ik merk gelukkig niks, maar als ik et goed heb berekend issie 5Mbquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:25 schreef redboyke het volgende:
dat winter plaatje is echt kut voor mijn internet.
da's dus wel iedere keer 5MB + nog andere plaatjes die jullie posten he.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ik merk gelukkig niks, maar als ik et goed heb berekend issie 5Mb
quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:47 schreef outcast_within het volgende:
Ik sla de eerste pagina van dit topic meestal over. Teveel gescroll.
ik mag toch hopen dat je apparaat wel aan cachen doet... dan hoef je die 5MB niet telkens te downloadenquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:41 schreef redboyke het volgende:
[..]
da's dus wel iedere keer 5MB + nog andere plaatjes die jullie posten he.
dit is een duur topic om aan mee te doen
die laat dat wel iedere keer in hoor heb ak gezocht naar addons for the cachen maar niks deftigquote:Op woensdag 7 maart 2012 02:00 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
ik mag toch hopen dat je apparaat wel aan cachen doet... dan hoef je die 5MB niet telkens te downloaden
oke, maar toch komt het mij van een anime ofzo bekend voor? :Squote:Op woensdag 7 maart 2012 02:04 schreef redboyke het volgende:
@Mschol die titel was voor de glory dat ze er nog eentje had gekaapt
vrouwen en moeilijk doen hequote:Op woensdag 7 maart 2012 02:16 schreef mschol het volgende:
[..]
oke, maar toch komt het mij van een anime ofzo bekend voor? :S
Twilightquote:Op woensdag 7 maart 2012 07:26 schreef Klipnap het volgende:
De enige Victoria die ik zo kan bedenken is die uit Twilight
Oja, en die koningin.
Ze heet geloof ik Victorique inderdaad, maar door de hele serie wordt je gek van zijn lange 'Victoricaaaa' als hij haar roept.quote:
Omdat je al een dakimakura hebt?quote:
ik dacht ik zoek et eff op, maar kennelijk heb ik em verwijderd ofzo (quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:39 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ze heet geloof ik Victorique inderdaad, maar door de hele serie wordt je gek van zijn lange 'Victoricaaaa' als hij haar roept.
Precies. Manga koop ik wel omdat ik dat ook nog lees.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:41 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Omdat je al een dakimakura hebt?
Omdat het vrij veel geld is voor iets waar je eigenlijk niets aan hebt?
Jij iets verwijderen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht ik zoek et eff op, maar kennelijk heb ik em verwijderd ofzo ()
Hoe heb jij je anime geordend?quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:09 schreef mschol het volgende:
[..]
gevonden.stond niet op de plaats waar hij had moeten staan
Gealfabetiseerd op de derde letter van de naam van de antagonist. Hoezo?quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:14 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Gealfabetiseerd op de derde letter van de naam van de antagonist. Hoezo?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:14 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Gealfabetiseerd op de derde letter van de naam van de antagonist. Hoezo?
gealfabetiseerd op serie naam en alfabet onderverdeeld in groepen van ~ 5 letters (zodat er niet 1 folder is met alle series)quote:
Hmm, waar heb je die gelezen? Online bedoel ik. Kan zijn dat de scanlator er mee gestopt is en dat de nieuwe groep verderop verder is gegaan (is met Initial D ook een paar keer gebeurd)quote:kwoot van Kabulcuisine
Ligt het aan mij of bestaat Baki - Son Of Ogre 163 manga niet?
Het gaat van 162 direct naar 244!
Een mierzoete italiaanse serie vergelijken met Madokaquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:53 schreef Klipnap het volgende:
Mijn vriendin zegt dat Madoka haar aan Winx-club doet denken. Ik zeg: wacht maar tot episode 3 tot je verder praat
Ik zeg, wacht maar, vanaf episode 3 wordt het beter.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Een mierzoete italiaanse serie vergelijken met Madoka
Ik zou der dumpem
homestuck?quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:59 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik zeg, wacht maar, vanaf episode 3 wordt het beter.
We hebben een deal gesloten, zij zou Madoka kijken, dan zou ik Homestuck kijken.
ow dan had ik toch goed gegoogled..quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:15 schreef Klipnap het volgende:
[..]
http://mspaintadventures.com/?s=6&p=002269 het is doodsaai
Dit meen je niet?quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:53 schreef Klipnap het volgende:
Mijn vriendin zegt dat Madoka haar aan Winx-club doet denken. Ik zeg: wacht maar tot episode 3 tot je verder praat
die feeen bestaan om de heksen te bestrijden, het eeuwige gevecht tussen goed en kwaad.. dat begrijp je toch wel?? pff..quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:13 schreef robin007bond het volgende:
Sowieso slaat Winx Club nergens op.
Die ouders laten die meisjes ook echt naar een feeënschool gaan, terwijl ze later daar geen kansen op de arbeidsmarkt mee hebben. Wie betaald überhaupt die feeën en houdt ze in leven? Of is fee zijn in Winx een soort ambtenaarsbaantje en krijgen ze het geld van de overheid?
En waarom bestaan die kwade heksen überhaupt? Ze hebben niet eens een motief. Daarnaast is er dus zelfs een school die de corrupte bende van heksen faciliteert.
de nederlandse voice acting was niet super (maar dat vind ik van alle nederlandse voice acting) maar het was imho te doen..quote:Ook is de Nederlandse voice-acting om te janken eveneens de CGI.
Ik ben maar wat blij dat Shinji's plugsuit niet zo onthullend strak is...quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:53 schreef robin007bond het volgende:
Deze figure
[ afbeelding ]
En deze
[ afbeelding ]
Waarom koop ik ze niet?
Net als de rest van de wereld.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
Evangelion: 1.0 You Are (Not) Alone en Evangelion: 2.0 You Can (Not) Advance gezien. Al wat rest niet.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik ben maar wat blij dat Shinji's plugsuit niet zo onthullend strak is...
Evangelion: 1.0 You Are (Not) Alone en Evangelion: 2.0 You Can (Not) Advance gezien. Al wat rest niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De enige andere anime die ze heeft gezien is Vampire Knight seizoen 1+2.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit meen je niet?
Winx club was echt
Mijn zusje was er helemaal fan van en we hebben de hele dvd boxset in huis.![]()
Die vergelijking tussen Madoka is wel erg vergezocht. Damn.
Heeft ze trouwens meer anime gezien, of is Madoka haar eerste? Ik vind het namelijk niet echt een goede serie om mee te beginnen, omdat veel mensen bij anime toch vaak het stereotype van magische meisjes hebben. Ondanks dat de anime heel goed is, kan dat toch zorgen voor een soort beeld dat voor haar bevestigd wordt.
Het is nooit te laat om een irritante TT te maken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Niet en beetje laat voor een gosick TT
Trouwens, bloedirritant als die gast VICTORICAAAAAAAAAAAAAAA roept
Kyubei in het vuurquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:00 schreef Klipnap het volgende:
[..]
De enige andere anime die ze heeft gezien is Vampire Knight seizoen 1+2.
Oja check dit:
[ afbeelding ]![]()
Ik dacht heel even dat je de hele recensie in oud Nederlands had geschreven.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:09 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Net als de rest van de wereld.
Another #9 staat op Animees! Leescht ende vermaeckt uzelve!
Andere dimensie en droom die in vervulling gaat. Daar komen dan ook nog de standaardproblemen van uitverkoren zijn en superkrachten hebben bij. (de anderen meiden komen vermoedelijk allemaal uit de magische wereld)quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:13 schreef robin007bond het volgende:
Die ouders laten die meisjes ook echt naar een feeënschool gaan, terwijl ze later daar geen kansen op de arbeidsmarkt mee hebben.
Hun ouders vermoed ik. Bloom is een uitzondering vanwege haar dreuzelouders, maar ze is bevriend met de kroonprinses van Solaria, en zelfs al zit ik er naast dan maakt het nog steeds niet uit want het is een tekenfilm voor kinderen.quote:Wie betaald überhaupt die feeën en houdt ze in leven?
Je haat de overheid, gesnapt, maar magische krachten kunnen gebruiken zal op de een of andere manier vast rendabel zijn.quote:Of is fee zijn in Winx een soort ambtenaarsbaantje en krijgen ze het geld van de overheid?
Omdat sproken zonder antagonist(en) saai zijn.quote:En waarom bestaan die kwade heksen überhaupt?
Het is een tekenfilm gericht op kleine meisjes die fantaseren over superfeeënkrachten en prinses zijn.quote:Ze hebben niet eens een motief.
Nee.quote:Daarnaast is er dus zelfs een school die de corrupte bende van heksen faciliteert.
Valt heel erg mee.quote:Ook is de Nederlandse voice-acting om te janken eveneens de CGI.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:09 schreef robin007bond het volgende:
Grappig om te weten. De naam Kanon is gebaseerd op dit nummer:
Waarschijnlijk om verwarring met de wapens of i.v.m. auteursrechten hebben ze niet de originele naam gebruikt, maar in de serie zelf wordt gezegd dat dit met Kanon wordt bedoeld.
Prachtig nummer overigens.
Niet mijn ding.quote:
Waarom is die dimensie er? Er wordt niet verder op ingegaan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
Andere dimensie en droom die in vervulling gaat. Daar komen dan ook nog de standaardproblemen van uitverkoren zijn en superkrachten hebben bij. (de anderen meiden komen vermoedelijk allemaal uit de magische wereld)
Dan nog. Dit soort tekenfilms propageren de "doe maar lekker wat je wilt" mentaliteit. Terwijl ze geen eens in staat zouden zijn zich in hun eigen levensbehoefte te voorzien.quote:[..]
Hun ouders vermoed ik. Bloom is een uitzondering vanwege haar dreuzelouders, maar ze is bevriend met de kroonprinses van Solaria, en zelfs al zit ik er naast dan maakt het nog steeds niet uit want het is een tekenfilm voor kinderen.
Misschien een moderne vorm van alchemie. Ik kan me geen beroep voorstellen waar ze magie bij zouden moeten gaan gebruiken. Of ze worden allemaal ZZP'er en gaan hun magie gebruiken voor diensten(?). Ik kan er geen bruikbare toepassing voor bedenken. Zelfs als marktfundementalist geloof ik niet dat de markt met goede oplossingen kan komen. Ondertussen gaan die ouders wel door met het faciliteren van hun onrendabele hobby's.quote:[..]
Je haat de overheid, gesnapt, maar magische krachten kunnen gebruiken zal op de een of andere manier vast rendabel zijn.
Snap ik, maar ze hebben geen verder doel behalve het stangen. In tegenstelling tot echte criminelen gaat het niet om financieel gewin of andere motieven.quote:[..]
Omdat sproken zonder antagonist(en) saai zijn.
Dan nog. Het had veel beter uitgewerkt kunnen worden.quote:[..]
Het is een tekenfilm gericht op kleine meisjes die fantaseren over superfeeënkrachten en prinses zijn.
Jawel. Die heksen hadden hun eigen school meen ik me te herinneren. Is dat een private organisatie? Waarom sluit de overheid deze maffiascholen niet? Of is de school zo 'underground' dat het door elke vorm van controle heen gaat?quote:[..]
Nee.
[..]
Was dat maar zo. Het klinkt echt retarded.quote:Valt heel erg mee.
Hah! Helaas, maar is wel een idee voor een toekomstig ding. Een middeleeuwse serie ofzoquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik dacht heel even dat je de hele recensie in oud Nederlands had geschreven.
Gaan jullie ooit ook reviews doen van series die al geweest zijn? Hoeft dan natuurlijk niet per episode.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:55 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hah! Helaas, maar is wel een idee voor een toekomstig ding. Een middeleeuwse serie ofzo
Het is al 'n hele tijd alleen Cake geweestquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gaan jullie ooit ook reviews doen van series die al geweest zijn? Hoeft dan natuurlijk niet per episode.
Jullie schrijfstijl is trouwens prettig te lezen.
Oh, wel knap van hem dat hij zo veel content weet te schrijven.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:13 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Het is al 'n hele tijd alleen Cake geweest![]()
Maar ik had inderdaad het idee om wat oudere series te reviewen, helaas heb ik het tegenwoordig zo druk dat ik niet eens aan Mirai Nikki toe kom
In elk geval blij te horen dat er tenminste nog iemand is die zoiets wel leuk zou vinden
Daarom ook de "klassieke" reviewsquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, wel knap van hem dat hij zo veel content weet te schrijven.
Succes verder. Laat je niet ontmoedigen door bezoekersaantallen, dit soort niche sites gaan het vaak pas echt goed doen als er al flink wat content op staat. Dan komt het vaak ook al wat hoger in Google te staan. Daarnaast volgt niet iedereen de nieuwste series. Veel mensen kijken alleen de echte klassiekers terug.
Bedanktquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gaan jullie ooit ook reviews doen van series die al geweest zijn? Hoeft dan natuurlijk niet per episode.
Jullie schrijfstijl is trouwens prettig te lezen.
Wat jullie zelf willen. Classics zouden wel handig zijn voor mensen die nieuw in de wereld van anime zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:24 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Dat was wel het idee ja, maar is nog niet helemaal geluktOf eerder, we zijn er nog niet aan toegekomen.
Wat voor series had je dan in gedachten? De must-sees? De meest bekende/spraakmakende? Per genre of onze persoonlijke favorieten? Overige mag natuurlijk ook
Tja, maar wat zijn Classics? Ik bedoel, niet voor iedereen is een classic een classicquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat jullie zelf willen. Classics zouden wel handig zijn voor mensen die nieuw in de wereld van anime zijn.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:30 schreef Klipnap het volgende:
Ik ken nog een meisje die Another volgt, ik zal Animees wel tippen.
Stomme sexy zorgeloze kindertijd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan nog. Dit soort tekenfilms propageren de "doe maar lekker wat je wilt" mentaliteit. Terwijl ze geen eens in staat zouden zijn zich in hun eigen levensbehoefte te voorzien.
Je onderschat de effectiviteit van de magie daar. De wereld waar Bloom uitgeplukt werd (een wereld die onverrassend veel weg heeft van de onze) is op het gebied van technologie en magie gewoon niet zo geavanceerd als Magix.quote:[..]
Misschien een moderne vorm van alchemie. Ik kan me geen beroep voorstellen waar ze magie bij zouden moeten gaan gebruiken. Of ze worden allemaal ZZP'er en gaan hun magie gebruiken voor diensten(?). Ik kan er geen bruikbare toepassing voor bedenken. Zelfs als marktfundementalist geloof ik niet dat de markt met goede oplossingen kan komen. Ondertussen gaan die ouders wel door met het faciliteren van hun onrendabele hobby's.
Toen ze Blooms drakenvlam bemachtigd hadden aan het eind van het eerste seizoen, kwam de universum-overheersing onbehoorlijk dichtbij voor ze. Niet slecht voor een paar dropouts moet ik zeggen.quote:[..]
Snap ik, maar ze hebben geen verder doel behalve het stangen. In tegenstelling tot echte criminelen gaat het niet om financieel gewin of andere motieven.
Wolkentoren is een legitieme en zelfs befaamde school in de magische dimensie. Het was tijdelijk het hoofdkwartier van de Trix toen zij op hun verroverings(of vernietigings of wraak)tocht gingen, maar toen waren alle leerlingen er al uitgejaagd en waren de Trix te toverkrachtig om ze er uit te gooien.quote:[..]
Jawel. Die heksen hadden hun eigen school meen ik me te herinneren. Is dat een private organisatie? Waarom sluit de overheid deze maffiascholen niet? Of is de school zo 'underground' dat het door elke vorm van controle heen gaat?
Ik vlieg weg, ik voel energie bewegen, wie houdt het tegen... nee, dit is niet de tekst van een van Nasu's slecht geschreven sex-scènes.quote:[..]
Was dat maar zo. Het klinkt echt retarded.
Jij snapt het.quote:
Ik denk dat het huidige format wel goed is. Veel echte interessante anime is er ook weer niet. Ook ga jij je dan verplicht voelen om een slechte serie verder te kijken voor animees. Dat zou ook een beetje zonde zijnquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:14 schreef .Cake. het volgende:
Vraagje voor diegenen onder jullie die wel eens op Animees komen.
Voor het volgende seizoen, zouden jullie meer series willen zien? Zit te denken om misschien maar één serie wat uitgebreider te volgen, dat gaat Fate/Zero worden, en dan misschien drie of vier shows in een kleiner formaat te volgen, zoals ik nu doe met Nichibros.
Of liever zoals het nu is? Met iets minder series maar langere recensies?
Laat het even weten aub, ben erg benieuwd! Mag via de mail, twitter, PM of DM of op de site. En bedenk dat we nog niet zoveel lezers hebben, dus jullie mening telt vrij zwaar mee over het geheel gezien
Ik moet zeggen dat ik niet veel op Animees kom, omdat ik de series die jullie recenseren niet volg, en bang ben voor spoilers. Misschien is het een idee om elk seizoen maar één of twee series per aflevering te recenseren, en je dan verder wat meer algemeen te richten? Ik kan niet veel over de recensies zelf zeggen, maar die enkele die ik gelezen heb, vond ik erg goed.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:14 schreef .Cake. het volgende:
Vraagje voor diegenen onder jullie die wel eens op Animees komen.
Voor het volgende seizoen, zouden jullie meer series willen zien? Zit te denken om misschien maar één serie wat uitgebreider te volgen, dat gaat Fate/Zero worden, en dan misschien drie of vier shows in een kleiner formaat te volgen, zoals ik nu doe met Nichibros.
Of liever zoals het nu is? Met iets minder series maar langere recensies?
Laat het even weten aub, ben erg benieuwd! Mag via de mail, twitter, PM of DM of op de site. En bedenk dat we nog niet zoveel lezers hebben, dus jullie mening telt vrij zwaar mee over het geheel gezien
ze hadden veel slechter kunnen casten inderdaadquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:10 schreef Qunix het volgende:
Another
25-08-2012 Rurouni Kenshin
Himura ziet er goed uit
Welke series volg jij eigenlijk dit seizoen nog?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:41 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik niet veel op Animees kom, omdat ik de series die jullie recenseren niet volg, en bang ben voor spoilers. Misschien is het een idee om elk seizoen maar één of twee series per aflevering te recenseren, en je dan verder wat meer algemeen te richten? Ik kan niet veel over de recensies zelf zeggen, maar die enkele die ik gelezen heb, vond ik erg goed.
echt.. hoe dom ben je dan als je zoiets durft te beweren over hardwarespelersquote:As far as compatibility is concerned disregarding hardware players, which are usually incapable of playing HD encodes,
Baasquote:Op vrijdag 9 maart 2012 02:49 schreef AgitoM het volgende:
Zag dat iemand anders plaatjes van een aantal Rebuild of Evangelion figuren hier had geplaatst.
Daarom bij deze twee foto's van mijn figuren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe duur heb je ze gekocht?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 02:49 schreef AgitoM het volgende:
Zag dat iemand anders plaatjes van een aantal Rebuild of Evangelion figuren hier had geplaatst.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had het laatst ook gezien, die film "freaks me out"! Het eindigt zo somber...quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
Gyo gezien. Het deed me denken aan de zoveelste zombie rampenfilm uit Hollywood OF THE DEAD. En als ik de zoveelste zombie rampenfilm uit Hollywood zou willen zien dan zou ik de zoveelste zombie rampenfilm uit Hollywood kijken.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:44 schreef Klipnap het volgende:
Kijk ik Azumanga Daioh, zie ik opeens de beroemde schoen![]()
[ afbeelding ]
Zeer coolquote:Op vrijdag 9 maart 2012 02:49 schreef AgitoM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NGE is echt wel een klassieker. Gewoon eerst de serie kijken, dan End of Evangelion en vervolgens de Rebuild filmsquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zeer cool
Ik heb ze jaren geleden wel gezien in Hong Kong volgens mij, maar heb de serie nooit gezien en kocht al meer dan genoeg andere anime/manga meuk
Heb ze hier in Singapore, een voor een gekocht, soms in een ongeopend blanco doosje (waardoor je niet weet welke erin zit), voor ongeveer 4 euro per stuk. Soms als al geopent doosje voor ongeveer 5 euro per stuk.quote:
Het is wel aan te raden om, vanaf aflevering 10 geloof ik, niet meer dan 2 afleveringen van de orginele serie op een dag te kijken. Wat word je daar depressief van. De Rebuild films vallen tot zo ver nog behoorlijk mee.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
NGE is echt wel een klassieker. Gewoon eerst de serie kijken, dan End of Evangelion en vervolgens de Rebuild films
Dat zijn dan wel bootlegs neem ik aan? De meeste figuurtjes zijn rond de ¤30 tot ¤100. Of ze zijn geen PVC, dat kan ookquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:47 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Heb ze hier in Singapore, een voor een gekocht, soms in een ongeopend blanco doosje (waardoor je niet weet welke erin zit), voor ongeveer 4 euro per stuk. Soms als al geopent doosje voor ongeveer 5 euro per stuk.
Ssssht.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:40 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Welke series volg jij eigenlijk dit seizoen nog?
Oh, daar had ik niet zo veel problemen mee. Het is wel leuker hem 2x te zien, vooral na het lezen op wiki.evageeks.org en in The Complete Guide to Neon Genesis. Dan begrijp je in eens alle symboliekquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:49 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Het is wel aan te raden om, vanaf aflevering 10 geloof ik, niet meer dan 2 afleveringen van de orginele serie op een dag te kijken. Wat word je daar depressief van. De Rebuild films vallen tot zo ver nog behoorlijk mee.
Het zijn plastic figuurtjes, ze moeten wel zelf in elkaar gezet worden. In Singapore gingen ze toen ik ze kocht afwisselend tussen de 8 dollar to 10 dollar over de toonbank. In Singapore is bijna alles wat in winkels verkocht word authentiek, namaak spullen zijn zeldzaam. (In tegenstelling tot omringende landen). Omdat de serie die afgebeeld staat op de foto's niet meer te koop is (er is nu een andere serie figuren), is de prijs per figuur nu ongeveer gestegen tot 25 dollar.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat zijn dan wel bootlegs neem ik aan? De meeste figuurtjes zijn rond de ¤30 tot ¤100. Of ze zijn geen PVC, dat kan ook
Haha, ik loop ook achter met reviews van Mirai Nikki, maar de serie wordt 'n stuk beter.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:50 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ssssht.
Ik ben met Mirai Nikki ergens blijven steken, dat moet ik weer bijzien. Verder vooral manga laatste tijd.
Te druk.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:12 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Haha, ik loop ook achter met reviews van Mirai Nikki, maar de serie wordt 'n stuk beter.
Yuki finally mans up!
Waarom volg je geen andere series? Te druk of niks leuks?
Guilty Crown zou ik niet de moeite voor nemen om nog aan te beginnen. Gevalletje plotaids.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:17 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Te druk.![]()
Ik wil Another en Guilty Crown gaan volgen, en misschien die met die high school boys.
Jamaar vriendin cosplayed Inori en ik wil dat nou wel eens van de bron zien zodat ik kan zien of ze dat een beetje goed nadoet of niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:03 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Guilty Crown zou ik niet de moeite voor nemen om nog aan te beginnen. Gevalletje plotaids.
Stuur maar een foto, beoordeel ik het welquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:09 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jamaar vriendin cosplayed Inori en ik wil dat nou wel eens van de bron zien zodat ik kan zien of ze dat een beetje goed nadoet of niet.
Je weet maar nooit! Ik heb Sacred Seven ook met plezier gekeken.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:20 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Stuur maar een foto, beoordeel ik het wel![]()
Inori cosplayen is heel makkelijk. Gewoon géén emotie tonen, tenzij het uitkomt voor het plot. En dan nog mag het hooguit 10 minuten in al de tijd dat je Inori cosplayed.
Maar zonder gekkigheid, het is een serie met goede muziek, soundtrack en overige productiewaarden. Wat de serie verkracht is het gebrek aan goede karakterisering en algemene duidelijkheid over het plot. Ik bedoel, ik kijk nu al 20 afleveringen en ik heb nog steeds niet echt een vast idee in welke richting de serie nu wil gaan. Het is nog erger dan R2.
Pics.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:09 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jamaar vriendin cosplayed Inori en ik wil dat nou wel eens van de bron zien zodat ik kan zien of ze dat een beetje goed nadoet of niet.
Goeie seriequote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:44 schreef Klipnap het volgende:
Kijk ik Azumanga Daioh, zie ik opeens de beroemde schoen![]()
[ afbeelding ]
Eens! Heb ik met veel plezier naar gekekenquote:
Ik ben een paar keer aan aflevering 1 begonnen, maar vond het telkens niet echt boeiend genoegquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
NGE is echt wel een klassieker. Gewoon eerst de serie kijken, dan End of Evangelion en vervolgens de Rebuild films
Nee joh, zijn gewoon cheap plastic figuurtjes. In Hong Kong zijn ze nieuw ook denk ik iets van 30-50 HK dollar (dus 3-5 euro), en als je dan in Mong Kok ofzo gaat kijken, dan kun je vaak cheap een hele set kopen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat zijn dan wel bootlegs neem ik aan? De meeste figuurtjes zijn rond de ¤30 tot ¤100. Of ze zijn geen PVC, dat kan ook
Mooi, indoctrinatie kan niet vroeg genoeg beginnen!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:43 schreef robin007bond het volgende:
Zo, Madoka afgekeken met m'n zusje. Ze vond het erg goed!
Hehehe. Het viel me op dat de serie heel slinks het zijn van een vegetariër probeert te propageren. Mijn zusje is dat al, dus er viel weinig te indoctrineren door de seriequote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:26 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Mooi, indoctrinatie kan niet vroeg genoeg beginnen!
wat voor familie heb jij dat ze allemaal anime kijkenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hehehe. Het viel me op dat de serie heel slinks het zijn van een vegetariër probeert te propageren. Mijn zusje is dat al, dus er viel weinig te indoctrineren door de serie
Mijn vader gaat ook Madoka kijken en waarschijnlijk mijn moeder ook. Ben benieuwd
Mijn ouders zijn heel erg open-mindedquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:28 schreef mschol het volgende:
[..]
wat voor familie heb jij dat ze allemaal anime kijken
ben je japanner ofzo![]()
Nice!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn heel erg open-minded
Gaat al bijna gebeuren met Legend of the Galactic Heroes.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:40 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
Nice!
Kijk maar uit, dadelijk gaan ze de hele lange series ook oppakken...
Die van mij nietquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn heel erg open-minded
Ahww..quote:Op zondag 11 maart 2012 00:14 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Die van mij nieteen soort real-life familie Duffeling heb ik.
NANA is een van de beste anime die ik heb gezien, ben nu bij ep 14.
nana is zeker geschiktquote:Op zondag 11 maart 2012 00:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ahww..![]()
Is NANA geschikt voor m'n zusje? Dan kan ik die met haar kijken. Geen fanservice o.i.d. dus.
Mooiquote:Op zondag 11 maart 2012 00:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nana is zeker geschikt
gewoon een goed verhaal en realistisch.
en er zit geen fan service in
Maar een NANA (het zwarte pitje) rookt en heeft veel seks enzo, al komt dat laatste niet in beeld. Ik weet niet of dat een bezwaar is?quote:
dan kan je beter je tv uitlaten want dat komt bijna overal in voor ( op roken na sinds een jaar of 15quote:Op zondag 11 maart 2012 00:49 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Maar een NANA (het zwarte pitje) rookt en heeft veel seks enzo, al komt dat laatste niet in beeld. Ik weet niet of dat een bezwaar is?
Dat kan ze wel hebben.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:49 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Maar een NANA (het zwarte pitje) rookt en heeft veel seks enzo, al komt dat laatste niet in beeld. Ik weet niet of dat een bezwaar is?
Mooi gedaan hequote:Op zondag 11 maart 2012 00:14 schreef Klipnap het volgende:
NANA is een van de beste anime die ik heb gezien, ben nu bij ep 14.
Ze zullende komende 5 a 10 jaar nog wel actief problemen hebben, daarna ga je het "probleem" van een afgesloten gebied krijgen...quote:
ik weet niet waar ik meer van sta te kijken: mensen die dit bedenken of mensen die zich er voor lenen om het te promoten...quote:Op zondag 11 maart 2012 13:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]Groei nu, uw eigen organische rijst met uw BH. Alleen in Japan, mensen~!
Dat laatste is gewoon een kwestie van genoeg geld er tegen aan smijten. Als jij mij ¤2000,- geeft wil ik ook wel in zo'n bh op de foto hoor.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet niet waar ik meer van sta te kijken: mensen die dit bedenken of mensen die zich er voor lenen om het te promoten...
rice cakequote:Op zondag 11 maart 2012 16:26 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dat laatste is gewoon een kwestie van genoeg geld er tegen aan smijten. Als jij mij ¤2000,- geeft wil ik ook wel in zo'n bh op de foto hoor.
Dat het horlogemerk op de achtergrond geassocieerd wilt worden met die troep.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]Groei nu, uw eigen organische rijst met uw BH. Alleen in Japan, mensen~!
Noem je Triumph nou een horlogemerk?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat het horlogemerk op de achtergrond geassocieerd wilt worden met die troep.
Oeps, ik gaf het plaatje een vluchtige blik en dacht dat het om Rolex ging, gezien het kroontje.quote:
Haha, goede smoes hoor.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oeps, ik gaf het plaatje een vluchtige blik en dacht dat het om Rolex ging, gezien het kroontje.
NANA is een van mijn favo anime, maar ik kan me geen memorabel einde herinneren. Niets speciaals iig.quote:Op zondag 11 maart 2012 09:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Mooi gedaan he
Het einde zal ik niks over zeggen maar het is memorabel
Dat was geen compliment dat ik maaktequote:Op zondag 11 maart 2012 17:24 schreef Lithia het volgende:
[..]
NANA is een van mijn favo anime, maar ik kan me geen memorabel einde herinneren. Niets speciaals iig.
Tenminste, op de manier waarop jij dit brengt, lijkt het alsof NANA gaat eindigen zoals in school days ofzo.
Was inderdaad een smoes.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:21 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Haha, goede smoes hoor.
* Xaryna aait lief en onschuldig robintje.
Wil je het echt weten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
ff13 is geweldigquote:Op zondag 11 maart 2012 20:39 schreef robin007bond het volgende:
Godsamme, wat is FF toch flink in achting bij mij gedaald. Ik speelde laatst nog even FF13. FF6 op de SNES heeft een veel beter verhaal en veel leukere characters.
Natuurlijk is het een visueel pareltje, maar het verhaal is niet boeiend genoeg om zo veel uur te spelen. Het vechtsysteem is ongelofelijk versimpeld, wat niet ten goede komt aan de gameplay. Ik speel gewoon spelletjes op mijn mobiel, terwijl ik heel de tijd op X druk, omdat ik zo ook de gevechten kan doorkomen. Af en toe dan van paradigm wisselen en dat is het wel..
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:41 schreef wdn het volgende:
[..]
Wil je het echt weten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Konden ze geen tweede seizoen ofzoiets maken dan?
De maker (Ai Yazawa) heeft/had gezondsheidproblemen dus er is al een tijd niks nieuws gekomenquote:Op zondag 11 maart 2012 22:43 schreef Klipnap het volgende:
[..]![]()
Konden ze geen tweede seizoen ofzoiets maken dan?
De personages vind ik net te veel stereotype.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:42 schreef wdn het volgende:
[..]
ff13 is geweldig
Vorig weekend uitgespeeld.
Ben trouwens nu bezig met kingdom of amalur. Heeeeeeeeerlijke open wereld rpg.
IV t/m VI en IX voor mij, voor de rest ben ik meer van de DQ en SMT series.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De personages vind ik net te veel stereotype.
Het is een goed spel, maar de oudere FF's zijn veel beter. FF5+6+7+8+9+10
want iedereen weet wat triumph is voor merk..quote:
ik was dus niet de enige.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:29 schreef mschol het volgende:
[..]
want iedereen weet wat triumph is voor merk..
het kwam qua naam en logo wel ergens vaag bekend voor.. maar wat het ookal weer was, dat moest ik googlen..
Wat nou sorry. I lolled.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:37 schreef Xaryna het volgende:
Ik zeg toch ook niet dat iedereen dat moet weten, maar ik vond een horlogemerk toch wel erg vergezocht... Maar sorry.
Ik begin er ook zonder enige kennis van jazz aanquote:Op maandag 12 maart 2012 11:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Weet iemand hier iets over Jazz? Welke artiesten moet ik kennen, welke nummers moet ik luisteren en welke boeken moet lezen? Ik wil eigenlijk het liefst iets over de muziekstijl weten voordat Apollo op de Afdaling begint.
Alleen omdat je een hippe serie wilt zien ga je nu opeens jazz leren kennen? Als het je echt interesseerde had je dat daarvoor al gedaanquote:Op maandag 12 maart 2012 11:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Weet iemand hier iets over Jazz? Welke artiesten moet ik kennen, welke nummers moet ik luisteren en welke boeken moet lezen? Ik wil eigenlijk het liefst iets over de muziekstijl weten voordat Apollo op de Afdaling begint.
Ze hadden geld nodig?quote:Op maandag 12 maart 2012 13:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jongens.. wat is dit
en dit ?
vooral die laatste wtf..?
Laat ze dan een nieuwe serie maken... hoe lang wacht de halve wereld daar al wel niet op?quote:
Aanvullendquote:Op maandag 12 maart 2012 12:58 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Alleen omdat je een hippe serie wilt zien ga je nu opeens jazz leren kennen? Als het je echt interesseerde had je dat daarvoor al gedaanZei ik met een geposeerde blik.
En nu serieus. De paar jazzartiesten die ik ken en dus van vindt dat iedereen die iig van naam moet kennen zijn Louis Armstrong, John Coltrane en Miles Davis. Een bekende jazzdrummer is Charlie Watts (hoewel sommige mensen niet weten dat hij eigenlijk een jazzdrummer is).
Het meest bekende jazznummer is denk ik deze:
Paar andere zijn:
Wat leesvoer betreft. Keine Ahnung. Het is alweer 10 (!!) jaar geleden dat ik voor het laatst les heb gehad over jazz op de middelbare. Ik weet er wel wat van maar als je een coherent overzicht wil dan raad ik wikipedia aan voor een geschiedenis van de stijl, mocht je dat nog niet weten.
Verder moet je je altijd afvragen als je jazz luistert: is het tijd voor bier?
Een nieuwe serie wordt net zo kut als GT, zelfs al zou Toriyama zich er mee bezig zal houden.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Laat ze dan een nieuwe serie maken... hoe lang wacht de halve wereld daar al wel niet op?
Wel GT negeren natuurlijk want dat was kut met peren.
Ik denk dat je geen kennis hoeft te hebben van jazz om de anime te zien...quote:Op maandag 12 maart 2012 11:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hoeft ook niet inderdaad, is ook een té grote opdrachtquote:Op maandag 12 maart 2012 17:03 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik denk dat je geen kennis hoeft te hebben van jazz om de anime te zien...
Als je iets wilt weten, jazz is enorm groot, misschien wel dé grootste muziekgenre. Jazz kan langzaam en snel zijn (bebop). Kan gemixt worden met hiphop (jazzrap) of met dance (soulful house). Ik denk dat het beste is om niet speciaal in jazz te verdiepen alvorens de anime te volgen.
Wel kan je Cowboy Bebop OST en Samurai Champloo OST luisteren, zal namelijk dat soort jazz worden.
Armstrong? Was dat geen wielrenner danquote:Op maandag 12 maart 2012 12:58 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Alleen omdat je een hippe serie wilt zien ga je nu opeens jazz leren kennen? Als het je echt interesseerde had je dat daarvoor al gedaanZei ik met een geposeerde blik.
En nu serieus. De paar jazzartiesten die ik ken en dus van vindt dat iedereen die iig van naam moet kennen zijn Louis Armstrong, John Coltrane en Miles Davis. Een bekende jazzdrummer is Charlie Watts (hoewel sommige mensen niet weten dat hij eigenlijk een jazzdrummer is).
Paar andere zijn:
Wat leesvoer betreft. Keine Ahnung. Het is alweer 10 (!!) jaar geleden dat ik voor het laatst les heb gehad over jazz op de middelbare. Ik weet er wel wat van maar als je een coherent overzicht wil dan raad ik wikipedia aan voor een geschiedenis van de stijl, mocht je dat nog niet weten.
dat was Lance, niet Louis.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:16 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Armstrong? Was dat geen wielrenner dan
quote:Op maandag 12 maart 2012 17:03 schreef Qunix het volgende:
[..]
Als je iets wilt weten, jazz is enorm groot, misschien wel dé grootste muziekgenre. Jazz kan langzaam en snel zijn (bebop). Kan gemixt worden met hiphop (jazzrap) of met dance (soulful house). Ik denk dat het beste is om niet speciaal in jazz te verdiepen alvorens de anime te volgen.
Wel kan je Cowboy Bebop OST en Samurai Champloo OST luisteren, zal namelijk dat soort jazz worden.
.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:32 schreef robin007bond het volgende:
Jazz vind ik mooi, mits er geen hele schelle trompetten aan te pas komen.
Gewone trompetten vind ik wel mooi, maar die hele schelle geluiden niet.quote:
Princess Mononoke, valt ook vast een cheap ass dvd van te vinden met evt nld ondertiteling.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:40 schreef robin007bond het volgende:
Oke, ik zit in een dilemma.
Een vriend van me wil ik een anime laten zien. Hij denkt nog steeds erg in stereotypes (tentakels e.d.), Engels is niet zo goed en is niet erg slim. Dus geen ontzettend moeilijk plot. Hij is voor de rest fan van films met natuurrampen, maar het Engels moet dus niet al te moeilijk zijn voor hem en het verhaal redelijk toegankelijk.
Tips? Ik kan zelf nergens op komen.
Bokusatsu Tenshi Dokuro-Chanquote:Op maandag 12 maart 2012 17:40 schreef robin007bond het volgende:
Een vriend van me wil ik een anime laten zien. Hij denkt nog steeds erg in stereotypes (tentakels e.d.), Engels is niet zo goed en is niet erg slim. Dus geen ontzettend moeilijk plot. Hij is voor de rest fan van films met natuurrampen, maar het Engels moet dus niet al te moeilijk zijn voor hem en het verhaal redelijk toegankelijk.
Hahaha, dat is weer te stereotype. Ik denk er over om het zelf maar te subben, dat deed ik vroeger ook met Naruto voor m'n zusjequote:Op maandag 12 maart 2012 17:45 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Bokusatsu Tenshi Dokuro-Chan
Mayo Chiki
Gyo
Chuu-Bra
Kan eventueel, maar ik prefereer een serie.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Princess Mononoke, valt ook vast een cheap ass dvd van te vinden met evt nld ondertiteling.
Of de Clannad dubquote:Op maandag 12 maart 2012 17:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hahaha, dat is weer te stereotype. Ik denk er over om het zelf maar te subben, dat deed ik vroeger ook met Naruto voor m'n zusje
Hmm, wij hebben de dvd van Spirited Away hier liggen. Ik zal eens kijken of Mononoke hier te krijgen is, het liefst in bluray.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Geen van mijn vrienden hebben Mononoke-Hime iig voortijdig gedag gezegd, in tegenstelling tot betere Myazaki films als Spirited Away.
Dan GitS:SAC of Death Note, die zijn nog redelijk te doen voor personen die normaal gesproken niks met anime hebben.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kan eventueel, maar ik prefereer een serie.
Als hij van natuurrampen houdt: Tokyo Magnitude 8.0?quote:Op maandag 12 maart 2012 17:40 schreef robin007bond het volgende:
Dacht ik ook aan, maar het Engels dat in de ondertiteling zit mag niet boven Naruto-niveau uitkomen, het liefst zelfs simpeler te begrijpen dan Naruto.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:02 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Als hij van natuurrampen houdt: Tokyo Magnitude 8.0?
Kijk anders eens naar wat dingen die SleepSub gesubbed heeft in het NL, misschien biedt dat een uitkomst?quote:Op maandag 12 maart 2012 18:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan, maar het Engels dat in de ondertiteling zit mag niet boven Naruto-niveau uitkomen, het liefst zelfs simpeler te begrijpen dan Naruto.
Myazakis films na mononoke zijn te vinden met vlaamse dubs.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:05 schreef robin007bond het volgende:
God, waarom ga ik met van die tokkies om. Besef ik me net
Dat kan. No offense aan Sleepsub, maar de meeste series die ze subben zijn slice of life. Daar houdt hij niet zo van.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:05 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Kijk anders eens naar wat dingen die SleepSub gesubbed heeft in het NL, misschien biedt dat een uitkomst?
Dat gaat weer te ver.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Myazakis films na mononoke zijn te vinden met vlaamse dubs.
Dan zou ik voor Mononoke gaan, of voor een (slechte dub van) Ninja Scroll.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat gaat weer te ver.
Godsamme, ik had me nog voorgenomen niet met dergelijk plebs om te gaan. Maar goed, ik ben slecht in nee zeggen, dus eindig ik altijd weer met een afspraak. Dan kun je er beter het beste van maken.
Dit is geen jazz.quote:
Ik ben benieuwd, zal eens kijkenquote:Op maandag 12 maart 2012 18:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan zou ik voor Mononoke gaan, of voor een (slechte dub van) Ninja Scroll.
TM8.0quote:Op maandag 12 maart 2012 18:02 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Als hij van natuurrampen houdt: Tokyo Magnitude 8.0?
quote:
Mwah, ik heb hem ooit een episode Elfen Lied laten zien. Gore vond hij helemaal fantastisch, maar het verhaal kon hij niet volgen. Dus ook de relatief eenvoudige anime die jij noemt zijn niet goed volgbaar voor hem.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:42 schreef .Cake. het volgende:
[..]![]()
Robin: wat dacht je van een Gundam? Of Summer Wars?
Cowboy Bebop en Trigun zijn vaak ook heel toegankelijk voor beginners.
Highschool of the Dead? Is wel té porno, maar verder best vermakelijk.
Afro Samurai is één van de weinige Engelse dubs die ik kan pruimen. Samurai Champloo heeft ook nog wel dubs die te doen zijn, hoewel je mij die nooit zult horen luisteren.
En tja, engels kan niet te moeilijk zijn in anime heb ik het idee. Zolang je iig wegblijft bij -monogatari series ofzo.
quote:Op maandag 12 maart 2012 18:55 schreef robin007bond het volgende:
Nog een vriend trouwens, waar ik ook bijna om kon janken. Hij vertelde dus over zijn autisme en ADHD, vroeg ik: "Waar blijkt dat dan uit?".
Zijn antwoord letterlijk: "ja ik ben kk intelligent XD maar veel mensen denken van niet omdat ik zo druk ben. ik begreep death note zelfs in 1 keer".
Gelukkig vertelde Sjoerd het niet aan Bianca, hoewel het erg dom was van Rikkiquote:Op maandag 12 maart 2012 20:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig naar wat er stond
Ontvriend hem op feesboek, Inuzuma Eleven is nog te moeilijk voor hem.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan, maar het Engels dat in de ondertiteling zit mag niet boven Naruto-niveau uitkomen, het liefst zelfs simpeler te begrijpen dan Naruto.
Elfen Lied heeft geen verhaal. Mensen gaan er op belachelijke manieren dood, meisjes zijn schattig en vermoorden andere meisjes met onzichtbare tentakels die voortkomen uit hun SOA.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mwah, ik heb hem ooit een episode Elfen Lied laten zien. Gore vond hij helemaal fantastisch, maar het verhaal kon hij niet volgen. Dus ook de relatief eenvoudige anime die jij noemt zijn niet goed volgbaar voor hem.
Oké, hiervan moest ik lachen. Ik zou bijna maniakaal lachen schrijven. Death Note ingewikkeld! Ha ha ha! Niet ingewikkelder dan de net boven gemiddelde Japanse tekenfilm voornamelijk gericht op de doelgroep: 12-16-jarige jongens.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:55 schreef robin007bond het volgende:
Nog een vriend trouwens, waar ik ook bijna om kon janken. Hij vertelde dus over zijn autisme en ADHD, vroeg ik: "Waar blijkt dat dan uit?".
Zijn antwoord letterlijk: "ja ik ben kk intelligent XD maar veel mensen denken van niet omdat ik zo druk ben. ik begreep death note zelfs in 1 keer".
Oh, hihi.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:41 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Gelukkig vertelde Sjoerd het niet aan Bianca, hoewel het erg dom was van Rikki
Dat stond er.
Zijn ouders zijn van die tokkies die mij gaan lopen bellen om het goed te maken en weer een afspraak te makenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ontvriend hem op feesboek, Inuzuma Eleven is nog te moeilijk voor hem.
Klopt, maar hij keek een beetje in het rond tijdens het kijken. Alleen bij de stukjes waar gepraat werd, toen vroeg ik dus waarom. Zijn antwoord was dat het moeilijk was voor hem het Engels te volgen, waardoor hij z'n interesse verloor.quote:[..]
Elfen Lied heeft geen verhaal. Mensen gaan er op belachelijke manieren dood, meisjes zijn schattig en vermoorden andere meisjes met onzichtbare tentakels die voortkomen uit hun SOA.
Ja, ik kwam dus ook niet meer bij. Ik wist niet of ik moest lachen of huilen, of wat voor reactie ik überhaupt moest geven. Volgens mij heb ik "quote:[..]
Oké, hiervan moest ik lachen. Ik zou bijna maniakaal lachen schrijven. Death Note ingewikkeld! Ha ha ha! Niet ingewikkelder dan de net boven gemiddelde Japanse tekenfilm voornamelijk gericht op de doelgroep: 12-16-jarige jongens.
Champloo bezien omdat Bebop, Twin Peaks bezien omdat Soul Eater, Bill Evans beluisterd omdat Soul Eater, Tokyo Godfathers bezien omdat Satoshi Kon. Je wordt niet zomaar ineens op een dag wakker met een interesse voor iets, zei Repelsteeltju.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:58 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik kende er maar een van de driequote:En nu serieus. De paar jazzartiesten die ik ken en dus van vindt dat iedereen die iig van naam moet kennen zijn Louis Armstrong, John Coltrane en Miles Davis. Een bekende jazzdrummer is Charlie Watts (hoewel sommige mensen niet weten dat hij eigenlijk een jazzdrummer is).
Paar andere zijn:
Vast niet, maar misschien kan je er dan meer van zeggen dan alleen 'klinkt wel leuk'. Dat gezegd hebbende als Kids on the Slope (net als K-ON) over iets anders blijkt te gaan dan muziek heb ik een excuus om ziedend te zijn.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:03 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mwa, al vaak genoeg naar die twee OST's geluisterd. Ze zijn meesterlijk. Ik leen Jazz voor Dummies wel uit de bieb ofzo.quote:Als je iets wilt weten, jazz is enorm groot, misschien wel dé grootste muziekgenre. Jazz kan langzaam en snel zijn (bebop). Kan gemixt worden met hiphop (jazzrap) of met dance (soulful house). Ik denk dat het beste is om niet speciaal in jazz te verdiepen alvorens de anime te volgen.
quote:Op maandag 12 maart 2012 18:55 schreef robin007bond het volgende:
Honeyview vind ik beterquote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:36 schreef Lithia het volgende:
Zit nu de manga The Breaker te lezen, wel interessant.
Oh, en ik ontdek nu pas de mangalezer, CDisplay.Geniale software.
Dat zal vast zo zijn, maar CDisplay heeft alles wat ik nodig heb.quote:
Mooi, dan is dat genoeg.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:06 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dat zal vast zo zijn, maar CDisplay heeft alles wat ik nodig heb.
Moeten jullie dan eerst heel de manga downloaden om op je gemak op je smartphone te bekijken of wordt er pagina voor pagina geladen?quote:
Je moet de manga natuurlijk eerst downloadenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:54 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
Moeten jullie dan eerst heel de manga downloaden om op je gemak op je smartphone te bekijken of wordt er pagina voor pagina geladen?
Over vertalingen gesproken, ik las laatst de spring preview op thecartdriver en hij had het over het 2e seizoen van Kore wa Zombie desu ka?, alleen hij vertaalde het als Korean Zombie Desk Car. Het duurde serieus een paar minuten voordat ik snapte waarom.quote:
Ik gebruik CDisplay al zo lang ik manga download en dat het geniale software is kan ik beamen. Zeker als je het vergelijkt met de Windows XP variant van Live Photo Gallery. Ik heb daar nog een paar Halo en Teen Titans strips mee gelezen in de tijd dat Mininova nog Mininova wasquote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:36 schreef Lithia het volgende:
Zit nu de manga The Breaker te lezen, wel interessant.
Oh, en ik ontdek nu pas de mangalezer, CDisplay.Geniale software.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:50 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Over vertalingen gesproken, ik las laatst de spring preview op thecartdriver en hij had het over het 2e seizoen van Kore wa Zombie desu ka?, alleen hij vertaalde het als Korean Zombie Desk Car. Het duurde serieus een paar minuten voordat ik snapte waarom.
Ik hoop dat het niet serieus bedoeld is...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:50 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Over vertalingen gesproken, ik las laatst de spring preview op thecartdriver en hij had het over het 2e seizoen van Kore wa Zombie desu ka?, alleen hij vertaalde het als Korean Zombie Desk Car. Het duurde serieus een paar minuten voordat ik snapte waarom.
Van die vent? Nee, hij is gewoon een cynische troll die van anime houdt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:30 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet serieus bedoeld is...
http://randomc.net/2012/03/12/ano-natsu-de-matteru-10/quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:30 schreef mschol het volgende:
[..]
zover was ik ook gekomen
kijkt O_W hentai dan?
waarom wordt plaatje geplaatst zonder uitleg?
Leuke anime?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:31 schreef Qunix het volgende:
[..]
http://randomc.net/2012/03/12/ano-natsu-de-matteru-10/
Zeer leuke anime, beste romantische komedie die ik tot noch toe heb gezien iig.quote:
Oh wauw dat belooft wat dan.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:48 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Zeer leuke anime, beste romantische komedie die ik tot noch toe heb gezien iig.
EDIT: Overigens zou een spoilertag zeer welkom zijn O_W, ik had m nog niet gezien.
beste?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:48 schreef .Cake. het volgende:
[..]
EDIT: Overigens zou een spoilertag zeer welkom zijn O_W, ik had m nog niet gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja, Nichibros 9![]()
![]()
quote:
Die ik heb gezien he.quote:
Clannad bijvoorbeeld, heb ik niet gezien. Maar is dat romantische komedie? Ik dacht meer dat het Drama was?quote:
Deze mening deel ik!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:48 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Welk software gebruikte je waar dat wel kon?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik gebruik CDisplay al zo lang ik manga download en dat het geniale software is kan ik beamen. Zeker als je het vergelijkt met de Windows XP variant van Live Photo Gallery. Ik heb daar nog een paar Halo en Teen Titans strips mee gelezen in de tijd dat Mininova nog Mininova was
Maar nu ben ik wel tegen het probleem aangelopen dat CDisplay geen archieven in archieven kan openen. Dat was een beetje irritant toen ik Gunslinger Girl en Velvet Kiss binnen haalde.
mwha.. lastig, clannad S2 is meer drama.. en S1 neigt ook erg veel naar drama (al minder aanwezig)quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat moet bijna wel Clannad zijn.
True..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:57 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha.. lastig, clannad S2 is meer drama.. en S1 neigt ook erg veel naar drama (al minder aanwezig)
Mayo Chikiquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:38 schreef .Cake. het volgende:
[..]
[..]
Die ik heb gezien he.
[..]
Clannad bijvoorbeeld, heb ik niet gezien. Maar is dat romantische komedie? Ik dacht meer dat het Drama was?
Mijn tweede... tja, Haganai en Mayo Chiki! waren erg leuke romantische komedies.
Daarnaast:
Another 10 staat op Animees! Erg goede aflevering, had m zo getypt!
Het eerste seizoen een beetje van allebei. Het tweede seizoen volop drama.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:38 schreef .Cake. het volgende:
Clannad bijvoorbeeld, heb ik niet gezien. Maar is dat romantische komedie? Ik dacht meer dat het Drama was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik download eigenlijk vrij weinig manga, alleen doujins.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:03 schreef Klipnap het volgende:
Als ik mijn nieuwe computer binnen heb ga ik dus ook maar eens manga's downloaden
Ik zat altijd met wifi
Ik ken geen mangawinkels in de buurtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik download eigenlijk vrij weinig manga, alleen doujins.
Manga kopen is stiekem veel leuker
De boekhandel Selexyz verkoopt veel manga. Daarnaast heeft bol.com veel manga en kun je natuurlijk ook online bestellen van sites zoals bookdepository.comquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:08 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik ken geen mangawinkels in de buurt
Ja, in ons gehucht natuurlijkquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vaak kun je ook navragen bij de kassa. Veel boekhandels hebben een gedeelte voor westerse strips. Daar staat ook vaak wat manga bij.
Geduld is een schone zaak, madamequote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:17 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja, in ons gehucht natuurlijkjammer.
Overigens bestel ik niet: ik heb het alweer uit op internet voordat het aangekomen is.
Moet je een keer naar amsterdam gaan.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:08 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik ken geen mangawinkels in de buurt
SPOILER: Persona 4 #22Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
arigatou!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Overigens is CDisplayEx een nieuwere fork van het origineel, met wat toevoegingen. http://sourceforge.net/projects/cdisplayex/
Hoe kun je het best manga's op de iPhone lezen dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Overigens is CDisplayEx een nieuwere fork van het origineel, met wat toevoegingen. http://sourceforge.net/projects/cdisplayex/
ComicGlass voor offline lezen, Manga Rock kun je ook gelijk manga downloaden en kijken tegelijk. Een soort online lezen is dat laatste dus.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hoe kun je het best manga's op de iPhone lezen dan?
Kaichou wa Maid-sama!, Full Metal Panic! en Toradora zijn ook voor de hand liggende keuzes. Clannad is een beter drama dan dat het een komedie is.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat moet bijna wel Clannad zijn.
Ik dacht het harems waren. Omdat de gewoonlijke aardappel-kun, begeert wordt zonder kenbare reden behalve dat hij een soort van aardig is...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:38 schreef .Cake. het volgende:
Mijn tweede... tja, Haganai en Mayo Chiki! waren erg leuke romantische komedies.
Wat Robin (eerst stond er ronbin en daarna roninquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:56 schreef Lithia het volgende:
[..]
Welk software gebruikte je waar dat wel kon?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
ComicGlass voor offline lezen, Manga Rock kun je ook gelijk manga downloaden en kijken tegelijk. Een soort online lezen is dat laatste dus.
Allebei zijn overigens apps. Verder weet ik er geen. Anders zoek je in de App Store even op "manga", "manga reader" of "read manga". Dan zul je ook wat tegenkomen.
echt romatische comedy dan scoren Toradora, lovely complex best hoog bij mijquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
True..
Toradora staat bij mij niet op nr. 1. Gewoon puur omdat Taiga irritant is.
die kan ik daar toch echt lastig tot niet onder plaatsen...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Als je een beetje doordenkt is Yotsuga no Sora ook een romantische komedie.
Harems en RomComs zijn als mensen en chimpansees. Voor 99,4% gelijk in DNA maar toch nét even iets anders.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik dacht het harems waren. Omdat de gewoonlijke aardappel-kun, begeert wordt zonder kenbare reden behalve dat hij een soort van aardig is...
Haru richt zich steeds maar op één meisje. Romantiek. Haru wordt betrapt in een meisje, zij merkt het, hij niet en blijft doorgaan. Komedie.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:11 schreef mschol het volgende:
[..]
die kan ik daar toch echt lastig tot niet onder plaatsen...
Ook al gaat de reverse trap overduidelijk winnen lijken de troll, de fujoshi, de tsundere en de imouto de hoofdpersoon ook wel te zien zitten.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:21 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Haganai kan je wel als harem beschouwen ja, maar Mayo Chiki dan weer totaal niet, tenminste niet in mijn ogen.
wies dat... dat kan nooit die meid van het begin zijn.......quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:37 schreef .Cake. het volgende:
Voor iedereen die Mirai Nikki heeft gedropped: I pity the fool!
Plus, hoe kun je dit nu droppen?:
[ afbeelding ]
Pure epic als je het mij vraagt.
Toch wel.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:00 schreef mschol het volgende:
wies dat... dat kan nooit die meid van het begin zijn.......
Ah yeah, ff episode 21 kijken voor het slapen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:36 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Toch wel.
![]()
Je zou Yuki eens moeten zien.
Zit er nog een beetje meer variatie in de nieuwe epi's?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:37 schreef .Cake. het volgende:
[ afbeelding ]
Ze ziet er precies hetzelfde uit....quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:00 schreef mschol het volgende:
[..]
wies dat... dat kan nooit die meid van het begin zijn.......
Ik heb het niet gedropt maar heb ook geen neigen om het verder te kijken....quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:37 schreef .Cake. het volgende:
[ afbeelding ]
Lovely complex gezien? Romcom die bij mij op 1 staat.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:38 schreef .Cake. het volgende:
[..]
[..]
Die ik heb gezien he.
[..]
Daarnaast:
Another 10 staat op Animees! Erg goede aflevering, had m zo getypt!
Ja volgens mij dropte ik het daarom, elke episode was een beetje meer van hetzelfde, over de top boem boem en het werd wel érg ongeloofwaardigquote:Op woensdag 14 maart 2012 01:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zit er nog een beetje meer variatie in de nieuwe epi's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:46 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zoek een stripfiguurtje mensen
Het is een rood duiveltje met ronde vormen getekend zoals 'Cathbert'. Hij kwam voor in The Ren & Stimpy show? Ik kan daar iig niks over vinden.
Wat beschouw je als de laatste tijd? We zijn bijna toe aan een nieuw seizoen, dus misschien moet je over een week of 3 weer vragenquote:Op woensdag 14 maart 2012 01:44 schreef Sinji het volgende:
Nog interessante nieuwe anime uitgekomen de laatste tijd?
Straw, je hebt je UI terug
Nope, maar wel van gehoord. Ik geloof dat Lithia daar ook fan van is?quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Lovely complex gezien? Romcom die bij mij op 1 staat.
Mja, wat noem je variatie? In principe is het nog steeds over de top heerlijkheid, maar de laatste 5 of 6 afleveringen waren wel erg goed, waar voorheen de serie nog wel eens wou afwisselen tussen betere en slechtere afleverinen. Het verhaal gaat nu ook in een ijltempo, en dat past heel goed bij de serie zelf.quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Zit er nog een beetje meer variatie in de nieuwe epi's?
Ik vond het op zich wel leuk, maar door het gebrek aan variatie heb ik niet het gevoel dat ik iets mis als ik een weekje niet kijk, of de serie drop.quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:50 schreef .Cake. het volgende:
Mja, wat noem je variatie? In principe is het nog steeds over de top heerlijkheid, maar de laatste 5 of 6 afleveringen waren wel erg goed, waar voorheen de serie nog wel eens wou afwisselen tussen betere en slechtere afleverinen. Het verhaal gaat nu ook in een ijltempo, en dat past heel goed bij de serie zelf.
Weet jij nog welke de epi was met de Yuki bitchslap? Daar ben ik gebleven.quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:55 schreef outcast_within het volgende:
Het is een stuk beter geworden mirai nikki. Vermaak me er prima mee. I'll leave it that.
Hij verdient elke episode wel een bitchslapquote:Op woensdag 14 maart 2012 01:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet jij nog welke de epi was met de Yuki bitchslap? Daar ben ik gebleven.
Op zich vond ik het nog goed te pruimen hoor.
http://randomc.net/category/mirai-nikki/quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet jij nog welke de epi was met de Yuki bitchslap? Daar ben ik gebleven.
Op zich vond ik het nog goed te pruimen hoor.
15 dus dankuquote:Op woensdag 14 maart 2012 02:01 schreef outcast_within het volgende:
[..]
http://randomc.net/category/mirai-nikki/
Oeh spoilneigingen heb ik nu.quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:57 schreef outcast_within het volgende:
En ik vraag me ook af hoe het gaat eindigen. Denk niet dat het een pouf ik ben god Reverse magix! word.
En het koppel moet ook nog "een" worden ofzo meen ik me nog vaag te herinneren.
Bedankt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van cow & chicken dan
* redboyke bitchslaps Strawberry and there is plenty more coming your wayquote:Op woensdag 14 maart 2012 02:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oeh spoilneigingen heb ik nu.![]()
Maar nee dit raad je niet denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |