Ik word van wijn altijd heel relaxed en mellow dronken. Van champagne geweldig lekker aangeschoten. Dat spul zou ik echt altijd zuipen als ik genoeg geld had.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:09 schreef Caland het volgende:
[..]
En bier is ook gewoon lekker. Daarom, lutsers die bier 'atten'
Word er ook gewoon rustig en relaxed van, terwijl ik van sterke drank echt heel vervelend kan worden. Schijnt
Ik kende iemand die zwaar evil werd van drank icm drugs en daar de volgende dag niets meer van werd. Echt gemeen en naar. Nuchter was hij best te pruimen. En was hij opeens elke dag dronken. En toen gingen de mensen een beetje bij hem... weg...quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik haat aggresieve mensen, en aggresie dronken emnsen ja.. als je niet met drank om kan gaan blijf er dan af.. Sommige vinden mij wel vervelend omdat ik zo hyper word, maarja, dat is ook max 3x per jaar.
En af en toe vodka? Werd hij toen ook in de cel gegooid die hij vervolgens onderkotste?quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik kende iemand die zwaar evil werd van drank icm drugs en daar de volgende dag niets meer van werd. Echt gemeen en naar. Nuchter was hij best te pruimen. En was hij opeens elke dag dronken. En toen gingen de mensen een beetje bij hem... weg...
Hij dronk nooit whiskey, enkel bier.
Dat soort volk kan ik niet uitstaan. Het enige minpuntje wat ik krijg is dat ik opmerkingen iets minder goed voor me kan houden maar blijf wel ten alle tijden rustig.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik kende iemand die zwaar evil werd van drank icm drugs en daar de volgende dag niets meer van werd. Echt gemeen en naar. Nuchter was hij best te pruimen. En was hij opeens elke dag dronken. En toen gingen de mensen een beetje bij hem... weg...
Hij dronk nooit whiskey, enkel bier.
En jij dacht: is dit nog steeds die club? Waarom zijn ze hier 's ochtends nog steeds zo streng?quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb dat echt een keer gehad. Word je wakker, loopt er iemand door een schuifje te schreeuwen of je koffie of thee wilt. Echt geen idee waar ik was, later kwam het allemaal een beetje terug.
Toen de deur openging vroeg ik nog aan die cipier of het normaal is dat ze me in een cel gooien waar in gekotst is. Bleek ik zelf te hebben gedaan.
Jij lijkt me echt iemand voor LSD. Als je er eenmaal eentje dropt krijg je de smaak te pakken, is het hek van de dam.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neuh doe het rustig aan. Ik blow af en toe maar daar blijft het bij. Sowieso ga ik geen LSD/Xtc gebruiken in een omgeving die mij vreemd is en ik heb er ook geen haast achter om het te experimenteren. Naar Hardcore feesten ga ik toch niet
Pff, ja. Was het maar zo.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:16 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
En jij dacht: is dit nog steeds die club? Waarom zijn ze hier 's ochtends nog steeds zo streng?
Vriend van mij ook gehad bij oud en nieuw 3 jaar geleden.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Pff, ja. Was het maar zo.
Heeft me echt een fortuin gekost dat geintje. niet opvolgen bevelen, verzet bij arrestatie en openbare dronkenschap. En het ook nog eens gaan uitleggen aan m'n ouders daarna.
Wijn na bier = veel plezierquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik word van wijn altijd heel relaxed en mellow dronken. Van champagne geweldig lekker aangeschoten. Dat spul zou ik echt altijd zuipen als ik genoeg geld had.
Zie wel een keer proberen wil ik wel, maar dan wel ingelezen en wel in een bekende omgeving. Zo avontuurlijk ben ik nou ook weer niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:18 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Jij lijkt me echt iemand voor LSD. Als je er eenmaal eentje dropt krijg je de smaak te pakken, is het hek van de dam.
Nee, hij rookte wel één keer crack uit een halve literblik. Verder blowde hij veel en dronk hij veel halve liters bier. Ik denk vooral Schultenbrau.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En af en toe vodka? Werd hij toen ook in de cel gegooid die hij vervolgens onderkotste?
Mooi verhaal, respect voor vertellen hier.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Pff, ja. Was het maar zo.
Heeft me echt een fortuin gekost dat geintje. niet opvolgen bevelen, verzet bij arrestatie en openbare dronkenschap. En het ook nog eens gaan uitleggen aan m'n ouders daarna.
Raak je weleens in paniek ik het openbaar vervoer? Zou je in je ééntje naar Amerika gaan?quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zie wel een keer proberen wil ik wel, maar dan wel ingelezen en wel in een bekende omgeving. Zo avontuurlijk ben ik nou ook weer niet.
Échte junken roken alleen uit halve liter blikkenquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:22 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Nee, hij rookte wel één keer crack uit een halve literblik. Verder blowde hij veel en dronk hij veel halve liters bier. Ik denk vooral Schultenbrau.
Ja, dat was hardcore fun hoor. Maar die stank - net pis...quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Échte junken roken alleen uit halve liter blikken
Hoezo, anders raad je het af?quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:25 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Raak je weleens in paniek ik het openbaar vervoer? Zou je in je ééntje naar Amerika gaan?
1. Help, help - waar moet ik heen, waar stáát die bus?!quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoezo, anders raad je het af?
1. Wat is paniek?
2. Nee
Ja, ja, ja, ja, ja.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:28 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
1. Help, help - waar moet ik heen, waar stáát die bus?!
Ben jij iemand die graag plant, en veel vaste routines, afspraken, vastigheid heeft?
Als je werkt, zou je bang zijn om ontslagen te worden?
Dat niet, maar m'n ouders waren wel flink over de zeik. Helemaal omdat ik het voorbeeld van m'n broer volgde.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:23 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Mooi verhaal, respect voor vertellen hier.![]()
Huisarrest, twee weken geen zakgeld?
Dan zou ik gewoon een kopje sterke thee drinken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, ja, ja, ja, ja.Ik hou (moet) wel van duidelijkheid.
Ik heb ook twee ooms aan beide kanten van de familie die bloembakken door bushokjes gooiden en overal tegenaan pisten. Met nucleair afval enzo. Dat hoort een beetje bij de sport.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat niet, maar m'n ouders waren wel flink over de zeik. Helemaal omdat ik het voorbeeld van m'n broer volgde.
Dubbel feest dus. En enorm achterlijk natuurlijk.
Wel lachen, we mochten samen luchten. Die anekdote doet het nog wel eens goed op verjaardagsfeestjes en dergelijke.
Wat voor thee bedoel je nou precies? Gewone thee als in, doe maar niet dat andere spul.. of bedoel je thee met iets erin?quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:34 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon een kopje sterke thee drinken.
Suikerrr...quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat voor thee bedoel je nou precies? Gewone thee als in, doe maar niet dat andere spul.. of bedoel je thee met iets erin?
En dan schudden met hoofd en schoppen met je voeten?quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:38 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb geen plannenjust asking. Zou eerder naar decibel gaan en een pilletje nemen oid.
Nee dan komt Alberto op bezoekquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:39 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Suikerrr...![]()
Zolang het maar geen GHB is.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:40 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
En dan schudden met hoofd en schoppen met je voeten?![]()
Wtf is dit manquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:42 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Één van de slechtste liederen ooit...![]()
Een aanklacht tegen slecht dansende dames?quote:
Nee al is het wel irritant als je een buslijn niet kent en er geen schermpje zegt bij welke halte je zit.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:28 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
1. Help, help - waar moet ik heen, waar stáát die bus?!
Ben jij iemand die graag plant, en veel vaste routines, afspraken, vastigheid heeft?
Als je werkt, zou je bang zijn om ontslagen te worden?
Nu is het weer slecht dat ik niet eerste ben..quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je bent niet eens eerste geeindigd met de dagcijfers, matig hoor.
Precies. Verwacht wel dat je morgen weer eerste staat...quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu is het weer slecht dat ik niet eerste ben..
Tot nu toe heb je enkel geblowd?quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee al is het wel irritant als je een buslijn niet kent en er geen schermpje zegt bij welke halte je zit.
Ik wil wel graag weten wat er van mij wordt verwacht maar veel plannen doe ik niet
Ligt puur aan mijn situatie en baan.Maar ik ben dan wel zo voorzichtig om me eerst in te lezen over een drugs en het met andere (te vertrouwen mensen) te doen.
Ik niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Precies. Verwacht wel dat je morgen weer eerste staat...
Ja.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:50 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Tot nu toe heb je enkel geblowd?
Zwetsert jij vind MMA niks.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, nja. Dan niet.
Ik ga weer MMA kijken, later.
Wel 1 van de dingen die ik eens in mijn leven gedaan wil hebben en ik ben nu nog jong met weinig verantwoordelijkhedenquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:53 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
En trippen zou je dus wel doen, met vertrouwde mensen?
Heb je ter inspiratie al een paar enge verhalen gelezen, verderop, in het drugshoekje? Ken je mensen die getript hebben?quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel 1 van de dingen die ik eens in mijn leven gedaan wil hebben en ik ben nu nog jong met weinig verantwoordelijkheden
Is erg leukquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel 1 van de dingen die ik eens in mijn leven gedaan wil hebben en ik ben nu nog jong met weinig verantwoordelijkheden
Joe Rogan raadt het iedereen aan, bijna elke podcast van hem.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Heb je ter inspiratie al een paar enge verhalen gelezen, verderop, in het drugshoekje? Ken je mensen die getript hebben?
Kende ik niet, maar zo te zien een grote voorstander van allerlei drugs. Hij maakt ook grappen... Eens even kijken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Joe Rogan raadt het iedereen aan, bijna elke podcast van hem.Klinkt altijd wel tof.
Bekend als host van Fear Factor, comedian, postcaster en al jaren lang commentator bij UFC events.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:01 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Kende ik niet, maar zo te zien een grote voorstander van allerlei drugs. Hij maakt ook grappen... Eens even kijken.
Fear Factor kijkt ik nooit, en als het toevallig voorbij komt, let ik altijd op de rondstuiterende deelnemers.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bekend als host van Fear Factor, comedian, postcaster en al jaren lang commentator bij UFC events.
Wees maar niet bang hoor, morgen doen we een avondje 40+.quote:
Heerlijk.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Wees maar niet bang hoor, morgen doen we een avondje 40+.
Kunnen jij en Happel lekker keuvelen over die goede ouwe tijd.
Met zn allen op Jojoortje dan?quote:
Bukake !quote:
Soliciteer jij hier nou als ontvanger bij een vbl orgi GGMM ?quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:44 schreef GGMM het volgende:
Arme Jojoortje die zo vaak slachtoffer is van jullie zieke fantasieën.
Als jij over mij wilt fantaseren in die rol dan mag jij dat.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Soliciteer jij hier nou als ontvanger bij een vbl orgi GGMM ?
De helft van haar gezicht wel.quote:
Probeer sowieso maagd te blijven tot vrijdagquote:
maar het is zo lekker happelquote:
Ik signaleer een Sweet Lake City-naar. Wat heb ik jou aangedaan man, al die haat om niks.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wees jij maar blij met je pauperwoningkje in een of andere haagse achterbuurt.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:42 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Één van de slechtste liederen ooit...![]()
Mijn god...ik heb structuur nodig.quote:Op woensdag 7 maart 2012 08:43 schreef Happel het volgende:
De nieuwe site van het AD, verschrikkelijk...
Mogge, je doet net of dat heel vroeg isquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:51 schreef kapiteintje het volgende:
Had ik al goedemorgen gezegd? Die kutstudenten liggen vast nog te slapen. Ik stond alweer naast m'n bed om 8 uur.
Gut, wat heb jij het zwaar.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:51 schreef kapiteintje het volgende:
Had ik al goedemorgen gezegd? Die kutstudenten liggen vast nog te slapen. Ik stond alweer naast m'n bed om 8 uur.
Hap eeeeennnn...quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mogge, je doet net of dat heel vroeg is
HAP!quote:
Mwah het is meer dat ik mijn eigen bijdrag van CZ eerst wil betalen.quote:
Doe wat niet? Mag ik niet vragen waarom kapiteintje niet in de Kuip te vinden is?quote:
Ik vind het juist beter, niet zo schreeuwerig...quote:Op woensdag 7 maart 2012 08:43 schreef Happel het volgende:
De nieuwe site van het AD, verschrikkelijk...
Zout gewoon op met je gezuig.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Doe wat niet? Mag ik niet vragen waarom kapiteintje niet in de Kuip te vinden is?
Lekker objectief aan het editten weer, Happel.
Heb ik je al eens eerder verteld hoor, maar blijkbaar denk je dat ik er mee zit als je me daar op aanspreekt. Tenminste...ik neem aan dat dat de voornaamste reden voor jou is om er telkens over te beginnen: mij uit te lokken?quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Doe wat niet? Mag ik niet vragen waarom kapiteintje niet in de Kuip te vinden is?
Wat ijl je. Ik zit absoluut niet te zuigen, dit is toch een SC ofwat? Die kapiteintje zit in elke post mij uit te dagen, maar kk mag niks terugzeggen?quote:
Je vroeg niets jongen, je constateerde. "Tone-of-voice" doet een hoopquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |