Iemand heeft me jou wel aangewezen, maar ik kan me niet voor de geest halen welk gezicht je hebtquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
O wacht! ik heb jou wel gezien! Maar had niet gerealiseerd dat jij dat was
Hij heeft blijkbaar indruk gemaakt op MrManuel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:25 schreef Joysa het volgende:
Ik heb kanovinnie's naam 100x gehoord van MrManuel, maar nog geen idee wie het is
fotograafjes hequote:Op woensdag 7 maart 2012 12:25 schreef twi het volgende:
[..]
Hij heeft blijkbaar indruk gemaakt op MrManuel.
die vervelende gast met die camera voor je harses de hele tijdquote:
Ik heb geen camera gezien volgens mij.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
die vervelende gast met die camera voor je harses de hele tijd
Ben jij niet op de foto geweest voor dat kartonnen beest op het einde?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen camera gezien volgens mij.
Wie wil jou nu ook fotograferen danquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:28 schreef So_Surreal het volgende:
Ik sta geen een keer op de foto gelukkig.
Dat denk jijquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:28 schreef So_Surreal het volgende:
Je weet toch wel hoe een camera er ongeveer uit ziet?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen camera gezien volgens mij.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iemand heeft me jou wel aangewezen, maar ik kan me niet voor de geest halen welk gezicht je hebt.
Heb je me niet onthouden van de vorige meet?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:24 schreef Myraela het volgende:
Hoi Kano.
Ik denk, ik zeg het nu maar. Gisteren wist ik niet dat jij het was.
Wedden?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:28 schreef So_Surreal het volgende:
Nee kijken of mijn verbergingskills echt goed waren.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:29 schreef twi het volgende:
[..]
Jij wilt graag een foto van je hoofd verscholen in die popcornemmer zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |