Jij bent toch altijd welkom gersjuhquote:
jamaar die lesboliefde is nogal intimiderendquote:
If you can't beat them, join themquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:05 schreef gers het volgende:
[..]
jamaar die lesboliefde is nogal intimiderend
Niet bang zijn, het komt goedquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:05 schreef gers het volgende:
[..]
jamaar die lesboliefde is nogal intimiderend
Je mocht kijken ehquote:
En de drank verzorgen toch?quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet bang zijn, het komt goed
[..]
Je mocht kijken eh
Hmmm drank jaquote:
oke gelukkig maarquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet bang zijn, het komt goed
[..]
Je mocht kijken eh
quote:
stiekem ben je best wel een toffe lesboquote:
Eigenlijk ben ik heel gemeen en lelijk hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:16 schreef gers het volgende:
[..]
stiekem ben je best wel een toffe lesbo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik heel gemeen en lelijk hoorben je stiekem zo'n lesbo met tuinbroek, shag en kort haar ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Shag wel vaak, sorryquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:20 schreef gers het volgende:
[..]
ben je stiekem zo'n lesbo met tuinbroek, shag en kort haar ?
Dqod ligt hier onderop..quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:20 schreef gers het volgende:
[..]
ben je stiekem zo'n lesbo met tuinbroek, shag en kort haar ?
toch geen javaanse jongens 3/4 zwaarquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Shag wel vaak, sorryanders wordt t zulks een dure hobby
![]()
![]()
![]()
SSSST die zou je niet postenquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dqod ligt hier onderop..
[ afbeelding ]
Vroegah wel, nu goeiekoperequote:
bahbah zij is echt beneden mijn standaardquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dqod ligt hier onderop..
[ afbeelding ]
maar je houdt toch niet van jongensquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
SSSST die zou je niet posten
[..]
Vroegah wel, nu goeiekopere
Sorry, weggehaaldquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
SSSST die zou je niet posten
[..]
Vroegah wel, nu goeiekopere
Daarom gestopt eh, nu Javaanse meisjonsquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
van die halfbloedjes ?quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daarom gestopt eh, nu Javaanse meisjons
Halfbloedjes jaquote:
die zijn zoquote:
Amenquote:
JAJA DE LESBO'S PAKKEN AL HET LEKKERE :Rquote:
Zoveel lekkers kom ik niet tegen hoor, voornamelijk van die manwijfjes.. DUS GUN MIJ OOK EENS WAT LEKKERSquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:35 schreef gers het volgende:
[..]
JAJA DE LESBO'S PAKKEN AL HET LEKKERE :R
JAJA vastquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zoveel lekkers kom ik niet tegen hoor, voornamelijk van die manwijfjes.. DUS GUN MIJ OOK EENS WAT LEKKERS![]()
mag hier ook wel hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:37 schreef Dqod het volgende:
En Luur is er ook niet om m'n tieten aan te laten zien dus sja
Nee die willen hip zijn met hun biseksuele ervaringen, daar doe ik niet aan meequote:Op woensdag 7 maart 2012 00:37 schreef gers het volgende:
[..]
JAJA vast
je pakt gewoon alle lekkere tienerchickies
Voorspelbaarheid +1quote:
Ja dat dacht ik alquote:
Ik ken dat plaatjequote:
ook nog eisen stellen vindt je het gek dat je kenau's aantrektquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee die willen hip zijn met hun biseksuele ervaringen, daar doe ik niet aan mee
cupcakesquote:
KOM IN MUH FACE ZEGGUH DANGquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:39 schreef gers het volgende:
[..]
ook nog eisen stellen vindt je het gek dat je kenau's aantrekt
KOMMAORquote:
KOMKOMMOARquote:
JB is niet lesbisch hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee die willen hip zijn met hun biseksuele ervaringen, daar doe ik niet aan mee
Weet ik, maar ze is geen breezer en weet wat ze doetquote:
IK BEN AL BIJ LESBO CAFE DE POTquote:
/carequote:Op woensdag 7 maart 2012 00:44 schreef Dqod het volgende:
Die jonge meisjes willen alleen maar lesboseks voor de hipheid
Ik zat te wachten in "het natte gleufje"quote:
Dat soort wijven.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:44 schreef Dqod het volgende:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Weet ik, maar ze is geen breezer en weet wat ze doet
Da's waar, dat weet ze zekerquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:44 schreef Dqod het volgende:
Subcultuur maakt me niet zoveel uit verder, als het er maar leuk uit ziet en als het ook maar leuk ISquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:45 schreef gers het volgende:
[..]
/care
hipstermeisjes zijn vaak zeer geefbaar
Helaas bestaan ze echtquote:
Straks val ik in het niets bij haarquote:
I know.quote:
jij zou alles pakken met een hartslagquote:
Gewoon slaan met een fietswielquote:
quote:
Oh, ik pakte altijd een breekijzer erbij. Dat is inmiddels dus al ouderwets?quote:
Ik zou jou niet doen, hoor.quote:
Idd, maar nu ben je weer op de hoogte.. Fietswielen zijn he-le-maal hipquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik pakte altijd een breekijzer erbij. Dat is inmiddels dus al ouderwets?
gelukkig anders kreeg ik dadelijk nog lesbofiliequote:
Oké, thanks.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Idd, maar nu ben je weer op de hoogte.. Fietswielen zijn he-le-maal hip
Lesbian identified menquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:51 schreef gers het volgende:
[..]
gelukkig anders kreeg ik dadelijk nog lesbofilie
Graag gedaan hoorquote:
Ik doe toch mijn best om het niet te krijgenquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lesbian identified mendie zijn NOG erger dan de meest wijverige wijven bij elkaar
[..]
Graag gedaan hoor![]()
![]()
Dit soort dingen worden over me gezegd als ik weg ben. Nee is goed joh.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lesbian identified mendie zijn NOG erger dan de meest wijverige wijven bij elkaar
Wat?!quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Graag gedaan hoor![]()
![]()
Loop niet op me te kotsenquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:53 schreef gers het volgende:
[..]
Ik doe toch mijn best om het niet te krijgen
OHH SHI-quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit soort dingen worden over me gezegd als ik weg ben. Nee is goed joh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uhhuhquote:
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Loop niet op me te kotsen
[..]
OHH SHI-zou ik nooit doen dushiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Uhhuh
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Loop niet op me te kotsen
[..]
OHH SHI-Omdat ik mijn gedachten niet van je af kan houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat ik mijn gedachten niet van je af kan houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is poep
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Ja. Nu ga ik weer slapen. Doeiquote:
nooit van gehoord.. is dat niet gewoon zo'n kerel in stockings en een waterbh?quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:57 schreef Dqod het volgende:
Mannen die alleen anatomisch gezien mannen zijn en ook geen gebruik willen maken van hun gereedschap
Maar momentje
whut bestaat datquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:57 schreef Dqod het volgende:
Mannen die alleen anatomisch gezien mannen zijn en ook geen gebruik willen maken van hun gereedschap
Maar momentje
Trusten Bobselquote:
Wellichtquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
nooit van gehoord.. is dat niet gewoon zo'n kerel in stockings en een waterbh?
Uhhuhquote:
quote:
quote:
maar doen ze het niet in de hoop om ooit eens tussen twee lesbiennes te liggenquote:
Die zul je er ook vast wel tussen hebben zitten jaquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:18 schreef gers het volgende:
[..]
maar doen ze het niet in de hoop om ooit eens tussen twee lesbiennes te liggen
was wel een goed excuus om naar de nieuwe apple store te gaan geweest.....quote:Op woensdag 7 maart 2012 07:03 schreef Mozy het volgende:
Ik heb gedroomd dat mijn iPhone en Macbook waren gestolen.
Zelden zo eng gedroomd.
Ze hebben me door.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:18 schreef gers het volgende:
[..]
maar doen ze het niet in de hoop om ooit eens tussen twee lesbiennes te liggen
Wow dat moet wel erg heftig voor je zijn geweest.quote:Op woensdag 7 maart 2012 07:03 schreef Mozy het volgende:
Zelden zo eng gedroomd.
wtfffffffquote:Op woensdag 7 maart 2012 07:03 schreef Mozy het volgende:
Zelden zo eng gedroomd.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:29 schreef Chai het volgende:
http://www.pittigkortkapsel.nl/
Is vernieuwd. Nu staat er allemaal uitleg bij.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:29 schreef Chai het volgende:
http://www.pittigkortkapsel.nl/
Is vernieuwd. Nu staat er allemaal uitleg bij.
Grutjes, roeping gemist.quote:Wat is het doel van de mensheid? Voorplanten, simpel toch? Het levensdoel van de vrouw is dus kinderen baren.
Oh noessssssquote:
quote:
Ik heb um op facebook geknaldquote:
Oh yessshquote:
BAMMMMquote:
Het scheelt sis, zonder die roeping hebben we ook geen pittig kapsel nodigquote:
We hebben nooit pittige kapsels nodig.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:59 schreef Dqod het volgende:
Het scheelt sis, zonder die roeping hebben we ook geen pittig kapsel nodig![]()
jammer weer van dat 9gagquote:
Wij zijn al pittig van onszelfquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We hebben nooit pittige kapsels nodig.
Mijn moeder heeft er nog steeds geen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:46 schreef Gridlok het volgende:
Dat gaat jou ook nog eens overkomen chai, een pittig kapsel.
sterke mozy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |