel weer gaan denken aan je lijn....
Oh geen zorgen, ik ben nu zwaarder dan ooit :'). Mijn 'letten op de lijn' zal eerder gezond voer zijn ipv chips/snoep (waar ik nu voor kies). Maar eerst op vakantie, dus komende dagen zal mijn eetpatroon wat 'anders' zijn :P. Zou ik mandarijntjes mee mogen nemen in het vliegtuig?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_108854290
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 09:15 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Als jullie meedoen kom ik uiteraard aanmoedigen *O*

Ik zag mooie foto's voorbijkomen! Mooie resultaten en mooie dames ^O^.

Anna, Coco :*.
Ik ben dol op kusjes, maar ik weet niet zo goed waar ik deze aan heb verdiend ;)

Lijstje:
O: dubbele boterham met appel
T: boterham appelstroop
L: dubbele boterham ei, tomaat, komkommer, salade
T: worteltjes
S: hardlopen en wat spieroefeningen
D: vegetarische pasta met cashewnoten
T: bakje kwark met bosbessen en havermout
pi_108854349
Hi indiaction :) ik dacht dat jij man was? Hm misschien heb ik het mis.

Ik heb echt hard getraind gisteren en merk nu al dat ik een hongerlapdag krijg! Hopelijk zet die avocado zoden aan de dijk.

Nu even werken, ciao :W
  donderdag 8 maart 2012 @ 09:37:47 #286
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108854356
Ik doe nooit aan rokjesdag.
pi_108854530
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 09:35 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik ben dol op kusjes, maar ik weet niet zo goed waar ik deze aan heb verdiend ;)

Lijstje:
O: dubbele boterham met appel
T: boterham appelstroop
L: dubbele boterham ei, tomaat, komkommer, salade
T: worteltjes
S: hardlopen en wat spieroefeningen
D: vegetarische pasta met cashewnoten
T: bakje kwark met bosbessen en havermout
Oh, sorry was voor An24 dan, het is ook ingewikkeld op de vroege ochtend :@. Mooi lijstje! Had je echt plakjes appel op brood bij je O? Lijkt me niet zo'n geweldige combi, eigenlijk.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108854572
Rokjesdag? Hier in het hoge Noorden is het toch echt nog best koud. Maar het ziet er wel mooi uit. O+
Everything has changed
pi_108854576
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 09:44 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Oh, sorry was voor An24 dan, het is ook ingewikkeld op de vroege ochtend :@. Mooi lijstje! Had je echt plakjes appel op brood bij je O? Lijkt me niet zo'n geweldige combi, eigenlijk.
Fruit is lekker op brood hoor! :Y Met iets als kip- of kalkoenfilet erover nog lekkerder, maar fruit alleen kan ook best :)
Broodje appel met kaneel en daarop gegrilde kipfilet met likje honing en wat geplette pinda's :9~

Peer en kalkoen gaan ook heel goed samen trouwens.
pi_108854603
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 09:29 schreef An24 het volgende:
Ohw ja, welkom Indication.

De inhoud van de lijstje is prima. Wat zit er op je brood vanmiddag? Lijkt een wat magere lunch. Ik ben ook benieuwd hoeveel calorien dit lijstje bevat.
Uhm.. 1tje met filet americain en 1tje met kipkerriesalade. Ik ben eerlijk gezegd niet zo bezig met calorien, zolang ik maar een vol gevoel heb die dag.. maar ik zal eens kijken!

quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 09:37 schreef Perruche het volgende:
Hi indiaction :) ik dacht dat jij man was? Hm misschien heb ik het mis.

Ik heb echt hard getraind gisteren en merk nu al dat ik een hongerlapdag krijg! Hopelijk zet die avocado zoden aan de dijk.

Nu even werken, ciao :W
Haha nee ik ben een vrouw, ik kreeg het maar niet aangepast in mijn profiel, maar volgens mij is het nu gelukt?
3e jaars Fysiostudent
13-5-2011 &lt;3
pi_108854608
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2012 09:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jij doet aan jurkjesdag!
Doe wat je niet durft.
pi_108854624
quote:

[..]

Ik ontvang ze ook graag :) ;)
pi_108854671
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 09:47 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Fruit is lekker op brood hoor! :Y Met iets als kip- of kalkoenfilet erover nog lekkerder, maar fruit alleen kan ook best :)
Broodje appel met kaneel en daarop gegrilde kipfilet met likje honing en wat geplette pinda's :9~

Peer en kalkoen gaan ook heel goed samen trouwens.
In het kader van lekker eten :D
Hier yoghurt met ananas (net gefileerd) en een verpulverd blokje pure choco van gisteravond erdoor :9 O+
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 09:48 schreef Indication het volgende:

[..]

Uhm.. 1tje met filet americain en 1tje met kipkerriesalade. Ik ben eerlijk gezegd niet zo bezig met calorien, zolang ik maar een vol gevoel heb die dag.. maar ik zal eens kijken!

[..]

Haha nee ik ben een vrouw, ik kreeg het maar niet aangepast in mijn profiel, maar volgens mij is het nu gelukt?
Gelukt! ^O^
pi_108854686
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 09:48 schreef Indication het volgende:

[..]

[..]

Als je gewoon vol zit en genoeg energie hebt ook te werken en sporten etc. is het niet erg. Als je maar voldoende binnen krijgt.
pi_108854714
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2012 09:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja doei.
pi_108854727
quote:

[..]

Dat dacht ik al :)

Ik vind het heerlijk: het knapperige van appel met het smeuige van brood, yum. Toen ik klein was at ik ook vaak een boterham met kwark, appel en hazelnootjes :9
pi_108854744
Maar dan wel op een stevige boterham lijkt me? Niet op zo'n kartonnen 2 dagen oude AH-boterham...
pi_108854745
* MarMar heeft net stof besteld voor een jurkje O+

Voor de oudste dochter dit keer, turquoise (wat haar altijd geweldig staat) met witte sterretjes.
Levertijd is een weekje, dus even gedwongen rust, dat is wel goed voor me ;)
pi_108854758
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 09:53 schreef anna82 het volgende:

[..]

Dat dacht ik al :)

Ik vind het heerlijk: het knapperige van appel met het smeuige van brood, yum. Toen ik klein was at ik ook vaak een boterham met kwark, appel en hazelnootjes :9
Misschien moet ik het eens proberen dan. Het leek me dat het brood zo snel zompig zou worden door vochtig fruit. Maar bedenk me nu dat ik vroeger ook wel kwark op brood deed. Vooral in de zomer was dat lekker!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108854765
Volgens mij
pi_108854771
Is hij vol!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')