abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109015147
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 15:16 schreef Daboman het volgende:
Nou ik heb een akkoord en de felicitaties beginnen binnen te stromen :) heerlijk om weer aan de slag te kunnen.
Feli! Hoe lang werkloos/op zoek geweest?
  maandag 12 maart 2012 @ 16:38:42 #152
47102 Elvi
miemkwien
pi_109015375
Ben net afgewezen voor een functie bij een organisatie waar ik een jaar stage heb gelopen (en een 9 heb gehaald) en daarna 2 jaar vrijwilligerswerk heb gedaan. Nu weet ik het echt even niet meer.
pi_109015628
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:32 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik las een stukje terug iets over MacDonalds die parttimers zocht.
Haha ik ben daarop afgwezen omdat ik een fulltime functie wou. Klonker zou het eventueel kunnen proberen als die parttime zoekt.
  Moderator maandag 12 maart 2012 @ 16:45:44 #154
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109015670
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:38 schreef Elvi het volgende:
Ben net afgewezen voor een functie bij een organisatie waar ik een jaar stage heb gelopen (en een 9 heb gehaald) en daarna 2 jaar vrijwilligerswerk heb gedaan. Nu weet ik het echt even niet meer.
Dan hebben ze gewoon geen plek/geld.. maar het is wel erg kut!
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 12 maart 2012 @ 16:47:25 #155
47102 Elvi
miemkwien
pi_109015728
quote:
13s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:45 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Dan hebben ze gewoon geen plek/geld.. maar het is wel erg kut!
Ze hadden wel plek en geld maar ik ben gewoon niet door. Er hadden 126 mensen gereageerd en daar hebben ze er 5 van uitgenodigd. Wel fijn dat de directeur het persoonlijk wilde mailen maar daar koop ik niks voor.
pi_109016618
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:32 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Feli! Hoe lang werkloos/op zoek geweest?
5 maanden, waarvan 2 als zijnde werkloos. Ik moet wel zeggen dat ik na de assessment van dit bedrijf, nu zo'n 6 weken geleden, niet meer zo hard op zoek ben geweest als in de maanden daarvoor.
pi_109016811
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 15:56 schreef Klonker het volgende:
Hoe kom je in hemelsnaam aan een parttime baan als student voor 10-18 uur?
Ik zie alleen maar verkopen, sales, commercieel medewerk etc.
Dat is echt niet mijn ding en ik zoek gewoon een leuk administratief baantje, hoe vind ik die? Op de vacaturesites staat helemaal niks.
Lagere eisen stellen, zelfs afgestudeerde mensen krijgen die baantjes al haast niet.

----------------------------------
En feli Dabo :)
pi_109016836
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 17:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Lagere eisen stellen, zelfs afgestudeerde mensen krijgen die baantjes al haast niet.

----------------------------------
En feli Dabo :)
mijn eisen zijn vrij laag, alleen verkoopwerk ligt mij gewoon niet. Heb het zelfs al geprobeerd voor een paar maanden, maar voelde mij diep en diep ongelukkig (terwijl ik wel verkocht).
Buiten verkoop zie ik gewoon niks staan. (promotie/verkoop/callcenter/etc)
pi_109016905
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 17:16 schreef Klonker het volgende:

[..]

mijn eisen zijn vrij laag, alleen verkoopwerk ligt mij gewoon niet. Heb het zelfs al geprobeerd voor een paar maanden, maar voelde mij diep en diep ongelukkig (terwijl ik wel verkocht).
Heb je wel al ervaring met callcenter? Anders zou je misschien klantenservice/helpdesk kunnen doen.
Of de Horeca misschien? Het terrasseizoen begint weer bijna en dus hebben ze weer mensen nodig.
pi_109018344
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 17:16 schreef Klonker het volgende:

[..]

Schoonmaak? winkel? supermarkt? Krantenwijk.....?
pi_109018837
Supermarkt is nog wel een idee! Vakken vullen of achter de kassa staan is wel te doen.
  maandag 12 maart 2012 @ 18:16:24 #162
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_109018953
Daar ben je al snel te oud voor.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_109018969
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 18:13 schreef Klonker het volgende:
Supermarkt is nog wel een idee! Vakken vullen of achter de kassa staan is wel te doen.
Hoe oud ben je eigenlijk?

Want ze nemen je ook niet echt makkelijk meer aan bij een supermarkt. Ja als je 16 a 17 bent misschien.
pi_109019067
Ik ben 21 jaren jong.
pi_109019266
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 18:19 schreef Klonker het volgende:
Ik ben 21 jaren jong.
Dat is volgens mij al te oud voor een supermarkt. :{
  maandag 12 maart 2012 @ 18:25:33 #166
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_109019286
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 18:25 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Dat is volgens mij al te oud voor een supermarkt. :{
Eigenlijk wel ja.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_109019418
Dat is wel een beetje jammer. Nu je het zegt kom ik inderdaad vaak 16-19 jarige tegen in de supermarkt.
  maandag 12 maart 2012 @ 18:31:39 #168
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_109019482
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 18:29 schreef Klonker het volgende:
Dat is wel een beetje jammer. Nu je het zegt kom ik inderdaad vaak 16-19 jarige tegen in de supermarkt.
Die zijn ook gewoon goedkoper. Voor jouw leeftijd kunnen ze al 2 of misschien zelfs 3 16 jarige betalen. Werd toendertijd op mijn 18e er ook uitgegooid! :')
pi_109019502
Wil je echt snel beginnen als student, dan is het 9 van de 10x callcenter werk. Maar ja ik kan begrijpen dat je dat niet wilt doen.
Ik heb dat 2 ochtenden gedaan en damn wat is dat gaar zeg.
pi_109019694
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 18:32 schreef FerryNL het volgende:
Wil je echt snel beginnen als student, dan is het 9 van de 10x callcenter werk. Maar ja ik kan begrijpen dat je dat niet wilt doen.
Ik heb dat 2 ochtenden gedaan en damn wat is dat gaar zeg.
Heb ik ook gedaan en dat was echt niet leuk nee. Helpdesk ook gedaan, vond ik wel leuk maar daar was ik weer erg slecht in haha.
pi_109035278
Damn man was het maar morgen voor het gesprek.

Ik hoop zo dat ik daar kan werken. Eindelijk weer een baan, eindelijk weer geld, eindelijk weer een ritme.
Ik zat wel op de site te kijken en zag daar zo'n.team/bedrijfsfoto. En viel me toch wel op dat het klein bedrijfje is met weinig personeel. Hooguit 12 man en dan nog de werkgever erbij.

Maar ja daar weet je ook niet precies hoeveel mensen daar op afkomen.
pi_109038022
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 23:24 schreef FerryNL het volgende:
Damn man was het maar morgen voor het gesprek.

Ik hoop zo dat ik daar kan werken. Eindelijk weer een baan, eindelijk weer geld, eindelijk weer een ritme.
Ik zat wel op de site te kijken en zag daar zo'n.team/bedrijfsfoto. En viel me toch wel op dat het klein bedrijfje is met weinig personeel. Hooguit 12 man en dan nog de werkgever erbij.

Maar ja daar weet je ook niet precies hoeveel mensen daar op afkomen.
Jaarverslag opvragen, kom je veel over je werkgever te weten, de mensen die er werken en je mogelijke kansen op een vast contract
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 13 maart 2012 @ 08:37:38 #173
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_109040159
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 00:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Jaarverslag opvragen, kom je veel over je werkgever te weten, de mensen die er werken en je mogelijke kansen op een vast contract
Ja, maar je weet dan nog niet hoeveel concurrenten je hebt ;)
Fuck the EBU
pi_109041856
Nou ben geweest en helaas het werd al niks. ;(

Het begon op zich lekker, maar ineens gaat die alles vragen over me verleden. Hoe het komt dat ik in het verleden ook al eens lang werkzoekend was.
En hoe mijn karakter zo was geworden, omdat ik vrij snel praat terwijl ik zelf nou niet echt een superdruk iemand ben in de omgang. Maar hij zag blijkbaar dat ik een druk persoon was qua karakter. Het kan ook kloppen, omdat mijn ma ook van haar eigen druk en hard praat.
Ik zei ook dat mijn broertje juist het tegenovergestelde is van mij. Want die praat rustig en met hem gaat het wel allemaal goed (school, stages, vrienden etc). :@

En toen vroeg die waar ik mezelf over 5 jaar zag. Ik zei dat ik in ieder geval eerst weer naar school toe wou, maar wat voor voor opleiding dan werd er gevraagd. Nou ik wil of iets commercieels doen of iets met bedrijfskunde. Oh ok of de Horeca. Nee meneer dat zei ik al 3x dat ik niet meer de Horeca in wil. :|W
Maar hoe werkte dat dan in de Horeca als je daar heel goed op elkaar moet zijn ingewerkt. En hij bedoelde dus omdat ik vrij druk praat. Ik zei nou ik werkte met 2 andere in de keuken, en wij waren zo goed op elkaar ingewerkt dat dat geen probleem was. Maar die andere persoon dacht volgens mij echt dat het werken met mij niet echt lekker loopt ofzo, omdat ik drukker ben dan de rest daar.
Ik merk dat ook gelijk sinds ik de Horeca uit ben. Daar zijn veel meer mensen zoals ik die lekker druk zijn en veel praten, en dan kom je bij zo'n bedrijf.
Ik had ook zo'n gevoel dat ze helemaal niet luisterde naar me. :|W

Maar ja toen kwam het punt dat ik weer naar school wou. En je raad het al, ze konden me niet meer verder helpen.
Ze wilden echt iemand die daar 10-15 jaar ging werken, en aangezien je 2 jaar nodig hebt om ingewerkt te worden :? werd dat dus niks.
Ja maar je zag op de site dat het om een fulltime functie ging. Ja klopt meneer, maar u moet ook wel begrijpen dat ik op dit moment alles aanpak. Ja dat begrijpen we ook wel. :r :O

Al met al vond ik het een beetje een raar gesprek, maar dat kan ook aan mij liggen. ;(

Edit: Achteraf denk ik nu misschien is het maar beter dat ik daar niet werk. Wat ik daarmee bedoel is dat ik toch die persoon blijf die van praten hou en gezellig druk is. En dat ik dan beter werk kan zoeken wat beter daarbij past. Zoals toch misschien de Horeca of toch verkoop werk.

[ Bericht 7% gewijzigd door FerryNL op 13-03-2012 10:25:22 ]
pi_109044603
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 10:15 schreef FerryNL het volgende:
Nou ben geweest en helaas het werd al niks. ;(

Het begon op zich lekker, maar ineens gaat die alles vragen over me verleden. Hoe het komt dat ik in het verleden ook al eens lang werkzoekend was.
En hoe mijn karakter zo was geworden, omdat ik vrij snel praat terwijl ik zelf nou niet echt een superdruk iemand ben in de omgang. Maar hij zag blijkbaar dat ik een druk persoon was qua karakter. Het kan ook kloppen, omdat mijn ma ook van haar eigen druk en hard praat.
Ik zei ook dat mijn broertje juist het tegenovergestelde is van mij. Want die praat rustig en met hem gaat het wel allemaal goed (school, stages, vrienden etc). :@

En toen vroeg die waar ik mezelf over 5 jaar zag. Ik zei dat ik in ieder geval eerst weer naar school toe wou, maar wat voor voor opleiding dan werd er gevraagd. Nou ik wil of iets commercieels doen of iets met bedrijfskunde. Oh ok of de Horeca. Nee meneer dat zei ik al 3x dat ik niet meer de Horeca in wil. :|W
Maar hoe werkte dat dan in de Horeca als je daar heel goed op elkaar moet zijn ingewerkt. En hij bedoelde dus omdat ik vrij druk praat. Ik zei nou ik werkte met 2 andere in de keuken, en wij waren zo goed op elkaar ingewerkt dat dat geen probleem was. Maar die andere persoon dacht volgens mij echt dat het werken met mij niet echt lekker loopt ofzo, omdat ik drukker ben dan de rest daar.
Ik merk dat ook gelijk sinds ik de Horeca uit ben. Daar zijn veel meer mensen zoals ik die lekker druk zijn en veel praten, en dan kom je bij zo'n bedrijf.
Ik had ook zo'n gevoel dat ze helemaal niet luisterde naar me. :|W

Maar ja toen kwam het punt dat ik weer naar school wou. En je raad het al, ze konden me niet meer verder helpen.
Ze wilden echt iemand die daar 10-15 jaar ging werken, en aangezien je 2 jaar nodig hebt om ingewerkt te worden :? werd dat dus niks.
Ja maar je zag op de site dat het om een fulltime functie ging. Ja klopt meneer, maar u moet ook wel begrijpen dat ik op dit moment alles aanpak. Ja dat begrijpen we ook wel. :r :O

Al met al vond ik het een beetje een raar gesprek, maar dat kan ook aan mij liggen. ;(

Edit: Achteraf denk ik nu misschien is het maar beter dat ik daar niet werk. Wat ik daarmee bedoel is dat ik toch die persoon blijf die van praten hou en gezellig druk is. En dat ik dan beter werk kan zoeken wat beter daarbij past. Zoals toch misschien de Horeca of toch verkoop werk.
Welk bedrijf was dat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')