Is erg leukquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel 1 van de dingen die ik eens in mijn leven gedaan wil hebben en ik ben nu nog jong met weinig verantwoordelijkheden
Joe Rogan raadt het iedereen aan, bijna elke podcast van hem.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Heb je ter inspiratie al een paar enge verhalen gelezen, verderop, in het drugshoekje? Ken je mensen die getript hebben?
Kende ik niet, maar zo te zien een grote voorstander van allerlei drugs. Hij maakt ook grappen... Eens even kijken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Joe Rogan raadt het iedereen aan, bijna elke podcast van hem.Klinkt altijd wel tof.
Bekend als host van Fear Factor, comedian, postcaster en al jaren lang commentator bij UFC events.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:01 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Kende ik niet, maar zo te zien een grote voorstander van allerlei drugs. Hij maakt ook grappen... Eens even kijken.
Fear Factor kijkt ik nooit, en als het toevallig voorbij komt, let ik altijd op de rondstuiterende deelnemers.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bekend als host van Fear Factor, comedian, postcaster en al jaren lang commentator bij UFC events.
Wees maar niet bang hoor, morgen doen we een avondje 40+.quote:
Heerlijk.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Wees maar niet bang hoor, morgen doen we een avondje 40+.
Kunnen jij en Happel lekker keuvelen over die goede ouwe tijd.
Met zn allen op Jojoortje dan?quote:
Bukake !quote:
Soliciteer jij hier nou als ontvanger bij een vbl orgi GGMM ?quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:44 schreef GGMM het volgende:
Arme Jojoortje die zo vaak slachtoffer is van jullie zieke fantasieën.
Als jij over mij wilt fantaseren in die rol dan mag jij dat.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Soliciteer jij hier nou als ontvanger bij een vbl orgi GGMM ?
De helft van haar gezicht wel.quote:
Probeer sowieso maagd te blijven tot vrijdagquote:
maar het is zo lekker happelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |