Toch is ze idd wel schattigquote:
In dat geval...quote:
Is het hier warm? Of ligt dat aan mijquote:
Mja hier regent het inmiddels ookquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:47 schreef Dqod het volgende:
Volgens mij.. Ga ik pech hebben zo.. Regen
[ afbeelding ]
Waar blijft die mooie zonnige lente nou, de kriebels zijn er alquote:
Nog even geduldjesquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waar blijft die mooie zonnige lente nou, de kriebels zijn er al
*holds on* HNNNG *.*quote:
Ik zal jou eens klaarmaken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
*holds on* HNNNG *.*
Nog een sigaretje en dan ga ik me maar eens klaarmaken
Ga je m'n haar vlechten? :$quote:
ben je niet kaal?quote:
quote:
Teenharen zijn helemaal in :$quote:
quote:
Je moet Bonnie eens ontvlooienquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waar blijft die mooie zonnige lente nou, de kriebels zijn er al
Welke Bon...quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moet Bonnie eens ontvlooien
quote:
In b4 welke B......... :xquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moet Bonnie eens ontvlooien
Te erg ditquote:
quote:
Julliequote:
Genoeg programma's die iTunes vervangen hoor. Spotify werkt ook gewoon.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:18 schreef Adolecens het volgende:
Gelukkig hoeft dat activeren niet meer met iOS 5, maar dat je perse vast zit aan iTunes is wel ruk ja.
itunes is toch echt wel verplicht hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Genoeg programma's die iTunes vervangen hoor. Spotify werkt ook gewoon.
Om muziek e.d. erop te zetten niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
neuh je hebt ook apps in de store dat het ook zonder itunes via wifi kan volgens mijquote:
En komt het dan ook wel in je iTunes library terecht of kun je het alleen afspelen via die app?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:40 schreef n8n het volgende:
[..]
neuh je hebt ook apps in de store dat het ook zonder itunes via wifi kan volgens mij
Niet meer since iOS5. Ik kan gewoon Spotify laten syngroniseren zonder dat iTunes, of een iTunes achtergrond proces draait.quote:
iTunes Lib kon je op de iPod Touch enzo ook handmatig bereiken. Met wat omweggetjes en wat tweaks. Weet niet of ze dat veranderd hebben.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En komt het dan ook wel in je iTunes library terecht of kun je het alleen afspelen via die app?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niet meer since iOS5. Ik kan gewoon Spotify laten syngroniseren zonder dat iTunes, of een iTunes achtergrond proces draait.
Niet dat het absurd is dat iTunes op Windows echt kanker is,om meer mensen naar OSX te krijgen.
"Oh iTunes is langzaam op mijn pc, OP NAAR DE APPLE STORE."
?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Relaxed dagje vrij vandaag.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:36 schreef Salatrel het volgende:
En weer op weg naar rotterdam en dan naar huis. Wat een relaxte werkdag vandaag
ik vrijdagquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:49 schreef Allure_ het volgende:
HAHAHA ik heb echt super intens gedroomd over een hert
Moet er ineens aan denken. Toch maar eens wat minder drinken
Ik ook.quote:
Hmm, klinkt interessant. Liefste zou ik er nog gewoon via Explorer heen gaan of gewoon via WMP updaten. Miss toch maar naar een simpele iPod kijken dan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niet meer since iOS5. Ik kan gewoon Spotify laten syngroniseren zonder dat iTunes, of een iTunes achtergrond proces draait.
Niet dat het absurd is dat iTunes op Windows echt kanker is,om meer mensen naar OSX te krijgen.
"Oh iTunes is langzaam op mijn pc, OP NAAR DE APPLE STORE."
Minder jagermeister ja.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:49 schreef Allure_ het volgende:
heb je al plannen¿quote:
Euh.. nee, jij?quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:49 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb een S2, maar dat Kies gebruik ik niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hmm, klinkt interessant. Liefste zou ik er nog gewoon via Explorer heen gaan of gewoon via WMP updaten. Miss toch maar naar een simpele iPod kijken dan.
Nja, Kies van Samsung is ook echt kut en dat is echt voor Windows gemaakt
ik dan ook nietquote:
Ik ook niet, iig niet om muziek erop te zetten. Maar wel voor Android updates en dat is altijd jankenquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb een S2, maar dat Kies gebruik ik niet.
Via ES File Explorer naar de muziekmap heen bladeren, mp3 kopiëren, plakken en klaar.
kies is dan ook niet verplicht voor muziek te verslepen naar je sgs2. Gewoon usb en klaar. Das het grote voordeel van de galaxy t.a.v. de ipadquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hmm, klinkt interessant. Liefste zou ik er nog gewoon via Explorer heen gaan of gewoon via WMP updaten. Miss toch maar naar een simpele iPod kijken dan.
Nja, Kies van Samsung is ook echt kut en dat is echt voor Windows gemaakt
Die dingen rijden toch 30 km / h ofzo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |