Suikerrr...quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat voor thee bedoel je nou precies? Gewone thee als in, doe maar niet dat andere spul.. of bedoel je thee met iets erin?
En dan schudden met hoofd en schoppen met je voeten?quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:38 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb geen plannenjust asking. Zou eerder naar decibel gaan en een pilletje nemen oid.
Nee dan komt Alberto op bezoekquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:39 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Suikerrr...![]()
Zolang het maar geen GHB is.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:40 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
En dan schudden met hoofd en schoppen met je voeten?![]()
Wtf is dit manquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:42 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Één van de slechtste liederen ooit...![]()
Een aanklacht tegen slecht dansende dames?quote:
Nee al is het wel irritant als je een buslijn niet kent en er geen schermpje zegt bij welke halte je zit.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:28 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
1. Help, help - waar moet ik heen, waar stáát die bus?!
Ben jij iemand die graag plant, en veel vaste routines, afspraken, vastigheid heeft?
Als je werkt, zou je bang zijn om ontslagen te worden?
Nu is het weer slecht dat ik niet eerste ben..quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je bent niet eens eerste geeindigd met de dagcijfers, matig hoor.
Precies. Verwacht wel dat je morgen weer eerste staat...quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu is het weer slecht dat ik niet eerste ben..
Tot nu toe heb je enkel geblowd?quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee al is het wel irritant als je een buslijn niet kent en er geen schermpje zegt bij welke halte je zit.
Ik wil wel graag weten wat er van mij wordt verwacht maar veel plannen doe ik niet
Ligt puur aan mijn situatie en baan.Maar ik ben dan wel zo voorzichtig om me eerst in te lezen over een drugs en het met andere (te vertrouwen mensen) te doen.
Ik niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Precies. Verwacht wel dat je morgen weer eerste staat...
Ja.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:50 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Tot nu toe heb je enkel geblowd?
Zwetsert jij vind MMA niks.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, nja. Dan niet.
Ik ga weer MMA kijken, later.
Wel 1 van de dingen die ik eens in mijn leven gedaan wil hebben en ik ben nu nog jong met weinig verantwoordelijkhedenquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:53 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
En trippen zou je dus wel doen, met vertrouwde mensen?
Heb je ter inspiratie al een paar enge verhalen gelezen, verderop, in het drugshoekje? Ken je mensen die getript hebben?quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel 1 van de dingen die ik eens in mijn leven gedaan wil hebben en ik ben nu nog jong met weinig verantwoordelijkheden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |