Ik signaleer een Sweet Lake City-naar. Wat heb ik jou aangedaan man, al die haat om niks.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wees jij maar blij met je pauperwoningkje in een of andere haagse achterbuurt.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:42 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Één van de slechtste liederen ooit...![]()
Mijn god...ik heb structuur nodig.quote:Op woensdag 7 maart 2012 08:43 schreef Happel het volgende:
De nieuwe site van het AD, verschrikkelijk...
Mogge, je doet net of dat heel vroeg isquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:51 schreef kapiteintje het volgende:
Had ik al goedemorgen gezegd? Die kutstudenten liggen vast nog te slapen. Ik stond alweer naast m'n bed om 8 uur.
Gut, wat heb jij het zwaar.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:51 schreef kapiteintje het volgende:
Had ik al goedemorgen gezegd? Die kutstudenten liggen vast nog te slapen. Ik stond alweer naast m'n bed om 8 uur.
Hap eeeeennnn...quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mogge, je doet net of dat heel vroeg is
HAP!quote:
Mwah het is meer dat ik mijn eigen bijdrag van CZ eerst wil betalen.quote:
Doe wat niet? Mag ik niet vragen waarom kapiteintje niet in de Kuip te vinden is?quote:
Ik vind het juist beter, niet zo schreeuwerig...quote:Op woensdag 7 maart 2012 08:43 schreef Happel het volgende:
De nieuwe site van het AD, verschrikkelijk...
Zout gewoon op met je gezuig.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Doe wat niet? Mag ik niet vragen waarom kapiteintje niet in de Kuip te vinden is?
Lekker objectief aan het editten weer, Happel.
Heb ik je al eens eerder verteld hoor, maar blijkbaar denk je dat ik er mee zit als je me daar op aanspreekt. Tenminste...ik neem aan dat dat de voornaamste reden voor jou is om er telkens over te beginnen: mij uit te lokken?quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Doe wat niet? Mag ik niet vragen waarom kapiteintje niet in de Kuip te vinden is?
Wat ijl je. Ik zit absoluut niet te zuigen, dit is toch een SC ofwat? Die kapiteintje zit in elke post mij uit te dagen, maar kk mag niks terugzeggen?quote:
Je vroeg niets jongen, je constateerde. "Tone-of-voice" doet een hoopquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |