Ik vind jou ook erg jammer maar daar hoor je mij ook niet steeds over.quote:
Plop, deed m'n oorquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind jou ook erg jammer maar daar hoor je mij ook niet steeds over.
quote:
Ja, nu hoor ik weer (enigszins)quote:
Serieus? Hoe dat dan ineens?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, nu hoor ik weer (enigszins)
Kon je nog een beetje slapen Bobbeh?
Wowwwwwwquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind jou ook erg jammer maar daar hoor je mij ook niet steeds over.
Rechts eh, die zat dicht.. Links is nog steeds gewoon doofquote:
http://haagsepraatjes.wordpress.com/quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Waar blijven de pittige vlotte plaatjes? grgr
quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Waar blijven de pittige vlotte plaatjes? grgr
Oh...quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Rechts eh, die zat dicht.. Links is nog steeds gewoon doof
En hoi Vaseline
Ik vond deze wel echt spannondquote:
Dat zou wel een mooi wonder zijn, maar ik vrees dat ik dat niet ga meemakenquote:
En oh jawel hoorquote:
Nja denk het ook niet nee.. jammer genoegquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zou wel een mooi wonder zijn, maar ik vrees dat ik dat niet ga meemaken![]()
quote:
Goedzoquote:
Ik jat wel een keer een werkend links oortjequote:Op woensdag 7 maart 2012 12:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nja denk het ook niet nee.. jammer genoeg
Ja sorry ben errug chagrijnigquote:
* Wegsluiptquote:
Moe je eerst bier over d'r heen gooiequote:Op woensdag 7 maart 2012 12:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik jat wel een keer een werkend links oortje
Niet tegen jou natuurlijkquote:
Hier blijven jij *gooit een rollade tegen je oksel*quote:
Omnomquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moe je eerst bier over d'r heen gooie
Recalcitrante vogeltjesquote:
Oke dan blijf ikquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hier blijven jij *gooit een rollade tegen je oksel*
quote:
JA! Wou je doen danggggquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]gooi jij nou zomaar met kostbare rollades?
Opeten!quote:
Beter heb je t over de rolladequote:
Ja, over wat anders?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beter heb je t over de rollade
Vind ik wel een goed idee verder, ja![]()
Okselsquote:
Oh dat punt had ik even gemist.quote:
Je moet wel opletten sisquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh dat punt had ik even gemist.
Okidokie, champignons genoegquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je moet wel opletten sis
Maar ik begin vast met braden, maak jij een (no pun intended) sausje?
Champignonsquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Okidokie, champignons genoeg![]()
Het is alweer half 1 en het regent
Ik heb ook honger. Zo lunchenquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
ChampignonsDamn nu heb ik honger
T is hier nog wel droog en hopelijk blijft dat ook zoGisteren was het veel beter weer
Uhu.. Ik wil graag 25 graden en zon, alstublieft.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
ChampignonsDamn nu heb ik honger
T is hier nog wel droog en hopelijk blijft dat ook zoGisteren was het veel beter weer
Lolquote:
quote:
Been there.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhu.. Ik wil graag 25 graden en zon, alstublieft.
Smakelijkquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lol![]()
![]()
Mja, nu ga ik even een aantal hapjes voedsel naar binnen werken omnomnom laterrr hopelijk![]()
Ik dacht ook al "stil hier"quote:
To save the day?quote:
Ik ga het proberen, maar verwacht er niet teveel van ;kquote:
Ik giecheldequote:Op woensdag 7 maart 2012 13:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=-8436244732111617157
Waarom niet? Je bent wel een aardige gangmakerquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga het proberen, maar verwacht er niet teveel van ;k
Al die complimentjes tegenwoordig, wat is er aan de handquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waarom niet? Je bent wel een aardige gangmaker
In mijn droom was jij ook al zo stom, de hele tijd zeuren dat het helemaal niet erg is enzoquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow dat moet wel erg heftig voor je zijn geweest.Sterkte bij het verwerken van deze ervaring.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De meeste vrouwen werken hier als een magneet en jij komt altijd wel lief en schattig overquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Al die complimentjes tegenwoordig, wat is er aan de hand![]()
Maar vind je? Hoe dat dan
Als ze eens wistenquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
De meeste vrouwen werken hier als een magneet en jij komt altijd wel lief en schattig over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:
klinkt als american dadquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
staat al een tijdje in mij favorietenquote:
En zo hoort dat ookquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
jij komt altijd wel lief en schattig over
hahahaquote:
quote:
De rest maak ik niet openbaarquote:
Ik kwijlde even op m'n goeie goedquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:53 schreef Dqod het volgende:
Ze deception![]()
![]()
Hello kitty is wel van toepassing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hell kitty is wel van toepassing.
Wat zit je mijn quotes nou te manipuleren ?quote:
BWAHAHAHAHA world dominationquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zit je mijn quotes nou te manipuleren ?
zal ik jou eens manipulerenquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
BWAHAHAHAHA world dominationhttp://writerscolumn.files.wordpress.com/2007/05/guinea-pig.jpgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dank je wel hoor, waren m'n hormonen net ff tot rust gekomenquote:
quote:
quote:
quote:
LAWLLLLL het had Oryx moeten zijn thoquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
http://writerscolumn.files.wordpress.com/2007/05/guinea-pig.jpg
Jij had toch een hekel aan Katy Perry?quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dank je wel hoor, waren m'n hormonen net ff tot rust gekomen
Ja, maar...quote:
Ze hoeft toch ook niet te zingen :$quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij had toch een hekel aan Katy Perry?
Oppercaffia'squote:
my girlquote:
Ik zal jou eens laten zingen.quote:
das geen neequote:
holy shitbawlsquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zal jou eens laten zingen.
Tevens
[ afbeelding ]
Godsamme Bobbyquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zal jou eens laten zingen.
Tevens
[ afbeelding ]
Aanstellerquote:
Het is mijn bevroren hartquote:
Meer euhm... zing materiaal.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Godsamme Bobby![]()
Ik ga even............. Zingen![]()
![]()
ijskoningin hahaquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Meer euhm... zing materiaal.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zaterdag jongah, wacht maarquote:
lol ik neem je kat mee en zoek je het maar uitquote:
Emotionele chanteurquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
lol ik neem je kat mee en zoek je het maar uit
Amen, gelukkig heb ik geen iTunesquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:11 schreef Adolecens het volgende:
Muziek aan het downloaden, importeren en overzetten naar de iPod..
iTunes is ruk
iTunesquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:11 schreef Adolecens het volgende:
Muziek aan het downloaden, importeren en overzetten naar de iPod..
iTunes is ruk
Krijg jij SD van me. Deal?quote:
Dat dus.. Zelf heb ik android, simpel kopieeren en klaar.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
iTunes![]()
80 keer converteren, je hele bibliotheek dubbel omdat iTunes geen andere bestanden dan mp3 en m4a begrijpt (maar het wel kan converteren
)
quote:
Sowieso vind ik een programma nodig hebben om 1) het te activeren (quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat dus.. Zelf heb ik android, simpel kopieeren en klaar.
Kinderen hebben iPods en JB wou een iPad en zij willen muziek![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:17 schreef Dqod het volgende:
Haha awwwwww
[ afbeelding ]
Nu stop ik wel met plaatjes
Geweldig schattigquote:
Ik wil naar bed.quote:
Ik ook, maar moet zo werkenquote:
Dag Ludoquote:
Zou ik nimmer doen toch Bobby.quote:
Hé! Hoe kom jij hier plots weer verzeild geraakt?quote:
Ik deed jullie missenquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zou ik nimmer doen toch Bobby.
[..]
Hé! Hoe kom jij hier plots weer verzeild geraakt?
Echt ehquote:
Weet ik. Je bent mijn favo mod, weet je toch!quote:
Je leven is gewoon weer tot een einde gekomen zeker?quote:
Natuurlijk, op jou kan ik altijd bouwen bij verkiezingen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet ik. Je bent mijn favo mod, weet je toch!
Ok ik geef het toequote:Op woensdag 7 maart 2012 14:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je leven is gewoon weer tot een einde gekomen zeker?
[..]
Natuurlijk, op jou kan ik altijd bouwen bij verkiezingen.
overratedquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je leven is gewoon weer tot een einde gekomen zeker?
Vind je?quote:
quote:
Is toch walgelijk en affreusquote:
ligt eraan met wiequote:
Met Doutzen.quote:
Abject en infaamquote:
quote:
quote:
Dat ook.. Als ik alleen het woord al hoor ga ik van:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bah
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:30 schreef Dqod het volgende:
[..]zaterdag. dan krijg jij probleempjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat ook.. Als ik alleen het woord al hoor ga ik van:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bah
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kijk jij maar op jongemanquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
zaterdag. dan krijg jij probleempjes.
quote:
ik ben niet meer bang voor jouquote:
Zou dr ge............. Knuffelenquote:
Mission accomplishedquote:
Ik geloof er geen reet van.quote:
Ik ook niet, ik zat zo van:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:
overrated jaquote:
Bedoelde ik ook jaquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik zat zo van:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch is ze idd wel schattigquote:
In dat geval...quote:
Is het hier warm? Of ligt dat aan mijquote:
Mja hier regent het inmiddels ookquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:47 schreef Dqod het volgende:
Volgens mij.. Ga ik pech hebben zo.. Regen
[ afbeelding ]
Waar blijft die mooie zonnige lente nou, de kriebels zijn er alquote:
Nog even geduldjesquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waar blijft die mooie zonnige lente nou, de kriebels zijn er al
*holds on* HNNNG *.*quote:
Ik zal jou eens klaarmaken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
*holds on* HNNNG *.*
Nog een sigaretje en dan ga ik me maar eens klaarmaken
Ga je m'n haar vlechten? :$quote:
ben je niet kaal?quote:
quote:
Teenharen zijn helemaal in :$quote:
quote:
Je moet Bonnie eens ontvlooienquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waar blijft die mooie zonnige lente nou, de kriebels zijn er al
Welke Bon...quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moet Bonnie eens ontvlooien
quote:
In b4 welke B......... :xquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moet Bonnie eens ontvlooien
Te erg ditquote:
quote:
Julliequote:
Genoeg programma's die iTunes vervangen hoor. Spotify werkt ook gewoon.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:18 schreef Adolecens het volgende:
Gelukkig hoeft dat activeren niet meer met iOS 5, maar dat je perse vast zit aan iTunes is wel ruk ja.
itunes is toch echt wel verplicht hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Genoeg programma's die iTunes vervangen hoor. Spotify werkt ook gewoon.
Om muziek e.d. erop te zetten niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
neuh je hebt ook apps in de store dat het ook zonder itunes via wifi kan volgens mijquote:
En komt het dan ook wel in je iTunes library terecht of kun je het alleen afspelen via die app?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:40 schreef n8n het volgende:
[..]
neuh je hebt ook apps in de store dat het ook zonder itunes via wifi kan volgens mij
Niet meer since iOS5. Ik kan gewoon Spotify laten syngroniseren zonder dat iTunes, of een iTunes achtergrond proces draait.quote:
iTunes Lib kon je op de iPod Touch enzo ook handmatig bereiken. Met wat omweggetjes en wat tweaks. Weet niet of ze dat veranderd hebben.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En komt het dan ook wel in je iTunes library terecht of kun je het alleen afspelen via die app?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niet meer since iOS5. Ik kan gewoon Spotify laten syngroniseren zonder dat iTunes, of een iTunes achtergrond proces draait.
Niet dat het absurd is dat iTunes op Windows echt kanker is,om meer mensen naar OSX te krijgen.
"Oh iTunes is langzaam op mijn pc, OP NAAR DE APPLE STORE."
?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Relaxed dagje vrij vandaag.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:36 schreef Salatrel het volgende:
En weer op weg naar rotterdam en dan naar huis. Wat een relaxte werkdag vandaag
ik vrijdagquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:49 schreef Allure_ het volgende:
HAHAHA ik heb echt super intens gedroomd over een hert
Moet er ineens aan denken. Toch maar eens wat minder drinken
Ik ook.quote:
Hmm, klinkt interessant. Liefste zou ik er nog gewoon via Explorer heen gaan of gewoon via WMP updaten. Miss toch maar naar een simpele iPod kijken dan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niet meer since iOS5. Ik kan gewoon Spotify laten syngroniseren zonder dat iTunes, of een iTunes achtergrond proces draait.
Niet dat het absurd is dat iTunes op Windows echt kanker is,om meer mensen naar OSX te krijgen.
"Oh iTunes is langzaam op mijn pc, OP NAAR DE APPLE STORE."
Minder jagermeister ja.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:49 schreef Allure_ het volgende:
heb je al plannen¿quote:
Euh.. nee, jij?quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:49 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb een S2, maar dat Kies gebruik ik niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hmm, klinkt interessant. Liefste zou ik er nog gewoon via Explorer heen gaan of gewoon via WMP updaten. Miss toch maar naar een simpele iPod kijken dan.
Nja, Kies van Samsung is ook echt kut en dat is echt voor Windows gemaakt
ik dan ook nietquote:
Ik ook niet, iig niet om muziek erop te zetten. Maar wel voor Android updates en dat is altijd jankenquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb een S2, maar dat Kies gebruik ik niet.
Via ES File Explorer naar de muziekmap heen bladeren, mp3 kopiëren, plakken en klaar.
kies is dan ook niet verplicht voor muziek te verslepen naar je sgs2. Gewoon usb en klaar. Das het grote voordeel van de galaxy t.a.v. de ipadquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hmm, klinkt interessant. Liefste zou ik er nog gewoon via Explorer heen gaan of gewoon via WMP updaten. Miss toch maar naar een simpele iPod kijken dan.
Die dingen rijden toch 30 km / h ofzo?quote:
SPANNENDquote:
Dat heb ik pas één keer gedaan, ik wacht nu gewoon op 4.0quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook niet, iig niet om muziek erop te zetten. Maar wel voor Android updates en dat is altijd janken
Ik gebruik niet eens meer USB. Gewoon met PocketCloud van de server afhalenquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:53 schreef wise het volgende:
[..]
kies is dan ook niet verplicht voor muziek te verslepen naar je sgs2. Gewoon usb en klaar. Das het grote voordeel van de galaxy t.a.v. de ipad
Kusje voor JBquote:
Dan moet je ook niet zeggen dat alleen iTunes werkt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:46 schreef wise het volgende:
[..]![]()
ik vind 1 apple product meer dan genoeg. Een van spotify of cloud maak ik geen gebruik
Een tijd geleden had ik een vervanger gevonden, maar vaak zie je dat die toch op veel plekken steken laten vallen. Draadloze sync enzo is wel iCloud en iTunes gelimiteerd. Dus als je iets anders wilt gebruiken moet je hem aansluiten, en dan kan je eigenlijk net zo goed gewoon iTunes gebruiken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
?
Ik heb 52.000 mp3'tjes op m'n server staan. Het is juist dat ik een selectie van deze nummers op de iPod's en iPad wil hebben.
Om daar een selectie van te willen hebben, zal ik dat toch via iTunes moeten doen, waarna ik de boel kan synchroniseren, al dan niet draadloos.
Ik heb nu iTunes draaien op m'n server, die ik via thuisdeling heb ingesteld en via de laptops kan hier een connectie mee gemaakt worden, waarna ze de muziek erop kunnen knallen via iTunes op de laptops..
helaas dan wel verplichtquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeggen dat alleen iTunes werkt.
Kies laat het vaak afweten na updates, omdat alle providers hun eigen versie er eerst op moeten zetten. Bij Apple zie je dat de providers die updates al hebben moeten insturen voordat het publiek uberhaupt kan updaten. Maar via explorer gaat het niet lukken, dan kan je alleen in het camera gedeelte van je iPhone/iPad komen, de rest is behoorlijk goed afgeschermd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ook al zou je dat wel accessen in /root/ zou dat alsnog niet werken want alle mp3s worden renamed en ze worden in een of ander gaar register geplaatst waar de search e.d. mee werkenquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kies laat het vaak afweten na updates, omdat alle providers hun eigen versie er eerst op moeten zetten. Bij Apple zie je dat de providers die updates al hebben moeten insturen voordat het publiek uberhaupt kan updaten. Maar via explorer gaat het niet lukken, dan kan je alleen in het camera gedeelte van je iPhone/iPad komen, de rest is behoorlijk goed afgeschermd.
Was vroeger met Quicktime al. Ze willen gewoon zo min mogelijk tijd en geld besteden aan het verbeteren van iTunes op Windows. Ze hebben veel liever dat je een Mac koopt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:59 schreef Mozy het volgende:
Maar ik snap Apple echt niet, dat ze iTunes op Windows bijzonder slecht optimaliseren, en ook allemaal extra processen er op laten pleuren die bijzonder slecht geoptimaliseerd zijn, terwijl op Mac OSX alles wel netjes in 1 proces wordt verwerkt.
Is volgens mij niet helemaal waar want heb wel eens MP3's met een progje van mijn iPad afgehaald en de namen waren nog gewoon origineel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ook al zou je dat wel accessen in /root/ zou dat alsnog niet werken want alle mp3s worden renamed en ze worden in een of ander gaar register geplaatst waar de search e.d. mee werken.
twijfel je aan mij????????quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is volgens mij niet helemaal waar want heb wel eens MP3's met een progje van mijn iPad afgehaald en de namen waren nog gewoon origineel.
rustig allytje, denk aan je hartjequote:
Ik vertrouw niemand meerquote:
kom danquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:04 schreef Chai het volgende:
Ik ga jullie kankerhard op jullie kankerapple slaan.
wil je een knuffel?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
OKE ik werd al MAD wakker vandaag dus kom maar op
En nee niet door dat hert![]()
![]()
Word ook niet alles naar AAC omgezet?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ook al zou je dat wel accessen in /root/ zou dat alsnog niet werken want alle mp3s worden renamed en ze worden in een of ander gaar register geplaatst waar de search e.d. mee werken.
Sla mij maar dan.quote:
Ja ik weet niet hoe het werkt, ik verbaasde me alleen dat ik alle bestanden terug kreeg zoals ik verwachtte.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:06 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Is optioneel
[..]
itunes xml lib wordt toch ook opgeslagen op je iphone/ipad
quote:
Wat vindt ze leuk? Mijn ouders vinden een boek meestal wel leuk.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:07 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Wie weet een leuk cadeautje voor mijn moeder? Ze wil natuurlijk weer "niks".
Een dildoquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:07 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Wie weet een leuk cadeautje voor mijn moeder? Ze wil natuurlijk weer "niks".
kanker met je vaselinequote:Op woensdag 7 maart 2012 16:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
All the things you can do with vaseline
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:06 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
itunes xml lib wordt toch ook opgeslagen op je iphone/ipad
breng hetquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:15 schreef Allure_ het volgende:
laki ik heb fresh asian mixape voor je even zoeken mijn prinsje
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik gebruik altijd lijnzaadjes door de vla, yoghurt of brinta, goed om lekker door te poepen
quote:
Slobber.quote:
pics van je zusje homo jij zag die van mij ookquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:22 schreef Lakitu het volgende:
m'n zusje zegt dat ze trey songz lekker vindt
dit gaat de vrekeerde kant op
lieg niet man dat was je zus niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:22 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
pics van je zusje homo jij zag die van mij ook
breng die mixtape dan a schoonheidquote:
oh ja ik zie het. thanskquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
oh heb 'm in dat berichtje erbij gezet
Beter toch. Zou pas naar zijn als het helemaal nog over je hele lichaam zou stromen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:32 schreef Adolecens het volgende:
Gvd, gat in mijn hoofd.
Net keihard mijn hoofd tegen de punt van de klep van de auto gestoten. Bloed stroomde over m'n hoofd![]()
geniaalquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:09 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
Sta je dan met zo'n koffersticker op Schiphol.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:02 schreef Salatrel het volgende:
net zo geniaal als in de rij voor de douane roepen dat deze vakantie helemaal de bom gaat zijn
Tussen.....???quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:40 schreef Fascination het volgende:
https://www.facebook.com/(...)8809058147942&type=1
Oké, je moet kiezen.
Gewoon iedereen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tussen.....???
Zie wel een aantal "bekende" gezichten, ff verder gluren
Ik gluur nog ff verder.. Zag iig Sunchaser en ehm.. Silk geloof ik.. En volgens mij ook stefanhaan, maar ik twijfelquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon iedereen.![]()
Wie dan? Ik herken Tha_Erik,Greys
, Re en Missbliss.
Toch wel eh?quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:46 schreef Chai het volgende:
Wie is Greys? di met rode sjaal en schoenen?
DAT is dus T_E ahaquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Derde van links. Wel grappig overigens dat Tha_Erik dus een enorme onderkin heeft en dus altijd strategische foto's van zichzelf maakt.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:54 schreef Dqod het volgende:
Wtf.. Connecties blijven echt verrassend O.o
Ok dat was het
dmquote:
Je kan ook niet op de foto gaan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:50 schreef Dqod het volgende:
Je zult maar gelinked worden zonder dat je dat zelf wil.. Balen wel
Maar wat als het nou een verrassings-shot isquote:
Tell us.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:03 schreef Dqod het volgende:
Mee eens
Zitten wel een paar leuke chicks tussen trouwens
Van sommige weet ik de naam niet, van anderen......... Hou ik dat maar stil.. Opvallend enzulksquote:
:E!!!!!!!!!!!quote:
Doe niet zo gemeen over bobbyquote:
Dank u, ik kon even niks gevats verzinnen en goedenavond ookquote:
Niet normaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |