Ik neem aan dat je het niet over lingerie hebt?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:17 schreef motorbloempje het volgende:
Vik! Ze hebben hier in Hull ook en La Perla (Italiaan)!
Yep, zo slank was ik niet echt hoor....was een erg goede foto (die heb ik hier ook al ooit gepost toen en toen geloofde ook niemand het hahaha).quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:28 schreef Mini. het volgende:
Zit er echt maar 5 kilo tussen die wens-foto en nu Sarabi? Wel goed dat je het weer oppakt.
Nou ja, het kan geen kwaad om een doel te hebben.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yep, zo slank was ik niet echt hoor....was een erg goede foto (die heb ik hier ook al ooit gepost toen en toen geloofde ook niemand het hahaha).
dat vroeg ik me ook al af, maar goede foto skillss! En nu doorbikkelen om die 5 kg eraf te krijgenquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:28 schreef Mini. het volgende:
Zit er echt maar 5 kilo tussen die wens-foto en nu Sarabi? Wel goed dat je het weer oppakt.
Oh en respect dat je het zo eerlijk laat zien, het onder ogen zien is de eerste stap.
Ik zie hem nuquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:33 schreef Mini. het volgende:
[..]
Nou ja, het kan geen kwaad om een doel te hebben.Edit gezien btw?
Wel goede motivatie, zo'n wensfoto... Die heb ik ook nog wel.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:37 schreef _aurum_ het volgende:
ik wil mijn collega uit het hoge noorden helpen en krijg het voor elkaar om intern een hele shitstorm te veroorzaken
Het is een gave
Thanks!quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:42 schreef the85mc het volgende:
Wow, 25 eraf is echt veel.![]()
Ik heb nog moeite met de laatste kilo's.. De laatste tijd lijkt het wel dat bij alles wat ik sport mijn lichaam spieren wil kweken. Ik word iedere keer weer zwaarder, maar vetpercentage daalt nog wel.. En echt veel krachttraining doe ik eigenlijk niet.
Ongeveer 2 meterquote:
quote:
De volgende keer dat we gaan meeten doe ik mn hakken aan.quote:
Nou "lomp" was eigenlijk nog niet echt in me opgekomenquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maar je hebt me op FB, dus jij had wel kunnen weten dat ik best lomp ben
Naast jou ben ik dan bijna een dwerg met mn 1,84. Op zich is 119 kg bij 2 meter niet echt te zwaar toch?quote:
Nu nog een racefiets en je kunt een triatlon gaan doen. Dat is mijn doel voor na de urbanathlon.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijstje dan maar...
Een kort dagje vandaag, pas om 10.30 uur het bed uit en om 21.00 weer naar bed.
S: 102 baantjes zwemmen
En dat vind ik nog steeds moeilijk als ik bezig ben met afvallen, maar het gaat de goede kant opquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:09 schreef creepycookie het volgende:
Sarabi, ten eerste: props voor je durfTen tweede, je bent echt gezegend met mooie taille, bij ieder gewicht
En die kilootjes gaan er wel weer af. Meer eten dus!
Op werkdagen maar als ik vrij ben dan wil ik wel wat doen, er is ook zoveel leuks te doen.. Wandelen is het leukstquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Doe jij weleens een dag gewoon stilzitten?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:25 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nu nog een racefiets en je kunt een triatlon gaan doen. Dat is mijn doel voor na de urbanathlon.
Ja, dat wandeltopic moet ik toch écht maar 's gaan openen! Als het even meezit (de weersvoorspellingen zakken ietwat inquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Op werkdagen maar als ik vrij ben dan wil ik wel wat doen, er is ook zoveel leuks te doen.. Wandelen is het leukst
graag!quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, dat wandeltopic moet ik toch écht maar 's gaan openen! Als het even meezit (de weersvoorspellingen zakken ietwat in) gaan we dit weekend dan eindelijk op pad in 't peak district. En zal dan met de foto's van die hike wel 't topic opengooien!
Toch geen hele???quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:25 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nu nog een racefiets en je kunt een triatlon gaan doen. Dat is mijn doel voor na de urbanathlon.
Actie. En dan Actie voerenquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:32 schreef creepycookie het volgende:
We gaan een kat nemen, en nu heeft mijn huisgenoot een lijstje opgehangen met eventuele kattennamenIk heb nu voor Kip gestemd, maar misschien hebben jullie nog leuke ideeën?
[ afbeelding ]
Ik moet er vier met beginletter C verzinnen, dus ik sla even overquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:32 schreef creepycookie het volgende:
We gaan een kat nemen, en nu heeft mijn huisgenoot een lijstje opgehangen met eventuele kattennamenIk heb nu voor Kip gestemd, maar misschien hebben jullie nog leuke ideeën?
[ afbeelding ]
Ik zie geen feauteau, maarquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:32 schreef creepycookie het volgende:
http://instagr.am/p/H4FO5oD6y3/
Cadootjequote:Op woensdag 7 maart 2012 16:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik moet er vier met beginletter C verzinnen, dus ik sla even over
117 he!quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:25 schreef the85mc het volgende:
[..]
Naast jou ben ik dan bijna een dwerg met mn 1,84. Op zich is 119 kg bij 2 meter niet echt te zwaar toch?
Het is veel beter om een tekort aan kcal's te creëren door te bewegen dan te weinig te etenquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En dat vind ik nog steeds moeilijk als ik bezig ben met afvallen, maar het gaat de goede kant op
bedankt voor de complimentjes
Creepy en Cookie?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik moet er vier met beginletter C verzinnen, dus ik sla even over
Hehequote:Op woensdag 7 maart 2012 16:36 schreef Syrena het volgende:
Lijstje alsnog gelezen: KipZet maar een kruisje namens mij
Wandeltopic?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, dat wandeltopic moet ik toch écht maar 's gaan openen! Als het even meezit (de weersvoorspellingen zakken ietwat in) gaan we dit weekend dan eindelijk op pad in 't peak district. En zal dan met de foto's van die hike wel 't topic opengooien!
Moet wel op de stamboom hequote:Op woensdag 7 maart 2012 16:37 schreef Mini. het volgende:
[..]
Creepy en Cookie?
Ik vind Kip ook de leukste.
Als die 2e foto frontaal was geweest was het inderdaad heel anders geweest. Moet ik toch weer eens gaan onthouden wanneer mensen foto's van mij gaan maken hahaha.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:36 schreef MarMar het volgende:
@Sarabi jeetje, je zou idd niet zeggen dat daar maar 5 kg tussen zit, maar zijwaarts of frontaal kan idd stukken schelen op de foto. Maar ey, vijf kilo is niet onoverkomelijk, met wat je al gepresteerd hebt, gaat je dat prima lukken toch?
Sorry 117, haha. Dat crashen klinkt bekend, al was het bij mij wat minder extreem, van 97 naar 80 in een paar weken. Jaar later woog ik weer 93.. Maar nu doe ik al ruim een jaar om van 93 lichter te worden. Maar ver onder de 80 gaat moeilijk worden, al is dat wel mn doel. Eerst afvallen tot 76-77 en dan krachttraining. Ben nog nooit zo licht geweest, tenminste niet na mn 17e ofzo.quote:117 he!![]()
![]()
Mwah, kan verschillend zijnNa 1e keer afvallen (op verkeerde manier van 165kg naar 90kg) was ik dus maar 90kg, maar net nog zo'n laagje vet als nu maar wel veel spiermassa kwijt en kon maar iets van 1800kcal per dag eten om gelijk te blijven.
Oh gut nee! Ik dacht zelf aan de olympische afstand, dat is 40 km fietsen, 10 km lopen en hoeveel zwemmen weet ik even niet meer, maar het was niet al te veel. Tegen die tijd moet dat te doen zijn.quote:
Ruilen? Ik ben druk bezig om juist boven de 80kg te komen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:50 schreef the85mc het volgende:
Ik mag max 80 kg wegen. Duurt nog wel lang voor de eerste grote wedstrijd. Denk ergens april, mei ofzo. Sauna is inderdaad laatste redmiddel, of hardlopen met vuilniszak aan. Maar dat is echt slecht voor je lichaam en je prestaties worden er ook niet echt beter van.. Beter probeer ik van te voren gewoon op gewicht te zijn. Ik ben wel al 1 week onder de 80 geweest
Dat is een kwart, met een kilometer zwemmen. Heb een 1/8 gedaan toen ik een jaar of 15 was. Jong en onbezonnen. Ik ga vanavond weer lopen met het groepje, het wordt binnen loopband + circuit, want baggerweer.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:46 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh gut nee! Ik dacht zelf aan de olympische afstand, dat is 40 km fietsen, 10 km lopen en hoeveel zwemmen weet ik even niet meer, maar het was niet al te veel. Tegen die tijd moet dat te doen zijn.
Maar eerst maar eens die 12 km kunnen lopen. Hoe gaat het met jouw trainingen?
Juni duurt gelukkig nog evenquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:41 schreef the85mc het volgende:
[..]
Sorry 117, haha. Dat crashen klinkt bekend, al was het bij mij wat minder extreem, van 97 naar 80 in een paar weken. Jaar later woog ik weer 93.. Maar nu doe ik al ruim een jaar om van 93 lichter te worden. Maar ver onder de 80 gaat moeilijk worden, al is dat wel mn doel. Eerst afvallen tot 76-77 en dan krachttraining. Ben nog nooit zo licht geweest, tenminste niet na mn 17e ofzo.
Veel krachttraining, weinig herhalingen. Veel eiwitten eten en ik zou binnen een jaar 100 kg wegen.. Misschien een uitdaging na mijn wedstrijdenquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ruilen? Ik ben druk bezig om juist boven de 80kg te komen.
Vrijdag mezelf weer een keer wegen. Ik ben benieuwd of er nog wat bijgekomen is.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:51 schreef the85mc het volgende:
[..]
Veel krachttraining, weinig herhalingen. Veel eiwitten eten en ik zou binnen een jaar 100 kg wegen.. Misschien een uitdaging na mijn wedstrijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's van een maandje geleden. Heb thermo aan omdat ik net terug kwam van schaatsenOp 2e foto trek ik mn schouders iets naar achter, lijkt daardoor heel anders. Maar in de tussentijd wel iets zwaarder geworden, maar wel dunner.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:13 schreef the85mc het volgende:
Foto's van jaar of 3 terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's van een maandje geleden. Heb thermo aan omdat ik net terug kwam van schaatsenOp 2e foto trek ik mn schouders iets naar achter, lijkt daardoor heel anders. Maar in de tussentijd wel iets zwaarder geworden, maar wel dunner.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uniekhoorn ook! Maar je moet echt niet nog meer gaan afvallen hoor.
Hometrainen is saaidus heb het maar 20 minuutjes volgehouden.
Maar eens een leuke serie zoeken om tijdens het fietsen te kijken ofzo.![]()
Yep, series zoeken of een filmpje kijken tijdens hometrainen want anders is het niet te doen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Netjes!
Uniekhoorn ook! Maar je moet echt niet nog meer gaan afvallen hoor.
Hometrainen is saaidus heb het maar 20 minuutjes volgehouden.
Maar eens een leuke serie zoeken om tijdens het fietsen te kijken ofzo.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow!! terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een verschil zeg!
![]()
Ik had omgekeerde anorexia in mijn dikke periode. Dit weekend mijn referentiebroek eens passen want die wil ik dit voorjaar weer aan.
Niet meer actief op Fok!![]()
Oeh the85mc goed gedaan!! Uniekje wist ik al, maar idd, goed blijven eten zoals je nu doet, daar hoeft geen grammetje meer af!!![]()
85, goed gedaan hoor! Maar wil je er nog zoveel af dan?
En jeetje, Uniek ook goed bezig, niet meer er af hoor!
Mijn before en nu foto's heb ik niet echt... Of eerlijk gezegd, wil ik niet zien haha
Eigenlijk heb ik ze hier voor me. Misschien wel zo verstandig om te laten zien. Dan weet ik weer waarvoor ik het doe
~ Bonito La Risa ~![]()
Manmanman, er is nog niets productiefs uit me gekomen vandaag, en zit nu vooral te gapenHopelijk straks wat energie opdoen bij 't spinnen.... Vanavond vroeg naar bed!
Nu nog even bedenken of we gaan fietsen naar de sportschool of de auto nemen
Ja doei.![]()
Doe nou die wandeltopic... *stampvoet*Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Doe nou die wandeltopic... *stampvoet*![]()
![]()
Op weg naar de stad voor tapas.
O: Franse kwark (250 gr) met 3 el muesli
T/LT: moorkop
D: tapas dus!
Zal wel ook groente nemen
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Oh en naamtopic
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op weg naar de stad voor tapas.
O: Franse kwark (250 gr) met 3 el muesli
T/LT: moorkop
D: tapas dus!
Zal wel ook groente nemen![]()
Maar je was jarig toch?? Dan mag het![]()
![]()
![]()
Nog steeds zelfs!quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
Maar je was jarig toch?? Dan mag het
Mijn meest dikste periode foto's liggen nog in mijn andere huis.
Maar ik zat tussen Sarabi en Uniek inDie er nu beiden dus geweldig uit zien
![]()
Ik heb geen droogtrainfoto's, dat heeft ook kort geduurd. Maar dit komt het meeste in de buurt (en is nu ook zeker weer haalbaar, nog maar drie kilo!) :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door An24 op 07-03-2012 18:23:55 ]![]()
Dat!quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:12 schreef loveli het volgende:
Er zit wat voor je hoofd. En je hebt een verrekt () goed lijf zo te zien.
Mijn wens ziet er ongeveer ook zo uit.. maar of ik dat ga halen ooit?![]()
Jij bent al een heel eind!quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat!
Mijn wens ziet er ongeveer ook zo uit.. maar of ik dat ga halen ooit?![]()
Nou.. er moet dan nog best een boel kont en dij vanaf hoor.. (en een beetje buik, maar dat gaat iets makkelijker..)quote:![]()
ik las poepenquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
Manmanman, er is nog niets productiefs uit me gekomen vandaag, en zit nu vooral te gapen![]()
Kwak
Forum Opties Forumhop: Hop naar: