Dat heb ik pas één keer gedaan, ik wacht nu gewoon op 4.0quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook niet, iig niet om muziek erop te zetten. Maar wel voor Android updates en dat is altijd janken
Ik gebruik niet eens meer USB. Gewoon met PocketCloud van de server afhalenquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:53 schreef wise het volgende:
[..]
kies is dan ook niet verplicht voor muziek te verslepen naar je sgs2. Gewoon usb en klaar. Das het grote voordeel van de galaxy t.a.v. de ipad
Kusje voor JBquote:
Dan moet je ook niet zeggen dat alleen iTunes werkt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:46 schreef wise het volgende:
[..]![]()
ik vind 1 apple product meer dan genoeg. Een van spotify of cloud maak ik geen gebruik
Een tijd geleden had ik een vervanger gevonden, maar vaak zie je dat die toch op veel plekken steken laten vallen. Draadloze sync enzo is wel iCloud en iTunes gelimiteerd. Dus als je iets anders wilt gebruiken moet je hem aansluiten, en dan kan je eigenlijk net zo goed gewoon iTunes gebruiken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
?
Ik heb 52.000 mp3'tjes op m'n server staan. Het is juist dat ik een selectie van deze nummers op de iPod's en iPad wil hebben.
Om daar een selectie van te willen hebben, zal ik dat toch via iTunes moeten doen, waarna ik de boel kan synchroniseren, al dan niet draadloos.
Ik heb nu iTunes draaien op m'n server, die ik via thuisdeling heb ingesteld en via de laptops kan hier een connectie mee gemaakt worden, waarna ze de muziek erop kunnen knallen via iTunes op de laptops..
helaas dan wel verplichtquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeggen dat alleen iTunes werkt.
Kies laat het vaak afweten na updates, omdat alle providers hun eigen versie er eerst op moeten zetten. Bij Apple zie je dat de providers die updates al hebben moeten insturen voordat het publiek uberhaupt kan updaten. Maar via explorer gaat het niet lukken, dan kan je alleen in het camera gedeelte van je iPhone/iPad komen, de rest is behoorlijk goed afgeschermd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hmm, klinkt interessant. Liefste zou ik er nog gewoon via Explorer heen gaan of gewoon via WMP updaten. Miss toch maar naar een simpele iPod kijken dan.
Nja, Kies van Samsung is ook echt kut en dat is echt voor Windows gemaakt
Ook al zou je dat wel accessen in /root/ zou dat alsnog niet werken want alle mp3s worden renamed en ze worden in een of ander gaar register geplaatst waar de search e.d. mee werkenquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kies laat het vaak afweten na updates, omdat alle providers hun eigen versie er eerst op moeten zetten. Bij Apple zie je dat de providers die updates al hebben moeten insturen voordat het publiek uberhaupt kan updaten. Maar via explorer gaat het niet lukken, dan kan je alleen in het camera gedeelte van je iPhone/iPad komen, de rest is behoorlijk goed afgeschermd.
Was vroeger met Quicktime al. Ze willen gewoon zo min mogelijk tijd en geld besteden aan het verbeteren van iTunes op Windows. Ze hebben veel liever dat je een Mac koopt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:59 schreef Mozy het volgende:
Maar ik snap Apple echt niet, dat ze iTunes op Windows bijzonder slecht optimaliseren, en ook allemaal extra processen er op laten pleuren die bijzonder slecht geoptimaliseerd zijn, terwijl op Mac OSX alles wel netjes in 1 proces wordt verwerkt.
Is volgens mij niet helemaal waar want heb wel eens MP3's met een progje van mijn iPad afgehaald en de namen waren nog gewoon origineel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ook al zou je dat wel accessen in /root/ zou dat alsnog niet werken want alle mp3s worden renamed en ze worden in een of ander gaar register geplaatst waar de search e.d. mee werken.
twijfel je aan mij????????quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is volgens mij niet helemaal waar want heb wel eens MP3's met een progje van mijn iPad afgehaald en de namen waren nog gewoon origineel.
rustig allytje, denk aan je hartjequote:
Ik vertrouw niemand meerquote:
kom danquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:04 schreef Chai het volgende:
Ik ga jullie kankerhard op jullie kankerapple slaan.
wil je een knuffel?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
OKE ik werd al MAD wakker vandaag dus kom maar op
En nee niet door dat hert![]()
![]()
Word ook niet alles naar AAC omgezet?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ook al zou je dat wel accessen in /root/ zou dat alsnog niet werken want alle mp3s worden renamed en ze worden in een of ander gaar register geplaatst waar de search e.d. mee werken.
Sla mij maar dan.quote:
Ja ik weet niet hoe het werkt, ik verbaasde me alleen dat ik alle bestanden terug kreeg zoals ik verwachtte.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:06 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Is optioneel
[..]
itunes xml lib wordt toch ook opgeslagen op je iphone/ipad
quote:
Wat vindt ze leuk? Mijn ouders vinden een boek meestal wel leuk.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:07 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Wie weet een leuk cadeautje voor mijn moeder? Ze wil natuurlijk weer "niks".
Een dildoquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:07 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Wie weet een leuk cadeautje voor mijn moeder? Ze wil natuurlijk weer "niks".
kanker met je vaselinequote:Op woensdag 7 maart 2012 16:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
All the things you can do with vaseline
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:06 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
itunes xml lib wordt toch ook opgeslagen op je iphone/ipad
breng hetquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:15 schreef Allure_ het volgende:
laki ik heb fresh asian mixape voor je even zoeken mijn prinsje
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik gebruik altijd lijnzaadjes door de vla, yoghurt of brinta, goed om lekker door te poepen
quote:
Slobber.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |